Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Recomandare masina automata
Last Updated: Dec 04 2022 08:39, Started by
debusy
, Jun 05 2019 10:49
·
0
#1
Posted 05 June 2019 - 10:49
Salutare, ce masina imi recomandati dupa urmatoarele cerinte?
Cutie automata 4 usi Euro 5 Clasa mica sau compacta (max gen golf hatchback) Pret 5-6k euro Germania? Sau Romania? (Recomandari) Multumesc! Edited by debusy, 05 June 2019 - 10:49. |
#3
Posted 05 June 2019 - 11:13
cutie automata pe masina noua de preferat, altfel, la pretul ala, o sa cumperi o masina cu un potential urias spre defecte
mai bine manuala pe second handuri |
#4
Posted 05 June 2019 - 11:16
Masina noua nu gasesc in pretul asta, dupa cum am scris in primul post, doar automata
|
#6
Posted 05 June 2019 - 11:18
VW Polo...cutia DSG e excelenta, motoarele pe benzina sunt mici si au consum redus. Ar fi bine sa prinzi un Euro 6. Ideal Germania...la noi reviziile se fac si nu se fac iar cutia aia are nevoei de un schimb de ulei din cand in cand. In Romania posibil ca oferta de Polo cu cutie automata sa fie redusa...cutia aia costa, putini sunt dispusi sa dea 10% in plus pe masina.
|
#8
Posted 05 June 2019 - 12:41
Auris Hybrid, cutia eCVT este fiabila si nu necesita intretinere aparte.
|
#9
Posted 05 June 2019 - 13:19
#11
Posted 05 June 2019 - 13:36
Ba conteaza. Cu cat mai multe trepte cu atat e mai smooth masina.
Si eu recomand ceva dublu ambreiaj. Fugi de robotizate cu un singur disc cat poti, alea te dau huta ca in leagan cand schimba. Renault au cutii dublu ambreiaj extrem de reusite. |
#12
Posted 05 June 2019 - 14:35
#14
Posted 05 June 2019 - 15:53
Pentru utilizare preponderent urbana, as recomanda fie o cutie tip CVT (este cea mai ”smooth” si va scoate cele mai bune consumuri), fie o cutie cu convertizor de cuplu (e mai ”smucita” dar foarte rezistenta si fiabila).
Cutiile cu dublu ambreiaj (DSG) schimba foarte fain si rapid, se preteaza unui condus sportiv, dar sunt mai putin fiabile si necesita o intretinere mai atenta. Ca sa nu mai spunem ca ambreiajele alea din cutie, ca orice ambreiaj, se uzeaza si mai necesita si inlocuire. Cutiile robotizate ...ar fi ultima alegere. Dupa cutia manuala. In aceste conditii, ca masina de oras, recomandarea lui @connectorxp ar fi de luat in seama. Cu doua mentiuni - pentru oras ar fi mai OK un Yaris si cutia CVT, desi putin pretentioasa, necesita totusi periodic revizii si schimb de ulei ( la utilizare intensiva in mediu urban, recomandat ar fi un schimb de ulei de 30k km). Referitor la locul achizitiei - ai sanse muuult mai mari sa gasesti o masina din clasa mica, cu cutie automata, in Germania decat in Romania. La noi su vandut extrem de putine masini din clasa asta dotate cu transmisie automata. Pe motiv de pret. |
#15
Posted 05 June 2019 - 21:51
BMW seria 1 chiar este de luat in calcul. A luat verisoara mea, iulie 2009 (euro5) unul in doua usi, 180.000 km dar cu distrbutia schimbata in Olanda, amortizoare noi si bucsi noi (cam ce se poate duce la ea in primii 200 k km) A dat 5500. Daca poti merge tu acolo si sa o iei, iti recomand. E o masina excelenta.
Cutia steptronic cu 6 trepte este tanc. Am mers cap la cap 90.000 km cu aceasta cutie pe doua masini. Una fiind din 2007. Nicio problema, nici macar un schimb de ulei nu mi s-a recomandat. Deasemenea, sunt masini fiabile cu relativ putina tehnologie si aia cat este, e de calitate. Crede-ma, a sotiei pe care inca o am (seria 1 din 2010) si a verisoarei mele se simt ca niste masini aproape noi. Stiu ce zic pentru ca momentan conduc o masina premium din 2017 si nu e foarte mare diferenta. Alte masini la anul ala se simt obosite. BMW seria 1 ,clar de luat in calcul. PS - da, e plasticoasa. Dar plastic ca ala ,daca s-ar pune pe Logan l-ar duce in 12.000 de euro chel. E un plastic zdravan ,gros, da impresia de calitate. |
|
#16
Posted 06 June 2019 - 09:49
george_alexandru, on 05 iunie 2019 - 11:18, said:
VW Polo...cutia DSG e excelenta abac, on 05 iunie 2019 - 13:36, said:
Renault au cutii dublu ambreiaj extrem de reusite. fightClub25, on 05 iunie 2019 - 21:51, said:
am condus si eu seria 1 destul de mult, senzatia nu era nici pe departe de logan, mai degraba de premium as zice. Si de soliditate, o masina destul de mica dar cu roti mari, solide, de dimensiuni intalnite pe alte masini din clasa superioara, tinuta de drum etc nu i-am putut reprosa mai nimic in afara de dimensiuni |
#17
Posted 07 June 2019 - 12:31
debusy, on 05 iunie 2019 - 13:23, said:
Va fi masina de oras, deci nu prea conteaza cate viteze |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users