Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Constructie EV Charger/Statie incarcare incarcare masina electrica (EVSE)
Last Updated: Jan 13 2023 15:58, Started by
Courage
, Jul 10 2019 10:53
·
0
#19
Posted 16 July 2019 - 22:32
Gata si RFITag ID.
Am lipit si primii mei pini pe placa de la RC522 Attached Files |
#20
Posted 17 July 2019 - 11:36
Tipuri de sigurante diferentiale.
E foarte instructiv. Ca idee, vad ca la OpenWB ei folosesc tip B - CHINT FI Typ B, Modell NL210. Chint NL210 63-463/30 este singurul model si e f scump ~300 EUR bucata. Type A este pentru monofazat. Type B este pentru trifazat In Germania mai exista Doepke DES 4 A EV R Discutia a luat-o pe o panta paranoica din pacate. Sa nu uitam ca masinile electrice contin protectii bune si mai au cel putin un transformator AC-DC in masina, am mari dubii ca lasa masina sa plece din baterie curentul continuu catre statia de incarcare. |
#21
Posted 17 July 2019 - 14:17
Poate intelege si individul datator cu parerea.
Edited by anaki, 17 July 2019 - 14:19. |
#22
Posted 17 July 2019 - 14:34
Adm, on 17 iulie 2019 - 11:36, said:
am mari dubii ca lasa masina sa plece din baterie curentul continuu catre statia de incarcare. 1. Incarcatorul AC / DC nu este un consumator liniar ci este un alimentator in comutatie. Modul in care sunt comandate dispozitivele de comutatie (tranzistoare MOSFET) din incarcatorul AC / DC, momentul de deschidere, poate sa duca la aparitia unei componente continue a curentului consumat (ex. consuma curent mai mult in portiunea pozitiva a sinusoidei tensiunii AC). 2. Dispozitivele de comutatie pot sa se puna in scurt-circuit. |
#23
Posted 18 July 2019 - 14:05
Ok, mi-au venit jucariile si incerc sa programez modulul SimpleEVSE, dar primul pas este sa activez modbus cu butonul....
Quote NOTE#1: By default MODBUS is NOT enabled, so the original analog input switches can be used (current limit and current boost functions). MODBUS can be enabled by pulling AN input down to GND while booting (= when you power the device up) at least 5 times within 3 seconds seconds (button activated). This will change register 2001 to the value 1, but it will not save the value permanently. Value will be saved after first successful R/W operation over MODBUS (register number >=2000). Problema este ca mi-a venit un buton cu 4 pini. + NC NO COM - led_button.jpg 159.96K 32 downloads Schema e asta: Screenshot 2019-07-18 at 15.05.01.jpg 149.74K 33 downloads Eu le-as potrivi cam asa: LED -> + de pe buton GND -> COM si - de pe buton AN -> NO de pe buton Edited by Courage, 18 July 2019 - 14:08. |
#24
Posted 18 July 2019 - 15:11
Asa am facut si nu a iesit fum.
Problema este ca imi da Modbus Error in interfata EVSE Wifi, si banuiesc ca nu sunt destul de rapid sa apas de 5x pe buton in primele 3 secunde de cand il bag in priza. |
#25
Posted 18 July 2019 - 22:57
Gata, am infrant!
Nu cred ca voi deveni vreodata un maestru in wire management... Am descoperit ca nici nu iti mai trebuie buton cu led, daca ai WIFI si RFID. Iei un led simplu (5v) si il legi la pinii LED si GND de pe EVSE, daca vrei sa vezi afara semnalele luminoase. By default, EVSE (incarcarea) se activeaza/dezactiveaza alternativ, cand apropii cardul de RFID. Asta e tot. Daca n-ai RFID, lasi LED-ul de mai sus pt semnale si legi un buton fara retinere de pinii D4 (GPIO 2) si GND. Maine ma apuc sa leg priza Type 2 piese.jpeg 127.32K 52 downloads test_rig.jpeg 183.59K 51 downloads |
#26
Posted 19 July 2019 - 23:56
Iuhuuu, am terminat si... merge perfect, adica nu a luat foc casa, nu a sarit siguranta, masina incarca si functiile merg perfect (WIFI si buton).
Azi am fost la Dedeman cu o lista frumoasa: - priza tata 32A 400V - 2m cablu 5x6mm - pini terminali de 1mm si 6mm (cei de 6mm s-au terminat la fix). - cablu contractil 0.5mm pt contatele de la butonul-led, care aveau niste lipituri patetice, si imi era frica ca vor face atingere. Am folosit 4 cleme de derivatie WAGO. Am ansamblat toate legaturile, am verificat de doua ori schema, apoi am lipit o masca pe carcasa si m-am apucat de gaurit cu freza Dremel. Phui... nu ma asteptam sa fie asa de greu. Plasticul se topea, nu se taia. A fost o lupta epica. Recomand sa faceti procedura afara... Am renuntat la RFID pt ca il montez pe acesta in curte, si am legat butonul la modulul de WIFI. Pot activa/dezactiva incarcarea prin apasare de buton sau prin aplicatia web. Testare: 1. Am deschis toate sigurantele din casa exceptand cea principala si cea pt circuitul de incarcare. 2. Am conectat wallbox. 3. Am conectat masina la wallbox 4. Am pornit incarcarea din interfata online. 5. Am intrerupt incarcarea din buton Succes! In acest week-end sper sa iau la periat instructiunile, pentru a da o forma finala textului. Attached Files |
#27
Posted 20 July 2019 - 06:42
O aplicatie Android, din care poti seta si controla nivelul maxim de incarcare pe Nissan Leaf (ex 80%), indiferent de charger.
Am vorbit cu dezvoltatorul, si a activat Romania. Se conecteaza la Nissan EV Connect si monitorizeaza nivelul de incarcare. Cand ajunge la nivelul setat, iti da o alarma. Exista si o alta aplicatie (interfata in limba germana), care monitorizeaza in LAN (nu de pe net), gradul de incarcare pentru anumite controllere: Simple EVSE, OpenWB, E-charge. Problema este ca merge doar daca in Wallbox exista si un contor de energie cu S0... Ar fi mers o combinatie intre cele doua aplicatii... Attached Files |
#28
Posted 20 July 2019 - 10:14
Interesant testul ADAC pentru SimpleEVSE si nu numai.
Designul SimpleEVSE a fost penalizat pentru doua probleme:
Aparent sunt producatori mari care uita sa le puna, dar mentioneaza in documentatie ca circuitul ar trebui sa contina una... Quote
However, the Innogy and Schneider Electric - despite their rather high prices - no DC fault protection (FI B) installed * , which is then essential to retrofit in the house installation. The costs, alone for the hardware, are here between 300 to 400 €. And the wages for the installation is still on top. That said, the price-performance ratio of these two boxes is no longer as good as it sounds in the prospectus. With the boxes of Keba and Wallbe only the AC fault protection (FI A) must be supplemented. This is at least on the hardware side much cheaper, because a FI A-switch costs only between 20 and 40 €, plus installation costs. Adm, on 17 iulie 2019 - 11:36, said:
Tipuri de sigurante diferentiale. E foarte instructiv. Ca idee, vad ca la OpenWB ei folosesc tip B - CHINT FI Typ B, Modell NL210. Chint NL210 63-463/30 este singurul model si e f scump ~300 EUR bucata. Type A este pentru monofazat. Type B este pentru trifazat In Germania mai exista Doepke DES 4 A EV R Discutia a luat-o pe o panta paranoica din pacate. Sa nu uitam ca masinile electrice contin protectii bune si mai au cel putin un transformator AC-DC in masina, am mari dubii ca lasa masina sa plece din baterie curentul continuu catre statia de incarcare. 2. Lipsa implementarii Status E (sa intrerupa incarcarea daca masina semnaleaza eroare). Problema a fost rezolvata in varianta de firmware/hardware actuala. Quote
Firmware updates 2019-04-26 revision 12: - RX buffer limit fix (mainly for RS485 systems) 2018-12-10 revision 11: - improved CP signal check (implements status E), requires feedback resistor 100k (rev3 board R20, rev2 board R13, DIN version R21) - if you do not upgrade feedback resistor, do not use firmware 11+ Attached Files |
|
#29
Posted 21 July 2019 - 09:00
Pentru a putea aplicatia cu interfata in limba germana, care deconecteaza statia cand se atinge nivelul dorit de incarcare - SoC, e nevoie de un contor de energie cu S0 pulse.
Tot ce am gasit la chinezi e pe o singura faza (10 USD), iar pe 3 faze as avea o problema - nu prea are loc in carcasa... Ma gandesc sa iau unul pt o singura faza (Leaf foloseste doar o faza) si asta este. |
#30
Posted 21 July 2019 - 12:42
Am vorbit cu producatorul aplicatiilor Android, si sunt vesti bune.
1. Aplicatia Charge Monitor for Nissan - citeste SoC de la serviciul Nissan EV Connect. 2. Aplicatia go-eCharger (und andere): Wallbox-Steuerung (versiunea ei beta, pt testeri) poate folosi acum informatiile de la aplicatia 1 sau infromatiile furnizate de un contor digital, cu suport pt S0 pulse signal. Daca setezi de ex 85% SoC in aplicatia go-eCharger, Charge Monitor detecteaza prin EV Connect cand ajunge la 85%, comunica catre go-eCharger, iar acesta opreste incarcare comunicand cu Evse-WIFI. Trebuie sa fii in LAN pt ca sa intrerupa automat incarcarea. Cei priceputi pot utiliza VPN pt a comanda de oriunde Merge perfect! Momentan lucrez la traducerea aplicatiei go-eCharger in limba romana. Nu stiu cand versiunea Beta va fi disponibila public. Edited by Courage, 21 July 2019 - 12:44. |
#31
Posted 22 July 2019 - 16:36
BTW, bazat pe SimpleEVSE este si OpenWB, o statie de incarcare ce foloseste Rpi 3 pt WIFI si control.
https://openwb.de/main/?page_id=135 Mi se pare mai elegant designul open EVSE-Wifi. [ https://www.photovoltaikforum.com/core/attachment/11356-verschaltung-openwb-ia-iia-v52-jpg/ - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#32
Posted 30 July 2019 - 14:45
Ma bate si pe mine gandul sa fac unul, dar vreau sa fie cat mai compact ca sa il tin in masina.
|
#33
Posted 31 July 2019 - 10:11
Eu deja lucrez la proiectul asta.
Simple evse wb (nu DIN) Contactor 2NO 32A Modul wifi (pt ca nu vreau sa numar clipurile led) Sursa 5v Buton on/off (nu reset) Cablu 4x6mm (faza, nul, masa si CP) Priza Type 2 female Rezistenta de 220k ohm Cablu alimentare monofazat 3x4mm |
|
#34
Posted 05 August 2019 - 23:05
Gata, noua comanda este pe drum, dar mai rumeg la optiuni.
Quote EV charge cable CP 5x6mm + 0.75mm three phase cut 3+3m (6m) EV charge cable 4x6mm +1x0.75 - 3.00m (pt versiunea portabila) EVSE DIN enable communication by default EVSE WB enable communication by default Type 2 - F plug - 2 pieces Ma gandesc sa fac ceva f compact si util, monofazat, sa poti folosi partial cablurile existente deja in masina, pt Leaf. Leaf incarca maxim 6.6 Kw pe monofazat => 27.5A maxim. Problema este ca realist, nu gasesti circuite monofazate peste 16A, deci ceva mic si versatil ar insemna: - cablu Schuko (pt circuitele normale) - adaptor Schuko -> cablu 400V, cu doar L1, N si masa. - cutie cat mai mica, care sa contina: -- simpleEVSE WB -- contactor 2P -- WIFI pt setari usoare cu telefonul -- sursa 5V miniaturala - priza mama, in care sa infigi cablul existent deja in masina. Cred ca voi incerca sa fac ceva printabil 3D la carcasa. |
#35
Posted 09 August 2019 - 16:26
Au venit piesele, dar bebelusul e fulltime job, asa ca printre urlete mai apuc sa mai fac unele chestii.
Am desfacut mufa Type 2 F, si m-a luat durerea de cap, pt ca am nevoie de un cleste mare de sertizare pentru a prinde direct cablurile in PINI + e nevoie de multa atentie cand o faci si in ce ordine. Daca sertizezi prost, nu mai poti desface, deci masoara de 3x si taie odata. E mult mai usoara versiunea cu priza Type 2. pin1.jpeg 72.2K 23 downloads pins.jpeg 87.06K 32 downloads Nu am gasit nicaieri poze cu Type 2 mufat, asa cam desfacut incarcatorul meu chinzesc, tot cu mufa Duosida, ca sa ma inspir. Din ce am cautat pe net, idiotii de chinezi au pus o rezistenta de 110 kOHM, ce semnalizeaza 63A, desi cablul e 5x6mm, si ar fi trebui una de 220 kOHM, pt 32A. Attached FilesEdited by Courage, 09 August 2019 - 16:29. |
#36
Posted 09 August 2019 - 19:39
Daca nu ai cleste, eu cred ca merge cositorit cu o lampa cu butelie cu gaz pentru tevi de cupru.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users