Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Întrebare

Grupul de firme Paysera Bulgaria ...

Upgrade Ryzen 9 5900X -> Ryze...

Priza aplicata cu intrerupator cu...
 Tor cu IP de UK

Sugestii road trip Moldova + Mara...

Recomandare apartament 3 camere

Casa in constructie la tara, ce s...
 Procesor cu pini indoiti, vandut ...

Examene competența lingvisti...

Probleme vw golf 7

laptop acer nu merge tastatura
 De ce ca Freelancer caștigi ...

La mulți ani @hvz!

La mulți ani @cotzi!

Probleme testosteron scazut
 

Afacere tip UBER / Bolt / Clever

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,013
  • Înscris: 13.07.2011
in Austria se practica asta mai ales la UberX acolo unde masiniile sunt mai scumpe si un sofer nu isi permite sa vina cu un E-Class de acasa. Am vorbit cu un tip care inchiria masini tot asa soferilor, si avea 2 soferi pe masina in 2 ture. Seara si ziua, deci masina era 24 de ore pe zi in actiune fara oprire.

Eu zic ca 100€ pe saptamana este real sa primesti. Adica 400€ pe masina * 4, faci 1600€ brut pe luna. Din asta platesti taxele, platesti reparatiile, asigurarea si tot iesi mai bine decat cu apartamentul inchiriat. Dar nu cumpara masiniile deodata, treci pe leasing operational ca iesi mai bine, odata la max 2 ani schimbi masinile ca mai mult nu o duc.

#20
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,569
  • Înscris: 01.08.2006
Cam proasta ideea sa dai ceva care nu necesita neaparat reparatii, cum e garsoniera, pe ceva care o sa necesite reparatii constante. Garsoniera e un bun pe termen lung, ai un castig constant, nu se va deprecia extrem de mult si daca scade piata.
Pe de alta parte, masinile alea cum le-ai luat, s-a dus dracu' pretul la ele.
Nu zic ca nu poti castiga cu Uber, dar e mai riscant sa bagi singurii tai bani in asa ceva. Daca ai avea vreo 2-3 garsoniere si sa poti risca 1 dintre ele, e alta poveste.

Mai degraba as incerca cu leasing.
In plus, soferii aia sunt aproape sigur ca cum vin la tine sa lucreze, asa si pleaca: repede si des. Pana se prind de chestie, strang niste bani, isi cumpara o masina cu 1000-2000 Euro si trec pe cont propriu.

Edited by bai3tzash, 02 July 2019 - 11:12.


#21
humaila

humaila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,071
  • Înscris: 08.10.2009

 inius, on 01 iulie 2019 - 21:50, said:


Proastă.

Uber e genul de schemă.....


SEN
ZA
TIO
NAL
Serios zic!

Si totusi...esti roman? Romanii nu prea au atata determinare. Ma rog, nu toti.
Oricum, foarte frumos spus/scris.

#22
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,757
  • Înscris: 22.11.2007
pai chiar asa este, uber se bazeaza pe faptul ca oamenii nu sunt in stare sa isi faca calcule si se baga cu masini scumpe, se bucura ca incaseaza niste bani dar nu constientizeaza ca uzura masinii este aproape egala cu banii incasati.

dar masina se strica in timp, abia cand incep sa se strice piesele oamenii constientizeaza. si dupa 2-3-7 luni abandoneaza ubereala dar se inscriu altii si altii.

genul asta de afaceri este doar pt oameni care stiu cu ce se mananca domeniul auto, care stiu unde sa repare ieftin masinile care presteaza serviciul doar cu masini ieftine etc.

#23
mircea_rambo

mircea_rambo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,429
  • Înscris: 08.06.2019
De ce nu incerci sa inchiriezi masinile pe termen lung la expatii care vin in delegatie in Romania?

#24
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,093
  • Înscris: 03.04.2006

 inius, on 01 iulie 2019 - 21:50, said:

Aș face chestia asta vreo 3-4 ani. Ca o facultate de economie, dar făcută pe cont propriu. Să zicem 48 de luni. Să prinzi o recesiune, o schimbare de guvern, un rând de alegeri europene, o criză în America șamd. În timpul ăsta banii de pe garsonieră i-aș investi într-un fond de risc minim (randament garantat: 2,5% p.a.) ceea ce ar însemna că după 48 de luni aș avea vreo 13.000 de euro. Și aș trăi din job.


Asta este alta discutie - Daca tot vorbesti despre investii in fonduri ce parere ai despre titlurile de stat care in acest moment ofera o dobanda de 5% pe an in plus toate veniturile sunt neimpozabile iar investita in titluri de stat este mult mai sigura decat in orice fond fie el si cu risc limitat ?
Daca ai avea 5000 de euro pentru "zile negre" i-ai investi in asa ceva ?

(titlurile se pot vinde inainte de scandeta si iti poti recupera bani usor).

#25
milovme

milovme

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 816
  • Înscris: 01.11.2012
Mie mi se pare super idea, dar nu cu uber. Poți luat de ex fiaturi tipo ca arată mai ok și sa închiriezi mașini cu șofer pentru persoane care vin in orașul tău cu treaba și curse aeroport.
Acuma e simplu ca îți poți face reclama ușor.

Chiar și cu uber trebuie ca șoferi sa aibă contract de munca. Mașinile vor fi pe firma, iar șoferii trebuie sa fie angajații firmei asta ca sa fie totul ok.

Eu in locul tău as înființa SRL, iar cu avans de 50% poți lua pe leasing mașini. Nu le-aș achita cu banii jos. Poți lua cu SRL nou înființat cu avans 50% parca.
Îți mai trebuie o curte unde parchezi mașinile, ca un sediu unde faci și facturi și contracte pt curse. Chiar ii fain și nu sunt multe bătăi de cap.

#26
calle

calle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 944
  • Înscris: 04.03.2009
De ce in Ro trebuie sa fii angajat la o firma ca sa poti fi sofer UBER? De ce nu poti fi PFA. Nu se incalca dreptul la munca?

#27
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,757
  • Înscris: 22.11.2007
nu stiu sigur daca uber te primeste ca pfa, in trecut primeau acum din zvonuri stiu ca ar primi doar firme.

dar ca pfa iesi mai scump decat daca te bagi la o firma intermediara care iti scoate banii de la uber contra unui comision de 10%.

atentie ca nu e de ajuns doar sa fii pfa, trebuie sa fii inregistrat ca transportator iar de la 1 noiembrie va fi nevoie sa ai autorizatie de transport alternativ obtinuta de pfa de la ARR.

#28
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,648
  • Înscris: 18.10.2017
Ideea nu e rea, dar e departe de a fi prea rentabila.

Momentan ai un bun fix, ce nu-si pierde valoarea prea repede, necesita mentenanta si implicare minima. Profitul de pe urma ei e mai mic dar are si un risc scazut (chiriasul nu plateste facturile etc).
Ideea de afacere cu Uber poate fi mai rentabila, dar tu ai omis un punct enorm. ANGAJATII.

Iti vorbesc din proprie experienta.
Cand vine vorba de angajati, la romani vei da peste urmatoarele categorii:
1) Mereu va trage ceva deoparte pentru el (a se intelege sustrage). Ca e vorba de birotica, benzina sau piese de atelier. Metehnele comuniste mor greu.
2) Il doare in dos de bunurile pe care i le pui la dispozitie si da ca surdu' in clopot in ele. Chit ca e vorba de o masina, un aparat de cafea sau un rahat de telefon, care-ti vine stricat din luna in luna.
3) Azi vine la munca, maine nu. Iar poimaine te da in judecata.
4) In momentul in care vei auzi cat vor ei pe luna si cat de putine vor sa faca, mori de nervi.

Eu personal fug de orice fel de afacere care necesita angajati. In momentul in care aud de salariu, munca e zero, iar salariu cat mai mare.

Cea mai buna regula e ca munca sa fie pe comision si sa dai masinile sub forma de leasing. Adica sa stie ca el o are pe viitor si daca o transforma in droaga, cu ea se captuseste. Cam ce politici aveau firmele de taximetrie, din cate am inteles.
Ca la inchiriat, il doare in p**a. O ia 2 saptamani dar da cu ea in toate gropile posibile.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate