Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BMW si Daimler vor colabora pentru a dezvolta impreuna autoturisme autonome
Last Updated: Jul 07 2019 19:52, Started by
max_01
, Jul 06 2019 22:48
·
0
#1
Posted 06 July 2019 - 22:48
BMW şi Daimler, producătorul Mercedes, vor colabora pentru dezvoltarea automobilelor autonome
Quote BMW şi Daimler, producătorul Mercedes, au anunţat joi că vor colabora pentru a dezvolta tehnologia care stă la baza automobilelor autonome, scrie CNBC. Aproximativ 1.200 de tehnicieni aparţinând ambelor companii vor colabora pentru a dezvolta tehnologia de self-driving. Echipa de ingineri va încerca să dezvolte sistemele de asistenţă auto pentru şoferi. Acestea sunt utilizate pentru conducerea autonomă a unei maşini pe autostrăzi, dar şi pentru parcarea autonomă a acesteia. Cele două companii promit să aducă tehnologia la ceea ce specialiştii din industrie numesc SAE 4. Nivelul patru face referire la gradul de autonomie de care dispune automobilul. SAE este acronimul pentru Societatea Inginerilor de Automobile, iar aceasta determină nivelul de autonomie al autoturismului, pe o scară de la zero la cinci. Vehiculele de nivel patru pot interveni în procesul de conducere în cazul unui eşec al sistemului. Daimler şi BMW au declarat că ţintesc anul 2024 ca dată-cheie pentru instalarea tehnologiei de self-driving în maşinile disponibile pentru publicul larg. Cele două companii auto susţin că această colaborare nu este un proiect exclusivist, iar producătorii şi firmele partenere se vor putea alătura. Marţi, cele două companii s-au alăturat altor nouă firme, care elaborează un studiu despre riscurile pe care le presupun autoturismele autonome. BMW a susţinut că scopul principal al studiului este de a demonstra ca un vehicul autonom este mai sigur decât cel controlat exclusiv de om. Alţi participanţi în cadrul acestui proiect au fost : Audi, Baidu, Continental, Fiat Chrysler, Here Technologies, Infineon, Intel, Volkswagen şi Aptiv. https://www.zf.ro/ Poate se alatura si VAG la acest proiect.Unde sunt mai multi specialisti, si mai multi bani, realizarile sunt pe masura. Edited by max_01, 06 July 2019 - 22:57. |
#2
Posted 06 July 2019 - 23:11
Firmele enumerate de tine au fost intotdeauna la cutite.Adica important a fost intotdeauna profitul.
Daca,zau,sincer n-am citit articolul,oricum nu cred o iota din tampeniile de acest gen,se intampla cu adevarat,inseamna totusi ceva.Adica nemtii,sau germanii,cum vreti,incep sa se elibereze de chingile inrobitoare autoimpuse cu zeci de ani in urma si incearca,poate in ceasul al,dracu' stie al catelea sa faca in sfarsit,zic IN SFARSIT,ceea ce trebuia sa faca demult,zic DEMULT. Europenii cu drepturi zic la fel. ps. Subiectele de acest gen sunt asteptate cu sufletul la gura pe forum.Habarnistii de abia asteapta sa-si posteze ineptiile,adica 95% din ...... . pps. Ar fi benefica reintroducerea vamilor? Intreb pentru mine doar dar si pentru o legiune de gura-casca,toti europeni,evident.Cu drepturi,fratilor,drepturi depline,tari si europene. |
#3
Posted 06 July 2019 - 23:56
Mai sunt ani lumină până să iasă asemenea automobile. Poate doar pe autostradă să fie fiabil sistemul.
|
#4
Posted 07 July 2019 - 00:17
s-ar putea doar niste saptamani lumina
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nfIelJYOygY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#5
Posted 07 July 2019 - 00:45
se apropie
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6tUWYXe9qbY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#6
Posted 07 July 2019 - 07:59
#8
Posted 07 July 2019 - 08:52
E vorba doar de sistem, nu de masina in sine. Adica senzori, calculatoare si softul care pot fi pusi dupa aia si pe un carucior de butelii.
Pe cumparator oricum nu-l intereseaza decat outputul, nu cum functioneaza acel sistem si de cine e dezvoltat iar in cazul celor 2 producatori cu atat mai mult. Nu pot sa nu reamintesc de faptul ca acum niste ani 3 sferturi dintre posesorii de seria 1 nu stiau daca masi a lor are tractiune sau propulsie, deci de ce sa te mai chinui sa o faci cu propulsie? Asa si cu chestia asta. Cinele cumpara masinile le cumoara din alte motive. Ele trebuie doar sa arate si sa tunctioneze cum se asteapta cumoaratorul. In rest nu conteaza. https://www.autocar....s-think-its-fwd Acum e FWD Edited by underb, 07 July 2019 - 08:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users