Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
EUROFIGHTER TYPHOON
Last Updated: Jun 21 2019 01:13, Started by
veteran_x
, Jun 18 2019 20:41
·
0
#1
Posted 18 June 2019 - 20:41
Va salut, din pura curiozitate am cateva intrebari pentru cunoscatorii aparatului de zbor EUROFIGHTER TYPHOON
ce are in plus? fata de alte aparate consacrate deja pe scena conflictelor, este construit de mai multe tari (europene) de ce? In zona unde locuiesc este un aeroport (baza) militar si cateodata mai vad si avioanele astea decoland sau venind la aterizare, ce ma face pe mine curios este faptul ca nu are un zgomotul motoarelor asemanator ca cel de la F-urile Americane Mai acu vreo doua saptamani s-a zbenguit unu cu un eurofighter vreo 20 de minute prin zona aeroportului si pe linga facand tot felul de giumbuslucuri cu el [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4lTQWoeZR9w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Rog moderatorii sa mute topicul la sectiunea specifica daca exista, multumesc pentru intelegere. |
#2
Posted 18 June 2019 - 20:48
Pai nu are nimic in plus. E construit de mai multe tari europene din cauza de buget. Au vrut si europenii sa aiba un aparat facut in europa, au pus mana de la mana si a iesit ce a iesit.
Cel mai bun lucru la el e ca raman banii in UE. In rest, nu stiu ce sa zic. Eu cel putin nu sunt un mare fan. |
#3
Posted 18 June 2019 - 20:49
Nu are asa multe in plus, e doar o competitie in care vroiau si europenii sa arate ca pot. Nu doar rusii si americanii.
E facut de mai multe tari sub acceasi umbrela pentru ca e mai simplu asa si mai eficient, la fel cum e si airbus, nu stiu ce e neclar aici. Piata avioanelor de lupta e putin mai ciudata, avioanele le cumperi strategic de la prieteni, mai ales prietenii din nato, in special de la americani, vezi cazul avioanelor de lupta luate de Romania la mana a 15-a. |
#4
Posted 18 June 2019 - 20:51
Are in plus bizonica si piele full.
In rest e similar cu modelul anterior. Quote faptul ca nu are un zgomotul motoarelor asemanator ca cel de la F-urile Americane Alea sint cu toba modificata. |
#5
Posted 18 June 2019 - 21:00
vrajitoruldinoz, on 18 iunie 2019 - 20:51, said:
Are in plus bizonica si piele full. In rest e similar cu modelul anterior. Alea sint cu toba modificata. Posibil sa nu aiba aceiasi evacuare ca si F-urile de aici si sunetul ala specific. mai este forma aripilor, de ce au optat proiectantii pentru aripa ''delta'' ? |
#6
Posted 18 June 2019 - 21:09
Eu cand l-am vazut la BIAS, mi s-a parut mai zgomotos decat F-urile.
|
#7
Posted 18 June 2019 - 21:17
Este avion de generatia 4.
Canard, urmeaza tractiune vectoriala. |
#8
Posted 18 June 2019 - 21:22
veteran_x, on 18 iunie 2019 - 21:00, said:
Ca la IJ-uri |
#9
Posted 18 June 2019 - 21:30
Motivele principale pentru care europenii au vrut să aibă avionul lor e ca să demonstreze că au tehnologia necesară, respectiv să nu depindă de SUA. Legat de ultima parte, SUA nu se mai agită foarte tare să dea din casă.
Comparând ET cu LM F-22 Raptor, iată câteva diferențe: ET e mai ieftin cu aproximativ 35 de milioane de euro. Armament extern (Eurfighter) versus armament intern (Raptor). Asta înseamnă că ET oferă mai multă flexibilitate în ce poate să care fără să trebuiască să te joci la rig, față de Raptor care de obicei e echipat cu 6 x AMRAAM și Sidewinders. Pentru TWVR Eurofighter e mai bun, dacă nu cel mai bun avion care există. Edited by A10Warthog, 18 June 2019 - 21:33. |
#10
Posted 18 June 2019 - 21:35
Ion_Bumbu, on 18 iunie 2019 - 21:17, said:
Este avion de generatia 4. Canard, urmeaza tractiune vectoriala. Da, se pare ca asa e, ce spunea colegul mai inainte cu toba modificata. , capacitate de zbor supersonic fara sa utilizeze post combustia. Eurojet_EJ200_for_Eurofighter_Typhoon_PAS_2013_01_free.jpg 245.94K 22 downloads Eurofighter_Typhoon_take-off.jpg 222.73K 24 downloads Edited by veteran_x, 18 June 2019 - 21:42. |
|
#11
Posted 18 June 2019 - 21:57
De asemenea:
2 x Eurojet EJ200 Max Thrust: 60 kN, 90 kN cu afterburner SC: 1.5 Mach versus 2 x Pratt & Whitney F119 Max Thrust: 116 kN, 156 kN cu afterburner SC: 1.8 Mach |
#12
Posted 18 June 2019 - 22:32
#13
Posted 18 June 2019 - 22:45
Frumos avion....pentru o parada.
Asta ma face si mai ferm convins ca alianta militara cu SUA trebuie mentinuta si intarita Adica serios, chiar credeti ca "avionul asta de jucarie plagiat dupa avioane americane" asa o sa ne apere de suhoaiele rusesti.... Edited by mazdagolf, 18 June 2019 - 22:46. |
#14
Posted 18 June 2019 - 22:58
mazdagolf, on 18 iunie 2019 - 22:45, said:
Frumos avion....pentru o parada. Asta ma face si mai ferm convins ca alianta militara cu SUA trebuie mentinuta si intarita. Adica serios, chiar credeti ca "avionul asta de jucarie plagiat dupa avioane americane" asa o sa ne apere de suhoaiele rusesti.... Pentru un profan ca mine mie greu sa ma pronunt, Eurofighter vs Sukhoi, un factor decisiv ar fi de cine le conduce, zic si eu si de armele din dotare. La prima vedere pare o conserva pe langa Sukhoi. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3PO_Ks5w8_E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by veteran_x, 18 June 2019 - 23:01. |
#15
Posted 18 June 2019 - 23:21
Producatorii
Parca zici ca vor sa ne determine sa cumparam in continuare F-16 de la americani la suprapret, sa fim in continuare dependenti. Fiindca e clar ca parodiile astea cica "eurofightere" nu ne vor putea apara de suhoaiele rusesti intr-un eventual conflict. De fapt, pana apuca ele sa decoleze de pe piste, rusii ne-au si facut cateva baze militare scrum cu rachete intercontinentale oricat s-ar chinui rachetele patriot si scutul anti-racheta sa le tinteasca pe toate. Ce s-a intamplat cu vestitii ingineri europeni ? Ca nu de la Europa a pornit revolutia industriala? Nu europenii au fost cei care au pus bazele aeronauticii? Pai au plecat toti in America sa scoata profit acolo. Cam asa supui un continent ca Europa! Importi cele mai stralucite minti si devii o superputere globala. Si le creezi europenilor inamici fictionali precum rusii, chinezii ,teroristii, ca europenii sa-ti cumpere avioanele si fiarele vechi la suprapret si iesi pe profit. Eventual mituiesti producatorii europeni sa se lase pe tanjeala si sa scoata in continuare avioane proaste sau le sub-finantezi ori le bagi bete-n roate....se gasesc metode! Pare o mizerie neortodoxa ce fac americanii, dar e GENIALA! Chiar foarte geniala! Edited by mazdagolf, 18 June 2019 - 23:24. |
|
#16
Posted 18 June 2019 - 23:23
oricum, prezentul si viitorul sunt dronele, spatiale chiar.
|
#17
Posted 18 June 2019 - 23:26
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users