Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Investitie incepator

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Cristian0001

Cristian0001

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 10.07.2019
Salut
Sunt incepator si vreau sa investesc 3500 euro in facebook.Vreau sa cumpar actiuni pe care o sa le las vreo 2-3 ani.Ce site e optim pentru asa ceva?

Multumesc

#2
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Primul pas: sa intelegi cum merge bursa de valori.

Pasul doi: uita-te cateva luni peste cotatiile actiunilor pe care vrei sa le cumperi (investitia). Istoricul nu ofera o garantie a viitorului!!!
Pasul trei: pe bursa se cumpara doar prin broker de bursa (deci, chiar daca apelezi la site-urile de specialitate, tot prin broker ajungi sa cumperi, care au un comision)
Pasul patru: iei deciia daca cumperi actiuni sau nu.

#3
Cristian0001

Cristian0001

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 10.07.2019
Sunt destul de hotarat de actiunile pe care doresc sa le cumpar.Lucrez in IT si imi place directia in care se indreapta Facebook.
Inainte sa investesc voiam sa ma familiarizez cu procesul de deschidere cont, cumparare actiuni, interactiune cu brokerul.Am cautat pe google cateva site-uri si am observat ca majoritatea ofera un mini-tutorial in care prezinta functionalitatile pe care le ofera.

As dori sa stiu ce site-uri/firme de broker considerati optime pentru investitia pe care doresc sa o fac.