![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Posibila ''teapa'' telekom?
Last Updated: Jul 25 2019 09:44, Started by
Danutzuliber
, Jul 18 2019 13:42
·
0

#1
Posted 18 July 2019 - 13:42

Recent m-am intors in tara si mi-am cumparat o cartela telekom cu net nelimitat. Toate bune si frumoase pana cand trece prima luna si trebuie sa reincarc iar cu 6 euro, dupa vreo 2 zile ajuns in sfarsit sa reincarc la un punct d-asta PayPoint. Dupa inca o zi de la reincarcarea efectuata decid sa-mi conectez hospotul de la telefon pentru a avea conexiune pe laptop dar acest lucru nefiind posibil pentru ca eu pe cartela aveam 0.00 eur + optiunea dezactivata. Nedumerit fiind, le trimit un email celor de la telekom.
Raspunsul pe care il primesc este urmatorul: ''Stimate domnule, Va informam ca reincarcarea s-a procesat cu succes si creditul a fost consumat pentru traficul de date efectuat. Va recomandam inchiderea sesiunilor de date inainte de efectuarea reincarcarii si pornirea acestora dupa activarea optiunii.'' P.S. Tin sa precizez ca dupa prima luna, mie nu mi-a mai mers netul deloc pe acea cartela, nici dupa reincarcarea. |
#2
Posted 18 July 2019 - 13:50

Pai ai si activat optiunea sau ai bagat 6 euro si te-ai conectat la internet?
|
#3
Posted 18 July 2019 - 13:54

Doar am reincarcat, ma gandeam ca optiunea isi trage singur banii de pe cartela. Oricum pe internet n-am stat deloc pentru ca nu mergea....
Si cat e tarifu'? 1mb/1 euro? |
#4
Posted 18 July 2019 - 13:55

#7
Posted 18 July 2019 - 14:44

Eu cu greu o reîncarc. 50.000 lei se strâng în ceva timp…
[ https://collectormagic.com/thumbs600/90584r.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#8
Posted 18 July 2019 - 15:05

consumatorii de "tehnologie" dau fara clipeasca din ochi, cateva mii de EUR anual
ptr aceast lux modern, dara ii scot ochii taranului care le cere 1 leu pe un kg de cartofi ! normalitatea este o moda, in continua schimbare. Edited by benetusseryo, 18 July 2019 - 15:06. |
#9
Posted 18 July 2019 - 15:17

Asa-i, cand nu te pricepi prostia se plateste.
Pentru unii daca is mai folositoare datele mobile decat cartofii sa manance date mobile. |
#10
Posted 18 July 2019 - 16:04

Recent m-am intors in tara si mi-am cumparat o cartela telekom cu net nelimitat. Toate bune si frumoase pana cand trece prima luna si trebuie sa reincarc iar cu 6 euro, dupa vreo 2 zile ajuns in sfarsit sa reincarc la un punct d-asta PayPoint. Dupa inca o zi de la reincarcarea efectuata decid sa-mi conectez hospotul de la telefon pentru a avea conexiune pe laptop dar acest lucru nefiind posibil pentru ca eu pe cartela aveam 0.00 eur + optiunea dezactivata. Nedumerit fiind, le trimit un email celor de la telekom. Raspunsul pe care il primesc este urmatorul: ''Stimate domnule, Va informam ca reincarcarea s-a procesat cu succes si creditul a fost consumat pentru traficul de date efectuat. Va recomandam inchiderea sesiunilor de date inainte de efectuarea reincarcarii si pornirea acestora dupa activarea optiunii.'' P.S. Tin sa precizez ca dupa prima luna, mie nu mi-a mai mers netul deloc pe acea cartela, nici dupa reincarcarea. Vorba aia, scurt si la obiect ! Cat despre problema ta, e simplu: dupa ce ai reincarcat cartela SIM cu 6 euro, trebuia sa cumperi optiunea Net Nelimitat de 6 euro deoarece nu se activeaza automat. Daca nu ai activat tu optiunea aia, ai folosit creditul sa stai pe internet ! |
#11
Posted 18 July 2019 - 16:06

Si cel mai important :
Va recomandam inchiderea sesiunilor de date inainte de efectuarea reincarcarii si pornirea acestora dupa activarea optiunii. |
|
#12
Posted 18 July 2019 - 16:23

Si pentru ca nu toti ne-am nascut in era #smart, providerul minune se bazeaza pe acest lucru si te anunta dupa ce ai facut nefacuta ca era mai bine sa faci asa, nu cum ai facut tu.
In plus, mistocareala si aroganta unora pe seama nestiintei (nepriceperii, neintelegerii ofertelor / optiunilor) nascutilor inainte de era #smart, ma scarbesc. Edited by addumi, 18 July 2019 - 16:25. |
#13
Posted 18 July 2019 - 16:58

Eu la Orange am rezolvat problema cartelei prepay sunand la call center....dupa cateva ore am avut creditul initial plus bonus internet 6 GB.
![]() *Scuze pentru off topic. ![]() Edited by xmanyacs77, 18 July 2019 - 16:59. |
#15
Posted 25 July 2019 - 09:44

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users