![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Reziliere fara plata despagubiri la Telekom
Last Updated: Jul 07 2019 19:30, Started by
Daniel777
, Jul 03 2019 06:03
·
0

#1
Posted 03 July 2019 - 06:03

Salut ,
Deci eu,sau mai bine zis tatal meu are un abonament la Telekom de in jur de 10 ani pentru telefonie,internet si TV.Datorita vitezei foarte proaste la internet si faptului ca au marit pretul pachetului s-a decis sa rezilieze.Odata cu marirea preturilor,tatal meu a primit un telefon prin care i s-a adus la cunostiinta acest lucru,el spunandu-i acelei operatoare ca doreste sa rezilieze.Ea i-a dat adresa de email unde poate depune sesizarea dar tatal meu fiind in varsta si nestiind sa foloseasca PC-ul nu a putut trimite cererea,eu nefiind acasa pentru a-l putea ajuta.Intre timp eu m-am intors acasa si sesizand viteza proasta la internet i-am spus ca trebuie sa schimbam furnizorul.Am sunat la Telekom si mi s-a spus inca odata la ce adresa de email trebuie depusa cererea.Deasemenea mi s-a spus ca trebuie sa platesc si niste penalitati de reziliere.Eu i-am explicat motivele pentru care doresc sa renunt si tipa respectiva mi-a spus ca datorita faptului ca nu s-a reziliat contractul in termen de 30 de zile de la instiintarea ca preturile s-au marit,se considera prelungire de contract desi la apelul telefonic initial li s-a spus clar ca se doreste rezilierea si nu s-a semnat un nou contract.Mie unul mi se pare aberant si ilegal sa ceri penalitati de reziliere tinand cont de faptul ca nu s-a mai semnat un contract din momentul in care au fost instalate serviciile(acum 9-10 ani) si nici macar de o prelungire telefonica neputand fii vorba,tatal meu explicand clar ca vrea sa rezilieze.In al doilea rand s-au modificat si preturile la care a fost semnat contractul initial.Acum am trimis cererea la [email protected] si am primit un email automat prin care sunt redirectionat catre o pagina unde spune " În cazul Clienților care sunt în cadrul Perioadei minime prevazută în Contract: întrucât Contractul încetează, pentru unul sau mai multe Servicii, înainte de expirarea Perioadei minime, mă oblig la plata unei juste despăgubiri pentru încetarea prematură, în cuantumul menționat în Contract, dacă este cazul." .Acum ce e de facut?Au vre-un temei legal sa ceara "penalitati"? Edited by Daniel777, 03 July 2019 - 06:05. |
#2
Posted 03 July 2019 - 06:24

Am patiti eu la fel!S-a terminat contractul si au venit cu o oferta mincinoasa cum ca imi maresc viteza dau mai multe min mai multe posturi la tv!Am sunat sa intreb cum pot face rezilierea si au spus ca am 2 optiuni.1 ma duc la sediul lor si depun o cerere cum ca vreau sa reziliez contractul,2 trimit pe email aceias cerere atasand o scanare dupa buletin!am facut asta si nici dupa 3 luni ei nu oprise abonamentul,eu continund sa primesc facturi si tel cu fel si fel de oferte!dupa astea 3 luni eu am incetat sa mai platesc abonamentul stiind ca in 30zile ar fi trebuit sa opreasca tot si sa rezilieze contractul!Au mai venit vre-o 2-3 luni facturi dupa ce nu am mai polatit si sau strans penalizari si am facut o datorie de vre-o 500lei la ei pe care am refuzat sa o platesc si cand m-au sunat recuperatori am spus ca am dovada ca eu am cerut rezilierea contractului si cei de la romtelecom nu au vrut sa o faca!(Asa se numeau atunci!)Astia continua sa ma sune si sa ma ameninte dar eu le spun ca am dovada cereri rezilieri contractului!
Edited by emilmihai, 03 July 2019 - 06:24. |
#3
Posted 03 July 2019 - 06:27

Doavada cererii nu te ajuta cu absolut nimic. Daca aveai dovada aprobarii cererii, aia era de folos.
|
#4
Posted 03 July 2019 - 06:27

daca rezilierea presupune mai multi pasi pe care nu i-ai parcurs, atunci nu poti spune ca a fost o reziliere.
cei de la Telekom nu mai au sedii in care sa lucreze cu publicul? tatal tau trebuia sa mearga acolo sa depuna o cerere de reziliere, daca nu se pricepe la trimis mailuri. |
#5
Posted 03 July 2019 - 06:40

intai te duci la ei si vezi de ce sustin ca esti in perioada contractuala. nu poti fi de acum 10 ani, probabil la un moment dat fu o prelungire telefonica.
|
#6
Posted 03 July 2019 - 06:50

#7
Posted 03 July 2019 - 07:14

Salut , Tata are abonament de 10 ani la Telekom. S-a decis in familie renuntarea la abonasmentul lor din cauza cresterii facturii. Tata nu a stiut cum sa rezilieze contractul. Cand am ajuns eu acasa, mai tarziu, am depus cerere pt. rezilierea contractului dar cei de la Telekom spun ca trebuie platite despagubiri. Daca mai are 1, 2, 3 sau 4 ani atunci trebuie sa plateasca pe lunile ori anii ramasi. Daca in prezent nu e E ceva de genul "platesti luna de luna, ti se furnizeaza serviciile Telekom; nu platesti o luna - doua, ti se taie serviciul iar daca vrei reconectarea trebuie sa platesti ori faci alt contract". Edited by super8, 03 July 2019 - 07:16. |
#8
Posted 03 July 2019 - 07:25

Rezilierea este un act unilateral, nu trebuie aprobata de cineva Spune-le si celor de la firma de recuperare. Cata vreme omul nu a primit niciun numar de inregistrare cum ca a ajuns la telekom notificarea de reziliere (adica denuntare unilaterala de contract) atunci e fix pix. Iar denuntarea unilaterala nu te scuteste de plata obligatiilor conform contractului. Daca era o problema cu serviciile ar fi trebuit sa ceara o verificare intai. Asa oricine poate spune ca denunta fiindca e o problema tehnica. |
#9
Posted 03 July 2019 - 07:33

Dar daca se face portare de abonament in alta retea?Nu se suspenda automat contractul cu Telekom?
|
#10
Posted 03 July 2019 - 07:39

Pai portezi doar telefonia mobila, nu si netul + cablu TV!
Sunt intr-o situatie similara, sotia a marit un abonament la TK, dar dupa vreo cateva luni am portat numarul de pe Orange (aveam Orange si TK) pe Digi, asa ca nu a mai avut nevoie de TK. Asta a fost acum vreo doi ani si ceva, si ma tot chinui sa inchid abonamentul, care nici nu a fost folosit vreun an si jumatate de atunci (nu ca ar conta asta...). Am fost de acord si cu penalizarile, numai sa scap de ei odata, dar inca nu s-a produs minunea... |
#11
Posted 03 July 2019 - 07:58

Citeste putin contractul inainte sa faci alte demersuri.
In principiu, poti rezilia fara taxe daca faci dovada ca este vina lor. Zi-le ca merge prost netul si vrei sa-ti repare. Daca vrei neaparat sa scapi de ei, (desi nu prea e ortodoxa metoda) poti chema periodic echipa tehnica cum ca ai probleme cu serviciile lor. Faci cam de 5-6 ori treaba asta, apoi, daca se confirma si de cei de la T ca au fost probleme, poti cere reziliere ca nu sunt conforme. Ar mai fi varianta prin care au spus-o ca e in perioada in ultima luna (s-a intamplat la doamna mea la vodafone: s-a portat in Orange si mai avea 3 zile de contract, cu factura platita, si a primit sms de la vodafone cum ca va plati penalizari. La soacra la fel la UPC, a cerut un CI suplimentar si i s-a zis ca mai devreme de 01.06 nu poate face nimic la contract. Rezultatul? A trecut la Digi, iar, cand a depus cererea de reziliere la UPC, au sunat-o in cateva zile sa-i propuna un pret mai mic si cu ce a vrut ea) |
|
#12
Posted 03 July 2019 - 08:12

Dar daca se face portare de abonament in alta retea?Nu se suspenda automat contractul cu Telekom? Nope...platesti in continuare abonamentul stabilit (ei continua sa-ti emita facturi), pe ei nu-i intereseaza portarea...si, bineinteles ca tu platesti si noile servicii ale noului operator. ![]() Pt initiator...daca tatal tau este client de mai bine de zece ani, sigur contractul a expirat de mai multe ori in decursul acestor ani; prelungirea s-a facut cu instiintarea si acordul telefonic, practica obisnuita si des intrebuintata de acestia. Cum talal sau altcineva nu si-a depus semnatura pe nimic, nu vad de ce ai avea incuviintarea lor scrisa pt rezilierea contractului. Sa fi mers batranul direct la magazinele lor de profil nu era o solutie, rezilierea se face prin completarea unei cereri-tip, expediata prin fax sau prin email, exact cum a spus si initiatorul. Personal, tocmai ce am reziliat un contract cu ei de suspendare a serviciilor furnizate, cu pastrarea numarului pe cartela. Vreau sa va spun ca sunt sunata in disperare de catre operatorii lor, promitandu-mi marea cu sarea sa ma faca sa ma razgandesc sa nu renunt la abonament. |
#13
Posted 03 July 2019 - 08:57

#14
Posted 03 July 2019 - 09:27

Nu se plateste nicio despagubire. Se depune cerere si cu luna urmatoare celei in care te afli esti liber.
Nu exista prelungire telefonica fara contract scris. Si chiar cu contract scris nu mai este legal sa se perceapa despagubiri pentru reziliere inainte de termen. Poti inchide contractul cand vrei. Platesti doar contravaloarea produselor/serviciilor pe care le-ai primit sau pe care ai primit discount/gratuitate. Plus ca trebuie sa duci personal rebuturile lor (receivere, modem etc) la sediul lor. Atat. |
#15
Posted 03 July 2019 - 09:29

Nope...platesti in continuare abonamentul stabilit (ei continua sa-ti emita facturi), pe ei nu-i intereseaza portarea...si, bineinteles ca tu platesti si noile servicii ale noului operator. ![]() Cine te-a pacalit? Cand se face portarea, reteaua care primeste numarul trimite comanda (tehnica) de inchidere catre reteaua donoare si se inchide numarul acolo. Inchiderea este echivalenta cu rezilierea, deci vor decurge toate consecintele inchdierii abonamentului conform contractului semnat. Uite si informatii oficiale, daca nu ma crezi pe cuvant (pct 6): http://portabilitate...bări-frecvente |
#16
Posted 03 July 2019 - 09:50

Nu stiu altii cum sunt dar eu trimit cererile de reziliere intotdeauna prin posta - recomandata cu confirmare. Nu pot sa zica ca n-au primit-o. In privinta despagubirilor, depinde ce scrie in contract, daca au fost oferte promo la incheiere, daca s-a luat telefon in rate sau tableta, tv, etc
|
#17
Posted 03 July 2019 - 14:13

Odata cu marirea preturilor,tatal meu a primit un telefon prin care i s-a adus la cunostiinta acest lucru,el spunandu-i acelei operatoare ca doreste sa rezilieze A ptimit un telefon fizic sau un apel telefonic? Daca a primit un telefon, a prelungit sigur. Telekom nu a sunat vreodata clientii sa ii informeze de marirea pretului. A trimis scrisori. Suni la 1234 si verifici situatia contractului. A fost prelungit. Daca DA (si ai primit un telefon gratis), vei plati despagubiri.
Nu exista prelungire telefonica fara contract scris. |
|
#18
Posted 04 July 2019 - 07:12

Atentie A ptimit un telefon fizic sau un apel telefonic? Daca a primit un telefon, a prelungit sigur. Telekom nu a sunat vreodata clientii sa ii informeze de marirea pretului. A trimis scrisori. Suni la 1234 si verifici situatia contractului. A fost prelungit. Daca DA (si ai primit un telefon gratis), vei plati despagubiri. Ba exista. Am facut eu. Doar la telefon am discutat si prelungit pe 2 ani. Prelungirea la telefon daca nu e urmata intr-un interval de timp (parca 14 zile) de un contract fizic semnat nu are nicio valoare juridica. Da, se practica, dar nu se pot lega de ea sa comenteze ca exista contract. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users