Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Mutare de la Orange la RCS & RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Cidy

Cidy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 17.07.2016
Buna ziua, daca am toate serviciile pe care le ofera Orange ( mobil, tv, internet ) , pot anula de la ei doar internetul pentru a ma muta la RCS & RDS ?Sau trebuie sa ma mut cu totul ?Am niste probleme cu internetul de la ei..De obicei cand descarc ceva de 1gb-1,5gb pe browser, mi se descarca 200mb si dupa imi cade internetul cateva secunde si dupa isi revine ( imi zice si Failed - Network Error ) ..

#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Păi perioada contractuală a expirat ?
Sesizare la departamentul tehnic ai făcut ?

Poate ai tu problemă cu ceva din calculator.

La modul teoretic, poți renunța la internetul lor și contractezi de la RDS.

#3
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Poti rezilia doar pentru un serviciu cu conditia sa nu fie pachet (tv+net+mobil) si sa te conditioneze pentru celelalte (vezi in contract ce zice).

Teoretic, daca le ai pe fiecare individual (adica nu ai Orange Love) ar trebui sa fie simplu (faci cerere de reziliere pentru serviciul respectiv si stai 30 de zile cu el agatat).

#4
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Eu as spune sa iti verifici si routerul inainte, daca este cel oferit de ei sau al tau personal.

#5
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
@water: daca e buba la Orange, nu are treaba perioada contractuala, e vina lor si trebuie sa si-o asume. La un moment dat, cand eram la UPC am avut o problema cu facturile si, desi eram in perioada contractuala, mi-au zis, printre randuri, ca pot sa reziliez contractul (adica isi asumau vina).

#6
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,983
  • Înscris: 18.12.2007
Doar ca trebuie sa vada daca e intr-adevar buba la provider.
@initiator, tu poti sa inchizi ce servicii vrei doar ca inchiderea se va face conform contractului semnat la deschiderea sau prelungirea serviciilor.

#7
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View PostPololica, on 20 iunie 2019 - 14:40, said:

@water: daca e buba la Orange, nu are treaba perioada contractuala, e vina lor si trebuie sa si-o asume.

Ai și tu dreptate. La ce detalii s-au dat, am însă ceva dubii.

Sunt sigur totuși că nu poți rezilia fără costuri un contract doar pentru că ți-a dat eroare un download.

Edited by waterman, 20 June 2019 - 14:46.


#8
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,376
  • Înscris: 01.12.2001
Poți rezilia ce vrei și oricând. Nu ești obligat sa menții tot. Însă rezilierea poate avea sau nu costuri în funcție doar de contractul tău. Suni la 300 și afli exact ce ai tu și ce condiții sunt.

#9
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Daca e ceva ce nu tine de ei (serverul de la care se face download are intreruperi) sigur vor reactiona. Dar, cum zice si @costin001: mai intai sa verifice ca nu e problema la el in ograda.

#10
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View PostCidy, on 20 iunie 2019 - 14:32, said:

Buna ziua, daca am toate serviciile pe care le ofera Orange ( mobil, tv, internet ) , pot anula de la ei doar internetul pentru a ma muta la RCS & RDS ?Sau trebuie sa ma mut cu totul ?Am niste probleme cu internetul de la ei..De obicei cand descarc ceva de 1gb-1,5gb pe browser, mi se descarca 200mb si dupa imi cade internetul cateva secunde si dupa isi revine ( imi zice si Failed - Network Error ) ..
Reziliezi ce serviciu vrei.
Este posibil sa-ti ceara taxa de reziliere.Daca vrei sa scapi de taxa,astept un PM.

#11
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

View PostNimcid25, on 20 iunie 2019 - 15:05, said:

astept un PM.
Si pe public nu se poate macar sugera solutia... ?! ;) :)
Daca nu, de ce nu?

#12
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Soluția difera de la caz la caz.
Oricum, nu au dat greș.

#13
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008

View Postcostin001, on 20 iunie 2019 - 14:39, said:

Eu as spune sa iti verifici si routerul inainte, daca este cel oferit de ei sau al tau personal.
La Orange nu ai opțiunea asta. Ce-ți dă, aia ai.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate