Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv
 Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare
 Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.
 Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...
 

Reclama Ford

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,482
  • Înscris: 30.10.2003

View PostAdm, on 01 august 2019 - 02:17, said:

E pt aia care nu au mers la scoala si nu stiu despre coeficientii de frecare.

Asa si Touareg V10 TDI, parca tragea un jumbo-jet...

Si daca iti cumperi masina de 500CP, nu insemna ca devii campion la Nurburgring!

Se numeste reclama!

View PostTsunnnami, on 01 august 2019 - 03:39, said:


1. Nu e minciuna
2. Invata si ia-ti bac-ul inainte sa-ti dai cu parerea despre ce nu ai habar
3. Nu isi permite nimeni sa faca reclame neadevarate, mai ales Ford la nivelul ala. Chrysler, GM, Nissan, VW, Toyota etc toti marii jucatori care sunt competitie, i-ar facea praf
Ma rog trebuie sa te duca si mintea sa gandesti ce-am scris eu
La ce reactie au aia din clip, eu zic ca colegul nostru are dreptate. Chiar asa prosti sunt aia? Posted Image

#20
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,269
  • Înscris: 23.07.2014

View PostBean, on 01 august 2019 - 01:52, said:

Nu-i nici o minciuna, frecarea e infim de mica la vagoane.
De fapt, au cel mai mic coeficient de frecare la rulare.

Da, dar probabil la asta vroia sa se refere, ca numai aparent e ceva de neimaginat.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ebHLKahLyx4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Coeficientul de frecare la rostogolire e mult mai ridicat pe asfalt si acolo era mult mai relevant. Precum la acel Touareg sau la acest Tesla X

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rvk4fNxF0l4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by SorinGT, 01 August 2019 - 08:41.


#21
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,039
  • Înscris: 09.08.2005

View PostSpeedDemon, on 01 august 2019 - 04:49, said:

Fordul ala trage vagoanele cu o chinga, nici mama tuturor chingilor nu rezista la mai mult de 5-10 tone.
Chinga aia o fi la fel cu chinga pe care Gigel a cumpărat-o de la Carrefour? Io zic că nu e. Mai zic că prototipul ăla are un șasiu special pregătit.
Mai zic și că în reclamă scrie la un moment dat că tractarea s-a făcut dincolo de ce suportă un camion normal, să nu încerci manevra asta acasă și să citești manualul înainte de a tracta ceva.

Edited by calinkgb, 01 August 2019 - 10:28.
Fara referiri la persoana!


#22
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,781
  • Înscris: 06.09.2004

View PostJammalan-the-Prophet, on 01 august 2019 - 02:15, said:


Ia zi tu baietas ce legi ale fizicii incalca reclama aia?

o fi american colegul...    :)

View Postnyxx, on 01 august 2019 - 01:24, said:

multi americani sunt inbred (se reproduc in familie) si nu cunosc fizica...


#23
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
1. Va rog sa lasati dezbaterile pol;itice pentru Poiana.
2. Initiatorul este rugat sa-si faca posturile necesare pentru sus-mentionatul spatiu, altundeva!

#24
nyxx

nyxx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 30.03.2019
Bai frate se pare ca unii nu au treaba cu logica.De ce mi-a fost eliminat cuvantul inselator din titlu ??
In reclama se afirma clar ca masina poate trage 500 de tone, ceea ce este complet fals.
Nu au zis ca au gasit ei un artificiu ca sa o faca sa para ca trage 500 detone.
Nu au zis nici valoarea REALA pe care o trage masina si anume 1 tona.
Au zis clar ca trage 500 de tone punct. Deci este minciuna si tentativa de inselaciune pe fata.


View Postradunic, on 01 august 2019 - 08:55, said:

Chinga aia o fi la fel cu chinga pe care Gigel a cumpărat-o de la Carrefour? Io zic că nu e. Mai zic că prototipul ăla are un șasiu special pregătit.
Mai zic și că în reclamă scrie la un moment dat că tractarea s-a făcut dincolo de ce suportă un camion normal, să nu încerci manevra asta acasă și să citești manualul înainte de a tracta ceva.
Chinga este o chinga normala de 1.5 tone. Tu nu intelegi ca masina trage 1 tona si nu 500 asa cum se afirma??
500 de tone au remorcile din spate, dar masina nu trage greutatea lor!Trage doar o parte mica din greutatea aia din cauza coeficientului de frecare a sinei si rotilor. Deci problema este ca reclama face o afirmatie falsa si incearca sa induca o idee falsa celor care privesc

Edited by calinkgb, 01 August 2019 - 12:39.
insisti....


#25
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View Postnyxx, on 01 august 2019 - 12:30, said:

Ba mai mult au adus niste inbrezi acolo pe care i-au pus sa zica wow si sa se faca mirati


Faptul ca ti-am sters o data prostia asta, era un indiciu....
Vad ca recidivezi, ceea ce ma face sa cred ca am avut dreptate cu avertismentul bolduit din postul anterior!

Edited by calinkgb, 01 August 2019 - 12:40.


#26
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,269
  • Înscris: 23.07.2014

View Postnyxx, on 01 august 2019 - 12:30, said:

Chinga este o chinga normala de 1.5 tone. Tu nu intelegi ca masina trage 1 tona si nu 500 asa cum se afirma??
500 de tone au remorcile din spate, dar masina nu trage greutatea lor!Trage doar o parte mica din greutatea aia din cauza coeficientului de frecare a sinei si rotilor. Deci problema este ca reclama face o afirmatie falsa si incearca sa induca o idee falsa celor care privesc

In mod normal echivalam cu trasul aceleiasi incarcaturi pe o alta suprafata gen asfalt sau beton. Eu la un tabel al coeficientilor de frecare la rostogolire gasit la o cautare rapida, dadea c-ul 0.001-0.002 pe sina (otel pe otel) si 0.02 la cauciuc de masina pe asfalt. Adica alea 500t ar echivala cu 25-50t dincolo. Daca e pe beton, se mai reduce din cifra asta. In cazul asta nu te mai da pe spate, comparativ cu cele 130-140t trase pe beton de Touareg sau de model X.

Iar pe de alta parte, ceva-ceva se mai intampla acolo. Vehiculele astea 2 nu tracteaza cu chingi:

https://www.youtube-...?feature=oembed
la 4:47, respectiv aici

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0y5bC81zeNY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

la 0:36

Deci ori valoarea corecta a coeficientului la roata de otel pe sina e 0.0001-0.0002 (si atunci e un echivalent de vreo 2,5-5t dincolo), ori se mai aplica niste "ajutoare" pe acolo Posted Image.

Neinsemnand neaparat ca un electric din ala nu poate tracta confortabil mai mult decat cateva tone pe asfalt.

Edited by SorinGT, 01 August 2019 - 13:38.


#27
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Coeficientul de frecare e mic, odata miscate din loc vagoanele devine mai simplu. Daca voiau o reclama cu adevarat buna opreau masina si franau cu ea vagoanele pe care tocmai le miscasera si acum veneau dupa ea, in felul asta faceau reclama la pachet si la placute de frana si la anvelope, toate la acelasi pret Posted Image .

Edited by spooky51, 01 August 2019 - 13:44.


#28
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,849
  • Înscris: 20.10.2015

View Postspooky51, on 01 august 2019 - 13:43, said:

Coeficientul de frecare e mic, odata miscate din loc vagoanele devine mai simplu. Daca voiau o reclama cu adevarat buna opreau masina si franau cu ea vagoanele pe care tocmai le miscasera si acum veneau dupa ea, in felul asta faceau reclama la pachet si la placute de frana si la anvelope, toate la acelasi pret Posted Image .

Cumperi truck-ul sa tragi cu el si ei prin reclama asta au vrut sa dezmembreze legenda ca vehiculele electrice nu sunt nimerite pentru vehiculul asta.
Chiar daca lumea nu se imbulzeste, scene din astea agresive le raman in creier.
Am piese care se monteaza pe F-150, si pentru generatia urmatoare, care apare la anu si ceva foarte nou care va apare in a doua jumatate a lui 2021, serie mica.

#29
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,235
  • Înscris: 05.06.2002
frecarea pe bile e mai mica decat frecarea pe placi. de asta si borbatii alearga mai repede decat femeile.

#30
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,849
  • Înscris: 20.10.2015

View PostFane, on 01 august 2019 - 18:03, said:

frecarea pe bile e mai mica decat frecarea pe placi. de asta si borbatii alearga mai repede decat femeile.

Demential

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate