Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 

Sfaturi aplicatie Arduino-Firebase-Android

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
10nutz_413x

10nutz_413x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 460
  • Înscris: 01.02.2007
Salut, sunt destul de incepator in ale programarii, doar anul 2 la facultate, insa as vrea sa fac un astfel de proiect.
Am facut ceva similar ptr proiect la o materie (sistem detectie puls si temperatura, o aplicatie arduino-web-android) insa acum vroiam altceva si as avea nevoie si de sfaturi in achizitia de piese necesare si desigur pointeri sau informatii relevante, chestii asemanatoare deja facute, tutoriale etc sunt clar binevenite.

Ok, deci 'proiectul' poate fi ceva gen seif, si e compus din 3 parti principale (zic eu, asa vad eu treaba, accept orice fel de sfaturi si critica Posted Image):
a) Arduino:
- modul cititor de amprenta(am descoperit pe net varianta FPM10A ca fiind destul de folosita)
- modul camera foto (OV7670)
- modul wireless (ESP8266) sau poate acelasi senzor cu releu 5V, ca asta, ptr legatura cu Firebase.
- un servomotor care va deschide si inchide usa (ceva in genul cum este folosit in acest proiect).

b) Partea de Firebase
c) Aplicatie android.

Cele mai multe batai de cap le am la partea de Arduino. Nu stiu daca sunt ok acele piese, daca pot face ceea ce vreau eu.