Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Constructie EV Charger/Statie incarcare incarcare masina electrica (EVSE)
Last Updated: Jan 13 2023 15:58, Started by
Courage
, Jul 10 2019 10:53
·
0
#73
Posted 01 September 2021 - 10:44
Pentru un test simplu nu trebuie nicio scula specializata si nici laborator cu aviz metrologic. Trebuie un minim de aparatura de laborator electronică. Cred că pot organiza la mine la serviciu tot ce trebuie pentru a testa protectia la CC rezidual. Daca vrei o trimiti si o testez iar apoi ti-o trimit inapoi. As comanda si eu una de la chinezi dar dureaza prea mult transportul.
|
#74
Posted 02 September 2021 - 18:55
Pe asta am montat-o în panou, dar o sa mai vina una, iar când vine te contactez pe PM.
Aveam deja un RBCO de 32A cu 30mA tip A, și a trebuie sa jonglez cu traiectul cablurilor. La ETI intrarea e pe jos, la Type B e pe sus, la fel și contorul cu Modus. Curentul merge așa: 1. RCBO de 32A cu 30mA tip A 2. RCD de 40A, Type B 3. Contor cu modbus 4. EVSE (afara). Contorul se va conecta prin 2 cabluri de 0.75 (A+B) prin Modus la un convertor Modus->TCP (RJ45) care urmează sa vina și va transmite în rețea datele de consum ale stației. Singura Setare care de făcut este ID pentru Modus. Pe magistrala Modus fiecare dispozitiv trebuie sa aibă ID diferit, iar la unele e mai greu de setat, deci am pus ID 3, pt ca în general aparatele vin cu ID 1. Attached FilesEdited by Courage, 02 September 2021 - 18:56. |
#75
Posted 06 September 2021 - 13:52
anaki, on 31 august 2021 - 23:48, said:
Nu trebuie sa cumperi un tester,poti sa apelezi la laboratore specializate ca http://www.inm.ro/ Raspunsul lor: Quote
Buna ziua, Laboratorul Marimi Electromagnetice al INM nu efectueaza incercari asupra sigurantelor diferentiale. Cu parere de rau, nu va putem ajuta. Xxxx Col. Curent Alternativ M-a rugat Courage sa postez asta. El se afla undeva departe, iar netul merge execrabil si e f scump. |
#76
Posted 06 September 2021 - 14:33
Imi pare rau ,laboratorul face etalonari/verificari ale aparatelor de masura banuiam ca si acelui tester si implicit asupra acelui RCBO,oricum voi intreba la un alt laborator.
Poate era mai bine sa fi luat unul de la un producator european cu certificat de conformitate ,cu posibilitatea de a fi schimbat oricand in caz de ... |
#77
Posted 06 September 2021 - 15:01
Cu produsele chinezesti din pacate mai exista si riscul ca acum cumperi unul si e bun, e ce trebuie, recomanzi la prieteni, iar cand cumpara si prietenii, ei primesc...altceva.
|
#78
Posted 07 September 2021 - 11:39
#79
Posted 07 September 2021 - 13:33
Am mers pe firul dat de @Adm pe alt topic, si am ajuns la poroducatorul acestor Type-B
Sunt multe Type B rebranduite. Are TUV si CE certificate. E vb de produsele de aici: https://www.aliexpre...2964464519.html Attached Files
Edited by Adm, 24 September 2021 - 18:59.
|
#80
Posted 08 September 2021 - 07:33
"Are TUV si CE certificate." are are, cu siguranta are.
|
#81
Posted 16 September 2021 - 19:48
Gata, am montat diferentialul Type B in statie.
Poza inainte si dupa. Am adus la zi si softul EVSE-WIFI 1.1.1 Acum ce imi mai trebuie e doar masina electrica. inainte.jpg 359.01K 38 downloads dupa.jpg 355.92K 40 downloads === Imagine si video dupa ce am schimbat siguranta Type B (care a crapat dupa ce adaptorul 5v Apple a facut scurt circuit). IMG_4814.jpg 336.49K 22 downloads WhatsApp Video 2021-10-02 at 19.39.11.mp4 1.94MB 18 downloads
Edited by Adm, 02 October 2021 - 18:40.
|
#82
Posted 16 September 2021 - 19:55
Nulul ala nu e legat gresit? Iesirea..
Attached FilesEdited by anaki, 16 September 2021 - 20:04. |
|
#83
Posted 16 September 2021 - 21:11
Buna observatia, dar e ok.
Cand am mufat (sertizat) mufa Type 2 (care intra la masina), am incurcat cablurile L3 cu N si am scris cu markerul problema pe mufa. WhatsApp Image 2020-05-27 at 23.02.52 (1).jpeg 101K 26 downloads Dupa sertizare nu mai poti scoate cablul/pin. Nu am umblat deloc la iesirea din contactor, iar cand aveam Nissan leaf am testat statia. Mergea (vezi poza). Acum am testat-o fara masina. Doar am inserat Type B pe intrarea de curent. Edited by Courage, 16 September 2021 - 21:13. |
#84
Posted 21 September 2021 - 22:57
M-a pus dracu sa fac upgrade la v18 pe un EVSE-DIN și am uitat cum se făcea, deci m-am chinuit Jumatate de zi, insa pana la urma am înfrânt.
Programare unui nou Firmware in EVSE Upgrade de firmware se face doar daca nu merge ceva sau daca noul FW aduce ceva special, de care aveti nevoie. Cele mai noi FW nu mai sunt disponibile spre download la liber, ci trebuie cerut de la producator (eu va pot da versiunea mea ultima - rev18 pe PM) Exista doua optiuni de a face upgrade la firmware. 1. Cu adaptor Bluetooth HC06, telefon antic cu Android 6 si apk Am cumparat de pe OLX telefon cu Android 6. Aplicatia veche permite si upgrade firmware FARA pickit. Aplicatia noua - atasata- merge si pe noile versiuni de Android, nu permite upgrade FW, dar permite editare registri modbus. Manual in lb germana atasat. Manual Bluetooth Modul für EVSE WB V1.5.5.pdf 930.13K 4 downloads Vedeti cum conectati cablurile DuPont la HC-06 (RX se inverseaza cu RX) 2. Cu un programator Pickit 3 sau 4. Instructiuni sumare aici Cablurile Dupont necesare programarii cu Pickit sunt directe, NU se face cross over. Se identifica pin-ul 1 (cel marcat cu triunghi pe Pickit) si se conecteaza la pinul Vpp de la conectorul PROG, apoi urmati pe rand fiecare cablu dupont Pickit <-> PROG. Instalati pe Windows MPLabX, DEselectati in installer IDE. Nu va trebuie decat IPE si procesoarele de 8 biti. Dupa instalare conectati la USB Pickit + EVSE, din setarile IPE selectati PIC16F1825 si Connect. In meniul din stanga aveti optiunea de Power, acolo activati Power de la Pickit si ca voltaj alegeti 2.375V. Quote Parameters and options: - chip name is PIC16F1825 - “power target circuit from tool” (use 2.375v) - “use high voltage program mode entry” - pin1 (Vpp) is always marked (both on Pickit - triangle and the board - as a square) - when everything is ready, select HEX file “Browse” and click “Program” - after successful programming you will see “Programming complete” in log wind Pickit3_Flash_VDD_2.3V_01.jpg 55.87K 13 downloads Pickit3_Flash_VDD_2.3V_02.jpg 119.11K 17 downloads Folositi fisierul hex dorit pt programare. Dupa ce terminati de programat, EVSE va avea un led verde pornit, de intensitate mica. Mi-a fost trimis si un APK care se poate folosi pt editare registre Modbus. app-debug.apk.zip 833.39K 1 downloads ====== Programarea se face pe găurile PROG la EVSE-DIN La EVSE-WB programarea se face pe PINI existenti deja, iar cel marcat Vpp corespunde triunghiului de pe PickIt. Ultimul pin, din margine Nu se conecteaza! SimpleEVSE-WB con1.jpg 110.21K 13 downloads con2.jpg 167.17K 13 downloads SimpleEVSE-DIN din1.jpg 141.33K 23 downloads EVSE DIN X9.jpg 483.06K 20 downloads Cablurile Dupont necesare programarii sunt directe, nu se face cross over. Se identifica pin-ul 1 (cel marcat cu triunghi pe Pickit) si se conecteaza la pinul Vpp de la conectorul PROG, apoi urmati pe rand fiecare cablu dupont Pickit <-> PROG. Se folosec primii 5 pini (nu toti 6), plecand de la triunghi (Vpp). Buba mare este ca in ultimele FW trimise de producator pt PickIt, Modbus NU e activat by default, ci e nevoie sa il activati cu ajutorul unui buton care trebuie legat la pinii AN si GND. in primele 3 secunde de la boot, trebuie sa apasati de 5x butonul pt a activa Modbus, apoi sa conectati modulul BT HC06 (e nevoie de tel cu Android 6) pt a putea modifica un registru mai mare de 2000 ex: 2002: Min. Current Value 6 Quote NOTE#1: By default MODBUS is NOT enabled, so the original analog input switches can be used (current limit and current boost functions). MODBUS can be enabled by pulling AN input down to GND while booting (= when you power the device up) at least 5 times within 3 seconds seconds (button activated). This will change register 2001 to the value 1, but it will not save the value permanently. Value will be saved after first successful R/W operation over MODBUS (register number >=2000) Procedura rapida: 1. La variata DIN am lipit 5 pini in gurile PROG. Pinii au venit cu MODULUL wifi. La varianta WB am folosit pinii existenti 2. fara a fi conectat la 230v modulul, am folosit PICKIT cu intructiunile de mai sus pt a scrie noul FW. mesajul ultim din consola e de succes. Se poate folosi in loc de Pickit modulul HC06 + aplicatia android 6, dar pickit e scula sigura. 3. Problema este ca noul FW nu are Modbus activat -> trebue activat. 4. FARA ALIMENTARE 230V - am folosit un buton de sonerie cu 2 cabluri legate intre GND si AN - am conectat modulul HC06 BT - am conectat 230V (L si N) = bagat stecherul in priza Trebuie sa apasati de mai mult de 5 ori in primele 3s de la alimentarea pe 230V a controllerului pt a activa Modbus, dar aceasta activare NU e inca permanenta. Daca s-a activat temporar modbus, va puteti conecta la modbus prin mai multe metode: Orice metoda folositi, contacti dispozitivul inainte de alimentarea la 230V si activarea temporara a Modbus! - prin modulul BT si aplicatia Android 6 - prin modulul BT si aplicatia noua (caz in care nu mai aveti nevoie de antichitate de telefon). - prin modulul WIFI (SimpleEVSE WIFI) Cititi registrul 2001, iar rezultatul ar trebui sa fie 1, apoi apasati tasta write (1). Dupa ce ati scris prima data intr-un registru mai mare de 2000, Modbus ramane activ permanent si puteti sa va deconectati din aplicatia BT si sa scoateti alimentarea 230V Rezultatul upgrade la rev18 rev18.png 232.14K 8 downloads Attached Files |
#85
Posted 01 October 2021 - 12:15
Azi am schimbat sursa de 5V (incarcator Apple), cu una dedicata, DIN.
Contactorul ABB e foarte silentios. Cel de la Schineider face sa se miste gardul cand cupleaza. Attached Files |
#86
Posted 02 October 2021 - 10:45
Azi am aflat ca exista și un controller romanesc - General Security - MiniEVSE Board
Micro Ampevo Screenshot 2021-10-02 at 12.18.54.jpg 67.9K 26 downloads Manualul atașat. Mi se pare mai limitat decât Simple EVSE, dar poate fi folosit cu succes pt o stație și mai ieftină, fără control WIFi. OBS personale 1. Schema pt priza CP duce in schema la N, nu la CP de pe controller. 2. Schema de stecher mama Type 2 Nu include rezistorul din mufa, dintre PP si PE. pp-pe.jpg 50.39K 25 downloads Attached Files |
#87
Posted 03 October 2021 - 11:38
Courage, on 02 octombrie 2021 - 10:45, said: Acest controller romanesc, https://ev-mag.ro/ac...vse-ampevo.html, il poate inlocui pe cel cehesc, http://evracing.cz/products, din lista ta excel? Cel romanesc nu suporta WiFi sau are alte caracteristici...? |
|
#88
Posted 03 October 2021 - 12:56
Da, asa ar trebui.
Reglarea puterii o faci prin valoarea rezistentei (vezi manual). Unii au facut intrerupatoare cu mai multe pozitii, cu rezistente diferite, pana sa apara modulul Wifi. |
#89
Posted 05 October 2021 - 21:08
Am rescris tutoriatul de instalare firmware nou.
E complicata treaba și chiar nu cred ca merita sa investiți în Pickit. Eu am dorit rev18 din cauza acestei noi facilitati la incarcarea PV cu control extern (OpenWB sau EVCC) OLC = Optimized Linear Charging Test_0.01A-feature_Ioniq.jpg 38.95K 8 downloads Quote Right diagram with A-value corrected by 0.944A. |
#90
Posted 08 October 2021 - 00:58
Salut,
Ce parere aveti de integrarea cu acest controller pentru monitorizare, comanda putere? https://wifimag.ro/a...controller-v3.8 Mersi! O mufa mai ieftina, din RO: https://ev-mag.ro/ac...mufa-t232s.html Este ok? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users