Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Combustibil NATO
Last Updated: Jul 17 2019 03:55, Started by
Deutschland19
, Jul 16 2019 13:54
·
0
#37
Posted 16 July 2019 - 22:02
nu se voia un raspuns la ce ai scris tu, ci mai mult o clarificare ca pe topic am observat ca lumea face confuzie. n-am timp acu sa ma uit la filmuletul pus de tine, pare interesant, am impresia ca nemtii au costruit motoarele pt o benzina superioara iar de la un moment in colo al razboiului n-au mai avut acces la ea.
|
#38
Posted 16 July 2019 - 22:57
vldc, on 16 iulie 2019 - 15:00, said:
Turcia e membru NATO . Tocmai a cumparat rachete S-400 rusesti (non NATO). Romania e membru NATO. Nu poate cumpara Su-47,57, MiG-35 ...a cumparat F16 sh ... On: voi ati mai auzit de initiator? A aruncat "bomba" si a sters-o |
#39
Posted 16 July 2019 - 23:02
Tsunnnami, on 16 iulie 2019 - 18:53, said: Kerosen-ul da cea mai mare energie pe unitatea de volum, pe cand hidrogenul pe unitatea de masa Te gandesti de ce americanii folosesc hidrogen si de ce rusii kerosen la rachete si ai raspunsul Acu' intelegi? Eu am înțeles înainte sa o întorci tu pe după cireș. Kerosenul e un rahat pe băț in ceea ce privește motoarele cu ardere internă, nu folosește nici la benzinare, nici la diesel. Se folosește la avioane cu reacție pt ca deși reacția de oxigenare e puternic exotermă este si foarte generoasă in ceea ce privește volumul gazelor rezultate. Ce poti sa vrei mai mult ? Pe acelasi principiu se foloseste kerosenul KP1 si in mixtura de combustibil lichid pentru rachete. Iar americanii preferă combustibilul solid pt rachete care, desi are alte dezavantaje e mult mai stabil. In fine, suntem pe aria de drept comercial. NATO nu poate impune restricții însă guvernul țării gazde da. Va fi total inutil pt că spionaj industrial. Va fi deasemenea inutil pt că există deja super combustibili însă nu rezistă motoarele cu ardere internă. SUA, pt monstrul Abramhs a apelat la turbină. NU turbosuflanta omniprezenta pe autoturisme. |
#40
Posted 16 July 2019 - 23:34
#41
Posted 17 July 2019 - 03:55
Amaryl, on 16 iulie 2019 - 23:02, said:
Eu am înțeles înainte sa o întorci tu pe după cireș. Kerosenul e un rahat pe băț in ceea ce privește motoarele cu ardere internă, nu folosește nici la benzinare, nici la diesel. Se folosește la avioane cu reacție pt ca deși reacția de oxigenare e puternic exotermă este si foarte generoasă in ceea ce privește volumul gazelor rezultate. Ce poti sa vrei mai mult ? Pe acelasi principiu se foloseste kerosenul KP1 si in mixtura de combustibil lichid pentru rachete. Iar americanii preferă combustibilul solid pt rachete care, desi are alte dezavantaje e mult mai stabil. In fine, suntem pe aria de drept comercial. NATO nu poate impune restricții însă guvernul țării gazde da. Va fi total inutil pt că spionaj industrial. Va fi deasemenea inutil pt că există deja super combustibili însă nu rezistă motoarele cu ardere internă. SUA, pt monstrul Abramhs a apelat la turbină. NU turbosuflanta omniprezenta pe autoturisme. N-o dau deloc de pe cires discut pe cifre Si e stupid sa discutam ce facem cu un compbustibil care arde "mai bine" sau "mai repede" la un motor conventional. Daca frontul de flacara are viteza superioara, s-a dat distributia peste cap Ba si kerosenul si hidrogenul se poate folosi in motoare conventionale numai ca sunt foarte scumpe La vehicule nu ai problema de masa ca la avioane, deci mergi pe diesel, altfel, nu vad de ce nu ai putea folosi kerosen cu un motor reglat pentru asa ceva, cum nu vad de ce nu ai putea avea un motor cu scanteie care merge cu H2 Nu asta era problema? Eu ti-am aratat cele mai eficiente combustibile, si, daca ma chinui iti gasesc si valorile potentiale ale lor in Joule / kg sau J / m³, nu le mai stiu, dar le-am stiut acum vreo 20 de ani cand lucram la o companie care facea cercetare pe pile de combustie. Atunci chiar am facut o prezentare si am cauat asa ceva. Nu caut pe google, am gugalaul meu in creieri |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users