Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tailgating si brake check... De ce nu sunt incriminate in Romania?
Last Updated: Sep 04 2019 18:36, Started by
MembruAnonim
, Jul 23 2019 10:08
·
0
#1
Posted 23 July 2019 - 10:08
Inconstientlor de pe drumurile (putine si proaste) patriei ar trebui sa li se aplice amenzi usturatoare . Unele din manevrele cele mai periculoase care la noi nu sunt nici macar bagate in seama de legislatie. Tailgating si brake check- nu avem nici macar termene in limba romana:
Quote Spre mare, alte ambuteiaje nesfârșite (cum e să nu faci un amărât de pasaj subteran la intersecția din Eforie Nord timp de 30 de ani?), plus demenții de pe A2, care fac tailgating la 160 la oră Ce pedeapsa credeti ar trebui sa se aplice pentru tailgating (mers la aspiratie) la fel ca si pentru brake check (frana in nas) ? Edited by MembruAnonim, 23 July 2019 - 10:10. |
#3
Posted 23 July 2019 - 10:19
Tailgating e o cretintate inventata de americani, in principiu ar trebui sa te doara la banana pe tine, cel din fata. Daca folosesti aiurea banda pentru depasire nu ai decat sa o eliberezi, iar daca nu - sanatate iti vezi de drum.
Sunt incriminate ambele lucruri - la primul vorbim de pastrarea distantei intre vehicule iar la celalalt e vorba despre incetinire fara motiv sau ceva de genul asta (sigur se spune la obligatiile conducatorului auto ca nu are voi sa opreasca fara motiv sau sa franeze brusc tot asa). Oricum, eu nu am inteles niciodata "razbunarea" asta cu frana in nasul celui din spate. Ce bun poate sa iasa din asta? Daca franezi aiurea si intra cineva in tine ce-ai rezolvat? Pierzi timp si nervi cu reparatii basca ai mari sanse sa o iei pe coaja. Vorba aia (inventata tot de americani) Play stupid games - win stupid prizes. |
#4
Posted 23 July 2019 - 10:20
Nu este prevăzut să păstrezi o distanță corespunzătoare față de vehiculul din față, bla, bla ?
|
#5
Posted 23 July 2019 - 10:26
#6
Posted 23 July 2019 - 10:31
MembruAnonim, on 23 iulie 2019 - 10:08, said:
Tailgating si brake check- nu avem nici macar termene in limba romana: Ba avem. Stat în curul meu și frână de neam prost. MembruAnonim, on 23 iulie 2019 - 10:08, said:
Ce pedeapsa credeti ar trebui sa se aplice pentru tailgating (mers la aspiratie) la fel ca si pentru brake check (frana in nas) ? Iar aia cu stat în curul tău, dacă nu ești în depășire sau nu mergi ca ochii mortului pe mijlocul drumului, la fel 3 luni și ceva puncte. |
#7
Posted 23 July 2019 - 11:14
Statul in fundul celui din fata e o dovada de prostie crunta. Intrucat prostia e un drept fundamental al omului, sanctiunea vine numai in caz de accident.
In privinta franei bruste nu comentez. Sunt de parere ca daca-l busesc pe cel din fata mea, indiferent ce face el, sunt un bou. |
#8
Posted 23 July 2019 - 11:17
Eu am o soluţie mult mai eficientă: frâna de motor.
Astfel nu se aprind stopurile, maşina încetineşte (dacă e bună, efectul este apropiat de o frână apăsată lent), cel din spate te poate ştampila, dar poate fi amendat cu brio pentru neasigurare. |
#9
Posted 23 July 2019 - 11:18
La noi intra toate la condus agresiv... dar cum se pedepseste in codul rutier asta?
|
#10
Posted 23 July 2019 - 11:20
Quote Codul Rutier 2018 - OUG nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, Republicata Articolul 108 (1) Savarsirea de catre conducatorul de autovehicul, tractor agricol sau forestier ori tramvai a uneia sau mai multor contraventii atrage, pe langa sanctiunea amenzii, si aplicarea unui numar de puncte de penalizare, dupa cum urmeaza: b) 3 puncte de penalizare pentru savarsirea urmatoarelor fapte: 4.nepastrarea unei distante corespunzatoare fata de vehiculul care il precede, daca prin aceasta s-a produs un accident din care au rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale; Cat despre "brake check" nu se pedepseste, ba din contra, este considerat vinovat tot cel din spate pentru ca nu a pastrat "distanta corespunzatoare". In practica, la constatari accidente, politia il arde pe cel din spate fara sa mai stea la discutii, explicatii sau desene pe declaratii. Deci da, trebuie tot timpul sa pastrezi o distanta care sa anticipeze si un nebun care face "brake check". Iar aproximarea "distantei corespunzatoare" depinde de fiecare cat de bun sofer, reflexe rapide, masina buna, frane puternice. Atata timp cat poti te feresti de un "brake check" si nu faci accident, poti sa faci "tailgating" cat vrei. Exemplu: Tata la 70 si de ani, merge cu Dacia incetisor, lasa spatiu de vreo 2-3 masini pana la masina dinnaintea lui. Edited by Stecheru, 23 July 2019 - 11:25. |
|
#11
Posted 23 July 2019 - 11:26
Pe de altă parte, dacă-l vezi pe cel din spate că vine tare, cât poţi de mult te repliezi ca să-i faci loc.
Dacă nu se poate şi insistă să meargă la ţeava de eşapament şi nu vrei sau nu poţi să mergi cu viteza lui, atunci frâna de motor este cea mai bună soluţie. Stecheru, on 23 iulie 2019 - 11:20, said: Deci "tailgating" este pedepsit clar. Ia uite cât de clar: "nepastrarea unei distante corespunzatoare fata de vehiculul care il precede, daca prin aceasta s-a produs un accident din care au rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale;" Ce caută acolo fraza îngroşată de mine? Adică pot circula foarte bine la 0,5 m de maşina din faţă, să-i dau flash-uri până ard becurile şi să nu fac accident şi nu sunt vinovat cu nimic! Nu aşa rezultă? |
#12
Posted 23 July 2019 - 11:32
In weekend pe un drum de munte virajat pe care-l stiu f. bine, noaptea, in curba cu linie continua, din fata venind masina pe contrasens gen la 50-60 m, un bou care ma aspira din spate a vrut sa se bage sa facem un carambol in 3, l-am blocat corespunzator pe bizon si l-am tinut in spate inca vreo 2-3 km pana am intrat in localitate, unde l-am lasat sa ma depaseasca (inclusiv din motive de bate de baseball, lanturi whatever sa fie totul la lumina, elegant). Nu a fost nici frumos nici safe ce am facut dar absolut necesar.
|
#14
Posted 23 July 2019 - 11:49
PSC, on 23 iulie 2019 - 11:17, said:
Eu am o soluţie mult mai eficientă: frâna de motor. Astfel nu se aprind stopurile, maşina încetineşte (dacă e bună, efectul este apropiat de o frână apăsată lent), cel din spate te poate ştampila, dar poate fi amendat cu brio pentru neasigurare. Si risti sa faci asa ceva pe autostrada la 140km/h? |
#15
Posted 23 July 2019 - 11:51
Tailgating se incadreaza la condus agresiv (anul trecut s-a schimbat legea ca sa ia in calcul condusul agresiv). Intrebati orice politist. Si da, esti vinovat pentru nepastrarea distantei daca se produce un accident. Ca nu aplica legea politia...well, pentru ca Romania.
Ca idee, aia care stau in curul tau la miloaga sa te dai deoparte sunt niste gunoaie. Poate le place sa stea un cur, obisnuinta poate. Dar tot gunoaie raman, spe_ripper, on 23 iulie 2019 - 11:49, said:
Si risti sa faci asa ceva pe autostrada la 140km/h? Edited by jm2010, 23 July 2019 - 11:51. |
|
#16
Posted 23 July 2019 - 11:57
Având in vedere ca se sancționează depaairea cu peste 10 km/h a vitezei legale poți spune ca, practic, limita este de 140 pe autostradă. Nu mai fiți atat de fixisti...
|
#17
Posted 23 July 2019 - 11:59
#18
Posted 23 July 2019 - 12:00
S-a schimbat codul si nu am observat?
Parca scrie ceva de genul: ... depasirea cu mai mult de 10km/h a limitei ...bla bla. Adica poti conduce cu 9km/h peste limita pe acel sector de drum fara sa risti sanctiuni. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users