Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mini-balon romanesc in jurul globului
Last Updated: Aug 03 2019 00:24, Started by
Sicosan
, Jul 07 2019 12:13
·
0
#1
Posted 07 July 2019 - 12:13
Azi a fost lansat mini-balonul romanesc ICT-2 intr-o noua incercare de circumnavigatie in jurul globului.
Se transmit prin radio: locatia, date telemetrice, altitudinea, viteza in plan orizontal in km/h si anumite mesaje standard. Parcursul poate fi urmarit aici: http://yo3ict.uus.ro/ICT2.html Primul balon ICT-1 lansat in luna Iunie a efectuat un zbor de 17.000 km pana in Pacificul de Nord, la N/W de insulele Hawaii, unde a fost distrus de o furtuna de gheata la altitidinea de 11.100m. Viteza maxima atinsa a fost de 207 km/h. Edited by Sicosan, 07 July 2019 - 12:14. |
#2
Posted 07 July 2019 - 12:16
La altidutinea aia (10.000 - 12.000m) nu cumva zboara avioanele comerciale? La modul cateva zeci/sute de avioane pe ora pe culoare de zbor separate 300m pe verticala si orizontala?
Adica e ca si cum ar incerca un melc sa traverseze autostrada. Apropo, autoritatea aeronautica a dat aprobare? Adica macar balonul ala incape intr-un motor de avion? Edited by abac, 07 July 2019 - 12:18. |
#4
Posted 07 July 2019 - 12:17
#5
Posted 07 July 2019 - 12:24
Pai si cum i se controleaza traiectoria, daca il ia vantul si il duce aiurea?
|
#6
Posted 07 July 2019 - 12:35
#7
Posted 07 July 2019 - 13:21
#8
Posted 07 July 2019 - 14:00
E ceva in neregula cu el. Pare sa se fi oprit ..
Edited by Xlander, 07 July 2019 - 14:00. |
#9
Posted 07 July 2019 - 14:03
Distance = 243km
acu' citeva minute era alta cifra probabil harta se updateaza mai greu/rar LE acu' e 249 km... Edited by tEo, 07 July 2019 - 14:11. |
#10
Posted 07 July 2019 - 14:19
Da, poate doar mi s-a parut.
De cand am vazut topicul asta verific harta mereu. |
|
#11
Posted 07 July 2019 - 14:21
#12
Posted 07 July 2019 - 15:32
Avioanele comerciale zboara, in general, la altitudini intre 9.5 si 11.5 km pentru a economisi combustibilul. Si eu sunt curios cum este evitat micul balon de catre acestea. Presupun ca are vreun fel de baliza radio ce ii emite permanent pozitia, iar controlorii de trafic de la sol tin cont de pozitia lui.
|
#13
Posted 07 July 2019 - 16:45
DeuxEx, on 07 iulie 2019 - 15:32, said:
Avioanele comerciale zboara, in general, la altitudini intre 9.5 si 11.5 km pentru a economisi combustibilul. Si eu sunt curios cum este evitat micul balon de catre acestea. Presupun ca are vreun fel de baliza radio ce ii emite permanent pozitia, iar controlorii de trafic de la sol tin cont de pozitia lui. Nu iti da voie nici dracu sa ridici tu balonase sa te distrezi cum zboara aiurea perturband traficul aerian. Sa fim seriosi, nu deviaza nimeni avioanele sa nu se ciocneasca cu balonul sufletului. Eu sper sa vad un link cum ca treaba este autorizata de autoritatea aeronautica, sau daca nu, o stire cum au facut unii puscarie ca au ridicat baloane fara aprobare. Adica dau search dupa ICT2 balloon / balon si nu returneaza niciun rezultat. Eu cred ca ori e harneala (nu e niciun balon in aer, fac unii misto de useri pe net cu o harta la misto), ori este ceva ilegal. Edited by abac, 07 July 2019 - 16:48. |
#14
Posted 07 July 2019 - 17:26
tEo, on 07 iulie 2019 - 14:03, said:
Distance = 243km acu' citeva minute era alta cifra probabil harta se updateaza mai greu/rar LE acu' e 249 km... Vorbind in mare, exista curenti principali si secundari, ascendenti, descendenti, intermediari si turbionari dar si de alte tipuri. De unde si variatiile de viteza si de altitudine. Daca nimereste in ochiul unui curent turbionar, poate stagna in acel loc ceva timp pana este absorbit de un curent principal ascendent sau descendent. Mai conteaza si temperatura ambianta. Vorbind la modul general. In fapt situatia este mult mai complicata. Nu este locul pentru teoria curentulor aerieni. Pentru exemplificare va dau o imagine a curentilor in ziua disparitiei lui ICT-1. P.S. Transmiterea vitezei, pozitiei si altitudinii se face din 30 in 30 de minute. P.P.S. Pentru nelinistiti: sa nu va ..... grija autorizatiilor de zbor. Attached FilesEdited by Sicosan, 07 July 2019 - 17:30. |
#16
Posted 07 July 2019 - 20:38
Dar ce se intampla totusi? Distanta se modifica observ, se mareste, dar pozitia pe harta e aceeasi de 4-5 ore bune.
E deasupra sectorului 1 din Bucuresti, la mine acolo s-a blocat. |
#18
Posted 07 July 2019 - 21:20
Lol, si cum ai zis tu chestia asta, ceva s-a intamplat. Dap, acum e in largul Marii Negre.
Pana acum, pe telefon, aveam linia rosie ce arata parcursul, de undeva din Baragan pana in Bucuresti. Ca printr-o minune, acum linia rosie se prelungeste in Marea Neagra. Imi imaginam c-a fost lansat in Baragan. Ma bucur ca minibalonul e ok. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users