Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

Dilema SH: an VS calitate, confort și imagine

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
ionutg93

ionutg93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 30.10.2013
Sa trăiți și mulțumesc pentru timpul acordat !

Cred ca e cam schizofrenogen ce exercițiu de imaginație va rog sa faceți, abia inteleg eu, darămite sa rog pe cineva sa priceapă ce este in capul meu... În fine, oi vedea eu ce-o iesi, scrieți ce doriti, direct și transparent, fără menajamente.

Motorizare: benzina, oricare dintre ele.
Buget: 6000 de euro (inițial îmi propusesem sa fie mai mare dar acum ma gândesc ca poate "scap" mai ieftin).

Asadar, daca ar fi sa ignorați complet performantele, aspectul, dotările, calitatea interiorului, învechirea morala, prestanta în societate (sau mai știu eu ce "accesorii vestimentare"), spațiul interior si al portbagajului sau calitatea mașinii în general și v-ați raporta strict la fiabilitatea si rezistenta în timp pentru următorii 10 ani din acest moment, timp în care as efectua un rulaj de cel mult zece mii de kilometri pe an, ce ați alege dintre următoarele doua masini:

1. Renault Megane 3 (hatchback), fabricata în perioada 2009-2011

SAU

2. Renault Clio 4 Combi, fabricata în perioada 2014-2015 ?

(dacă cumva nu-mi va ieși cu una dintre acestea, as avea si varianta de backup: Logan MCV, dar v-as ruga acum sa alegeți una dintre cele doua de mai sus).

Va întreb ce ați alege pentru ca eu aleg cu drag Megane și ma întreb, dacă iau astăzi unul (cu dotări, culoare preferata, motorizare preferata, cu prima înmatriculare în Ro, cel mult doi proprietari, kilometri reali verificați prin aplicația RAR etc) în stare foarte bună dar "vechi" de 8-10 ani și-i fac mai fac eventual o revizie de maxim o mie de euro, e bine ce fac sau să iau Clio? Ca poate îl iau pe Clio și trebuie sa ii fac și ăstuia o revizie de o mie de euro și nici nu e exact masina pe care mi-o doresc cel mai mult.

Voi ce părere aveți?

Va aștept cu drag, va multumesc pentru răbdarea acordata gândurilor mele alambicate și va mulțumesc anticipat pentru ideile ce vor urma!

Edited by ionutg93, 02 August 2019 - 21:16.


#2
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Daca le tii 10 ani, ia cat mai noua. Fiabilitatea e una si durabilitatea in timp e alta. Renourile, desi poate ca sunt fiabile (ca rulaj) nu sunt cele mai durabile masini (vechime). Una mai noua poate are sanse sa prinda anul 2029 la tine desi nu vad de ce ai tine 10 ani o masina deja vechiuta.

#3
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,381
  • Înscris: 24.09.2017
pai ai uitat sa ne zici motoare. as zice ca meganul e 1.6 si Clio 4 e 0.9? conteaza la fiabilitate.
mie mi-ar fi placut clio combi. avand in vedere ca nu pari genul care sa se uite la calitatea plasticelor si alte chestii de genul as zice sa alegi masina mai noua.
cred ca o sa prinda meganurile 20 de ani. sunt logane care or sa prinda 20 de ani cu rugina cu tot:)

Edited by bobitad, 02 August 2019 - 21:50.


#4
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

 ionutg93, on 02 august 2019 - 21:14, said:

Voi ce părere aveți ?
- Confort,
- incapatoare,
- siguranta,
- consum mic,
- motor puternic,
- costuri de intretinere mici,
- costul reparatiilor mici.

Nu exista nici o masina in lumea asta sa aiba toate alea de mai sus !
Asadar la 6.000 de euro trebuie sa mai tai din lista.

Personal nu as renunta la:
- confort,
- spatioasa,
- si consum mic.

Vezi ce mai intra pe lista aia cu 6.000 de euro.
Da' sunt de-acord cu usaerul @underb cand spune ca daca vrei sa ti masina vreo 10 ani, cumpara una cat mai recenta.
Personal as zice noua  Posted Image
====================

Ca veni vorba de Logan MCV:
masinile astea nu sunt spatioase ? nu sunt confortabile la drum lung ?

#5
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007

 ionutg93, on 02 august 2019 - 21:14, said:

... nu e exact masina pe care mi-o doresc cel mai mult....
Atat iti spun, alege cu inima!  Nu cumpara o masina pe care nu o vei conduce cu placere! Mai bine una veche de 10 ani dar la care sa te uiti dupa ea in parcare si de 3 ori pe seara, decat una pe care nici la spalatorie sa nu o duci!

#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ambele sunt la fel, difera spatiul si clasa... nici nu se pune problema de diferenta de calitate, confort sau imagine.... :))
Credeam ca e vorba de ceva BMW din 2006 vs opel/ford/renault dupa 2013 :) Insa nici atunci nu se pune problema de imagine, ca stie lumea cat face o masina veche de 15 ani :)

Vezi ce nevoi ai, mie unul imi place Clio mai mult :)

#7
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Megane 3.  Daca ai copii mici poate incap in spate la Clio, dar daca sunt adulti nu stiu. Eu am reusit sa ingramadesc spre surprinderea mea adulti in toata regula in Megane 3 RS (adica coupe), credeam ca scaunele spate sunt de forma dar de unde, la varianta GrandTour cred ca e chiar boierie in spate, tu zici ca te multumesti cu hatchback
De bagat bani in ele oricum e de bagat, eu am scos cu o mie de euro RS-ul la lumina, doar mentenanta, ok piesele mult mai scumpe, distributia nu indraznea nimeni sa se bage decat reprezentanta, oricum si la Megane-urile normale odata cu distributia trebuie schimbat si defazorul, ala umfla pretul.
Ca dotari iti zic asa navigatie, alea sunt degeaba, traiesti bine mersi cu telefonul in bord ca navigator si de bine de rau peste 3 ani ai alt telefon nu o navigatie absolut depasita.
Senzorii de ploaie sunt absolut degeaba si nu prea merg cum trebuie.
Bluetooth, usb, ai si pe cel mai chel casetofon, usb-ul totusi face ceva figuri, cd-urile mp3 sunt calea sigura, sau bluetooth de pe telefon. Casetofonul standard nu e chiar rau. Nu il laud dar inca sunt pe ganduri daca sa fac upgrade.
Scaunele de piele sunt foarte misto. Presupun totusi ca poti sa te lipsesti de ele. Incalzirea in scaune e faina dar e moft, la fel ca scaunele electrice.
Oglinzile rabatabile electric is faine, Megane-ul normal e mai ingust totusi poate nu sunt asa esentiale. la asta lat sunt grozave.
Xenon merita, farurile normale halogen cu lupa sunt destul de chioare. Eu am rezolvat cu becuri scumpe.
Culoare si a stea deja is mofturi.
Eu am ales masina cea mai noua, km foarte putini, si istoric complet ca de abia era iesita din garantia de 3 ani si singura ph3. Chiar si asa tot am bagat o mie de euro sa o scot la lumina, macar stiam exact ce ma asteapta. Asa ca nu te baza ca un Clio fiind mai nou scapi mai ieftin. E vorba de cum e intretinuta masina si pur si simplu ce mentenanta e la rand.
Pe la banii astia cred ca s-ar putea sa prinzi si un Megane 3 Ph3 (ala cu sigla mare in fata), Renault-urile se devalorizeaza masiv.
Motoarele pe benzina pe Megane sunt destul de rare, in general lumea ia Megane benzinar doar GT sau RS. Tu la bugetul ala cauti motoarele slabe pe benzina si alea sunt foarte rare in Romania. Adevarul e ca 1.5 dci e un motor foarte reusit, fiabil cu un consum extraordinar de bun.
Si eu m-am gandit la un Clio aproape nou, cutie EDC, dar Megane-ul asa cum e el coupe merge destul de bine ca daily driver, Clio nu stiu cat ar fi reusit. Si na mie imi plac totusi masinile analog, frana de mana clasica, cutie manuala. Ce sa zic, alege cu sufletul, ambele sunt masini foarte fiabile dar au mentenanta stricta si mai deasa decat la alte marci.
Clio daca il iei 2014+ cred ca vine standard cu Start/Stop, sincer aia e prima chestie care o dezactivez cand ma sui in masina inainte sa pornesc motorul.
Keyless e fain dar poti sa te lipsesti de el. Oricum in general cam bagi cartela in slotul ei.
Ambele modele au farmecul lor. Clio e chiar dragut dar singurul la care m-as gandi ar fi ala de 220cp. Si Clio are totusi probleme chiar si cu cutia manuala, dar asta la RS, la alea obisnuite sunt fiabile.
Alege care iti place, daca poti sa o tii in garaj niciuna n-are moarte, oricum Renault galvanizeaza masinile. Am prieten care trage de o Laguna 1 si e de prin 1994 masina, dar a fost o masina iubita. Tine si Renault mult daca ai grija de ea.

Edited by SpeedDemon, 02 August 2019 - 22:12.


#8
Dorel-Mesterel

Dorel-Mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,617
  • Înscris: 24.11.2015

 super8, on 02 august 2019 - 21:47, said:


Ca veni vorba de Logan MCV:
masinile astea nu sunt spatioase ? nu sunt confortabile la drum lung ?

Nu. Am “m wc” de patru ani, la modelele Dacia se poate vorbi despre orice dar nu despre confort. Nici ca spatiu nu exceleaza.

Clio si Megane de acum 15 ani bat noile modele dacia la confort, de spatiu nu stiu pentru ca nu am avut un megane sau un Clio sa dau in ele cum stiu eu.

Recomand insa masina noua chiar daca fara dotari, a mea probabil va ajunge la rabla, nu cred sa gasesc un fraier care sa dea mai mult. Dar patru ani doar am bagat combustibil si am mers, de la 40 000 de km nici pe la revizii nu a trecut, se apropie de 80 000. Acum mai bine de un an am rugat un vecin sa-mi schimbe uleiul sa nu crape motorul pe neasteptate. Bine, probabil mai exista si alte motive din care poate sa crape, vedem cand se intampla.

Sh- urile sunt aiurea din punctul meu de vedere, sunt rare situatiile in care nimeresti o masina in care combustibil, lichid de parbriz, o revizie cand ai timp si chef si aia e.

#9
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008
Esti sigur ca exista diferente mari de comfort intre Clio si Sandero/Sandero Stepway spre exemplu? Un Sandero Stepway s-ar putea sa fie mai potrivit pentru ce vrei tu si mai ales pentru drumurile romanesti.

#10
Dorel-Mesterel

Dorel-Mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,617
  • Înscris: 24.11.2015

 corina_geo, on 03 august 2019 - 08:50, said:

Esti sigur ca exista diferente mari de comfort intre Clio si Sandero/Sandero Stepway spre exemplu?

Orice model Dacia are aceleasi scaune ca si “m wc-ul” meu, de asta il si numesc asa, ideea este ca eu la 7000 nou nici nu aveam alte asteptari. Cand masina de noua costa peste 10000 ( si dacia are variante peste valoarea asta) parca te astepti la niste scaune de masina. Bine, la peste 10000 te astepti si la altele, un AC de masina, o servo de masina, niste “asistente” de masina etc. Nimic din ce ofera dacia nu are legatura cu ceea ce exista la alte marci sub aceeasi denumire.

Daciile sunt insa mai ieftine fata de concurenta si incep sa semene cu celelalte masini, de la distanta si daciile par masini.

#11
LOLkekLOL

LOLkekLOL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 29.07.2019
Megane as alege, Clio e un fel de Logan.

 Dorel-Mesterel, on 03 august 2019 - 08:05, said:

Clio si Megane de acum 15 ani bat noile modele Dacia la confort, de spatiu nu stiu pentru ca nu am avut un megane sau un clio sa dau in ele cum stiu eu.
Clio e fix un logan un pic mai smecher, confortul e acelasi. Megane e un nivel un pic mai sus, desi nu la nivel de golf.

#12
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Sandero Stepway e o masina destul de esuata. Nu stiu pe ce bombe de drumuri umblati sa aveti nevoie de masini asa inaltate. RS-ul meu e sub nivelul la orice bordura, ma parchez cu grija cu fata, cand deschid portiera deschid incet sa vad daca nu freaca de bordura si n-am zgariat nimic. Nu prea ma duc in offroad si cand ma duc ma uit la fiecare groapa si nu ma aventurez departe de asfalt.

@Dorel-Mesterel, tu din ce descrii iti bati joc de masina, schimbul de ulei se face la 10000 km/un an sau mai putin daca tii masina doar in oras. Oricum dupa un an pana si Elf-ul care e maximul care o sa il bage cineva in Logan arata absolut terminat. A mea n-a vazut Elf decat in garantie, dupa ulei calumea, asa ca idee un ulei bun incepe de la 50 de lei litru pe net, in service-uri e umflat rau pretul. Nu o sa crape motorul nici daca il tii 60000 km si cativa ani fara schimb, o sa fie naspa, cam nereparabil, o sa fie avariat si pierde multa performanta dar nu crapa. Se face ca o vaselina groasa, am vazut horror-uri din astea.
https://www.reddit.c...without_an_oil/
[ https://i.redd.it/n3j0esddw3kx.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9YqYV6KsGDM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sa iti zic ca la Dacia/Renault se face schimbul de distributie, curea accesorii, pompa apa, defazor la 60.000 km sau 4 ani? Posted Image  Sau ca bujiile se schimba pe la 30-40 mii km sau 50k+ daca sunt iridium?
Lichidul de frana se schimba la 2-4 ani, ala servo pe la 4-5 parca, a si antigelul expira, cand schimbi distributia la 4 ani cam trebuie schimbat complet/refacut antigelul. Sa schimbi uleiul transmisiei si magnetul pe la 50-70k km deja e vis.
Loganul MCV (Maximum Capacity Vehicle Posted Image ) are portbagajul mai mare decat un BMW seria 5 break. Daca nu iti ajunge portbagajul ai gresit clasa de masini, uitate la un VW Touran/Sharan, MPV-uri clasa aia de masini. Sau SUV-uri.
Masina noua e masina pt oameni cu foarte multi bani sau oameni care habar n-au nimic de masini. Eu zic ca cel mai ok e pe la finalul garantiei cu km putini si la jumate din pretul de noua.
Dacia are si scaune faine, electrice ajustabile in toate pozitiile, doar ca nu pe varianta cheala. Intamplarea e ca am un Logan full de serviciu. M-am suit in el si 9 ore nu m-am dat jos.
Echipat corespunzator Loganul MCV e o masina excelenta pt un familist neinteresat de masini care vrea o masina ok. Singurul mare minus al lui e siguranta, caracteristicile dinamice sunt slabe tare si la euroncap iese destul de prost https://www.euroncap.../logan-mcv/7865
Orice zona rosie inseamna ca ramai olog rau in caz de ceva. Megane in 2008 avea 5 stele, iar in 2014 dupa standardele actuale, avea 83% protectia pasagerilor. Si-a pierdut cele 5 stele ca nu are asistenta electronica si nu bipaie daca aia din spate merg fara centura.

In vremurile moderne poti lua o masina sh foarte buna contra la vreo 800 de lei la un specialist gen aia de la masinapotrivita, iti cauta aia masina in mintile ei, iti spun aia exact tot ce e in neregula.
Sau te duci cu un samsar in Germania, ii oferi pretul corect, preturile in Romania sunt denaturate rau din cauza pretentiilor clientilor si piata suprasaturata de masini manarite si te ajuta ala sa cauti o masina in mintile ei. Da, situatia pietei auto din Ro e din vina samsarilor ca ei au inceput treaba, dar si a clientilor idioti si plini de pretentii la bani de nimic.

Edited by SpeedDemon, 03 August 2019 - 09:58.


#13
Dorel-Mesterel

Dorel-Mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,617
  • Înscris: 24.11.2015

 SpeedDemon, on 03 august 2019 - 09:54, said:


@Dorel-Mesterel, tu din ce descrii iti bati joc de masina

Echipat corespunzator Loganul MCV e o masina excelenta

Cand mi-am luat eu MCV-ul (daca vrei tu) la trei masini distanta mai era unul, pe al meu scria 7000 si ceva, pe ala cred ca 14000 si ceva. Curiozitatea iti dai seama, intreb ce e ala si vanzatorul imi spune ca ceva, acelasi ceva dar stepway, zic bine bre dar de ce costa atat? Pai pentru ca e stepway si ca e mai smecher, ma duc, ma uit, intradevar avea lucruri in plus fata de al meu, niste nicheluri pe ici pe colo, niste ecrane si butoane in plus dar scaunele erau identice cu ale mele (nu vorbesc despre reglaje ci despre forma si materiale de baza nu de finisaj). Cred ca avea si o motorisca mai smechera decat masina de spalat rufe cum este la mine, in rest aceeasi tabla, acelasi material in bord, aceleasi usi, balamale, etc. .

Altfel multumit de masina mea, chiar o recomand cuiva care nu vrea confort, siguranta, stabilitate, vizibilitate si alte nimicuri.
Masina asta a mea este pentru cineva care vrea sa se deplaseze din punctul a in punctul b si atat,sigur,  la cat mai putini bani posibil. Eu l-am sunat pe vanzator sa-mi scoata monitorizarea presiunii in pneuri si a zis ca nu se poate. Trebuia sa fie o masina noua, cu ceva spatiu si ieftina, acestea au fost cerintele, nu confort si avioane, pentru asta exista masini.

Nu-mi bat joc de masina, de asta am luat-o noua, sa stiu ca o perioada de timp n-am treaba cu ea, e la 4 ani, in conditiile date eu zic ca s-a descurcat. Are una sau doua revizii, un itp si un schimb de ulei la vecinul pe o bere, la spalatorie baietii fac ochii cat cepele si imi spun ca tariful lor pentru int/ext este 30 ron dar ca pentru mine este minim 70.

Ma enerveaza astia de la spalatorie, daca nu erau ei cred ca nu aveam cheltuieli cu masina in patru ani mai mari de 1000 ron.













#14
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,679
  • Înscris: 22.11.2007
Daca spatiul din Clio este suficient atunci alege Clio. Anul mai nou conteaza mult mai ales ca in 80% din cazuri vine cu MULTI km mai putini. Mai ales ca vrei sa tii masina inca 10 ani de acum inainte. De asemenea daca alegi Megane eu m-as feri de motoarele 1.2 1.4tce si as merge pe clasicul 1.6 16v. La Clio 0.9 este un motor foarte reusit care e montat si pe toate Daciile deci intretinere f ieftina.
6000 euro pt un megane 2009-2011 mi se pare foarte mult. Cu 6000euro iei unul din 2014 e drept cu 200.000km si nu prea gasesti benzina, doar diesel.

Toata smecheria la Clio este sa iti ajunga spatiul (in special spatiul lateral). Daca mergi des cu pasageri in spate iarasi este un mare minus.

Avand in vedere ca vrei sa tii masina 10 ani nici nu m-as mai gandi la megane sau cauta unul cat mai nou posibil. Sa dai ~6000 pe o masina care a costat 14.000 acum 10 sau 9 ani mi se pare fara sens, plus ca meganurile pana in 2010 sunt euro4, clio cu 6000 (cred) ca poti lua si euro6 (ar trebui sa fie bagat prin 2015-2016)

o mare problema vei avea sa gasesti masina dorita pt ca atat megane cat si clio break pe benzina sunt cam raritate 95% sunt 1.5 diesel :))

Edited by bossake, 03 August 2019 - 20:06.


#15
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,381
  • Înscris: 24.09.2017
@Dorel-Mesterel cred a scris bine si pe subiect.
nu am zis in postul meu, dar la banii aia as lua loganes nou. ca e cat Clio ala break. mcv e mai scumputut gen 8000 euro cu rabla, ala plus cu aer.
eu, cred ca si Dorel nu alegem masini cu "inima", ca sunt lucruri. noi vrem de la masina sa ne duca din A in B si sa nu stam sa apelam la Dorei-Mecanici.
as fi fost bucuros daca Dacia imi lua 10 cai si-mi scadea 1000 de euro , as fi lasat si 15 cai. stii de ce? ca si amaratul de Logan prinde 160 si chiar si asa, strazile sunt super aglomerate si la fel mergi cu logan sau Ferrari.

De ce ne-am luat noi masina noua si nu sh? multi or sa zica ca suntem prosti si ca se devalorizeaza. Dar am luat o masina de 6000 de euro care o sa ma tina 12-15 ani,plus ca o sa dorm linistit. direct la rabla o duc, nici nu vreau sa o vand.
Confort nu-mi trebuie ca nu sunt genul sa merg 12 ore cu masina. am facut dastea in tineretile mele zbuciumate si am aflat mai nou ca exista avion.
Si stii ce linistit te simti cand stii ca ai o masina ieftina, nu prea are cine sa o fure. dacile chiar sunt fiabile, dar in caz ca se strica ceva e ieftineala. o zgarie cineva? w/e treci mai departe. plus ca ai ditamai garda la sol.
Si ca Dorel am vazut ca variantele scumpe nu merita, daca e masina ieftina sa fie masina ieftina. adica nu minti pe nimeni, gen am dacia daia mai scumpa. nici mie nu-mi par upgradeurile ceva de care sa am nevoie. am aer si casetofon.versiunea plus. doar 2 boxe in fata, dar fimiu aude bine la 18 luni. restul e can can.

As zice ca Dacia nu se preteaza la oamenii care fac navete lungi, sau iesiri dese si indepartate.
Am scris chiar daca Dorel a explica si el ideea, fiindca ar trebui sa stii ca exista si mentalitatea asta. Majoritatea o sa-ti spuna ce super oferte gasesti si cum isi iau ei masini sh care au costat 20.000 euro la 5000.

Edited by bobitad, 03 August 2019 - 21:23.


#16
Dorel-Mesterel

Dorel-Mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,617
  • Înscris: 24.11.2015

 bobitad, on 03 august 2019 - 21:02, said:

@Dorel-Mesterel cred a scris bine si pe subiect.
nu am zis in postul meu, dar la banii aia as lua loganes nou. ca e cat Clio ala break. mcv e mai scumputut gen 8000 euro cu rabla, ala plus cu aer.


Ce aer bre, eu am aer, conditionat de vremea de afara, nu am vrut sa platesc in plus nimic pentru ceva care nu are legatura cu realitatea.

Cand aveam diverse variante de Logan la serviciu (inclusiv full), plus alte modele si alti producatori, masina personala costa 18000, acum masina personala costa 7000 noua. E asa de bine, nici un stres, e un fel de tramvai la dispozitia mea.

N-aveam eu stres nici cu celelalte doua dinainte, una de 14000 noua si una de 18000 noua, dar cu asta sunt “regele la sosele”.

Care 160/h? Sa vezi cum merge la 180 (la vale pe autostrada), zici ca e un avion tarom de cursa interna care decoleaza.

#17
Dorel-Mesterel

Dorel-Mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,617
  • Înscris: 24.11.2015
Altfel, cum zici, nu e pentru drumuri lungi, 1600 km ii simti in rinichi cand ajungi la destinatie. Asta spre vest, ca spre est 300 km sunt deja prea multi.

#18
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
Chiar ca e aiurea ce vrei, asa cam total aiurea.

Ce imagine&shit la reno Megane si clio?
Fii mai pragmatic.
Iei ce gasesti mai nou, cu km mai putini, cu istoric verificabil, daca vrei sa te tina


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate