Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jurnal de Frunza (Nissan Leaf)
Last Updated: Dec 10 2023 15:02, Started by
Courage
, Jun 14 2019 11:13
·
1
#19
Posted 14 June 2019 - 12:56
felicitări și mulți km liniștiți cu 3 copii în spate. eu abia mă descurc cu o maimuță de 4 ani.
review-ul pare foarte apropiat de cum am simțit și eu mașina. eu am zis un mare pas. nu mă puteam împăca cu ideea de a plăti atât și să primesc un Sandero electric. Edited by bobalex18, 14 June 2019 - 12:56. |
#20
Posted 14 June 2019 - 13:10
#21
Posted 14 June 2019 - 13:38
Courage, on 14 iunie 2019 - 11:45, said:
...Hai ma... eTron? Really? Din coliziunile mele cu grupul VAG, am iesit tot timpul injurand cand am ajuns sa trag linie la final si am vazut ca optionalele dubleaza costul masinii, de aceea ii consider niste hoti supraevaluati. .... eTron sub 100 000 EUR nu cred ca te atingi de el, deci despre ce vorbim aici?... Experientele cu grupul VAG tind sa fie reale, nu numai pentru tine, insa deosebirea intre eTron/Tesla si restul masinilor electrice este mare, in special la calitatea bateriilor, acolo este una din cele mai mari diferente (de unde provine si marea diferenta de pret vanzare). Pentru ca esti o persoana sincera o sa aflam din review-ul tau si la Leaf care este range-ul adevarat vara in canicula si iarna pe ger, cum scade capacitatea bateriilor dupa un numar de incarcari si alte probleme care se regasesc la modelele cu baterii ieftine (e-Golf, e-UP, ZOE, etc). Asa cum romanii s-au apucat sa taie si sa re-compuna elementii de baterie de la hibrida Prius, poate nu dureaza mult pana o sa apara "nea Sandu" sa faca asta si la cele integral electrice. Edited by Speedo, 14 June 2019 - 13:51. |
#22
Posted 14 June 2019 - 13:46
NISSAN a avut probleme cu primele baterii de la Leaf v1.
Dupa asta se zice ca a schimbat formula. Din stiinta mea, doar Tesla are facilitati proprii de productie baterii. Restul se bazeaza pe Lg si Panasonic, care nu mai fac fata succesului. Cererea in China e enorma. Etron e un suv premium, de aici pretul, ca si Model X. Nu cred ca are rost o comparatie directa cu Leaf. Leaf il compari cu Prius. |
#23
Posted 14 June 2019 - 14:21
Felicitari pentru achizitie.
Tu n-ai facut drive test inainte de spui ca nu te-ai obisnuit inca cu felul in care accelereaza si franeaza ? In legatura cu faptul ca ai calculat ca o vei duce la incarcat de 2 ori pe saptamana, parerea mea este ca asta tine de obisnuinta de la termice. Eu as pune-o la incarcat oriunde ar fi un incarcator si am treaba pe acolo, chiar daca nu o incarc pana la 100%. |
#24
Posted 14 June 2019 - 15:02
Am facut test, dar na.
Nu era f aglomerat, am mers de la Badsi Pipera pe sos Pipera si A3. Prb e in bara la bara. Am mai gasit o problema si pare a fi cea mai mare: incarcarea max cu 6.6 kw/h pe Type 2. Incarcatoarele free sunt majoritatea Type 2 - 22 kw si eu sunt limitat la 6.6... Am incarcat Chademo de pe sos Chitilei si cred ca e stricat, pt ca incarca cu max 2.8kw. Se plangeau si altii de prb in comentarii. |
#25
Posted 14 June 2019 - 15:19
S-o stapanesti sanatos. Dureaza vreo 2000-3000 km pana te obisnuiesti cu ea.
E rau ca nu incarca mai mult de 6.6 kw/h . Nu e asa mult un 11kw pentru casa mai ales ca ai trifazic. |
#26
Posted 14 June 2019 - 15:54
Foarte mult succes cu masina la service. Vezi ca un bec nenorocit...il vei schimba cu ceva sute de lei. Am foarte multi colegi de munca care si-au luat masini electrice. ITP-ul trebuie facut anual, un bec trebuie schimbat la un service autorizat, samd. Nu mai poti schimba placutele de frana la Nea Caisa Meseriasu' de langa gardu' bodegii, pentru ca ai alte telenovele : senzori, programari calculator, aventura. Nu ! Nu te descurajez deloc, pentru ca si eu sunt pe linia de a avea o masina electrica, dar ''ieftinul'' asta vine cu ceva costuri astronomice ! Sa iti spun o faza misto la Leaf ! Intru in masina, incarcata 100%, dau contact si fiind iarna...bag caldura, deh ! 30% din baterie s-a dus instantaneu...fara sa apuc sa vad pana unde pot merge . Masina electrica este ideala pentru sezoanele in care nu este inclusa iarna.
Edited by Fjell, 14 June 2019 - 15:57. |
#27
Posted 14 June 2019 - 18:15
M-am dat cu ZOE, problema lui Zoe este ca exista Leaf.
Si Renault stie asta, de aceea tocmai a dat 3000 EUR mai jos, ca sa scape de stocuri, dar pt 5000 EUR in plus primesti in ca jumatate de masina la LEaf, iar Zoe are un portbagaj minuscul si are un pastic execrabil (marca Renault in ultimii ani). Despre service, nu stiu ce sa zic. Personal, conduc de 20 de ani si am schimbat doar un bec la o masina de 12 ani, pe frana spate. Placutele le schimb traditional pe la 35-4000 Km si discurile la fiecare al III-lea set de placute. Nu sunt placute Brembo, totusi. Dupa cei 3 ani de garantie, poti sa mergi oriunde are un tester bunicel, ca sa iti schimbe filtrul de polen, lichidul de frana si la o adica placutele. Nu e prima masina cu calculatoare pe ea. La BMW trebuie sa ii dai comanda ca sa elibereze etrierii. ==== Romanii sunt nesimtiti, cu sau fara EV. E o duduie la Mall, cred ca lucreaza acolo, pt ca zilnic vine cu un Mini Countryman hibrid rosu, pe care il uita in priza. Se vede pe leduri cand e full bateria. Azi era un Tesla Model 3 (cred ca al lui Buhnici, ca scrie pe el cavaleria.ro) si astepta sa se elibereze o priza. Destul de multi folosesc Plugshare, dar aia nesimtiti nu o fac. |
#28
Posted 14 June 2019 - 19:27
Courage, on 14 iunie 2019 - 11:49, said:
Din ce am citit pe forumuri, de la 200 Km, ma astept pe la 170 Km reali range de iarna. Felicitari pentru achizitie! Totusi, din ce am citit pe aici in jurnalul lui Crispy, iarna asteapta-te undeva la putin peste 100 de km autonomie... Vorbesc de situatiile cind temperatura scade sub zero. |
|
#29
Posted 14 June 2019 - 21:15
Am un mare dubiu despre modul in care se face ITP la o masina electrica, pt simplul motiv ca statiile actuale sunt de o cruzime fenomenala.
Acum 2 ani a veni un nene cu un Infiniti si l-a pus la proba de franare. A iesit fum din diferential. A urlat tehnicianul idiot: baaaa asta e 4x4? Scandal, urlete etc. Pe de alta parte. La BMW 4x4 e destul de desteapta sa imi apare pe bord "testing mode", cand simte ca te joci la roti + warning ca 4x4 e dezactivat pana repornesc motorul. La ITP poti sa ii testezi franele si articulatiile, dar cam atat, deci nu vad de ce ar trebui sa faci ITP anual, de altfel nu am gasit nici un fel de informatie oficiala, ceea ce ma face sa cred ca se aplica aceleasi reguli ca la motoarele termice. Edited by Courage, 14 June 2019 - 21:16. |
#30
Posted 14 June 2019 - 22:55
Îmi place jurnalul pentru că, momentan, s-au strâns colegi care trăiesc în realitate, nu pe bloguri obscure. Ca fapt divers, fetița mea la i3 se plângea de rău de mașină din cauza condusului dintr-o pedală.
Adm, on 14 iunie 2019 - 13:46, said:
NISSAN a avut probleme cu primele baterii de la Leaf v1. Dupa asta se zice ca a schimbat formula. Din stiinta mea, doar Tesla are facilitati proprii de productie baterii. Restul se bazeaza pe Lg si Panasonic, care nu mai fac fata succesului. Cererea in China e enorma. Etron e un suv premium, de aici pretul, ca si Model X. Nu cred ca are rost o comparatie directa cu Leaf. Leaf il compari cu Prius. Tesla are un parteneriat ceva pentru baterii. Nici ei nu sunt producători |
#31
Posted 14 June 2019 - 23:00
Corect, insa Tesla a investit f mult in dezvoltare si aparent are niste patente strategice pe acumulatori.
Quote Japan's Panasonic Corp (6752.T) is currently Tesla's exclusive battery cell supplier. ... Tesla Chief Executive Elon Musk said in November the U.S. company would manufacture all its battery modules and packs at the Shanghai factory and planned to diversify its sources |
#32
Posted 14 June 2019 - 23:14
Maine fac primul drum relativ lung (pana la Sinaia), asa ca am dorit sa o incarc peste 90%.
Am folosit chargerul de 10A cu care a venit masina, la o priza din gradina. 3.jpeg 32.49K 104 downloads 4.jpeg 31.83K 99 downloads 5.jpeg 43.25K 117 downloads Initial clipea nervos un led galben, dar se incarca. Am citit ca ledul face asa pt ca impamantarea e deficiatara. Am miscat putin de stecher si s-a speriat. Nu a mai clipit. E frustrant ca masina e foarte ermetica in informatii, adica nu zice nimic despre viteza de incarcare, nu mai exista optiuni de lock/unlock/automatic la stecher si nici limitare pt puterea absorbita. Aparent la modelul precedent existau astfel de optiuni. Nissan nu mai zice nimic de vechiul sfat sa nu o incarci peste 90%, dar mai bine sa fiu precaut. Consum pe ziua de azi 21.3 kwh/100km Am luat masina cu 11 Km si acum are 68 km => am mers azi 57 km. 1.jpeg 75.7K 110 downloads 2.jpeg 74.86K 75 downloads Edited by Courage, 14 June 2019 - 23:16. |
#33
Posted 15 June 2019 - 06:56
bobalex18, on 14 iunie 2019 - 22:55, said:
. Ca fapt divers, fetița mea la i3 se plangea de rău de mașină din cauza condusului dintr-o pedală. Courage, on 14 iunie 2019 - 15:02, said: Am mai gasit o problema si pare a fi cea mai mare: incarcarea max cu 6.6 kw/h pe Type 2. Incarcatoarele free sunt majoritatea Type 2 - 22 kw si eu sunt limitat la 6.6... Fjell, on 14 iunie 2019 - 15:54, said:
Sa iti spun o faza misto la Leaf ! Intru in masina, incarcata 100%, dau contact si fiind iarna...bag caldura, deh ! 30% din baterie s-a dus instantaneu...fara sa apuc sa vad pana unde pot merge . Masina electrica este ideala pentru sezoanele in care nu este inclusa iarna. |
|
#34
Posted 15 June 2019 - 10:01
e pacat ca jurnalul omului e poluat cu informatii care nu-si iau rostul si care sunt false.
ce cred eu ca vrea sa zica omul cu GPL, e ca GPL e de 2 ori mai ieftin ca benzina si iesi mai bine. probabil la ora actuala este cea mai buna solutie(cost) , daca este implementata corect. In alta ordine de idei, automobilul electric nu mai este vreun bau bau, de ceva vreme. In Norvegia treaba asta e foarte reala, dar acolo ai multe fast chargere(50KW) si vin acum si cei de la Ionity cu 150KW si toate cele. Daca faci un drum lung, probabil o sa ajungi sa stea masina dupa tine, in timp ce mananci sau iei pauze. Zoe era la rabla parca 18.000(si poate mai scoti si o reducere la dealer). Asa ca decat sa-ti iei un focus nou iti iei ZOE. In iarna am vazut ca ai autonomie 200km. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sQansDFt-GM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] E mai mult decat suficient pentru 99,9% din cazuri. Daca as sta la casa, aia ar fi urmatoarea mea masina. |
#35
Posted 15 June 2019 - 11:46
Moarte pe DN1...
Acum scriu stand in Breaza, asteptand sa intru pe DN la Comarnic. Am oprit la Kaufland Ploiesti si am facut plinul. Imediat dupa mine a venit un ZOE, care era la primul drum. In 10min a venit un Outlander Phev, care a asteptat dupa mine. Era tocmai ridicat de la dealer si nu facuse nicio incarcare, asa ca s-a dus sa ia card Kaufland. Presimt ca destul de curand va fi coada la chargere. Zoe zicea proprietarul ca are baterie de 40kw si se incarca cu 22kw pe Type 2, ceea ce e super... La coborare e-pedal e de nefolosit, franeaza prea tare. |
#36
Posted 15 June 2019 - 12:05
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users