Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Noul Peugeot 2008, benzina, diesel sau full electric

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Cel mai ieftin 2008 a fost 12-13k euro la oferta, pana la 18k e cale lunga :)
Arata bine masina dar sa vedem preturile 😁

#20
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Seteh, on 27 iunie 2019 - 20:11, said:

Intamplator am un 2008 din 2017 in fata firmei si am si mers cu el. Ce sa zic?
Arata cam naspa si pe interior si pe exterior. Interiorul e chiar nasol cu ceasurile alea mici. Exteriorul e fortat sa para un miniSUV cu prostia aia de inaltare la plafon. Arata a nicicum, nici hatchback nici SUV. Iar asta cu stabilitate e o gluma sper. Incearca un hatcback adevarat ca Golf sau Focus ca sa nu mai zic de o berlina ca Passat sau Superb si dupa aia vorbim.
Iar pret mic nu mai zic. Chiar esti caterinca, banuiesc ca ai zis in gluma. Cel mai ieftin nou porneste de la 18.000 euro si nu are mai nimic pe el. Ca sa nu mai zic 4x4 sau alte chestii complexe. O masina din gama ei este SX4 S Cross si la 18.000 o iei si cu dotari si chiar cu 4x4 cum ii sta bine unui miniSUV.

Varianta asta noua arata a SUV-miniSUV. Parca e alta masina nu o wannabe. Pe exterior e clar peste cu mult. Nu m-am uitat la filmulet sa vad si interiorul dar parca nu ar putea sa o faca mai nasoala...
In fata firmei cui? Posted Image

#21
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Masina asta arata bine pentru cei care sunt open minded si nu doar fani VAG.
Nu e un SUV e doar crossover asa ca mi se par aiurea unele comparatii de pe aici
A vorbi acum de materiale proaste pe Peugeot denota doar ca asti amator de sh-uri de peste 10 ani. Ma astept ca ele sa fie peste cele de la Opel asa cum cele de pe VW sunt peste cele de pe Skoda.
Dar probabil ca asta se va reflecta si in pret.

Edited by Ford4, 27 June 2019 - 21:14.


#22
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
bordul imi aduce aminte de Dacia "iliescu"...Posted Image

#23
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Ce parte din bord îți aduce aminte de 1310?
Din cat știu 2008 a fost al 2 Lea cel mai vândut model din clasa.
Pentru persoanele de pana 1.90 poziția la volan e ok

#24
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
modul in care rasare...plus plasticul ala poros asezat ca o patura...

#25
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 22.11.2006
arata bine masina. E o prezenta diferita si uneori diferit e bine. Fata de toate germanele (si alea fake ca Skoda, Seat) normal ca e prea mare schimbarea, ca si cum introduci berea belgiana la bautorii de Babicu'. Nu merge. :)

#26
Augustus1978

Augustus1978

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 934
  • Înscris: 01.02.2019
Ca posesor de 3008 as zice sa faci upgrade la 3008 sau char 5008. Dar sa ramanem la subiect. Diesel pana la capat cu cutie automata hidraulica (nu dublu ambreiaj).
Intra pe forumul Peugeot Romania - este unul masiv cu proprietarii de 3008, 2008 mai putin si citeste.
La 3008 diesel reusesc sa obtin in trafic daca adopt un anumit stil de conducere consumul specificat de producator 3,9/4,4 litri la suta. In plus motorul este mai durabil in timp. Nu stiu cum este cu filtrul de particole dar oricum ai 4/6 ani garantie. In plus, pretind ei, acesta se autocurata la o temperatura mai joasa si ai dispozitivul cu ad blue. Revizia este la ieftina - la prima am platit 375 lei. La diesel nu trebuie sa ii schimbi distributia si pompa numai odata la 10 ani sau 200KKm. La benzina este 8 ani sau 175 KKM daca imi amintesc corect.
Hibridul o sa fie scump - desi sunt ajutoare de la stat care iti reduc din pret. La intretinere evident o sa fie mai scump. In plus daca e pe benzina nu o sa bati dieselul. Initial am vrut Toyota CHR hibrid ca sa am cea mai buna marca din lume. Nu intru in detalii de ce am renuntat la Toyota. Oricum desi era mai mica ca dimensiuni si hibrid nu batea 3008 diesel la consum.
Cele pe benzina de 1.2 litri sunt toate in 3 cilindri dar consuma mai mult decat un 1.5 diesel care este in 4. Oricum daca le tii sub 150KKm oricare este buna si o sa ai cheltuieli minimale.

#27
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

 MicroEdge, on 27 iunie 2019 - 21:20, said:

Ce parte din bord îți aduce aminte de 1310?
Sistemul de infotainment, bordul electronic, pornirea pe buton, volanul turtit, cu comenzi si airbag, material cu cusaturi pe alocuri... ;)

#28
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Peugeot tot anunță electrice în ultimii ani, dar oferta e in asteptare.
2008 "La ofertă" 12k ori e putin rulată (mașină de teste) ori e cheală rău.
Păcat că nu ai opțiune de 4x4 la pacalelile astea de crossovere.

#29
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

 Augustus1978, on 28 iunie 2019 - 12:20, said:

Ca posesor de 3008 as zice sa faci upgrade la 3008 sau char 5008. Dar sa ramanem la subiect. Diesel pana la capat cu cutie automata hidraulica (nu dublu ambreiaj).
Intra pe forumul Peugeot Romania - este unul masiv cu proprietarii de 3008, 2008 mai putin si citeste.
La 3008 diesel reusesc sa obtin in trafic daca adopt un anumit stil de conducere consumul specificat de producator 3,9/4,4 litri la suta. In plus motorul este mai durabil in timp. Nu stiu cum este cu filtrul de particole dar oricum ai 4/6 ani garantie. In plus, pretind ei, acesta se autocurata la o temperatura mai joasa si ai dispozitivul cu ad blue. Revizia este la ieftina - la prima am platit 375 lei. La diesel nu trebuie sa ii schimbi distributia si pompa numai odata la 10 ani sau 200KKm. La benzina este 8 ani sau 175 KKM daca imi amintesc corect.
Hibridul o sa fie scump - desi sunt ajutoare de la stat care iti reduc din pret. La intretinere evident o sa fie mai scump. In plus daca e pe benzina nu o sa bati dieselul. Initial am vrut Toyota CHR hibrid ca sa am cea mai buna marca din lume. Nu intru in detalii de ce am renuntat la Toyota. Oricum desi era mai mica ca dimensiuni si hibrid nu batea 3008 diesel la consum.
Cele pe benzina de 1.2 litri sunt toate in 3 cilindri dar consuma mai mult decat un 1.5 diesel care este in 4. Oricum daca le tii sub 150KKm oricare este buna si o sa ai cheltuieli minimale.
Eu zic sa nu mai recomanzi sa citească forumul ala, ca dacă te iei după ce scrie acolo nu mai comanda nimeni mașina. Cutii de viteza căzute la 50k km, volan care merge sacadat, zgomote la cutiile manuale etc etc etc. Și asa vânzările au scăzut mult (vorbesc de 3008), lumea s-a prins ca design-ul te încântă 2-3 luni după care trebuie sa trăiești cu problemele zilnice și service-urile Peugeot.

Edited by edi10000, 30 June 2019 - 12:27.


#30
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 edi10000, on 30 iunie 2019 - 12:16, said:

Și asa vânzările au scăzut mult (vorbesc de 3008), lumea s-a prins ca design-ul te încântă 2-3 luni după care trebuie sa trăiești cu problemele zilnice și service-urile Peugeot.
Da.
Eu in 6 luni si 20k km am fost in service sa schimb bujiile, ramasesem in 3.
A, am mai fost o data cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara.
Probleme zilnice? Posted Image

#31
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014

 edi10000, on 30 iunie 2019 - 12:16, said:

Și asa vânzările au scăzut mult (vorbesc de 3008),

se vinde ca anul trecut, primele 6 luni aproape copy-cat, iar anul trecut (pe tot anul) au vandut 200 de mii de bucati. Nici 2008 nu se vinde rau.

#32
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu prea. Când crești sub media pieței înseamnă pierdere de cota de piață.

#33
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014
cam toate inregistreaza oarecare scaderi. Si Tiguan de pilda vinde asemanator cu prima jumate a anului trecut, totusi o idee mai putin.

#34
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Hibrid-ul 3008

#35
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Attached File  peugeot-2008-1906pc-120.557110.17.jpg   608.81K   42 downloads

Attached File  peugeot-2008-1906pc-407.557113.17.jpg   394.33K   40 downloads

#36
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Încă nu au apărut preturi pentru ro, oricum ca design sunt 10 clase peste generația actuala :)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate