Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Mutare cablu fibra optica

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Cei de la Telekom dorm pe ei, am sunat la 1234 pentru o cerere de mutare a cablulului de fibra optica pentru ca am de facut o lucrare sa imi vina oamenii mai exact pe sub streasina si ma incurca cablul unde se situeaza acum ca trebuie sa decupeze tabla.
Am sunat le-am explicat cum sta treaba, ei imi redirectioneaza apelul de la departamentul Comercial la Tehnic si tot asa.Am stat la telefon 2 ore si tot nu am rezolvat nimic.
Le-am zis ca imi redirectioneaza apelul de ici colo si dau vina una pe altii ca ei nu au ce faca cum ca, ceilalti se ocupa de asta si tot asa...
Pentru un amarat de cablu trebuie sa pierd 2 ore in asteptare si redirectionari de apeluri, ca daca aveam aparat din ala faceam eu treaba.

Inainte sa ma enervez si sa inchid apelul cand credeam ca se va rezolva cererea am vorbit cu un domn care zicea sa las numarul meu de telefon, si apoi ca voi fi iar redirectionat nu stiu unde.Cand sa vorbesc raspunde roboata ca sa apas tasta 1 daca vreau sa fiu apelat ca apelul dureaza mult sau tasta 2 sa astept intre 12 si 24 minute.

Toate ca toate dar am incercat sa ii sun de pe telefonul mobil la 0800800800 si nu se mai poate ca inainte, trebuie sa ii sun din reteaua Telekom, 1234 ar fi singurul numar gratuit in retea.Faza e ca pe telefonul fix am Voce Zero si daca ma incarca la factura vorbesc eu cu ei.Stau in asteptare si redirectionari sa le explic timp de 2 ore si nu rezolv absolut nimic.
Eu cred ca oricare din departamente trebuia sa trimita o sesizare la departamentul tehnic pentru ca aia ar trebui sa se ocupe de asta, dar ei nu si nu ca trebuie sa le explic celor de la Comercial.Le-am zis ca nu de mut de la un domiciliu la altul, e in acelasi loc doar ca trebuie mai pe un colt.

Atunci la prima instalare de servicii nu mi-am dat seama, inca mai am firul de la telefonul fix care sta acolo langa cel de fibra optica.Atunci cand au instalat au tras repede firul nici prin cap sa iti treaca ca o sa te incurce sau ca o sa fac ceva acolo.

Cum ar fi mai bine sa procedez, ce ma sfatuiti?

Edited by smiley2, 07 August 2019 - 18:57.


#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
Tai cablul, suni ca nu mai merge si ca e cablul rupt, nu stii nimic :D

#3
trafalgar20

trafalgar20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 19.11.2017
scoate mufa din router si din casa si restul decurge de la sine ..crezi ca tehnicienii vin si taie fibra si o sudeaza?

View PostAdm, on 07 august 2019 - 18:59, said:


da vina dupa la cei de la Electrica

Edited by trafalgar20, 07 August 2019 - 19:01.


#4
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016

View PostAdm, on 07 august 2019 - 18:59, said:

Tai cablul, suni ca nu mai merge si ca e cablul rupt, nu stii nimic Posted Image
Tai cablul si raman fara servicii, fara telefon fix de pe ce sa ii sun Posted Image))
Chiar daca i-as suna din reteaua Telekom parca vad ca o sa imi zica ca trebuie sa fac o noua conectare si trebuie sa sun la Comercial :-j

View Posttrafalgar20, on 07 august 2019 - 19:01, said:

scoate mufa din router si din casa si restul decurge de la sine ..crezi ca tehnicienii vin si taie fibra si o sudeaza?
Pai nu am cum sa scot mufa din casa pentru ca are un capat mai gros si ala nu am cum sa il scot :)
De ce sa o sudeze?O taie la capat si leaga din nou la mufa respectiva care vine in router.
Nu am de ce sa o tai acolo unde ma incurca, ci din casa de la router sa scot tot firul pana acolo si sa il aduc inapoi.

Edited by smiley2, 07 August 2019 - 19:04.


#5
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,364
  • Înscris: 15.06.2004
Te pomenesti ca din cauza ta m-au sunat pe mine ieri :D
Cica au primit o cerer ptr mutat fibra optica de la firma de la mine.

Doar ca nu am fibra de la ei...

#6
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Pai zi si tu ce nebuneala?
Unde e nevoie sa trimita ei nici nu trimit, ca e nevoie de Comercial...Doamne fereste!
O sa taie oamenii aia din tabla aia pe sub streasina si aia e, respect Telekom 2 ore pierdute.
Poate mai e si cu plata ca eu nu am vorbit, am ascultat muzica lor si incercam sa le explic ca e vorba de un fir de mutat.
La un moment dat mi-au dat ocupat si trebuia sa ii apelez din nou si sa astept.

Dar stai la un loc, ca si la UPC sau RDS sunt astfel de adormiti care nu sunt in stare sa trimita o sesizare la departamentul tehnic din zona.

Edited by smiley2, 07 August 2019 - 19:15.


#7
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Care masina, care echipa ca doar unul singur daca vine?Si la instalare a venit doar unul singur si l-am ajutat eu ca nu avea cu cine sa intinda firul.
Daca ar fi sa o luam asa un tehnician din ala umbla de aiurea la oameni care nu stiu sa porneasca un PC sau un laptop si trebuie sa vada de ce nu ii functioneaza serviciile.Am auzit si de astfel de cazuri.

Caz de urgenta sau nu dar i-am sunat din timp, mai aveam o problema ca nu functiona televiziunea si i-am sunat din nou ca nu erau in stare sa apara nici dupa 2 saptamani.Cand iau banutii e bine, dar daca nu functioneaza serviciile e totul in regula?Ei nu ar trebui sa vada cand nu functioneaza serviciile cuiva?
Mai aveam o situatie cand nu am fost in tara si nu functiona internetul cateva luni bune, tata nu i-a mai sunat ca trebuie sa astepte mult si au fel si fel de departamente si a ramas asa.Cand am sunat eu de abia s-au miscat si nu stiau de ce nu merge internetul cu toate ca le-am ca s-ar putea sa fie modemul ars ca astia de la E.ON frecau curentul cu lucrarile lor ca nici aia nimic nu fac.

PS.Nu stiu de ce i-a fost sters mesajul userului anterior, i-am raspuns si nu am facut 2x post.

Edited by smiley2, 07 August 2019 - 19:26.


#8
trafalgar20

trafalgar20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 19.11.2017
esti baiat mare te descurci vad .ti-ai dat explicatiile singur.

#9
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,145
  • Înscris: 30.08.2017
Pe mine m-au sunat aia de la RDS pe motiv ca le apare in sistem faptul ca am probleme cu fibra, ca nu merge la capacitatea normala. Intr-o ora erau la mine sa rezolve problema. Lucrul asta ar fi trebuit sa fie ceva normal, dar la noi intra in categoria wow, de obicei esti la extrema celalta, adica nepasare.

#10
mannyx92

mannyx92

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 15.04.2017

View Postgeorge_alexandru, on 07 august 2019 - 20:33, said:

Pe mine m-au sunat aia de la RDS pe motiv ca le apare in sistem faptul ca am probleme cu fibra, ca nu merge la capacitatea normala. Intr-o ora erau la mine sa rezolve problema. Lucrul asta ar fi trebuit sa fie ceva normal, dar la noi intra in categoria wow, de obicei esti la extrema celalta, adica nepasare.
Eh nu te bucura prea mult. Probabil a fost o avarie in zona si a trebuit sa lucreze si la tine ceva.
Nu sta nimeni sa verifice punctual functionalitate serviciilor pentru ca este imposibil.
Insa intr-adevar cei de la DIGI se misca ff rapid pe partea de troubleshoot, comparativ cu Telekom/UPC.

#11
valirex

valirex

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,739
  • Înscris: 30.07.2006

View Postgeorge_alexandru, on 07 august 2019 - 20:33, said:

Pe mine m-au sunat aia de la RDS pe motiv ca le apare in sistem faptul ca am probleme cu fibra, ca nu merge la capacitatea normala. Intr-o ora erau la mine sa rezolve problema. Lucrul asta ar fi trebuit sa fie ceva normal, dar la noi intra in categoria wow, de obicei esti la extrema celalta, adica nepasare.
La tine era o atenuare pe fibra optica care afecta intreaga retea GPON din zona si de asta au intervenit,daca te afecta doar pe tine nu stia nici dracu,decat daca sesizai tu.

#12
kikosro

kikosro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 24.11.2014
Ca recomandare sa rezolvi treaba rapid si usor , suna la 1234 si spunele ca ti sa ars wifi-ul de pe modem . Spune ca au fost niste socuri de curent in zona si de atunci numai vezi reteaua wifi . Le spui ca i-ai dat reset la modem , l-ai scos din priza lai pus inapoi si tot asa .. ei iti deschid bon de deranjament si pe urma cand iti vine tehnicianu ii explici ca doreiii de la 1234 nu vroiau sa inteleaga  ce ai tu nevoie defapt . Asa am procedat si eu la fel intr-o situatie similara .

#13
Amaryl

Amaryl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,705
  • Înscris: 14.02.2019
Taie mă cablul si gata, oamenii au lipsă de personal, nu vin ei sa ți mute ție cablul pt că faci tu amenajări.
Cand termini, le dai telefon, te branșează la loc.

#14
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
Scoate cablul din ONT, sună la ei și vor veni.
Îi dai o bere celui care vine și gata

#15
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Daca scot cablul din ONT ce rezolv?Pot sa il tai dar raman fara servicii pana se misca astia sau daca o sa se miste.
Vor spune ca nu e de competenta lor, sa verific cablurile...

Edited by smiley2, 08 August 2019 - 10:46.


#16
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Cablul de la telefonul fix nu vine nimeni sa il ia inapoi, ma incurca si ala acolo.

Pana la urma as taia cablul de fibra optica si l-as muta dar nu ii pot suna de pe mobil pentru ca sunt pe orange si astia au facut sa nu poti suna din alta retea la 0800800800 serviciul deranjamente.
La 1234 inca nu am incercat de pe mobil dar cred ca la fel va raspunde robotul si va spune sa sun din reteaua Telekom.

Eu am Voce Zero pe telefonul fix, sper sa nu ma incarce la factura daca sun la 1234, astept cu orele acolo sa le ascult muzica ca nu au operatori disponibili si cand sa vorbesc cu un operator nu ai cu cine te intelege si te redirectioneaza de la un departament la altul.

La magazinul Telekom din oras daca merg nu ar putea sa trimita ei pe cineva, trebuie sa ii sun numaidecat pe cei de la Bucuresti?

Edited by smiley2, 09 August 2019 - 12:44.


#17
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
Mă sacrific și îți spun eu:

Pe pagina Telekom scrie așa:

Quote

E ușor să intri în contact cu noi! Sună la 1234 (gratuit din rețelele Telekom fix și mobil) sau 021.404.1234 și 0766.12.1234 (tarif standard din orice rețea) și suntem mereu la dispoziția ta, 24/7! În plus, ai acces la un meniu robotic personalizat în funcție de produsele active pe contul tău de telefonie mobilă și/sau fixa (telefonie, internet și TV).


Pe pagina ANCOM scrie așa:

Quote

0800 xxx xxx –numere cu acces gratuit pentru apelant (numere verzi)

Sunt folosite de diverse companii sau instituţii pentru a oferi publicului posibilitatea de a primi informaţii sau de a comunica sugestii şi reclamaţii.

Costurile accesului la acest serviciu sunt suportate integral de companiile sau instituţiile apelate. În unele cazuri, accesul la acest serviciu este permis doar celor care apelează din anumite reţele.


#18
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Mda, acelasi raspuns l-am primit cand am sunat din reteaua orange la numarul 0800.800.800.
La 1234 stai in asteptare si nu te rezolve cu o mutare de cablu...
Trebuie sa ii sun dinainte de pe reteaua Telekom cat imi va functiona si telefonul fix, ca dupa ce tai cablul nu imi va functiona telefonul fix pentru ca si el e conectat la fibra optica prin router.

Edited by smiley2, 11 August 2019 - 20:15.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate