Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Completare caiet de practica

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
MarinAndrei97

MarinAndrei97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 03.07.2019
Salut, sunt nou pe aici și aș dori să vă anunț că sunt un student anul 2 pe profil de inginerie electrică și calculatoare și aș dori să îmi completez un caiet de practică cu diverse probleme electrice și pașii de rezolvare al acesteia.

#2
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,383
  • Înscris: 10.08.2005
Unde faci practica?

#3
claz

claz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,861
  • Înscris: 10.06.2005
Pai incearca sa numesti o problema si incercarea de rezolvare. Noi o sa te ajutam sa o intelegi si sa o rezolvi.
Doar nu te astepti la "servite", nu?

#4
wagmich

wagmich

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 05.10.2015
Ce intelegi prin probleme electrice, schimbarea unui bec ars, de exemplu? Ceva mai la obiect, se poate?

#5
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,383
  • Înscris: 10.08.2005
Sa nu uit, un pic de seriozitate si responsabilitate, va rog draci dragi studenti

#6
wagmich

wagmich

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 05.10.2015
Pai exact asta am cerut si eu initiatorului, nu? Chiar daca cu alte cuvinte.

Edited by wagmich, 10 July 2019 - 19:55.


#7
MarianG

MarianG