Reziliere contract RCS & RDS
Last Updated: Mar 13 2021 13:07, Started by
der25
, Jul 20 2019 21:10
·
0
#55
Posted 20 January 2021 - 15:35
Eu am fost in noiembrie sa reziliez intr-un punct digi, am stat la coada comuna servicii cu facturi 40 minute pentru ca nu stia nimeni pentru ce e coada, si cineva s-a bagat in fata mea si a rezolvat treaba. Coada inca ciripiea "de ce s-a bagat", dar doamna de la servicii a zis ca nu exista coada comuna si nu vede o problema ca am stat eu 30 minute la alta coada (care afara era unica).
Sigur e mai simplu cu adresa de email de mai sus. Edited by solitaryman, 20 January 2021 - 15:37. |
#56
Posted 20 January 2021 - 15:44
Pai asta as vrea si eu sa evit. Sa stau la coada total aiurea si sa imi creasca tensiunea acolo. Sunt niste imbecili, dupa parerea mea. Suntem in 2021 dar stai la coada ca la Posta Romana.
Deci, cine are o adresa de Email si mai ales cine a reusit pana acum sa faca o reziliere online ? |
#57
Posted 20 January 2021 - 18:48
#58
Posted 22 January 2021 - 10:18
S-a rezolvat. Nu se poate.
Am mers personal cu buletinul la un centru de pe Colentina. Din fericire nu era nimeni. Am semnat electronic. Am jurat pe rosu ca o sa aduc si smartcardul (pe care binenteles ca nu il aveam la mine) si asta a fost tot. |
#59
Posted 13 February 2021 - 22:44
Cum naiba in 2021 mai trebuie sa stai la coada pentru rezilierea unui contract. Cred ca metoda asta e intentionat pusa asa, ca sa descurajeze lumea sa nu se mai complice pentru a rezilia.
|
#60
Posted 14 February 2021 - 00:29
#61
Posted 14 February 2021 - 11:07
#63
Posted 14 February 2021 - 13:22
Online e cam greu, mai ales ca trebuie predate echipamentele de receptie ale furnizorului (pt net, cablu tv).
|
#64
Posted 17 February 2021 - 08:42
Da, am chemat acasa agentul care mi-a facut contractul. Ti-am explicat logica din spatele actiunilor lor.
Spor la bere si tie. Nu stiu cine te-a jignit. Probabil ai sechele de la RDS. Tu stii.... |
|
#65
Posted 21 February 2021 - 22:47
Eu am reziliat in 2015 ca ma enervasera cu minciunile lor si ca mereu aruncau vina pe client la defectiuni. Cand au picat netu si cablul am sunat la rel clienti si ziceau ca e de la mine ca am facut eu vreo prostie sigur si de abia cand am zis ca este problema in tot blocul au recunoscut într-un
final ca de fapt e de la ei. |
#66
Posted 13 March 2021 - 08:36
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users