Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Samo Service SRL Timisoara

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
ZDNEJ

ZDNEJ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 17.01.2013
Double post,nu am vazut ce ai scris mai sus.

Bine costul de 10k e cost pentru dealer(profit pentru el) si costul de adus in tara, si cumparat de la zf o cutie de pe stoc,nici macar nu merita asa ceva cand se poate reconditiona toata cutia la un cost de 50% din pret.

Asa dar nici macar nu a umblat in cutie,Probabil a facut o adaptare si atat.

Cine face asta la 1200 lei iar nu poti avea calitate,sigur folosesc piese din china de calitate proasta.Nici ieftin nu e bine,bun si ieftin nu exista.
Kit raybestos mult mai bun decat OEM la 470$ si e complet.https://www.fivestar...-kit-2008-plus/
Uite un pret pentru kit de reconditionat mechatronic dl501 cod kit 0B5398048D la pretul de 360 euro cu tva plus transport catre Romania din Europa.Iar kit complet de actuatoare costa 230 plus transport.Folosind piese de calitate oem.Si dupa costul de manopera tot acolo ajungi dar bine facut,atunci oricine poate garanta reparatia macar 2 ani.Plus ulei atf si mtf schimbat si curatat tot sistemul de racire,radiator si conducte.Si desigur desfacut cutia si verificata,si schimbat tot ce e uzat.Daca tot esti acolo in ea!

Discurile de frictiune au o toleranta ce trebuie respectata,daca nu atunci ai probleme,multi lucreaza prost si cu discuri uscate ).Aici trebuie sa stii ce faci simplu.Ele nu au nevoie de uzura intr-un nr de km.

Greu sa gasesti un service specilizat pe cutii automate in Romania unde calitatea sa fie pe primul loc si sa se mandreasca cu asta.Sa respectii ce faci si sa asiguri garantie fara discutii.
La orice service auzi ca sunt zeii in domeniul lor,dar asta se vede in timp prin calitate si garantie onorata fara discutii.

#20
valy2325

valy2325

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 20.10.2010
Acum revin si eu tot legat de Samer...el mai are ceva pagina de facebok "Cutii Automate Romania /BMW/AUDI../Reparatii /Intrebari / Raspunsuri /" in care MOTO-ul paginii este: Discutii libere fara cenzura despre cutiile de viteza automate Mercedes,Audi,BMW sau orice alta marca. Doar pareri si probleme cu service-uri auto,mecanici,clienti si modele de masini. Fara vanzari auto sau piese ! Pentru profesionisti.
Este total FALS ce vor sa para ei pe aceasta pagina,si va explic de ce,cand am sesizat problema mea pe aceasta pagina,publicand exact acelasi anunt ce l-am publicat aici,exact primul meu post,aceal post a stat la ei pe pagina exact 6 min (eu nu am verificat sa vad cine sunt moderatorii cand am publicat anuntul,am vazut ca sunt si ei pe acolo dar vazand ca sunt mai multe service-uri de specialitate asiciate cu aceasta pagina am zis ca poate gasesc ceva raspunsi si pe cineva cine sa ma ajute,adica sa-mi faca un pret corect si sa-mi repare masina ) dar ce sa vezi,dupa cele 6 min cat a rezistat pe aceasta pagina postarea mea am fost sunat de 4 ori de Samer,binenteles ca nu i-am mai raspuns la telefon pentru ca eram satul de minciuni,am incercat din acel moment sa iau calea legala,dar si aici am intampinat dificultati iar atunci am decis sa fac public povestea mea si inplicit patania cu acesti  "specialisti" ca lumea sa-si deschida ochii si sa se informeze mai bine inainte de a arunca banii pe geam cum am facut eu.
Din tot ce am patit eu,sper ca altii sa nu mai pateasca si sa investeasca banii cu cap pentru ca Specialisti si Profesionisti adevarati mai sunt prin tara,doar ca trebuie cautati.
Apropo de specialisti,eu inca caut pe cineva care sa fie dispus sa-mi faca masina cu pisele mele (piese OEM) si sa-mi ofere garantie si un scaun sa pot sa vad eu,ca intradevar cutia este data jos de pe masina si piesele se schimba in cutie cu piesele OEM cumparate de mine. Multumesc.

#21
ZDNEJ

ZDNEJ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 17.01.2013
Asta e Romania,si aici vorbesc despre abilitatile lor ca si mecanici.Multi,95% sunt doar schimbatori de piese ,atat.

Vorbeste cu orice service specializat,si vezi daca stiu cum functioneaza o cutie automata,cum se numesc diferitele piese din transmisie si rolul lor.Iti spun sigur ca nu stiu.

Ei vad pe tester ce e defect si aia schimba,sau daca ai probleme cu mecatronicul il schimba pe tot,sau schimba tot din el.Dar fara sa verifice cum sa defectat,Lipsa ulei,span in ulei,deformat mecatronicul sau largit canale pentru supape etc.
Daca cauti pe forum la audi,sunt oameni din Timisoara,si spun ca mercom sau samer =2 hoti!

Garantie zero,adica 6 luni sau 12 luni, dar au conditii pentru a scapa de plata unei reparatii.Exemplu,trebuie sa ajungi in 10 zile de cand apare eroare in memorie la cutia automata,altfel nu mai ai garantie.Sau schimbat uleiul doar la ei in service.

Calitate OEM la piese inseamna identic cu fabrica,daca piesa a fost proiectata,si construita sa reziste doar 5 ani si 200k km,atat trebuie sa reziste,dar dupa tine doar de noroc.Unele piese sunt foarte prost fabricate,din plastic ce se contracta in timp si ai probleme,sau piese metalice ce se deformeaza usor si iti creaza probleme in cutie.
Discuri metalice si placi de sustinere discuri foarte subtiri.

Sau bucsele de cupru folosite in Europa,aliajul e reglementat de lege in Europa si trebuie sa nu dauneze mediului.Si astfel bucsele nu sunt rezistente in timp,si cedeaza usor.

Unele cutii automate au probleme din fabrica cu presiune mica/cantitate mica de ulei circulat in ele si asta duce la defectare in timp.

Totul e proiectat sa reziste o anumita perioade de timp si un nr limitat de km,asa industria auto vinde masini si piese/manopera.

Cand reconstruiesti o cutie automata,mergi pe Oem pentru un nivel minim de calitate pentru fiabilitate,si poti schimba anumite piese cu probleme din fabrica cu unele aftermarket de calitate superioara,pentru a evita orice problema in viitor.

In America poti cere sa fie filmata toate operatie de reconstruire a cutie automate,free si fara probleme.Tine cont ca poate sa dureze 8 ore sau 2 zile.

Edited by ZDNEJ, 07 May 2020 - 12:28.


#22
Florentin_e60

Florentin_e60

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.06.2020

View Postolivermandic, on 25 mai 2019 - 20:10, said:

La Samer din Timisoara garantia e cat vrei tu sa crezi ca este......nu iti face factura si nici bon fiscal asa ca e cam greu sa crezi in garantia data de el.Am un prieten care a mers cu o coreeana la el sa faca schimbul de ulei din cutie.I s-a parut dubios ca arabul i-a spus ca nu ii trebuie talonul pt a vedea specificatiile tehnice ale uleiului...i s-a pus ulei de ZF iar dupa 5000 de km cutia a fost praf,reparatia a costat 3000 euro la Mercom Arad,firma foarte serioasa.Cei din Arad au spus ca atata timp cat Samer prinde fraieri in Timisoara ei nu vor muri de foame.....Arabul a fost bun acum 20 de ani la cutiile automate clasice,acum este varza cu carne de borc......


-Nu pot sa-mi dau seama de unde poti venii cu atatea probleme. Eu am fost cu un Hyundai SantaFe (tot coreeana) din Constanta si in momentual de fata am parcurs deja peste 80.000km (3 ani) si masina merge perfect. (Planuiesc si o vizita cu un e60  curand). Prietenul lui tata a fost la el in 1994 cu un Mercedes W124 care pe vremea aia nici un mecanic nu stia ce inseana cutie automata, sau sa nu transpire cand se deschidea capota la ea, ei au reparat o fara nici o problema. Este normal cand omul este bun sa fie crtiticat, dar fiecare cu opinia personala.

#23
Shcherbina

Shcherbina

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,882
  • Înscris: 27.01.2020
eu m am jurat ca nu o sa cumpar niciodata masina fara pedala de ambreiaj.

cand vad preturile la astea automate la reparatii... ma ia cu dureri de cap.

#24
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,675
  • Înscris: 22.11.2007
cumpara-ti si tu una automata in prima parte a vietii si nu vei avea nevoie sa stii de reparatii...

daca iei masini in partea a doua a vietii da, e un risc pe care unii si-l asuma iar altii nu, pot intelege asta :)

#25
ZDNEJ

ZDNEJ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 17.01.2013


Posted Image Florentin_e60
Publicat: 08 iunie 2020 - 11:23


  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 1
  • Înscris: 08.06.2020
Angajat de la samo! Ai venit sa ii faci reclama?

O cutie automata reconditionata corect,si cu uleiul schimbat la timp nu se va strica usor.In plus nu poti avea 8 sau 10 trepte pe manuala.

#26
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007

 Florentin_e60, on 08 iunie 2020 - 10:23, said:




-Nu pot sa-mi dau seama de unde poti venii cu atatea probleme. Eu am fost cu un Hyundai SantaFe (tot coreeana) din Constanta si in momentual de fata am parcurs deja peste 80.000km (3 ani) si masina merge perfect. (Planuiesc si o vizita cu un e60  curand). Prietenul lui tata a fost la el in 1994 cu un Mercedes W124 care pe vremea aia nici un mecanic nu stia ce inseana cutie automata, sau sa nu transpire cand se deschidea capota la ea, ei au reparat o fara nici o problema. Este normal cand omul este bun sa fie crtiticat, dar fiecare cu opinia personala.
Succes cu acel E60 daca te duci.

Oamenii astia vorbesc aici si arata cat de ordinar poa sa fie service-ul asta, cazuri nasoale mai sunt pe net despre ei.
Ori esti de pe la ei din curte, ori tipic romanesc, esti inconstient.. sa nu zic mai urat.

#27
valy2325

valy2325

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 20.10.2010

View PostFlorentin_e60, on 08 iunie 2020 - 10:23, said:



-Nu pot sa-mi dau seama de unde poti venii cu atatea probleme. Eu am fost cu un Hyundai SantaFe (tot coreeana) din Constanta si in momentual de fata am parcurs deja peste 80.000km (3 ani) si masina merge perfect. (Planuiesc si o vizita cu un e60  curand). Prietenul lui tata a fost la el in 1994 cu un Mercedes W124 care pe vremea aia nici un mecanic nu stia ce inseana cutie automata, sau sa nu transpire cand se deschidea capota la ea, ei au reparat o fara nici o problema. Este normal cand omul este bun sa fie crtiticat, dar fiecare cu opinia personala.

Nu ma intelege gresit,eu nu-l critic,eu doar mi-am expus problema mea ca altii ca mine sa nu mai plateasca pe o reparatie de mantuiala 16900 Ron si o factura fictiva care se vede clar in poze. Iar daca tie tii se pare 6 luni de zile garantie pentru 16900 ron ca i-i ok si 3 drumuri pana la el sa i-mi remedieze problema si tot degeaba pentru ca,cutia functioneaza nasol rau de tot,atunci ce sa zic... Sa nu mai zic de explicatia lui GENIALA: Fa 10 000 km ca sa se uzeze ambreajul ca-i NOU! Pe bune? In ce lume traim?

#28
ot04sea

ot04sea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 27.04.2007
Salut,

Am si eu o problema destul de serioasa cu transmisia masinii mele ( A6 Allroad din 2013, 3.0l, biturbo, tiptronic 8+1, 313 CP).
Am ezitat multa vreme daca sa schimb sau nu uleiul cutiei de viteze osciland mult timp intre:
- parerea diferitilor dealeri Audi din Ro care sustin ca este "maintenance free" si nu trebuie sa ma ating de cutie daca nu are probleme
vs
- parerea unor mecanici service-uri auto care sustin "tot ce are baie si filtru de ulei necesita schimbarea lor periodica"

In cele din urma, "impins" de niste socuri si zmuceli ale masinii am schimbat uleiul si filtrul din cutia de viteza. Rezultatul este acum o vibratie serioasa in D6, una fff urata in D7, una micuta in D8; la franare cand trec prin D7-D6 este jale: vibreaza si zmuceste de zici ca circul cu roti neechilibrate. Cam asta e povestea mea.

Am nevoie de niste sfaturi/idei/sugestii unde sa duc masina ca sa mi se repare profesional cutia de viteza??? As prefera in zona Bucurestiului dar ma pot deplasa si in tara daca exista o garantie cum ca vor face o reparatie profesionala si imi vor rezolva problema.

Multumesc.

Razvan

#29
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Dacă te-a mâncat "undeva"...
Din mentenance free ai transformat-o într-una cu o grămadă de bube.
Mergi măcar acum la un service adevărat.

#30
ot04sea

ot04sea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 27.04.2007
Mersi pt raspuns: acum dupa ce m-ai certat poti sa-mi dai niste exemple de service-uri adevarate...?

(Eu stiam de Samo, dar din ce citesc pe net mai bine nu.)

PS Am schimbat uleiul si filtrul dupa ce incepuse sa zmuceasca in mers. Si tot nu sunt lamurit daca ar fi trebuit sau nu sa il schimb ( Audi zice nu, toti mecanii/service-uri zic da).

Edited by ot04sea, 20 July 2020 - 08:01.


#31
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Din experiența mea cu service-urile autohtone, deși costă puțin (surprinzător ai zice!) mai mult, îți recomand o reprezentanta "de dincolo".

In general e bine să faci ce sugerează producătorul, nu orice babă care se crede in domeniu.

#32
ZDNEJ

ZDNEJ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 17.01.2013
Vezi ca producatorul ZF recomanda schimbul de ulei la cutie intre 80k si 120k km,sau 8 ani.Dar si mai repede in functie de cum conduci,si in ce clima e folosita masina.

Dar Audi spune lifetime,adica cat tine conserva,5-7 ani sau 150-200k km.Dupa referinta VAG cat inseamna viata masini.

Dupa Audi nu e interesat daca pica sau nu cutia,nu mai e in garantie.

Orice fluid se schimba dupa un nr de km/ani.

Ulei servo,cutie,lichid frana,ulei diferential si cutie transfer,toate se schimba,Pentru ca se uzeaza in timp, uleiul isi pierde din proprietati.

Dupa mine e P3,ce are legatura cu p2 si p4.Se combina cu p3 ambele si atunci ai probleme pe treptele 6,7, si 8.Din cutie tambur p3.Doar aici poate sa iti faca probleme pe 6-7-8 si 8 -7.Sau blocul de valve.

Edited by ZDNEJ, 20 July 2020 - 15:18.


#33
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 05.09.2019

 ot04sea, on 20 iulie 2020 - 07:13, said:

Salut,

Am si eu o problema destul de serioasa cu transmisia masinii mele ( A6 Allroad din 2013, 3.0l, biturbo, tiptronic 8+1, 313 CP).
Am ezitat multa vreme daca sa schimb sau nu uleiul cutiei de viteze osciland mult timp intre:
- parerea diferitilor dealeri Audi din Ro care sustin ca este "maintenance free" si nu trebuie sa ma ating de cutie daca nu are probleme
vs
- parerea unor mecanici service-uri auto care sustin "tot ce are baie si filtru de ulei necesita schimbarea lor periodica"

In cele din urma, "impins" de niste socuri si zmuceli ale masinii am schimbat uleiul si filtrul din cutia de viteza. Rezultatul este acum o vibratie serioasa in D6, una fff urata in D7, una micuta in D8; la franare cand trec prin D7-D6 este jale: vibreaza si zmuceste de zici ca circul cu roti neechilibrate. Cam asta e povestea mea.

Am nevoie de niste sfaturi/idei/sugestii unde sa duc masina ca sa mi se repare profesional cutia de viteza??? As prefera in zona Bucurestiului dar ma pot deplasa si in tara daca exista o garantie cum ca vor face o reparatie profesionala si imi vor rezolva problema.

Multumesc.

Razvan
Toate uleiurile din automata se schimba. Obligatoriu !
Socurile si smucelile vechi tocmai din cauza asta le ai avut. Uleiul si a pierdut proprietatile si a inceput sa afecteze tot sistemul.
La schimbul de ulei si filtru s a folosit ulei original VW sau ai luat bidon din ala cu 30 de lei, Febi,Ravenol sau altii ? Uleiul VW / Audi e minim 100 de lei / litru.
De asemenea e foarte important sa fie inlocuit cu ulei potrivit si nu alt cod,ca exista sansa sa ti faca mai multe probleme daca are alta vascozitate si alte proprietati. Pana si procedura de efectuare a schimbului e foarte importanta,cutia de viteze trebuie sa aiba o anumita temperatura si dupa inlocuire sunt niste pasi care trebuie urmati; cutia trecute prin toate treptele inainte si inapoi,desfacut gaura de vizitare si verificat nivel etc
Daca te ai dus la un service de 2 lei,ai bagat ulei de 2 ulei, e foarte clar de unde s au inmultit problemele.

La VW/ Audi uleiul se schimba la 60 de mii de km. Daca ai sarit un schimb sau doua,ai toate sansele sa bagi 2 salarii in cutia de viteze.

In ceea ce priveste parerile celor de la reprezentata,primul om cu care ai de a face acolo este angajatul de la departamentul vanzari. De cele mai multe ori ala e un tampit care habar nu are mecanica,e un simplu vanzator. Din pacate,isi da si el cu parerea,desi nu este in fisa postului si nici nu are calificare.

Eu am schimbat uleiul in cutie la reprezentanta,in Romania, si sistemul lor functioneaza cam asa :  Faci programare si esti repartizat la "nea vanzatorul X". El,la randul lui,repartizeaza lucrarea la mecanicul Y.  In functie de cate lucrari sunt pe ziua aia, X ii da la Y treaba de facut.

PS :  Reprezentatele au doar cativa mecanici buni,restul sunt cel mult mesteri.

Si vin si cu un exemplu care sa mi sustina argumentul :  ca orice reprezentanta care se respecta,daca un client vine cu o problema la calculatorul cutiei automate, ei nu repara calculatorul prin refacerea lipiturilor ori schimbarea unor senzori/piese sau ce dracu mai e prin el, ci schimba piesa cu totul.
Varianta cea mai usoara si cea mai costisitoare pentru client.Clientul plateste 1000 de euro lejer,mecanicul e un simplu inlocuitor de piese ( oricine cu 2 maini cat de cat coerente poate desface cateva suruburi) si uite asa s au facut banii,asta dupa ce reprezentanta ti a recomandat prin intermediul unui tampit ca sa nu schimbi uleiul.

La fel mi s a zis si mie si l am rugat pe stimabil sa ramana totusi la vanzari,ca eu am treaba cu mecanicul,nu cu el.

Daca schimbul de ulei nu a fost facut corect, schimba l din nou si pune original. Daca ai facut asta sau daca si dupa inlocuire problema persista,atunci problema e una de ordin mecanic.

#34
xanbad

xanbad

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 13.03.2019
Cineva are pareri despre Geartech Timisoara? As evita Samo si i-am gasit pe ei, insa nu gasesc nimic pe net despre cum lucreaza. Multumesc.

#35
ZDNEJ

ZDNEJ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 17.01.2013
Partener ATSG fals! Poate au abonament la ei pentru manuale si buletine de service.Dar trebuie verificat si vazut daca au materiale de la ATSG.Nu vorbe goale.

Ce credibilitate au? cat ofera garantie si cum reconditioneaza transmisie automata? Complet 100% schimbat tot la calitate OEM si  trece de caltiate OEM , sau nu  si folosesc piese din china/cal a doua.Garantie cat ofera la piese si manopera?

Eu exemplu ofer 3 ani garantie fara limita de mile la orice transmisie in US si in cateva tari din Europa,In Romania nu am inca service si nu stiu daca deschid.Dar atentie la hotie si idioti ce pretind una si de fapt sunt alta.

Pronovatech Franta copiat site de la ei pus foto pentru impresie buna lol.

Automatic Choice fals iar,au parteneri in Bulgaria Olanda ,UK si  Spain.

Sonax fals iar,parteneri sunt AUTONET IMPORT  si MediaRom International.

ZF fals iar,parteneri sunt TRW Automotive Safety Systems in cateva orase din Romania.

Ganzeboom sunt furnizori de piese si nu au parteneri.

Transtar US furnizor de piese mare si ok,dar nu partener!

Transtech producator din india piese sau wtf nu exista pe Gearbox parts sau service.

Fals Fals 30 ani experienta,site din 2020 si firma din 2010 cu nume schimbat in 2020

GBX PRONOVA SRL
adresa : STR. EMILE ZOLA NR. 18, TIMIȘOARA, JUDEȚUL TIMIȘ
Telefon : 0721310551
Servicii oferite : Transmisie,Rulare,Directie,Electrica/Electronica,Intretinere

Edited by ZDNEJ, 15 June 2021 - 11:09.


#36
xanbad

xanbad

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 13.03.2019

 ZDNEJ, on 15 iunie 2021 - 10:59, said:

Eu exemplu ofer 3 ani garantie fara limita de mile la orice transmisie in US si in cateva tari din Europa,In Romania nu am inca service si nu stiu daca deschid.Dar atentie la hotie si idioti ce pretind una si de fapt sunt alta.

Tu ce oferi si unde anume? Multumesc

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate