VAG vs Renault
#1
Posted 21 July 2019 - 11:54
Probabil ca multi or sa se enerveze cand vor vedea clipul de mai jos, dar parerea cuiva care a lucrat in service si a vazut mii de masini cred ca este mai avizata decat a oricui altcuiva.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ifr1ZgN0Tzg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 21 July 2019 - 11:59
Parca nu stia toata lumea chestia asta... Insa ce optiuni are acel Logan din 2011 de vorbeste baiatul asta? Mai fiabila ca Loganul era caruta bunicului meu. Zau, nu i s-a stricat nimic, absolut niciodata. Nici macar pana nu a facut ca avea roti de lemn...
Edited by _R_A_D_U, 21 July 2019 - 12:00. |
#3
Posted 21 July 2019 - 12:00
Sa se uite cine are rabdare ca vad ca nu vad niciun rezumat, ceva!
|
#4
Posted 21 July 2019 - 12:03
Motor genial, cutie geniala, restul praf.... Asta am inteles.
Edited by dicdobre, 21 July 2019 - 12:04. |
#7
Posted 21 July 2019 - 12:34
asta cu motoarele in 3 cilindrii sunt praf nu stiu de unde e. sunt oameni care deja au trecut de 200.000 cu motorul ala de 0.9 si sunt oameni care au 0.9 cu gpl care nu au probleme si au kilometrii multi.
m-am uitat si eu la tipul ala si cateodata pare influentat de alti youtuberi mai mari, din afara. toata lumea zice ca motorul in 3 cilindrii nu e echilibrat si etc. pe om il intereseaza sa apese pedala si sa invarte roata. cat despre dotari, mie nu-mi sunt folositoare multre dintre ele. dupa ce treci de clima si scaune decente. restul chiar nu ma intereseaza. sa dea altii bani ca sa aiba ce dotari vor. iar pentru cei care urmaresc piata auto nu este absolut nici o noutate ca vag a avut multe/multe probleme dealungul timpului. dar cand deschide cineva topic cu ce masina sa-si cumpere, majoritatea o sa zica vag ca stiu meseriasii sa repare si sunt oarecum decente. mai vine unul cu vreo japoneza si asta e. dasta cand iti cumperi masina ar trebui sa citesti forumurile marcii ca sunt sute de pagini cu informatii. daca te uiti la vag te ingrozesti. oamenii de pe forum o sa-ti zica ce au avut ei sau ce au auzit ca e bine. ca si pe forumul de telefoane, toata lumea zice xiaomi. nu conteaza ca aia nu mai scot telefoane asa ieftine, ca au diverse probleme sau ca nu mai sunt asa rapide. omu o stie pe a lui. Edited by bobitad, 21 July 2019 - 12:55. |
#8
Posted 21 July 2019 - 12:42
Wzzz, on 21 iulie 2019 - 12:00, said:
Sa se uite cine are rabdare ca vad ca nu vad niciun rezumat, ceva! _R_A_D_U, on 21 iulie 2019 - 11:59, said:
Parca nu stia toata lumea chestia asta... Insa ce optiuni are acel Logan din 2011 de vorbeste baiatul asta? Mai fiabila ca Loganul era caruta bunicului meu. Zau, nu i s-a stricat nimic, absolut niciodata. Nici macar pana nu a facut ca avea roti de lemn... benis, on 21 iulie 2019 - 12:17, said:
Erau geniale, acum, după cum zice și el, motoarele noi de 0.9 sunt praf. Logan nu oferă un hibrid ca orice altă firmă. Deci practic opțiunea este pentru cei ce vor SH. bobitad, on 21 iulie 2019 - 12:34, said:
m-am uitat si eu la tipul ala si cateodata pare influentat de alti youtuberi mai mari, din afara. toata lumea zice ca motorul in 3 cilindrii nu e echilibrat si etc. pe om il intereseaza sa apese pedala si sa invarte roata. E inginer auto, lucreaza la un service marisor, cred ca stie despre ce vorbeste. |
#9
Posted 21 July 2019 - 12:43
Loganul e fiabil, insa renaulturie au multe probleme pe partea electrica + pornirea cu cartela, etc.
PS: Tipul e ok, insa uneori e plin de el. Normal ca vw-urile sunt mai multe in service cand din 50 de pe drum, 40 sunt din grupul vag, 5 renaulturi , o italianca si 3 japoneze... oare care vor intra mai mult in service ? Loganul 1 normal ca e fiabil, daca are tehnologie extrem de veche de prin anii 90... , ce sa se strice la un motor aspirat ? |
#10
Posted 21 July 2019 - 12:47
pacopaco1967, on 21 iulie 2019 - 12:22, said:
io am vazut un Logan caruia i s-a rupt pivotul la bratul de suspensie. Interesant era ca nu se vedeau urme de franare sau plecare in forta. Drumul plan. Oare cum se comporta la o coborare mai abrupta si viraje ? Loganul e chiar oki la ce zici tu, gandeste-te ca la tara in special pe zona de deal si munte foarte multi au si merg cu ele pe dealuri, pe drumuri comunale si repede ca nu stau ca vai sare piatra sau nustiu ce ca nu-si permit. Au acolo pante si rampe de merg in limita de aderenta si cuplu, au viraje de la cea mai mica eroare intri in sant etc... daca faci cu un A6 asa il termini repede intr-un an incepe si troncane Edited by andreic, 21 July 2019 - 12:51. |
|
#12
Posted 21 July 2019 - 13:21
Yoda, on 21 iulie 2019 - 13:13, said:
Rezumat pe scurt: cumpără Logan; nu stă prea bine pe şosea, nu excelează la protecţie în caz de accident, dar mori fericit pentru că îţi vei permite sicriu din stejar şi cruce de marmură, din economiile făcute la facturile din service. Dar sa presupunem ca iti iei Audi sau Passat, ca vad ca multi romani iubesc masinile astea. Sa presupunem ca vrei sa faci un concediu in Europa. Cum cei care au marci premium de masini se pare ca au si rau de avion, te urci in masina ta stricacioasa si te apuci de un drum de 3-4000 de kilometri. Merita sa iti strici concediul cand ti-e lumea mai draga, sa astepti dupa platforma cine stie pe unde, sa bati service-urile prin strainatate sau sa vii cu ea pe platforma acasa pentru ca nu iti permiti s-o repari unde s-a stricat? TruculMagic, on 21 iulie 2019 - 12:43, said:
Loganul e fiabil, insa renaulturie au multe probleme pe partea electrica + pornirea cu cartela, etc. |
#13
Posted 21 July 2019 - 13:32
neur0, on 21 iulie 2019 - 13:21, said: @neur0: cum adică îţi iei Audi sau Passat? Una e marcă, celălalt e model.În filmarea Youtube, la momentul 2:52 se vorbeşte şi de siguranţa Loganului. Bineînţeles că există maşini în care nu se moare în caz de accident. Prin accident înţelegând situaţiile în care decelerarea bruscă nu este atât de mare şi oferă şanse ocupanţilor maşinii. Studiază la impact similar deformarea stâlpului dintre uşi. Câtă energie cinetică ajunge acolo la un Megane, câtă ajunge la un Logan. Sau la Octavia, dacă vrei; altă catastrofă low-cost. |
#14
Posted 21 July 2019 - 13:47
neur0, on 21 iulie 2019 - 13:21, said:
Daca nu ramai cu ea pe camp, mi se pare mai putin grav decat o defectiune la motor sau la cutia de viteze. Unde ai vazut probleme la masinile moderne legate de partea de motor si cutia de viteze ? Exceptand automatele cu sute de mii de km , ori tdi-urile 2.0 pd de la vag. |
#15
Posted 21 July 2019 - 13:49
Yoda, on 21 iulie 2019 - 13:32, said:
@neur0: cum adică îţi iei Audi sau Passat? Una e marcă, celălalt e model. În filmarea Youtube, la momentul 2:52 se vorbeşte şi de siguranţa Loganului. Bineînţeles că există maşini în care nu se moare în caz de accident. Prin accident înţelegând situaţiile în care decelerarea bruscă nu este atât de mare şi oferă şanse ocupanţilor maşinii. Studiază la impact similar deformarea stâlpului dintre uşi. Câtă energie cinetică ajunge acolo la un Megane, câtă ajunge la un Logan. Sau la Octavia, dacă vrei; altă catastrofă low-cost. |
|
#17
Posted 21 July 2019 - 14:00
neur0, on 21 iulie 2019 - 13:49, said:
Megane, Laguna, Fluence sunt mai putin sigure decat masinile VAG? E exagerata comparatia. Cred ca e euforic. |
#18
Posted 21 July 2019 - 14:02
neur0, on 21 iulie 2019 - 12:42, said:
Intr-un service in care vin mii de masini anual, au fost aduse mai putine masini Renault desi se vand mai multe decat cele din grupul VAG. Spre deosebire de cele din grupul VAG, masinile Renault nu au avut probleme grave. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users