Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Unity - Prea usor? In crestere sau pe cale de disparitie?

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#37
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View PostIulius-Foyas, on 09 iunie 2019 - 14:22, said:

Pe aceasta logica au mers mai  multe  companii care au pierdut multi bani (aproape de 5X cat proiectul initial) pe termen lung, doarece adaugandu-se tot timpul
la proiect si netinand cont cum a fost realizat fiecare feature, totul a devenit o dezordine necontrolabila si ca urmare proiectul a trebuit scris de la zero.

Aici intervin design pattern-urile care iti spun ca orice aplicatie conteaza crucial cum a fost realizata.
Modul de tau de gandire(specific unui incepator) nu este agreat in prezent de companii, doarece aduce pagube financiare pe termen lung si atunci esti evitat
de companii care tin in primul rand la calitatea produselor sale.
Eu zic sa nu-i explici prea multe.

Lasa-l sa vina cu proiectul lui facut, sa vedem ce a iesit.

Ca vorbim pe aici despre cunoastere de ca si cum ar fi ceva mistic.

#38
Buleandra94

Buleandra94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 19.08.2007

View PostIulius-Foyas, on 09 iunie 2019 - 14:22, said:

Pe aceasta logica au mers mai  multe  companii care au pierdut multi bani (aproape de 5X cat proiectul initial) pe termen lung, doarece adaugandu-se tot timpul
la proiect si netinand cont cum a fost realizat fiecare feature, totul a devenit o dezordine necontrolabila si ca urmare proiectul a trebuit scris de la zero.

Aici intervin design pattern-urile care iti spun ca orice aplicatie conteaza crucial cum a fost realizata.
Modul de tau de gandire(specific unui incepator) nu este agreat in prezent de companii, doarece aduce pagube financiare pe termen lung si atunci esti evitat
de companii care tin in primul rand la calitatea produselor sale.

Daca vrei sa lucrezi cu profesionisti iti recomand sa-ti schimbi optica la 180 de grade, altfel vei lucra numai cu amatori si iti vei face proaste obiceiuri de a crea
software, obiceiuri pt care tot tu vei deconta mai tarziu.

Cand am sps ca nu este important cum a fost realizat, m-am referit mai mult la subiectul de fata, jocuri realizate de un singur dezvoltator, sau o echipa mica. Si vorbim de jocuri hyper-casual sau foarte simple, cu o durata de viata foarte scurta (faci jocul, vezi ca nu merge, "arunci" codul, deci nu ai niciun cost de mentenanta). In acelasi timp, am crezut ca este evident ca doar pentru utilizatorul final nu conteaza cum a fost realizat ci nu pentru dezvoltator (normal ca pentru cel ce lucreaza la produs conteaza cum anume lucreaza si cum v-a lucra in viitor). Fiecare are metodele sale si in functie de situatie si pregatire alege cea mai buna solutie (ex. nu stai sa scrii unit tests pentru un joculet facut pentru un game jam)

Nu sunt incepator, am peste 10 ani de experienta, am facut (singur) produse utilizate de mii de alti developeri si lucrez la un joc jucat de milioane de jucatori. Nu inteleg exact care este definitia ta pentru "profesionist".

Edited by Buleandra94, 09 June 2019 - 14:56.


#39
Iulius-Foyas

Iulius-Foyas

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,361
  • Înscris: 21.04.2019

View PostBuleandra94, on 09 iunie 2019 - 14:55, said:

Nu sunt incepator, am peste 10 ani de experienta, am facut (singur) produse utilizate de mii de alti developeri si lucrez la un joc jucat de milioane de jucatori. Nu inteleg exact care este definitia ta pentru "profesionist".

OriginalCopy said:

Eu zic sa nu-i explici prea multe.
Nu mai explic nimic, insa tinand cont de cele de mai sus, am multe care nu-mi explic. Posted Image
Mie imi da cu virgula. Posted Image

Quote

m-am referit mai mult la subiectul de fata
Desgin patterns fac parte din educatia ta ca programator, este daca vrei un  "stil de viata" al modului cum abordezi o problema.

Edited by Iulius-Foyas, 09 June 2019 - 15:26.


#40
Buleandra94

Buleandra94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 19.08.2007

View PostIulius-Foyas, on 09 iunie 2019 - 15:23, said:

Desgin patterns fac parte din educatia ta ca programator, este daca vrei un  "stil de viata" al modului cum abordezi o problema.

Da, confuzia cred ca vine fiindca nu am vorbit despre mine personal, ci in tema subiectului, din perspectiva unui dezvoltator in Unity care vrea sa realizeze primul său joc cat mai repede si caruia i-ar fi de ajutor sa gaseasca cat mai multe resurse deja facute in Asset Store.

O sa las si cateva opinii, puctele pozitive, si mai ales cele negative, ale Unity dupa ce o sa realizez primul joc folosind acest game engine.

#41
Iulius-Foyas

Iulius-Foyas

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,361
  • Înscris: 21.04.2019

View PostBuleandra94, on 09 iunie 2019 - 16:23, said:

O sa las si cateva opinii, puctele pozitive, si mai ales cele negative, ale Unity dupa ce o sa realizez primul joc folosind acest game engine.
Pai daca nu ai folosit middleware-uri precum Unity , atunci de unde  stii tu care sunt punctele pozitive sau negative in comparatie cu alte middlware-uri de acest gen ?
Cum poti sa faci o comparatie cand partea a 2-a comparatiei (adica alt middleware) lipseste cu desavarsire ?

Apoi tu testezi din curiozitate acest produs sau ii faci un technical review ?

Edited by Iulius-Foyas, 09 June 2019 - 19:01.


#42
Buleandra94

Buleandra94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 19.08.2007
Nu o sa fie comparativ cu nimic, o sa spun doar ce mi-a placut si ce nu mi-a placut la Unity. Nu fac un review tehnic, pur si simplu o sa pun un post de cateva randuri in acest topic cu experienta mea legata de Unity.

#43
Iulius-Foyas

Iulius-Foyas

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,361
  • Înscris: 21.04.2019
Aaa, am inteles parerea ta personala. Ok.
Astept cu interes experienta ta.

#44
Buleandra94

Buleandra94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 19.08.2007
Am avut azi timp sa mai continui putin la jocul de ping-pong. Incerc sa fac sa se "simta" ca atunci cand joci ping-pong (la nivel mai avansat), unde efectul (spin) este cel mai important lucru. Nu am reusit sa fac sa functioneze spin-ul folosind fizica din Unity (desi are angularVelocity, angularDamping si alti parametrii, nu sunt indeajunsi pentru aceasta situatie). Pana la urma am pastrat fizica din Unity pentru coliziuni, am dezactivat tot ce are el legat de angular velocity, dar salvez manual o variabila pentru spin si modific viteza bilei pe anumite axe in functie de acel spin. Cred ca deja se simte destul de bine, insa mai e mult de testat/iterat.

[ https://media.giphy.com/media/MC8u9FGYv02x8CcRnw/giphy.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

(arata ciudat cand arunca initial mingea pentru ca momentan intreaga serva se face dintr-un click+drag, o sa fac sa fie un click+hold sa arunci mingea, un click+drag sa o lovesti)

PS: Cred ca fizca din Unity are si ceva bug-uri, desi am setat pe minge maxAngularVelocity = 0 gif se vede si in gif ca aceasta valoare se schimba cateodata din 0 intr-o valoare nenula.

Edited by Buleandra94, 09 June 2019 - 22:28.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate