Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presiune/amenințari

Sapatura de jur imprejurul casei

Adaptor pt casti

În UE, permis digital de conducato...
 Spalatorie auto profesionala in I...

Anxietate si Safety behaviors OCD.

Conducta DN 800 pe teren construi...

placa video buna pentru redare ca...
 in cat timp se activeaza un abona...

Dilema dupa facultate

Reciclare metale - merita?

Renault Arkana sh sau Sang Yong K...
 La multi ani @ceanu1980!

La multi ani @KiloW!

ChatGPT - Certificat de rezidenta...

Page numbers in Google Docs, dar ...

Credit ipotecar PFA

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

bluesky_c3

bluesky_c3

Member

• Grup: Members
Salutare,

Lucrez ca PFA de 5 ani și vreau să cumpăr o casă cu credit ipotecar. Pe persoană fizică, cu veniturile din PFA. Am un contract pe care îl înnoiesc cu aceeași firmă la fiecare doi ani. Întrebarea mea este — dacă aș încheia contractul cu firma respectivă și aș începe contract cu altă firmă, m-ar afecta la obținerea creditului? Adică vor să vadă, la bancă, faptul că am contract de mai multă perioadă cu aceeași firmă, sau e suficient să vadă că am venituri constante lunare, de 5 ani, și că acum tocmai am semnat contract cu altă firmă?

business11

business11

Info Austria

• Grup: Senior Members
pe banca intereseaza un singur lucru, esti capabil sa iti acoperi datoriile pe o perioada de X ani (perioada cat iei tu creditul). Cu cine ai tu contracte nu ii intereseaza, important este sa dovedesti ca vin bani din contractele respective. Pe langa asta mai ales ca ai un PFA unde riscul este totusi ridicat ca intr-un an sa ramai fara venit, ai nevoie de sigurante mai ridicate, in cazul ghinionului banca sa nu ramana cu ochii in soare.

zile_san

zile_san

Senior Member