Mașina dă în nas
#1
Posted 20 July 2019 - 21:33
Se da golf 5 1.9 tdi . În treapta 1 dacă iau piciorul brusc de pe accelerație pe la 1300 rpm și accelerez brusc , mașina da în nas și turometrul oscilează . Care e problema ? Ceva pe la cutie sau injectoarele ?
|
#3
Posted 20 July 2019 - 22:18
Stai sa-mi verific globul, iar pana il caut si-l gasesc, ai putea sa vezi testerul ce zice
|
#4
Posted 20 July 2019 - 22:52
Fi mai explicit.
Da in nas dupa ce vrei sa schimbi din I-a in a II-a ? De ce doar turatia de 1300 ? Cum se comporta pe la 2000 de exemplu ? Plus ca nu e bine sa faci chestiile astea cu diesel-urile. |
#5
Posted 20 July 2019 - 23:12
#6
Posted 20 July 2019 - 23:37
Dacă la 1300 rpm dă în nas, pe la 4000 cred că dă și-un cap în gură.
|
#7
Posted 20 July 2019 - 23:38
Qipper, on 20 iulie 2019 - 21:33, said:
Se da golf 5 1.9 tdi . În treapta 1 dacă iau piciorul brusc de pe accelerație pe la 1300 rpm și accelerez brusc , mașina da în nas și turometrul oscilează . Care e problema ? Ceva pe la cutie sau injectoarele ? P.S. Apropo a aparut golf7 esti cam in urma ,eu zic sa recuperezi in forta |
#8
Posted 21 July 2019 - 08:17
Qipper, on 20 iulie 2019 - 21:33, said:
Se da golf 5 1.9 tdi . În treapta 1 dacă iau piciorul brusc de pe accelerație pe la 1300 rpm și accelerez brusc , mașina da în nas și turometrul oscilează . Care e problema ? Ceva pe la cutie sau injectoarele ? |
#9
Posted 21 July 2019 - 08:29
#10
Posted 21 July 2019 - 10:00
Qipper, on 20 iulie 2019 - 21:33, said:
Se da golf 5 1.9 tdi . În treapta 1 dacă iau piciorul brusc de pe accelerație pe la 1300 rpm și accelerez brusc , mașina da în nas și turometrul oscilează . Care e problema ? Ceva pe la cutie sau injectoarele ? pune testerul pe ea, ca de aia e vag, ai acces la tester aproape la nivel de reprezentanta la tine acasa |
|
#11
Posted 21 July 2019 - 10:18
#12
Posted 21 July 2019 - 12:43
tehnics, on 20 iulie 2019 - 22:52, said:
Fi mai explicit. Da in nas dupa ce vrei sa schimbi din I-a in a II-a ? De ce doar turatia de 1300 ? Cum se comporta pe la 2000 de exemplu ? Plus ca nu e bine sa faci chestiile astea cu diesel-urile. Daca vreau sa schimb vitezele , o face perfect , la orice turatie . Sa fiu si mai bine inteles : merg in treapta 1 , 1300 -1400 rpm , las in frana de motor ca incetineste ala din fata si dupa o secunda merge la fel, atunci cand am decelerat si accelerez din nou ca sa ma tin dupa ala din fata , da masina in nas la schimbarea brusca de turatie. Precizez , NU schimb viteza si nu trec de 1300 - 1400 rpm . unbrutus, on 21 iulie 2019 - 10:00, said:
pai ce, ai spus tu ce cutie ai, manuala sau automata? imi cer scuze , am uitat sa precizez , cutie manuala . arg, on 21 iulie 2019 - 10:18, said:
problema e intre scaun si volan. sau poate la cei care isi dau doar cu parerea . __Dan__, on 20 iulie 2019 - 23:37, said:
Dacă la 1300 rpm dă în nas, pe la 4000 cred că dă și-un cap în gură. vorbesti de masina ta ? unbrutus, on 21 iulie 2019 - 10:00, said:
pai ce, ai spus tu ce cutie ai, manuala sau automata? pune testerul pe ea, ca de aia e vag, ai acces la tester aproape la nivel de reprezentanta la tine acasa O sa pun un tester pe ea saptamana viitoare sa vad ce imi da . |
#13
Posted 21 July 2019 - 13:14
Qipper, on 21 iulie 2019 - 12:43, said:
... Sa fiu si mai bine inteles : merg in treapta 1 , 1300 -1400 rpm , las in frana de motor ca incetineste... calca ambreiaju ca distrugi transmisia. frana de motor o faci de prin treapta a 3 la peste 2500 ture... in sus. in rest doar o chinui. Edited by arg, 21 July 2019 - 13:16. |
#14
Posted 21 July 2019 - 13:46
Qipper, on 21 iulie 2019 - 12:43, said:
Sa fiu si mai bine inteles : merg in treapta 1 , 1300 -1400 rpm , las in frana de motor ca incetineste ala din fata si dupa o secunda merge la fel, atunci cand am decelerat si accelerez din nou ca sa ma tin dupa ala din fata , da masina in nas la schimbarea brusca de turatie. Precizez , NU schimb viteza si nu trec de 1300 - 1400 rpm . |
#15
Posted 21 July 2019 - 16:33
arg, on 21 iulie 2019 - 13:14, said: aia nu e frana de motor ci e PROSTIE. calca ambreiaju ca distrugi transmisia. frana de motor o faci de prin treapta a 3 la peste 2500 ture... in sus. in rest doar o chinui. Îmi dai de înțeles că prin parcări mergi din ambreiaj dacă la 1400 rpm tu calci ambreiajul . Mari specialiști . Mai bine nu întrebam nimic pe forumul ăsta. 90 % doar specialiști și mari mecanici . dan210, on 21 iulie 2019 - 13:46, said:
ai fost foarte bine inteles, invata sa conduci masina! avea dreptate colegul de mai sus ca problema-i intre scaun si volan Poate ca am fost înțeles dar nu de către tine 🙂 Dacă nu știți despre ce e vorba , vorbiți degeaba . Edited by Qipper, 21 July 2019 - 16:42. |
|
#17
Posted 21 July 2019 - 16:39
#18
Posted 21 July 2019 - 17:13
arg, on 21 iulie 2019 - 13:14, said: aia nu e frana de motor ci e PROSTIE. calca ambreiaju ca distrugi transmisia. frana de motor o faci de prin treapta a 3 la peste 2500 ture... in sus. in rest doar o chinui. Da , frana de motor cea mai eficienta se face la turații mari lăsând accelerația în pace și bagi intr-o treapta inferioara . Inseamna ca masina isi micsoreaza viteza de deplasare cu ajutorul motorului, nu prin intermediul frânelor. Și o poți face în orice viteza diferita de treapta 1 nu doar in a 3-a cum ai spus , pentru ca în treapta 1 are eficienta cea mai mica . Dar asta nu înseamnă ca nu exista frana de motor în treapta 1 . Când te apropii încet de cel din fata și nu mergi pe frână ci lași mașina sa își reducă singura viteza chiar daca esti in treapta 1 si ai peste 1500 rpm , nu tot frana de motor e ? Pistonul lupta contra presiunii din camera de ardere . Edited by Qipper, 21 July 2019 - 17:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users