Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Optiuni 4x4 cu Hi/Lo automata dupa 2015
Last Updated: Jul 25 2019 20:31, Started by
smoke
, Jul 19 2019 19:27
·
0
#1
Posted 19 July 2019 - 19:27
ce modele de 4x4 cu Hi/Lo range si cutie automata gasesc dupa 2015 ? nu caut masina noua, vreau un SH si fara modele cu bena
ce am gasit pana acu : pana in 2014 era grand vitara3 din pacate au schimbat modelul dupa aia. pana in 2016 e ssangjong rexton modelul anterior. ...altele ? ms ! Edited by smoke, 19 July 2019 - 19:27. |
#4
Posted 19 July 2019 - 22:43
Nu ai mentionat bugetul, asa ca... Mercedes G Class.
https://www.autovit....html#afa5d5f878 Oricum, la unele automate nu ai nevoie de reductor. Cutia de viteze daca e cu convertizor si mai are si prima treapta foarte scurta e tot "reductorul" de care ai nevoie. |
#5
Posted 20 July 2019 - 08:29
da am zis doar ca sh ..10-15k. nu am bani de g decat daca castig la loto
stiu ca disco 3 parca erau ceva modele cu hi/lo pana prin 2008..dupa aia nu mai stiu. |
#7
Posted 20 July 2019 - 09:57
Grand Vitara cred ca a primit doar un facelift in 2014 si a fost facut in paralel cu Vitara o perioada. Cred ca s-a facut pana prin 2016.
Ce vrei sa faci cu masina? De ce reductor? Vrei sa folosesti tractiunea 4x4 si pe asfalt sau doar pe zapada/offroad? O varianta ar fi si Pajero. Nu stiu daca exista omologate N1. Altfel la motor de 3.2 e cam mare impozitul. Reductor are si Forester dar, desi ajuta si in offroad, a fost gandit mai mult pt tractare. Raportul e de doar 1:1.5 |
#8
Posted 20 July 2019 - 10:52
NU am mai gasit GV3 de vanzare dupa 2014, desi pe wiki asa apare cum ai zis.
imi trebuie si pentru offroad usor, camping cu familia, crosscountry... dar trebuie sa fie si comoda pe sosea, de aia vreau un suv cu ceva valente de off. NU vreau motoare mai mari de 2.5 din motiv de impozit, mai ales ca am ceva optiuni si sub. o optiune foarte ok e GV3, dar mai caut sa vad si altele, nu am graba, am deja 2 masini |
#12
Posted 21 July 2019 - 07:54
smoke, on 20 iulie 2019 - 10:52, said:
NU am mai gasit GV3 de vanzare dupa 2014, desi pe wiki asa apare cum ai zis. imi trebuie si pentru offroad usor, camping cu familia, crosscountry... dar trebuie sa fie si comoda pe sosea, de aia vreau un suv cu ceva valente de off. NU vreau motoare mai mari de 2.5 din motiv de impozit, mai ales ca am ceva optiuni si sub. o optiune foarte ok e GV3, dar mai caut sa vad si altele, nu am graba, am deja 2 masini smoke, on 20 iulie 2019 - 19:12, said:
kia Sportage se pare ca ar avea lo/hi - dar nu gasesc informatii concludente. Mai e un aspect. Multe modele cu reductor si cutie de transfer nu permit rularea pe asfalt cu 4x4 nici macar cand e polei sau asfalt semi-curatat de zapada. Merg doar cand drumul e complet acoperit de zapada si pe pamant. Altfl strici transmisia pt ca nu au dif central. Cateva exemple - Jimny, Wrangler, majoritatea pickupurilor. Nu vrei sa mergi doar RWD in conditiile alea, mai ales cu o punte rigida pe spate care oricum nu prea pastreaza bine contactul cu solul. Parerea mea, ia ceva cu garda buna, unghiuri bune de atac si degajare si te descurci. Edited by underb, 21 July 2019 - 07:53. |
#13
Posted 21 July 2019 - 08:07
ms de post. de acord cu tine, nu vreau un 4x4 pur offroad care nu permite rulare 4x4 decat in off, masina va fi de familie si va face drumuri lungi, dar as vrea totusi sa am posibilitatea de hi/lo/lock - asa cum are GV3, si cum cred ca are si Mitsu cu al lor Superselect2. Doar ca nu stiu ce masini mai au asa ceva dupa 2015, in afara de cele mentionate. In cel mai rau caz, daca nu gasesc ceva mai nou, o sa ma uit serios la GV3.
Iar combinatia de automata si convertizor de cuplu chiar ca nu am studiat sa vad ce modele au, deci daca ai ceva recomandari posteaza si ma uit la ele. Attached FilesEdited by smoke, 21 July 2019 - 08:08. |
#14
Posted 21 July 2019 - 09:17
Pai majoritatea sunt cu convertor de cuplu. Se preteaza mai bine la mers f incet decat CVTul sau cele cu dublu ambreiaj (gen DSG). Fata de manuale fara reductor, nu mai zic.
Mai ai CVT la unele Subaru si Nissan si dublu ambreiaj la VAG, la motorizarile pe benzina de la Kia/Hyundai, la dieselul de la Kuga, pe la Reno si cam atat. Edited by underb, 21 July 2019 - 09:18. |
#15
Posted 21 July 2019 - 09:34
SuperSelect-ul de la Pajero permite 4x4 pe asfalt și are și opțiunile de Lo/Hi.
După 2013 parca, Pajero venea direct înscris că autoutilitara N1 din fabrica. Dacă venea de dinainte cu omologare N1… cu atât mai bine. Impozitul ar fi un 450 Ron maxim. Rovinieta la fel. |
|
#16
Posted 21 July 2019 - 13:08
Pt offroad usor, pt iesiri cu familia nu ai nevoie nici de reductor si nici de diferentiale blocabile sau anvelope speciale.
Grand Vitara 2005 sau 2006-2014 (generatia 3), in ciuda faptului ca are reductor si diferential central este destul de slabut. Sunt filmulete pe youtube in care Dusterul pare ca se descurca mai bine. Daca vrei masina relativ noua si cu sistem awd capabil cauta un Forester. Vrei mai mult, motor sub 2.5L ,dar si cu sistem 4x4 bun pt sosea, vezi Pathfinder (garda mare, unghiuri bune, mod auto, 4wd lock+lsd spate si reductor). mai exista varianta sa iei un Land Cruiser, Pajero, Patrol, Dysco dar utilitare. |
#17
Posted 21 July 2019 - 21:13
poate ca nu ai nevoie in cea mai mare parte a timpului, dar e bine sa le ai pentru data aia cand ai nevoie. de ce sa nu iau ceva de la inceput care are..daca tot iau ceva...pathfinder pare interesant..o sa ma uit sa vad ce e cu el...
|
#18
Posted 21 July 2019 - 21:27
Este cu dus si intors. pt 2-3-5 iesiri pe an poate nu ai nevoie de un Pathfinder. Gandeste-te ca peste 99% din timp vei circula pe sosea, de ele mai multe ori in oras iar pt a iesi dintr-o parcare inzapezita sau a aborda o panta acoperita cu un pic de gheata ai nevoie de niste anvelope bune si este suficient si cel mai prost sistem de tractiune integrala. Poate ca in acel 99% din timp vei dori o masina un pic mai mica, mai sprintena, mai agila, mai economica, mai usor de intretinut, mai confortabila, mai moderna.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users