![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Viteza oribila
Last Updated: Jun 27 2019 22:24, Started by
eldatar
, Jun 18 2019 21:48
·
0

#19
Posted 19 June 2019 - 20:03

#20
Posted 27 June 2019 - 20:13

Unii iubesc mult Telekom Romeinia pentru netul "nelimitat" de pe mobil. What's not to love? Chiar e nelimitat, nu scade dupa nush ce limita de trafic, acoperirea e foarte ok. Ca si client business cel putin, n-am asteptat vreodata mai mult de 20 de secunde dupa un operator, daca sunam pentru vreo chestie si daca aparea vreo problema se rezolva foarte rapid. De fapt am sunat doar de 2 ori in total: ca sa imi schimb routerul Sagemcom cu un Huawei (ca sa il pot trece in bridge) si ca sa intreb de niste tarife de roaming mobil in afara EU. Routerul nou a venit a doua zi si trecerea in mod bridge a durat 15 minute. PS: Viteza oribila? Am verificat odata pe fast.com si aveam ceva gen 500Mbps down/250Mbps up pe FTTH, m-am speriat ca a picat Telekomul ![]() PS2: Am si o linie gigabit de la Digi pentru failover, astia care se inchina la zeul RCS&RDS ar putea sa ia o pauza si sa verifice si Telekom, Digi nu mai e demult ce a fost acum cativa ani. |
#21
Posted 27 June 2019 - 21:12

What's not to love? Chiar e nelimitat, nu scade dupa nush ce limita de trafic, acoperirea e foarte ok. Ca si client business cel putin, n-am asteptat vreodata mai mult de 20 de secunde dupa un operator, daca sunam pentru vreo chestie si daca aparea vreo problema se rezolva foarte rapid. De fapt am sunat doar de 2 ori in total: ca sa imi schimb routerul Sagemcom cu un Huawei (ca sa il pot trece in bridge) si ca sa intreb de niste tarife de roaming mobil in afara EU. Routerul nou a venit a doua zi si trecerea in mod bridge a durat 15 minute. PS: Viteza oribila? Am verificat odata pe fast.com si aveam ceva gen 500Mbps down/250Mbps up pe FTTH, m-am speriat ca a picat Telekomul ![]() PS2: Am si o linie gigabit de la Digi pentru failover, astia care se inchina la zeul RCS&RDS ar putea sa ia o pauza si sa verifice si Telekom, Digi nu mai e demult ce a fost acum cativa ani. Edited by eldatar, 27 June 2019 - 21:14. |
#22
Posted 27 June 2019 - 22:24

@eldatar: Vezi ca probleme mai pot sa apara din setari aiurea in router sau pur si simplu o mufa optica sau un cablu cu probleme. Chiar mi-a povestit cineva de la Telekom ca inainte foloseau mufe 3M (bune dar scumpe, adica 1.6 euro fata de vreo 5 centi cat costa astea pe care le folosesc acum) iar acum iau ce gasesc mai ieftin pe la chinezi. Daca ai probleme cu stabilitatea, da un telefon la call center si spune-le.
Despre Digi... eu inca am si o linie de la ei, nu ma bazez pe un singur provider pentru ca lucrez de acasa, net picat inseamna ca nu pot lucra (sau trebuie sa ma impachetez si sa ma duc la birou in ziua aia) deci am nevoie de o linie separata pentru orice eventualitate. La cum merge Digi mai nou (fluctuatii de viteza mari) tin linia Telekom ca principala. La Digi e foarte enervant si suportul, daca suni treci automat prin seria de intrebari cretine gen ati dat restart sau ce Windows aveti... Aaa, Win 7? Pai de aia nu merge, trebuie Win 10! Cand le spun ca am si Win 7 si Win 10 si chiar MacOS Mojave pe diferite device-uri (si merge la fel de prost pe toate) o baga pe aia cu " la noi nu apare nicio problema la Dvs. in zona" |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users