Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia si FCA Group
Last Updated: Jun 02 2019 10:29, Started by
breitner
, Jun 01 2019 13:07
·
0
#1
Posted 01 June 2019 - 13:07
#2
Posted 01 June 2019 - 13:29
Nu va avea si alt raspuns pt ca tot Fiat e cea mai proasta masina : https://www.euroncap...iat/punto/29849
|
#3
Posted 01 June 2019 - 13:39
#4
Posted 01 June 2019 - 13:53
Fiat Punto la lansare avea 5 stele. Testul ăla e făcut conform noilor norme de siguranță. Deci, orice mașină, din perioada lansării Punto-ului, care avea 5 stele, dacă ar fi testată acum, tot 0 ar lua.
Într-adevăr, Ferrari nu mai e ce-a fost. Am văzut că nu prea cumpără lumea, or fi nașpa. |
#7
Posted 01 June 2019 - 14:34
Asa e cum zici tu (cu fiatul e greu sa iesi in siguranta din judet)!
Dar te-ai intrebat de ce nu se vinde nici macar in Romania (doar sunt ieftine, deci nu e vorba de bani)? |
#9
Posted 01 June 2019 - 15:45
#10
Posted 01 June 2019 - 15:45
Am locuit >> de 10 ani in To. Mirafiori,cine cunoaste. La motorizari si cercetare in domeniu sant tatici. Ca au vandut patentele la alte case auto e alta treaba. Si la banii care-i cere e buna. Cel putin in It,mentenanta/piese ieftine. Chrysler-ul sa-i pupe talpile lui Marchione,ca erau pa/pa demult.
|
|
#11
Posted 01 June 2019 - 15:50
Tsunnnami, on 01 iunie 2019 - 14:51, said:
Cam greu de crezut, numai daca renunta la parteneriatul cu Nissan, altfel nu vad de ce ar avea nevoie de FIAT Mai degraba invers! Si: https://electrek.co/...renault-merger/ @MikeSpike, degeaba ai motoare bune (chiar au motorizat si Opel) daca designul exterior si interior parca este facut de copii de la scoala ajutatoare. Poate nu au aflat de Pininfarina, Bertone si altii de langa ei! @adisz, chiar am condus un Punto vreo 300 km si un Ducato vreo 100 km; concluzia: omul se trage din maimuta si fiatul din caruta! Edited by breitner, 01 June 2019 - 16:06. |
#12
Posted 01 June 2019 - 15:57
Fabbrica italiana auto Torino -Fiat. Agnelli boss de boss. Ala batranu. Din copii,nepoti Eduardo(capabil) moarte superciudata,Lapo e ars pe creier rau.
|
#13
Posted 01 June 2019 - 16:20
breitner, on 01 iunie 2019 - 13:07, said: Părerea mea e că exagerezi grupa mare. Adică vrei să duci hiperbola pe noi culmi. Da, au fost ani în care mașinile din grupul Fiat au avut probleme pe partea electrică. Da, sunt modele recunoscute ca fiin problematice. Dar care producător e scutit de probleme ca astea? BMW, VW, Mercedes? Apoi vine întrebarea cum Doamne rezistă Fiat pe piață în condițiile prezentate de tine? |
#14
Posted 01 June 2019 - 16:24
Numai probleme electrice?
De vandut, vand (au programul "rabla" mai demult si mai avantajos ca la restul). dar de ciudatenia asta cum poti spune ca iti place?: Attached FilesEdited by breitner, 01 June 2019 - 16:37. |
#15
Posted 01 June 2019 - 16:48
Domnule, aia are 3 locuri in fata!
Mai stergatoare pe interior ii lipseau ... |
|
#16
Posted 01 June 2019 - 18:06
N-o fi luxos Fiatul ( dupa pret..) dar motoare stiu sa faca. Si ei si francezii. D-aia cumpara toti motoare de la ei.
Cand mergeau italienii cu diesel common rail, restul se incaltau cu fesul. Am un Ducato 2.8 jtd de nou din 2005( 400.000 km ) NU am desfacut un surubel de la motor in afara de distributie. In rest...da..e cam spartana, insa nu ai emotii cu ea. |
#17
Posted 01 June 2019 - 18:28
Fiat a inventat diesel-ul modern. Pana si VW, la acel moment era regele neicorinat al acestui tip de motorizare, care la inceput s-a incapatanat sa isi pastreze solutia tehnologica a trecut la commonrail.
Apoi Fiat a facut mereu nasini bune sub aspect pret/performanta in clasele inferioare, mini, mica si compacta. 500-le a devenit cult, iar msi incoace Punto a fost mereu la nivelul competitorilor iar Bravo/Brava/Stilo au fost piate prea usor trecute cu vederea de multi. Un managemebt "latinesc" i-a adus unde sunt: o singura gama, 500, care tine in spate un colos industrial. Edited by teRRa, 01 June 2019 - 18:31. |
#18
Posted 01 June 2019 - 20:53
breitner, on 01 iunie 2019 - 16:24, said:
Numai probleme electrice? De vandut, vand (au programul "rabla" mai demult si mai avantajos ca la restul). dar de ciudatenia asta cum poti spune ca iti place?: Ps. Eu am fost tentat să iau una la un momentdat, tocmai pentru că e o ciudățenie. La fel am fost tentat să iau modelul actual de Fiat Tipo, pentru că arată super. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users