Depozit sortare firma curierat
Last Updated: Jun 03 2019 11:58, Started by
MembruAnonim
, Jun 01 2019 23:55
·
0
#1
Posted 01 June 2019 - 23:55
Am avut ocazia sa vizitez in Germania cateva ore depozitul de sortare al unei firme de curierat de talie europeana. Nu va spun cat de uimit am fost cand am vazut cum erau manipulate pachetele cu toate ca oamenii vedeau cu ochii lor ca era vorba de pachete sensibile/fragile. Luau pachetele de pe banda si apoi le tranteau pe jos fara ca macar sa schiteze o minima atentie in manipulare. O imprimanta multifunctionala a fost pur si simplu trantita la pamant. Am crezut ca s-a sfaramat acolo. Venise ambalata exact cum o gasiti la raft daca mergeti acum sa cumparati dintr-un magazin. Se vedea clar ca este o imprimanta. Si ne mai miram de ce se defectaeaza produsul dupa cateva zile ori nu functioneaza in parametrii ori vine deja crapat.
Din pacate apoape toti care lucrau acolo nu erau nemti. Am vazut cum lucreaza nemtii. Nu s-ar comporta ca animalele asa cum o faceau cei pe care i-am vazut. Cum este posibil ca cei care administraeaza astfel de firme de curierat sa nu ia nicio masura?? Sin ce am vazut halele erau pline ochi cu camere de supraveghere. edit: Asa o fi si in Romania? Edited by MembruAnonim, 02 June 2019 - 00:10. |
#2
Posted 02 June 2019 - 00:00
Tu de la cine crezi ca au invatat aia sa se comporte asa cu pachetele?
Nu e peste tot asa, stai linistit. Cumpara-ti in continuare prin online. |
#3
Posted 02 June 2019 - 00:04
Masura trebuie luata de cei ce ambaleaza produsele, sau mai bine spus nu ambaleaza produsele.
Nu poti sa trimiti pahar in punga si sa ai pretentia sa ajunga la destinatie intact. |
#4
Posted 02 June 2019 - 00:08
VIGame, on 02 iunie 2019 - 00:04, said:
Masura trebuie luata de cei ce ambaleaza produsele, sau mai bine spus nu ambaleaza produsele. Nu poti sa trimiti pahar in punga si sa ai pretentia sa ajunga la destinatie intact. Poti sa o bagi in 3 cutii, dar daca respectovul o arunca de la 1.4m inaltime.. iti zic eu ca ceva la ea poate sa crape. |
#5
Posted 02 June 2019 - 00:12
Sortatul de cutii n shit este o munca platita foarte prost, iar cei care accepta in Germania joburile alea sunt de obicei pakistanezi si alte tipuri de street-shitteri, oameni care au venit in Germania de la indreptat banane in Africa n shit.
Adica, nu poti sa mentii standarde de first world cu third worlderi si salarii de kkt, care sunt datorate unui influx masiv de forta de munca ieftina, necalificata si nesimtita. E destul de banal. |
#6
Posted 02 June 2019 - 00:15
VIGame, on 02 iunie 2019 - 00:04, said:
Masura trebuie luata de cei ce ambaleaza produsele, sau mai bine spus nu ambaleaza produsele. Nu poti sa trimiti pahar in punga si sa ai pretentia sa ajunga la destinatie intact. Cand ai o multifunctionala de 8Kg, si o arunci de la 1.4 m.. poate sa fie impachetata in orice. Oricum, ele vin deja impachetate din fabrica asa: (vezi foto). Mai mult nu o sa gasesti impachetat. impri.jpg 60.98K 49 downloads burkina, on 02 iunie 2019 - 00:12, said:
Sortatul de cutii n shit este o munca platita foarte prost, Salariul este de ~1600 euro. Si cei care le sortau erau chiar curierii. Adica isi sortau pe strazi pachetele. Edited by MembruAnonim, 02 June 2019 - 00:16. |
#7
Posted 02 June 2019 - 00:17
Erau polonezi sau au pus romanii stapanire si pe acel depozit?
Edit: De ce nu i-ai intrebat pe sefi cum de permit asa ceva? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ofEb46Luki8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by pisicuts, 02 June 2019 - 00:19. |
#8
Posted 02 June 2019 - 00:23
pisicuts, on 02 iunie 2019 - 00:17, said:
Erau polonezi sau au pus romanii stapanire si pe acel depozit? Se dau in franciza astfel de depozite. Erau multe natii acolo. pisicuts, on 02 iunie 2019 - 00:17, said:
Edit: De ce nu i-ai intrebat pe sefi cum de permit asa ceva? S-a intamplat in 2017. Nu stiu exact care este organigrama, se dau in franciza depozitele. Anumite servicii se externalizeaza. Chiar unii sefi faceau asta.. deci.. Si cum am spus erau multe natii: polonezi, turci, albanezi, Pakistan sau tari in genul etc. Edited by MembruAnonim, 02 June 2019 - 00:23. |
#9
Posted 02 June 2019 - 00:46
Unii chiar se ocupa cu asta, printre altele, dau drumul pachetelor cam de la inaltimea pieptului, si nu o data, pentru a vedea daca mai au nevoie de inca o cutie.
|
#10
Posted 02 June 2019 - 00:47
Pui o chestie de ceramica de 20jde kile intr-o cutiuta de carton si te miri ca s-a spart. Serios?!
Daca era asa rau, F64 declara falimentul de ceva ani. |
|
#11
Posted 02 June 2019 - 02:07
Lucrez la Lenovo in Olanda, multe laptopuri și monitoare pleacă cu ambalajul storcit chiar din depozitul lor.
Trantelile luate de la curieri sunt doar bonusuri. PS: Printre clienți se afla și eMag. Bănuiesc ca de aceea sunt o grămada de resigilate care arată intact dar au doar ambalajul deteriorat. Problema nu e legată de salarii, ci de fluxul ridicat de marfa și termenele de livrare către distribuitori. Edited by DdorinN, 02 June 2019 - 02:09. |
#12
Posted 02 June 2019 - 06:33
Problema este legată de profit, pachetele deteriorate recunoscute a fi din vina transportatorului sunt acoperite de asigurare, celelalte devin paguba clientului sau a expeditorului și matematic vorbind profitul curierului crește, un pachet deteriorat este returnat, apoi trimis altul deci dacă 20 % din pachete sunt deteriorate asta generează 40 % creștere de transport. Deci de la firma de cargo nu are nimeni nici un interes să îmbunătățească condițiile de transport. Nici de la asigurări, deoarece dacă crește numărul de evenimente ei cresc costul asigurării care este inclus în costul transportului deci până la urmă ajunge să fie plătit tot de client iar creșterea fluxului de bani gestionați înseamnă la sfârșit creștere de profit, pe seama clientului desigur.
|
#13
Posted 02 June 2019 - 07:47
Eugen, de unde balarii ai scos-o? Daca un curier buseste atatea colete isi va pierde clientii.
|
#14
Posted 02 June 2019 - 08:01
#15
Posted 02 June 2019 - 09:39
Teoretic într-o societate perfectă reglajul ar trebui să se facă prin cerere și ofertă, adică clienții nu mai apelează la firmele care oferă servicii defectuoase și acestea fie își îmbunătățesc serviciile fie dau faliment, practic e altceva. Cele mai mari distorsiuni le introduce asiguratorul în tot procesul ăsta. Să vedem situațiile.
1 Clientul primește bunul deteriorat dar observă abia la desfacerea pachetului după finalizarea procedurilor de preluare, rezultat paguba este la client. 2 Clientul observă problema și refuză bunul iar curierul e bun de plată dar plătește asiguratorul, mai departe asiguratorul încasează ratele de asigurare de la curier care evident le include în prețul transportului că doar nu o să vină cu bani de acasă, prețul transportului crește și acesta este plătit tot de client deci paguba este tot la client. 3 Furnizorul asigură transportul dar evident costurile sunt incluse la final în prețul produsului deci tot clientul plătește paguba. Nu știu cum de nu observați că de fapt asiguratorul este de fapt și pompier și piroman și de fapt prin procedeele astea își mărește cifra de afaceri și indirect profitul. În video de mai sus tânărul ăla care era furnizor și se plângea că a trebuit să preia marfa deteriorată de la clienți și să o înlocuiască încă nu sa prins cum funcționează șmecheriile în cazul ăsta, trebuie să se asigure adică și el să își plătească taxa de protecție la asigurator. Cam așa funcționează treaba cu mafia asigurarilor. |
|
#16
Posted 02 June 2019 - 09:45
Nu vă supărați, dar mulți vorbiți fără a ști că firmele de curierat NU răspund pt deteriorare coletelor decât în limita a unei sume modice per kilogram.
Vedeți că scrie în contract. Nu există asigurare implicită. Se poate bifa opțiunea cu asigurare, dar aceasta costă destul de mult și este rar folosită. Sub 2% din colete au asigurare. Am o lungă istorie cu firmele de coletărie. Am văzut suficient. |
#17
Posted 02 June 2019 - 10:02
#18
Posted 02 June 2019 - 10:04
Daca pachetul nu este asigurat, da, suma returnata in caz de deteriorare sau spargere e mica. Daca dai 1-2% in plus si o asiguri, te doare la basca daca joaca fotbal cu el.
Dar, revenind la sanitarele de mai devreme, daca si le asigura nu mai aparea la televizor si nu se plangea de paguba avuta. Daar... Edited by sorin147, 02 June 2019 - 10:04. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users