Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Reziliere contract RCS & RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#55
solitaryman

solitaryman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 955
  • Înscris: 05.02.2009
Eu am fost in noiembrie sa reziliez intr-un punct digi, am stat la coada comuna servicii cu facturi 40 minute pentru ca nu stia nimeni pentru ce e coada, si cineva s-a bagat in fata mea si a rezolvat treaba. Coada inca ciripiea "de ce s-a bagat", dar doamna de la servicii a zis ca nu exista coada comuna si nu vede o problema ca am stat eu 30 minute la alta coada (care afara era unica).
Sigur e mai simplu cu adresa de email de mai sus.

Edited by solitaryman, 20 January 2021 - 15:37.


#56
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,447
  • Înscris: 24.02.2017
Pai asta as vrea si eu sa evit. Sa stau la coada total aiurea si sa imi creasca tensiunea acolo. Sunt niste imbecili, dupa parerea mea. Suntem in 2021 dar stai la coada ca la Posta Romana.

Deci, cine are o adresa de Email si mai ales cine a reusit pana acum sa faca o reziliere online ?

#57
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 03.04.2007
https://www.digi.ro/asistenta/contact
Deruleaza in  jos si completeaza datele.
Apoi vei fi sunat.

#58
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,447
  • Înscris: 24.02.2017
S-a rezolvat. Nu se poate.

Am mers personal cu buletinul la un centru de pe Colentina. Din fericire nu era nimeni. Am semnat electronic. Am jurat pe rosu ca o sa aduc si smartcardul (pe care binenteles ca nu il aveam la mine) si  asta a fost tot.

#59
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,167
  • Înscris: 06.02.2011
Cum naiba in 2021 mai trebuie sa stai la coada pentru rezilierea unui contract. Cred ca metoda asta e intentionat pusa asa, ca sa descurajeze lumea sa nu se mai complice pentru a rezilia.

#60
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 03.04.2007
Pentru unii, pentru altii se reziliaza si online.😉

https://www.digi.ro/asistenta/contact

#61
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,167
  • Înscris: 06.02.2011

View Postcsachiri, on 14 februarie 2021 - 00:29, said:

Pentru unii, pentru altii se reziliaza si online.��

https://www.digi.ro/asistenta/contact
Link-ul e mai mult pentru asistenta tehnica, nu stiu de saritori sunt daca le scrii acolo ca vrei sa reziliezi contractul....

#62
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 03.04.2007
Probat, verificat personal, nu povesti.

#63
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,436
  • Înscris: 29.04.2010
Online e cam greu, mai ales ca trebuie predate echipamentele de receptie ale furnizorului (pt net, cablu tv).

#64
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,447
  • Înscris: 24.02.2017
Da, am chemat acasa agentul care mi-a facut contractul. Ti-am explicat logica din spatele actiunilor lor.

Spor la bere si tie. Nu stiu cine te-a jignit. Probabil ai sechele de la RDS. Tu stii....

#65
Undercover89

Undercover89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 16.12.2019
Eu am reziliat in 2015 ca ma enervasera cu minciunile lor si ca mereu aruncau vina pe client la defectiuni. Cand au picat netu si cablul am sunat la rel clienti si ziceau ca e de la mine ca am facut eu vreo prostie sigur si de abia cand am zis ca este problema in tot blocul au recunoscut într-un
final ca de fapt e de la ei.

#66
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006

View Postder25, on 20 iulie 2019 - 22:00, said:



Nu beneficiaza nimeni de contract, casa e la țară și acum e goală. După deces va fi vândută.

Atunci e simplu, nu plătești abonamentul, după câteva luni îl taie.
Tu vinzi casa, pentru că ai datorie la RDS, nu la impozit, iar RDS rămâne cu pagubă.

Case solved

#67
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 03.04.2007
Sigur ai ajutat userul dupa 2 ani de cand a postat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate