Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul Peugeot 2008, benzina, diesel sau full electric
Last Updated: Sep 01 2019 19:36, Started by
ericmario
, Jun 27 2019 17:32
·
0
#19
Posted 27 June 2019 - 20:31
Cel mai ieftin 2008 a fost 12-13k euro la oferta, pana la 18k e cale lunga
Arata bine masina dar sa vedem preturile 😁 |
#20
Posted 27 June 2019 - 20:48
Seteh, on 27 iunie 2019 - 20:11, said:
Intamplator am un 2008 din 2017 in fata firmei si am si mers cu el. Ce sa zic? Arata cam naspa si pe interior si pe exterior. Interiorul e chiar nasol cu ceasurile alea mici. Exteriorul e fortat sa para un miniSUV cu prostia aia de inaltare la plafon. Arata a nicicum, nici hatchback nici SUV. Iar asta cu stabilitate e o gluma sper. Incearca un hatcback adevarat ca Golf sau Focus ca sa nu mai zic de o berlina ca Passat sau Superb si dupa aia vorbim. Iar pret mic nu mai zic. Chiar esti caterinca, banuiesc ca ai zis in gluma. Cel mai ieftin nou porneste de la 18.000 euro si nu are mai nimic pe el. Ca sa nu mai zic 4x4 sau alte chestii complexe. O masina din gama ei este SX4 S Cross si la 18.000 o iei si cu dotari si chiar cu 4x4 cum ii sta bine unui miniSUV. Varianta asta noua arata a SUV-miniSUV. Parca e alta masina nu o wannabe. Pe exterior e clar peste cu mult. Nu m-am uitat la filmulet sa vad si interiorul dar parca nu ar putea sa o faca mai nasoala... |
#21
Posted 27 June 2019 - 21:08
Masina asta arata bine pentru cei care sunt open minded si nu doar fani VAG.
Nu e un SUV e doar crossover asa ca mi se par aiurea unele comparatii de pe aici A vorbi acum de materiale proaste pe Peugeot denota doar ca asti amator de sh-uri de peste 10 ani. Ma astept ca ele sa fie peste cele de la Opel asa cum cele de pe VW sunt peste cele de pe Skoda. Dar probabil ca asta se va reflecta si in pret. Edited by Ford4, 27 June 2019 - 21:14. |
#23
Posted 27 June 2019 - 21:20
Ce parte din bord îți aduce aminte de 1310?
Din cat știu 2008 a fost al 2 Lea cel mai vândut model din clasa. Pentru persoanele de pana 1.90 poziția la volan e ok |
#24
Posted 27 June 2019 - 21:43
modul in care rasare...plus plasticul ala poros asezat ca o patura...
|
#25
Posted 28 June 2019 - 08:52
arata bine masina. E o prezenta diferita si uneori diferit e bine. Fata de toate germanele (si alea fake ca Skoda, Seat) normal ca e prea mare schimbarea, ca si cum introduci berea belgiana la bautorii de Babicu'. Nu merge.
|
#26
Posted 28 June 2019 - 12:20
Ca posesor de 3008 as zice sa faci upgrade la 3008 sau char 5008. Dar sa ramanem la subiect. Diesel pana la capat cu cutie automata hidraulica (nu dublu ambreiaj).
Intra pe forumul Peugeot Romania - este unul masiv cu proprietarii de 3008, 2008 mai putin si citeste. La 3008 diesel reusesc sa obtin in trafic daca adopt un anumit stil de conducere consumul specificat de producator 3,9/4,4 litri la suta. In plus motorul este mai durabil in timp. Nu stiu cum este cu filtrul de particole dar oricum ai 4/6 ani garantie. In plus, pretind ei, acesta se autocurata la o temperatura mai joasa si ai dispozitivul cu ad blue. Revizia este la ieftina - la prima am platit 375 lei. La diesel nu trebuie sa ii schimbi distributia si pompa numai odata la 10 ani sau 200KKm. La benzina este 8 ani sau 175 KKM daca imi amintesc corect. Hibridul o sa fie scump - desi sunt ajutoare de la stat care iti reduc din pret. La intretinere evident o sa fie mai scump. In plus daca e pe benzina nu o sa bati dieselul. Initial am vrut Toyota CHR hibrid ca sa am cea mai buna marca din lume. Nu intru in detalii de ce am renuntat la Toyota. Oricum desi era mai mica ca dimensiuni si hibrid nu batea 3008 diesel la consum. Cele pe benzina de 1.2 litri sunt toate in 3 cilindri dar consuma mai mult decat un 1.5 diesel care este in 4. Oricum daca le tii sub 150KKm oricare este buna si o sa ai cheltuieli minimale. |
#27
Posted 28 June 2019 - 12:26
#28
Posted 28 June 2019 - 13:25
Peugeot tot anunță electrice în ultimii ani, dar oferta e in asteptare.
2008 "La ofertă" 12k ori e putin rulată (mașină de teste) ori e cheală rău. Păcat că nu ai opțiune de 4x4 la pacalelile astea de crossovere. |
|
#29
Posted 30 June 2019 - 12:16
Augustus1978, on 28 iunie 2019 - 12:20, said:
Ca posesor de 3008 as zice sa faci upgrade la 3008 sau char 5008. Dar sa ramanem la subiect. Diesel pana la capat cu cutie automata hidraulica (nu dublu ambreiaj). Intra pe forumul Peugeot Romania - este unul masiv cu proprietarii de 3008, 2008 mai putin si citeste. La 3008 diesel reusesc sa obtin in trafic daca adopt un anumit stil de conducere consumul specificat de producator 3,9/4,4 litri la suta. In plus motorul este mai durabil in timp. Nu stiu cum este cu filtrul de particole dar oricum ai 4/6 ani garantie. In plus, pretind ei, acesta se autocurata la o temperatura mai joasa si ai dispozitivul cu ad blue. Revizia este la ieftina - la prima am platit 375 lei. La diesel nu trebuie sa ii schimbi distributia si pompa numai odata la 10 ani sau 200KKm. La benzina este 8 ani sau 175 KKM daca imi amintesc corect. Hibridul o sa fie scump - desi sunt ajutoare de la stat care iti reduc din pret. La intretinere evident o sa fie mai scump. In plus daca e pe benzina nu o sa bati dieselul. Initial am vrut Toyota CHR hibrid ca sa am cea mai buna marca din lume. Nu intru in detalii de ce am renuntat la Toyota. Oricum desi era mai mica ca dimensiuni si hibrid nu batea 3008 diesel la consum. Cele pe benzina de 1.2 litri sunt toate in 3 cilindri dar consuma mai mult decat un 1.5 diesel care este in 4. Oricum daca le tii sub 150KKm oricare este buna si o sa ai cheltuieli minimale. Edited by edi10000, 30 June 2019 - 12:27. |
#30
Posted 30 June 2019 - 12:53
edi10000, on 30 iunie 2019 - 12:16, said:
Și asa vânzările au scăzut mult (vorbesc de 3008), lumea s-a prins ca design-ul te încântă 2-3 luni după care trebuie sa trăiești cu problemele zilnice și service-urile Peugeot. Eu in 6 luni si 20k km am fost in service sa schimb bujiile, ramasesem in 3. A, am mai fost o data cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara. Probleme zilnice? |
#31
Posted 11 August 2019 - 22:17
#32
Posted 12 August 2019 - 18:40
Nu prea. Când crești sub media pieței înseamnă pierdere de cota de piață.
|
#35
Posted 31 August 2019 - 07:50
peugeot-2008-1906pc-120.557110.17.jpg 608.81K
42 downloads
peugeot-2008-1906pc-407.557113.17.jpg 394.33K 40 downloads |
#36
Posted 01 September 2019 - 19:36
Încă nu au apărut preturi pentru ro, oricum ca design sunt 10 clase peste generația actuala
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users