Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Reclama Ford
#19
Posted 01 August 2019 - 08:39
Adm, on 01 august 2019 - 02:17, said:
E pt aia care nu au mers la scoala si nu stiu despre coeficientii de frecare. Asa si Touareg V10 TDI, parca tragea un jumbo-jet... Si daca iti cumperi masina de 500CP, nu insemna ca devii campion la Nurburgring! Se numeste reclama! Tsunnnami, on 01 august 2019 - 03:39, said: 1. Nu e minciuna 2. Invata si ia-ti bac-ul inainte sa-ti dai cu parerea despre ce nu ai habar 3. Nu isi permite nimeni sa faca reclame neadevarate, mai ales Ford la nivelul ala. Chrysler, GM, Nissan, VW, Toyota etc toti marii jucatori care sunt competitie, i-ar facea praf Ma rog trebuie sa te duca si mintea sa gandesti ce-am scris eu |
#20
Posted 01 August 2019 - 08:40
Bean, on 01 august 2019 - 01:52, said:
Nu-i nici o minciuna, frecarea e infim de mica la vagoane. De fapt, au cel mai mic coeficient de frecare la rulare. Da, dar probabil la asta vroia sa se refere, ca numai aparent e ceva de neimaginat. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ebHLKahLyx4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Coeficientul de frecare la rostogolire e mult mai ridicat pe asfalt si acolo era mult mai relevant. Precum la acel Touareg sau la acest Tesla X [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rvk4fNxF0l4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by SorinGT, 01 August 2019 - 08:41. |
#21
Posted 01 August 2019 - 08:55
SpeedDemon, on 01 august 2019 - 04:49, said:
Fordul ala trage vagoanele cu o chinga, nici mama tuturor chingilor nu rezista la mai mult de 5-10 tone. Mai zic și că în reclamă scrie la un moment dat că tractarea s-a făcut dincolo de ce suportă un camion normal, să nu încerci manevra asta acasă și să citești manualul înainte de a tracta ceva.
Edited by calinkgb, 01 August 2019 - 10:28.
|
#22
Posted 01 August 2019 - 10:28
#23
Posted 01 August 2019 - 10:31
1. Va rog sa lasati dezbaterile pol;itice pentru Poiana.
2. Initiatorul este rugat sa-si faca posturile necesare pentru sus-mentionatul spatiu, altundeva! |
#24
Posted 01 August 2019 - 12:30
Bai frate se pare ca unii nu au treaba cu logica.De ce mi-a fost eliminat cuvantul inselator din titlu ??
In reclama se afirma clar ca masina poate trage 500 de tone, ceea ce este complet fals. Nu au zis ca au gasit ei un artificiu ca sa o faca sa para ca trage 500 detone. Nu au zis nici valoarea REALA pe care o trage masina si anume 1 tona. Au zis clar ca trage 500 de tone punct. Deci este minciuna si tentativa de inselaciune pe fata. radunic, on 01 august 2019 - 08:55, said:
Chinga aia o fi la fel cu chinga pe care Gigel a cumpărat-o de la Carrefour? Io zic că nu e. Mai zic că prototipul ăla are un șasiu special pregătit. Mai zic și că în reclamă scrie la un moment dat că tractarea s-a făcut dincolo de ce suportă un camion normal, să nu încerci manevra asta acasă și să citești manualul înainte de a tracta ceva. 500 de tone au remorcile din spate, dar masina nu trage greutatea lor!Trage doar o parte mica din greutatea aia din cauza coeficientului de frecare a sinei si rotilor. Deci problema este ca reclama face o afirmatie falsa si incearca sa induca o idee falsa celor care privesc
Edited by calinkgb, 01 August 2019 - 12:39.
|
#25
Posted 01 August 2019 - 12:38
nyxx, on 01 august 2019 - 12:30, said:
Ba mai mult au adus niste inbrezi acolo pe care i-au pus sa zica wow si sa se faca mirati Faptul ca ti-am sters o data prostia asta, era un indiciu.... Vad ca recidivezi, ceea ce ma face sa cred ca am avut dreptate cu avertismentul bolduit din postul anterior! Edited by calinkgb, 01 August 2019 - 12:40. |
#26
Posted 01 August 2019 - 13:09
nyxx, on 01 august 2019 - 12:30, said:
Chinga este o chinga normala de 1.5 tone. Tu nu intelegi ca masina trage 1 tona si nu 500 asa cum se afirma?? 500 de tone au remorcile din spate, dar masina nu trage greutatea lor!Trage doar o parte mica din greutatea aia din cauza coeficientului de frecare a sinei si rotilor. Deci problema este ca reclama face o afirmatie falsa si incearca sa induca o idee falsa celor care privesc In mod normal echivalam cu trasul aceleiasi incarcaturi pe o alta suprafata gen asfalt sau beton. Eu la un tabel al coeficientilor de frecare la rostogolire gasit la o cautare rapida, dadea c-ul 0.001-0.002 pe sina (otel pe otel) si 0.02 la cauciuc de masina pe asfalt. Adica alea 500t ar echivala cu 25-50t dincolo. Daca e pe beton, se mai reduce din cifra asta. In cazul asta nu te mai da pe spate, comparativ cu cele 130-140t trase pe beton de Touareg sau de model X. Iar pe de alta parte, ceva-ceva se mai intampla acolo. Vehiculele astea 2 nu tracteaza cu chingi: https://www.youtube-...?feature=oembed la 4:47, respectiv aici [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0y5bC81zeNY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] la 0:36 Deci ori valoarea corecta a coeficientului la roata de otel pe sina e 0.0001-0.0002 (si atunci e un echivalent de vreo 2,5-5t dincolo), ori se mai aplica niste "ajutoare" pe acolo . Neinsemnand neaparat ca un electric din ala nu poate tracta confortabil mai mult decat cateva tone pe asfalt. Edited by SorinGT, 01 August 2019 - 13:38. |
#27
Posted 01 August 2019 - 13:43
Coeficientul de frecare e mic, odata miscate din loc vagoanele devine mai simplu. Daca voiau o reclama cu adevarat buna opreau masina si franau cu ea vagoanele pe care tocmai le miscasera si acum veneau dupa ea, in felul asta faceau reclama la pachet si la placute de frana si la anvelope, toate la acelasi pret .
Edited by spooky51, 01 August 2019 - 13:44. |
#28
Posted 01 August 2019 - 14:36
spooky51, on 01 august 2019 - 13:43, said:
Coeficientul de frecare e mic, odata miscate din loc vagoanele devine mai simplu. Daca voiau o reclama cu adevarat buna opreau masina si franau cu ea vagoanele pe care tocmai le miscasera si acum veneau dupa ea, in felul asta faceau reclama la pachet si la placute de frana si la anvelope, toate la acelasi pret . Cumperi truck-ul sa tragi cu el si ei prin reclama asta au vrut sa dezmembreze legenda ca vehiculele electrice nu sunt nimerite pentru vehiculul asta. Chiar daca lumea nu se imbulzeste, scene din astea agresive le raman in creier. Am piese care se monteaza pe F-150, si pentru generatia urmatoare, care apare la anu si ceva foarte nou care va apare in a doua jumatate a lui 2021, serie mica. |
|
#29
Posted 01 August 2019 - 18:03
frecarea pe bile e mai mica decat frecarea pe placi. de asta si borbatii alearga mai repede decat femeile.
|
#30
Posted 01 August 2019 - 20:51
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users