Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Mașina dă în nas

- - - - -
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#1
Qipper

Qipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 04.07.2017
Se da golf 5 1.9 tdi . În treapta 1 dacă iau piciorul brusc de pe accelerație pe la 1300 rpm și accelerez brusc , mașina da în nas și turometrul oscilează . Care e problema ? Ceva pe la cutie sau injectoarele ?

#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Ori iei piciorul, ori calci accelerația ?

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Stai sa-mi verific globul, iar pana il caut si-l gasesc, ai putea sa vezi testerul ce zice Posted Image

#4
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,744
  • Înscris: 01.11.2005
Fi mai explicit.
Da in nas dupa ce vrei sa schimbi din I-a in a II-a ?
De ce doar turatia de 1300 ? Cum se comporta pe la 2000 de exemplu ?

Plus ca nu e bine sa faci chestiile astea cu diesel-urile.

#5
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Qipper, on 20 iulie 2019 - 21:33, said:

....dacă iau piciorul brusc de pe accelerație pe la 1300 rpm și accelerez brusc ...
Schimbi dreptu cu stangu ?

#6
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,827
  • Înscris: 15.04.2019
Dacă la 1300 rpm dă în nas, pe la 4000 cred că dă și-un cap în gură.

#7
lau83

lau83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 14.05.2010

 Qipper, on 20 iulie 2019 - 21:33, said:

Se da golf 5 1.9 tdi . În treapta 1 dacă iau piciorul brusc de pe accelerație pe la 1300 rpm și accelerez brusc , mașina da în nas și turometrul oscilează . Care e problema ? Ceva pe la cutie sau injectoarele ?
Este turbina care intra in functie.
P.S. Apropo a aparut golf7 esti cam in urma ,eu zic sa recuperezi in forta

#8
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,108
  • Înscris: 19.09.2005

 Qipper, on 20 iulie 2019 - 21:33, said:

Se da golf 5 1.9 tdi . În treapta 1 dacă iau piciorul brusc de pe accelerație pe la 1300 rpm și accelerez brusc , mașina da în nas și turometrul oscilează . Care e problema ? Ceva pe la cutie sau injectoarele ?
ia pune mama si citeste cum e cu turbina si motoarele turbo.

#9
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 lau83, on 20 iulie 2019 - 23:38, said:

Apropo a aparut golf7 esti cam in urma ,eu zic sa recuperezi in forta
asa, si?

#10
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Qipper, on 20 iulie 2019 - 21:33, said:

Se da golf 5 1.9 tdi . În treapta 1 dacă iau piciorul brusc de pe accelerație pe la 1300 rpm și accelerez brusc , mașina da în nas și turometrul oscilează . Care e problema ? Ceva pe la cutie sau injectoarele ?
pai ce, ai spus tu ce cutie ai, manuala sau automata?

pune testerul pe ea, ca de aia e vag, ai acces la tester aproape la nivel de reprezentanta la tine acasa

#11
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,108
  • Înscris: 19.09.2005

 Qipper, on 20 iulie 2019 - 21:33, said:

...Care e problema ? Ceva pe la cutie sau injectoarele ?
problema e intre scaun si volan.

#12
Qipper

Qipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 04.07.2017

 tehnics, on 20 iulie 2019 - 22:52, said:

Fi mai explicit.
Da in nas dupa ce vrei sa schimbi din I-a in a II-a ?
De ce doar turatia de 1300 ? Cum se comporta pe la 2000 de exemplu ?

Plus ca nu e bine sa faci chestiile astea cu diesel-urile.
doar daca merg in treapta 1 si nu ii dau mai mult de 1300 - 1400 rpm ( de ex. aglomeratia dinaintea unui sens giratoriu , nu are rost sa explic pt ca stiti , lumea ba merge , ba incetineste , ori se opreste ) , accelerez si iau piciorul de pe acceleratie si cand accelerez din nou tot pana pe la 1300 - 1400 rpm (ca merg astia incet ) atunci da in nas de 2 , 3 ori . de la 1500 in sus merge perfect .
Daca vreau sa schimb vitezele , o face perfect ,  la orice turatie .

Sa fiu si mai bine inteles   : merg in treapta 1 , 1300 -1400 rpm , las in frana de motor ca incetineste ala din fata si dupa o secunda merge la fel, atunci cand am decelerat si accelerez din nou ca sa ma tin dupa ala din fata , da masina in nas la  schimbarea brusca de turatie. Precizez , NU schimb viteza si nu trec de 1300 - 1400 rpm .

 unbrutus, on 21 iulie 2019 - 10:00, said:

pai ce, ai spus tu ce cutie ai, manuala sau automata?



imi cer scuze , am uitat sa precizez , cutie manuala .

 arg, on 21 iulie 2019 - 10:18, said:

problema e intre scaun si volan.

sau poate la cei care isi dau doar cu parerea .

 __Dan__, on 20 iulie 2019 - 23:37, said:

Dacă la 1300 rpm dă în nas, pe la 4000 cred că dă și-un cap în gură.

vorbesti de masina ta ?

 unbrutus, on 21 iulie 2019 - 10:00, said:

pai ce, ai spus tu ce cutie ai, manuala sau automata?

pune testerul pe ea, ca de aia e vag, ai acces la tester aproape la nivel de reprezentanta la tine acasa


O sa pun un tester pe ea saptamana viitoare sa vad ce imi da .

#13
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,108
  • Înscris: 19.09.2005

 Qipper, on 21 iulie 2019 - 12:43, said:

...
Sa fiu si mai bine inteles   : merg in treapta 1 , 1300 -1400 rpm , las in frana de motor ca incetineste...
aia nu e frana de motor ci e PROSTIE.
calca ambreiaju ca distrugi transmisia.

frana de motor o faci de prin treapta a 3 la peste 2500 ture... in sus.
in rest doar o chinui.

Edited by arg, 21 July 2019 - 13:16.


#14
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,132
  • Înscris: 24.06.2006

 Qipper, on 21 iulie 2019 - 12:43, said:

Sa fiu si mai bine inteles   : merg in treapta 1 , 1300 -1400 rpm , las in frana de motor ca incetineste ala din fata si dupa o secunda merge la fel, atunci cand am decelerat si accelerez din nou ca sa ma tin dupa ala din fata , da masina in nas la  schimbarea brusca de turatie. Precizez , NU schimb viteza si nu trec de 1300 - 1400 rpm .
ai fost foarte bine inteles, invata sa conduci masina! avea dreptate colegul de mai sus ca problema-i intre scaun si volan

#15
Qipper

Qipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 04.07.2017

 arg, on 21 iulie 2019 - 13:14, said:


aia nu e frana de motor ci e PROSTIE.
calca ambreiaju ca distrugi transmisia.

frana de motor o faci de prin treapta a 3 la peste 2500 ture... in sus.
in rest doar o chinui.

Îmi dai de înțeles că prin parcări mergi din ambreiaj dacă la 1400 rpm tu calci ambreiajul . Mari specialiști . Mai bine nu întrebam nimic pe forumul ăsta. 90 % doar specialiști și mari mecanici .

 dan210, on 21 iulie 2019 - 13:46, said:

ai fost foarte bine inteles, invata sa conduci masina! avea dreptate colegul de mai sus ca problema-i intre scaun si volan

Poate ca am fost înțeles dar nu de către tine 🙂
Dacă nu știți despre ce e vorba , vorbiți degeaba .

Edited by Qipper, 21 July 2019 - 16:42.


#16
valyvis10

valyvis10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,628
  • Înscris: 05.11.2005
Pare simptom de egr defect.

#17
Qipper

Qipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 04.07.2017

 valyvis10, on 21 iulie 2019 - 16:37, said:

Pare simptom de egr defect.

M-am gândit sa desfac egr-ul sa îl curăț și apoi sa văd cum se comporta .  Exista ceva soluții speciale pentru spălare  ?

#18
Qipper

Qipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 04.07.2017

 arg, on 21 iulie 2019 - 13:14, said:


aia nu e frana de motor ci e PROSTIE.
calca ambreiaju ca distrugi transmisia.

frana de motor o faci de prin treapta a 3 la peste 2500 ture... in sus.
in rest doar o chinui.


Da , frana de motor cea mai eficienta se face la turații mari lăsând accelerația în pace și bagi intr-o treapta inferioara .
Inseamna ca masina isi micsoreaza viteza de deplasare cu ajutorul motorului, nu prin intermediul frânelor. Și o poți face în orice viteza diferita de treapta 1 nu doar in a 3-a cum ai spus , pentru ca în treapta 1 are eficienta cea mai mica . Dar asta nu înseamnă ca nu exista frana de motor în treapta 1 .  
Când te apropii încet de cel din fata și nu mergi pe frână ci lași mașina sa își reducă singura viteza chiar daca esti in treapta 1 si ai peste 1500  rpm , nu tot frana de motor e ? Pistonul lupta contra presiunii din camera de ardere .

Edited by Qipper, 21 July 2019 - 17:17.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate