Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum se conduce auto cu cutie automata
Last Updated: Jan 20 2020 17:44, Started by
Camataru10
, Jun 03 2019 07:35
·
0
#19
Posted 03 June 2019 - 10:46
Nu inteleg logica sa nu pui autohld pe toate masinile in anul 2019. La dracu e un kkt de modul, care mentine presiunea in instalatia de franare dupa ce soferul a apasat frana pana la oprire, simple as that! un fel de electrovalva lucrand cu ABS si ESPul existent, costurile cred ca sunt la nivel de cativa dolari la nivel de producator, pe masini scumpe optiunea e standard de mai mult de zece ani, te-ai astepta ca o mizerie de asta sa fi ajus si la saraci in atata timp.
|
#20
Posted 03 June 2019 - 10:59
george_alexandru, on 03 iunie 2019 - 10:01, said: Cei care au condus toată viata manuală si trec pe automată. Obișnuiți cu ambreiajul, apasă frâna. filipxxx, on 03 iunie 2019 - 10:46, said: Nu inteleg logica sa nu pui autohld pe toate masinile in anul 2019 |
#21
Posted 03 June 2019 - 11:09
#23
Posted 03 June 2019 - 11:26
george_alexandru, on 03 iunie 2019 - 10:01, said: Cei care au condus toată viata manuală si trec pe automată. Am învăţat să pendulez cu stângul aşa cum pendulezi cu dreptul, de pe ambreiaj pe frână şi invers. Şi să nu uităm că schimbătorul de viteze, la Trabant, era sus la volan. Ulterior am realizat că, pentru a nu se opri motorul, trebuia să trag şocul cam cu un mm. Problema s-a rezolvat atunci când am găsit un carburator la dezmembrări. Ştiu şi cum e să confunzi acceleraţia cu frâna; eram elev când am făcut asta. Din fericire, nu era pom în faţă, ci drumul liber. Eram la al doilea drum pe traseu. Când am trecut la Nissan-ul actual, pe un drum privat am vrut să văd dacă mai pot pune frână cu stângul. Da, mai pot, în situaţiile în care nu mai vreau să dau bani la stomatolog pentru extracţii de dinţi. Am renunţat. În principiu, o maşină cu CV automată o conduci aşa cum vrea ea, nu cum vrei tu. Cu CV manuală poţi urca şi la 4000 rot/min în a doua sau a treia, dacă vrei sau dacă ai nevoie. CV automată nu te va lăsa. Nu ştiu ce nivel de echipare are acel Hyundai, dacă CV permite mai multe moduri de conducere (economic, sport etc.). Adrenalina este mai mare şi condusul mai plăcut cu CV manuală. Consumul este mai bun cu CV automată. Întreţinerea maşinii cu CV manuală este mai ieftină. Edited by PSC, 03 June 2019 - 11:27. |
#24
Posted 03 June 2019 - 11:59
Maxim de adrenalina cu manuala! Ma si vad in trafic aglomerat fiind pilot adevarat mutand masina cate 50 de cm in fata la cateva minute.
Cutiile automate actuale sunt mult mai performante decat cele manuale, au mod confort, sport si se pot schimba vitezele si manual (unele au chiar padele la volan pentru asta). Cat despre placerea condusului sunt multe situatiile in trafic cand cu masina cu automata demarez fara niciun efort si ma distantez usor de masinile de la semafor. Edited by Mr. Incredible, 03 June 2019 - 11:59. |
#25
Posted 03 June 2019 - 14:46
danvlas, on 03 iunie 2019 - 07:53, said:
Nu prea ai ce-i face, e un robot care schimba singur treptele in functie de diverse conditii. Nu cred ca se poate strica din vina soferului si nu cred ca exista un mod mai economic de conducere decat modul D. Ca sfat: uita ca ai piciorul stang sau leaga-l sub scaun. Asta ca sa nu ai tentatia de a calca ambreiajul, ca daca nimeresti frana cu piciorul stang e vai de cel din spatele tau. La fel, vezi sa nu incurci frana cu acceleratia vreodata, ca transformi masina in proiectil. In ambele situatii, nici macar nu-ti dai seama ce-ai facut. piciorul stâng se ține SUB fund! |
#26
Posted 03 June 2019 - 14:48
Conduc actual si o manuala si o automata. Sa conduci o automata este simplu trebuie sa nu uiti un singur lucru, atunci cand masina este in D si ridici piciorul de pe frana, ea pleaca de pe loc. Si ca sa iti spun o faza haioasa, unchimiu s-a urcat prima oara intr-o automata si nu a realizat de la bun inceput acest lucru. Ajunge la benzinarie, nu opreste motorul direct ci sta cu piciorul pe frana (in D), dupa care isi cauta portofelul si lasa piciorul de pe frana ca nu se gandea ca o sa plece masina si ce sa vezi intra in masina din fata lui de la pompa.
In rest la semafor stai in D cu piciorul pe frana, singurul avantaj (care este practic inexistent) in N este ca ai un consum mai mic la semafor, dar vorbim de 0,0...litri, asa ca nu merita. N eu nu folosesc niciodata si P cand parchez masina, R se explica de la sine. |
#27
Posted 03 June 2019 - 14:52
pt a urca un pic mai sus în turație, la plecare de pe loc, apasă pedala de accelerație un pic mai vârtos
automatele „știu” astfel că e nevoie de puțin „șprint” și vor schimba primele 2 trepte la turații mai mari decât atunci când pleci ca o babă la deal! (cât de mari? cât sunt setate în computerul mașinii!) |
#28
Posted 03 June 2019 - 16:13
|
#30
Posted 03 June 2019 - 16:23
#31
Posted 03 June 2019 - 16:23
Pentru ca ai trecere de pietoni, opresti 5 secunde sa dai prioritate, se opreste motorul, intri in sensul giratoriu, stai sa asiguri daca vine cineva din stanga pac se opreste motorul, pac-pac vezi ca dupa 2-3 ani e bun de aruncat acumulatorul. Economia de benzina ? 2-3 sticle de 1 litru.
|
#33
Posted 03 June 2019 - 16:59
|
#34
Posted 03 June 2019 - 17:23
Remicade, on 03 iunie 2019 - 16:23, said:
Pentru ca ai trecere de pietoni, opresti 5 secunde sa dai prioritate, se opreste motorul, intri in sensul giratoriu, stai sa asiguri daca vine cineva din stanga pac se opreste motorul, pac-pac vezi ca dupa 2-3 ani e bun de aruncat acumulatorul. Economia de benzina ? 2-3 sticle de 1 litru. La unele mașini start stop intră doar dacă apeși mai tare pe frână. Cel puțin așa e la mine, pot opri mașina, dar dacă pun mai multa presiune pe pedala, intră start stop. |
#35
Posted 03 June 2019 - 17:42
vali, on 03 iunie 2019 - 16:47, said:
yeap, porcăria aia de start/stop e inutilă. In bucuresti da, e inutila, nu poti sa opresti motorul de 10 ori in 5 metri. Dar in vestul civilizat e mega utila. Apropo, la masinile mai rasarite exista un condensator care se incarca de la alternator si care livreaza curentul de pornire pentru start-stop. Nu se solicita bateria. |
#36
Posted 03 June 2019 - 21:00
dupa cum vezi colegii au raspuns mai sus. te vei obisnui repede si in functie de firea ta iti va placea sau nu. d cand conduci. p cand mergi la nani. n 99% niciodata.
legat de start stop o imbecilitate dpmdv.xum ma sui in masina dezactivez. autohold l.am fol 1 data iar o tampenie. pt soferul din tine cv manuala w sfanta,inca ma mai sui in peugeotu 208 a lui tata numai pt placerea de a schimba. buba e ca la masini de peste 400 cai e f greu cu manuala ca urca rpd turometrul. p.s. ce greu merge tastarea de pe varianta mobila a site.ului. numai typo |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users