Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

AUDI S8 D4

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
492 replies to this topic

#37
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 10.10.2011
am venit din concediu si a trebuit sa fac niste drumuri, dupa 700 km facuti am constatat ca nu mi-am gasit pozitia la volan, mai trebuie sa butonez la scaune pana o gasesc.in schimb ma surprinde total consumul, in conditiile in care pe autostrada am mers constant 170-200 si cu toata astea doar 11.7% . este foarte comoda, surprinzator de comoda as putea spune pt o masina de 2 tone, dar trebuie atentie f mare ca pedala de acceleratie de mananca rau si in masina nu se simte mai nimic:) urmeaza sa o inmatriculez si sa curga kilometriiiiiiiiiiiiiiii Posted Image

Edited by zile_san, 07 June 2019 - 13:58.


#38
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
Un motor puternic va merge relaxat si “economic” la viteze de geniul celor de mai sus. Probabil la mers constant la 200km/h turatia sta pe undeva pana in 3000 rpm, probabil un 2500-2600. Ruperile de ritm te taxeaza la consum in schimb, acolo suge benzina cu spor.

#39
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 10.10.2011
weird fucking problem Posted Image . scurta recapitulare, masina a stat din octombrie-mai 99% oprita in RO, in mai merge in germania, dupa 2 zile o aduc eu in tara. merg cu ea o saptamana dupa aceea merg in concediu si o saptamana masina someaza in parcare. ma intorc din concediu, direct 2 drumuri mai lungi, totul in parametrii. sambata o duc la spalat, ii fac plinul cu lukoil de 98 prima oara(de cand e in tara am bagat lukoil 95, mol 95 si lukoil 98 ) si merg sa ma vad cu cineva. dupa 20 minute apas butonul de start si masina nu porneste.invarte de cateva ori si nu porneste. la a 3-a apasare de buton porneste. sambata ruleaza normal. duminica dimineata fac o plimbare cu ea de vreo 150km pe autostrada, in regim de mers normal (tempomat 130kmh) ajung acasa.dupa 4 ore ma sui in ea sa plec repede la meci si poc. porneste dupa a 3a apasare de buton doar cu apasare si de acceleratie de data asta. dumnezei si sfinti coboara pe pamant dar in bord nimic ( wtf? ). azi porneste ok ajung la birou si la ora 10 vreau sa ma duc la mecanic cu ea si iar o apuca dracii.a pornit la a 3-a apasare de buton.(din nou cu ajutorul sfintilor)
1.testare baterie, bateria e in parametrii
2.diagnoza cu laptopul si 3 erori pe exhaust valve. dar in bord a disparut tot. mecanicul imi zice ca sa nu ne hazardam ca mai da niste telefoane ca sa nu schimbam piese aiurea.
plec de acolo la reprezentanta Audi unde in afara de niste povesti de cat sunt ei de ocupati si o programare peste o saptamana la o testare nu am reusit. programarea o voi anula oricum pentru ca mi s-au parut mega incompetenti aia de acolo.
electronistul la care vroiam sa apelez e in concediu pana in 20.06 dar intre timp luni ma duc la un service f bun specializat doar pe VAG ( am primit de la mai  multe persoane aceeasi indrumare catre aceeasi persoana cu care am si vorbit si a mai intalnit aceasta problema) . pana luni nu am restrictii la circulat, am si drumuri de facut sper sa nu ma lase in drum Posted Image)
acum o ora am scos-o la o plimbare si am facut o tura de vreo 15-20 km numai in dynamic mode si talpa la podea.ajuns in fata blocului oprit si pornit de 3x motorul si niciun bai.
e capricioasa dar pun eu capastrul pe ea:D
m-am dat pe forumurile straine si sunt persoane care au mai avut probleme ca si a mea dar niciuna nu a postat o rezolvare concreta.pana luni astept dar voi posta aici rezultatul.
urmatorul test pana luni e cand se goleste rezervorul ( pe miercuri cred ) sa bag benzina petrom gen sa vad daca mai apare problema. nu am avut niciodata probleme cu benzina de la lukoil, astept sa vad ce prezice viitorul.

Edited by zile_san, 10 June 2019 - 18:50.


#40
Bobitoi

Bobitoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,229
  • Înscris: 25.10.2018
Stiu ca o sa mi sariti in cap , dar masina asta nu merita in proprietar roman..o sa ajungă un cazan , exact cum sunt cam toate masinile cu motoare mari de prin ro.

Edited by Bobitoi, 10 June 2019 - 19:43.


#41
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 10.10.2011
spui asta bazandu-te pe ce anume? Posted Image chiar crezi ca merg la nea dorel din capatul strazii? ai intrat vreodata in Audi service cluj? intreb doar,nu de alta dar colegii de birou au avut masini si noi si sh audi si s-au incapatanat sa le duca acolo si in afara de bani aruncati masinile nu erau in regula

Edited by zile_san, 10 June 2019 - 19:46.


#42
Bobitoi

Bobitoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,229
  • Înscris: 25.10.2018
Nu vreau sa intru in discutii prea complexe cu tine, dar oare cât de mari sa fie emoțiile la 1400 de lei o recalibrare..
Am avut f 01 750Li  și stiu ce vorbesc..

#43
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 10.10.2011
recalibrarea isi are rostul si absolut orice interventie isi are rostul la o masina atunci cand este necesara. aruncatul banilor pe geam doar pentru ca iti cumperi o masina mai scumpa nu inseamna intretinerea ei intr-un mod mai bun. cand cei de la reprezentanta auto il suna pe x sa ii ceara sfatul cred ca este mai oportun sa mergi la x. imi pare sincer rau de tine de f01 daca ai facut service la cluj la BMW.alti priceputi si aia.

p.s. referitor la acele "emotii" , am vrut sa accentuez faptul ca sper sa nu fie necesar sa ajung in reprezentanta deoarece cretinozii aia nu stiu lucra pe loc ci cu programari peste 3 saptamani, eu am nevoie de masina zilnic...

Edited by zile_san, 10 June 2019 - 19:52.


#44
Bobitoi

Bobitoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,229
  • Înscris: 25.10.2018
In fine.. sa o stăpânești sanatos !
Ca idee, astea nu sunt masini de ținut fără garantie totala la ele..
am un prieten care și a cumpărat un Porsche Cayenne 2017  4.2 diesel cu 7000 de km .. deci cam noua masina..
masina aia a stat intr un an cam 3 luni prin service.. tot felul de probleme.. dar are garantie și primește masina la schimb.. ultima data i au dat ultimul model de A8 ..
oricât ai fi tu de atent cu masina aia, nu e de tine , și nici de mine.. eu M am convins😂😂

#45
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005
Imi pare rau ca iti face probleme, masina este spectaculoasa! Cred ca a nimerit bine la tine si va fi bine utilizata si intretinuta.

In ce priveste programarile la service, trebuie sa fii constient ca nu poti gasi liber mereu la orice service, mai ales cele de marci premium unde se duc proprietari din mai multe localitati pentru ca nu exista cate un service in fiecare oras. Este destul de normal sa poti fi programat la 1 saptamana distanta, am auzit de service-uri care in anumite perioada faceau programari la 2 sau 3 saptamani.

Edited by Mr. Incredible, 10 June 2019 - 20:01.


#46
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 10.10.2011
stai sa ne intelegem. daca masina e nebuna si ii trebuie service ii fac vant rapid nu stau sa plang langa ea. pe de alta parte nu cred ca sunt asa rau facute masinile acestea, fiind din varful gamei. mici probleme apar la toate. exemple extreme am si eu, amic de al meu cu aston martin cu 7000 km in bord ( masina cumparata cu 0 km ) a ramas in mijlocul clujului cu ea ca i-a picat cutia de viteze. chestiuni absurde exista dar trebuie sa fim optimisti. eu postez pe acest jurnal ca sa le indexeze goagal si alte persoane care sunt interesate sa vada exact cum s-a comportat x masina

@incredible, initial asa au vrut sa imi faca si mie peste 3 saptamani dar eu nu pot sta atat timp cu masina care are "pitici". daca e problema la ea trebuie rezolvata nu stat si asteptat daca dispare de la sine.dar nu aia a fost ce m-a suparat ci datul din umeri si evitarea asumarii a unui cuvant dintr-o propozitie. dura 5 min sa puna testerul pe ea si sa imi zica "stai ba nene aici nu mai umbla ca o f..i/ du-te ma linistit si hai saptamana viitoare ca vrem sa o verificam serios". asta insemna ca sunt curiosi de x care a intrat pe usa lor.

Edited by zile_san, 10 June 2019 - 20:03.


#47
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Mie imi pare o problema de contact imperfect la o mufa. Motorul asta la cat e mare e plus turbinele degaja ceva caldura. Si din ce zici problema e cand se raceste masina dupa un drum. Misca de mufe. Poate ai noroc.

#48
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 10.10.2011
strict parerofil la fel cred si eu ca e ceva in zona aia.ma refer ca la ceva contact. la masina au fost facute interventiile doar in dealer Audi in austria.au fost schimbate si bujiile.nu cred ca e o problema de aprindere.nu cred ca e nici pompa de inalte.daca ar fi ea masina nu ar merge asa si ar "da in nas". a patit.o recent un prieten cu un m2 nou cumparat in 12/2018.la 4600 km a picat pompa de inalte intr.o depasire si masina a mers mai rau dupa aceea.a mea merge fara nicio problema. cred ca e pe partea electronica dar astept pana luni sa vad

#49
Bobitoi

Bobitoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,229
  • Înscris: 25.10.2018
Eu zic ca e mult mai mult decât un banal contact imperfect .. dacă era asa ii dădea pe tester diferite erori ..
Și in plus masina e relativ tânăra.. plus ca aia de pe afara nu au obiceiul romanului de la Dacie sa umble pe la mufe sa le desfacă poate poate o fi de acolo..


#50
Nordstorm

Nordstorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 790
  • Înscris: 22.07.2010
Sa ne tii la curent cu rezolvarea.

#51
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 10.10.2011
da va tin, marti ma primeste mecanicul. intre timp m-a sunat actualul mecanic si mi-a spus ca e vorba despre una din cele 2 valve de pe evacuare. sunt necesare investigatii suplimentare pentru a vedea daca ramana blocata mecanic sau din cauza la partea electrica. pana atunci umblu cu ea, cred ca de 2 ori mi-a mai facut figuri dar acum cand vad ca nu porneste instant ii dau putina acceleratie si nu mai moare motorul. dupa ce ma vad cu mecanicul guru va anunt.

#52
MixMaster

MixMaster

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 07.03.2010
acel mecanic guru e cumva Marin?

#53
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 10.10.2011
ionut fola

#54
MixMaster

MixMaster

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 07.03.2010
Am înțeles. In 2010 cred am avut niste probleme cu golful pe care il aveam, si cineva mi l-a recomandat pe acest domn Marin. Avea un garaj, lucra doar dupa masa, dupa munca undeva intre Fabricii si Muncii, pe langa Terapia daca bine imi amintesc. Cand am ajuns acolo, pe un drum de pamant, intr-o curte plina de noroi, am crezut ca m-am ratacit. Ceva s-a întâmplat la instalatia mea electrica, tot bordul ars, comutatoarele, imobilizatorul, etc.,etc.. Masina pornea, nu mergea nimic in bord, si se oprea dupa 2-3 secunde. Nu imi mai recunostea nici cheia. Nimeni nu a reușit nici macar sa se conecteze la el, si m-am plimbat cu el pe platforma pe la vreo 4-5 servisuri pana cand am ajuns la el. Inclusiv la VW pe calea Floresti mi-au spus sa las masina acolo, trebuie inlocuit totul, si costul estimativ era de aproape 5000 euro, si 3-4 luni de așteptare. In fine.. Am ajuns la acest domn Marin, care a zis ca are timp doar peste o săptămână, dar ca sa nu stau degeaba, in 10 min mi-a adaptat un nou chip in cheie, si am mers acasa cu masina. Dupa o săptămână, in decursul a 2-3 zile, a rezolvat totul, cu componente avute de el, cost total vreo 4000 lei.

Partea interesanta e ca in una din acele seri, a venit cineva cu un Q7 V12 tdi nou nout, si întrebând cum se face ca are masina noua, de peste 100 mii, in garantie, cu ceva problema la instaltia electrica, si ca cei de la Audi i-au spus ca ori asteapta cateva luni bune dupa toate componentele, ori merge la acest domn Marin, deoarece el e singurul care il poate ajuta. La care acest domn Marin a inceput sa rada, l-a rugat sa se dea jos din mașină, si in mai putin de 2 minute a rezolvat problema. Nu stiu sa iti spun ce era. Dar adevărul e ca eram mai multi acolo si ne uitam ca prostii unii la alții.

De-asta am intrebat cine e, deoarece am crezut ca la el ajungi.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate