Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mutare de la Orange la RCS & RDS
Last Updated: Jun 20 2019 22:25, Started by
Cidy
, Jun 20 2019 14:32
·
0
#1
Posted 20 June 2019 - 14:32
Buna ziua, daca am toate serviciile pe care le ofera Orange ( mobil, tv, internet ) , pot anula de la ei doar internetul pentru a ma muta la RCS & RDS ?Sau trebuie sa ma mut cu totul ?Am niste probleme cu internetul de la ei..De obicei cand descarc ceva de 1gb-1,5gb pe browser, mi se descarca 200mb si dupa imi cade internetul cateva secunde si dupa isi revine ( imi zice si Failed - Network Error ) ..
|
#2
Posted 20 June 2019 - 14:38
Păi perioada contractuală a expirat ?
Sesizare la departamentul tehnic ai făcut ? Poate ai tu problemă cu ceva din calculator. La modul teoretic, poți renunța la internetul lor și contractezi de la RDS. |
#3
Posted 20 June 2019 - 14:38
Poti rezilia doar pentru un serviciu cu conditia sa nu fie pachet (tv+net+mobil) si sa te conditioneze pentru celelalte (vezi in contract ce zice).
Teoretic, daca le ai pe fiecare individual (adica nu ai Orange Love) ar trebui sa fie simplu (faci cerere de reziliere pentru serviciul respectiv si stai 30 de zile cu el agatat). |
#4
Posted 20 June 2019 - 14:39
Eu as spune sa iti verifici si routerul inainte, daca este cel oferit de ei sau al tau personal.
|
#5
Posted 20 June 2019 - 14:40
@water: daca e buba la Orange, nu are treaba perioada contractuala, e vina lor si trebuie sa si-o asume. La un moment dat, cand eram la UPC am avut o problema cu facturile si, desi eram in perioada contractuala, mi-au zis, printre randuri, ca pot sa reziliez contractul (adica isi asumau vina).
|
#6
Posted 20 June 2019 - 14:43
Doar ca trebuie sa vada daca e intr-adevar buba la provider.
@initiator, tu poti sa inchizi ce servicii vrei doar ca inchiderea se va face conform contractului semnat la deschiderea sau prelungirea serviciilor. |
#7
Posted 20 June 2019 - 14:45
Pololica, on 20 iunie 2019 - 14:40, said:
@water: daca e buba la Orange, nu are treaba perioada contractuala, e vina lor si trebuie sa si-o asume. Ai și tu dreptate. La ce detalii s-au dat, am însă ceva dubii. Sunt sigur totuși că nu poți rezilia fără costuri un contract doar pentru că ți-a dat eroare un download. Edited by waterman, 20 June 2019 - 14:46. |
#8
Posted 20 June 2019 - 14:46
Poți rezilia ce vrei și oricând. Nu ești obligat sa menții tot. Însă rezilierea poate avea sau nu costuri în funcție doar de contractul tău. Suni la 300 și afli exact ce ai tu și ce condiții sunt.
|
#9
Posted 20 June 2019 - 14:48
Daca e ceva ce nu tine de ei (serverul de la care se face download are intreruperi) sigur vor reactiona. Dar, cum zice si @costin001: mai intai sa verifice ca nu e problema la el in ograda.
|
#10
Posted 20 June 2019 - 15:05
Cidy, on 20 iunie 2019 - 14:32, said:
Buna ziua, daca am toate serviciile pe care le ofera Orange ( mobil, tv, internet ) , pot anula de la ei doar internetul pentru a ma muta la RCS & RDS ?Sau trebuie sa ma mut cu totul ?Am niste probleme cu internetul de la ei..De obicei cand descarc ceva de 1gb-1,5gb pe browser, mi se descarca 200mb si dupa imi cade internetul cateva secunde si dupa isi revine ( imi zice si Failed - Network Error ) .. Este posibil sa-ti ceara taxa de reziliere.Daca vrei sa scapi de taxa,astept un PM. |
|
#11
Posted 20 June 2019 - 15:23
#12
Posted 20 June 2019 - 15:45
Soluția difera de la caz la caz.
Oricum, nu au dat greș. |
#13
Posted 20 June 2019 - 22:25
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users