Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jeep Grand Cherokee ZJ
Last Updated: May 26 2019 23:04, Started by
rdk
, May 23 2019 15:06
·
0
#1
Posted 23 May 2019 - 15:06
Salutare,
Am cumparat un Jeep Grand Cherokee din 1998, cu scopul de a-l folosi doar in offroad. O sa-i iau un kit de inaltare, distantiere si cauciucuri. Am venit cu el acasa 400 de km fara probleme. Este echipat cu motorul de 2.5TD. Probleme: -Grupul de pe spate pare sa fi pierdut o parte din ulei - face si LSD-ul un sunet la plecare cu rotile bracate. I-am comandat ulei momentan. Sper sa nu fie nevoie de sateliti noi. -O bieleta -Aerul conditionat - vanzatorul sustine ca nu e de la compresor - nu am verificat inca -Stergatorul pe spate nu merge Pretul a fost in jurul sumei de 2800 de euro. Am vazut destule masini, majoritatea mai scumpe, si aceasta mi-a placut cel mai mult dintre toate. Sper sa mai gasesc persoane care au acest model pe forum sa mai schimb pareri. O zi buna! Attached Files |
#3
Posted 23 May 2019 - 15:29
Sa o stapanesti sanatos.
E posibil sa mai cedeze niste chestii pe la ea atunci cand o sa o bagi prin coclauri. E normal la o masina de peste 20 de ani. Sa verifici conductele si racordurile de la frane. |
#4
Posted 23 May 2019 - 15:35
Celtic, on 23 mai 2019 - 15:29, said:
Sa o stapanesti sanatos. E posibil sa mai cedeze niste chestii pe la ea atunci cand o sa o bagi prin coclauri. E normal la o masina de peste 20 de ani. Sa verifici conductele si racordurile de la frane. Multumesc! Sunt sigur ca o sa cedeze multe. Am bugetat cat am dat pe ea pe reparatii s-o duc intr-o forma cat de cat ok. N-as vrea sa o bag intr-o revizie generala sa schimb tot ce e imbatranit - ma va costa enorm. Conductele par ok. uhu10uhu, on 23 mai 2019 - 15:28, said:
Se vede numarul in prima poza. Mda. N-am fost atent. Nu conteaza, oricum o sa primeasca alt numar. Am editat poza. Edited by rdk, 23 May 2019 - 15:38. |
#6
Posted 23 May 2019 - 15:56
Daca vrei sa faci oofroad nu te mai complica cu ulei in grupuri ci direct schimb de punti, ce e sub DANA 35 e cam de sosea si din pacate putincam firave in ciuda renumelui marcii. Fratele meu are grand "cirokii" ptr plimbari iar in afara de caroserie nu prea mai are nimic stoc ca mecanica, din fericire piata e saturata de piese ptr toate buzunarele si pretentiile. Exista si un forum romanesc dedicat unde gasesti tot ce trebuie, bani sa fie.
|
#7
Posted 23 May 2019 - 16:08
#8
Posted 23 May 2019 - 16:10
cristian_sen, on 23 mai 2019 - 15:56, said:
Daca vrei sa faci oofroad nu te mai complica cu ulei in grupuri ci direct schimb de punti, ce e sub DANA 35 e cam de sosea si din pacate putincam firave in ciuda renumelui marcii. Fratele meu are grand "cirokii" ptr plimbari iar in afara de caroserie nu prea mai are nimic stoc ca mecanica, din fericire piata e saturata de piese ptr toate buzunarele si pretentiile. Exista si un forum romanesc dedicat unde gasesti tot ce trebuie, bani sa fie. Multumesc pentru sfat. Ma gandeam sa vad cum se tine cu astea - 30 pe fata si 35 pe spate si daca se distrug le schimb. Poti sa-mi dai pm cu forumul ? Bogotta, on 23 mai 2019 - 16:08, said:
Initiator, sa ne spui cat te costa Impozitul anual catre statul Roman . Este in jur de 900-950 de lei pe an. |
#9
Posted 23 May 2019 - 16:49
Bogotta, on 23 mai 2019 - 16:08, said:
Si ce e cu asta ? Orium masina sta pe strada sau in trafic . E la vedere. Nu cred ca merge pe undeva fara numar, doar ca sa nu il vada cineva. Initiator, sa ne spui cat te costa Impozitul anual catre statul Roman . Edited by uhu10uhu, 23 May 2019 - 16:49. |
#11
Posted 23 May 2019 - 18:16
mariovrs, on 23 mai 2019 - 17:43, said:
Cat consuma? nu offroad bineinteles Am venit cu 8-9l/100km de la Cluj la Pitesti - mers destul de tare pt marimea ei (130 pe autostrada cu varfuri de 150 + depasit masini mici pe DN - la tiruri nu m-am bagat ). Acelasi drum il fac cu 5.5 cu passat-ul (150 pe autostrada cu varfuri de 180). Clar nu e o masina de zi cu zi. In offroad, avem 3 masini identica ca motorizare in grup si calculase la un moment dat un prieten peste 50l/100km. *Calculul de 8-9 de mai sus e facut bazat pe faptul ca am consumat jumatate de rezervor dar exista sanse sa indice eronat in bord. Edited by rdk, 23 May 2019 - 18:18. |
#12
Posted 23 May 2019 - 20:59
rdk, on 23 mai 2019 - 16:10, said: cum se tine cu astea - 30 pe fata si 35 pe spate si daca se distrug le schimb. Poti sa-mi dai pm cu forumul ? Eh stai linistit ca se tin bine ca doar nu-s facute chiar din scobitori...dar ptr trebi' mai serioase nu fac fata. Forumul nu e nici un secret https://www.club4x4.ro/forum4x4/ Si parca mai era unul dar odata ce intri in grupul local deoffroad vei avea multe contacte de furnizori si de ce nu chiar clienti. |
#13
Posted 23 May 2019 - 22:47
cristian_sen, on 23 mai 2019 - 20:59, said:
Forumul nu e nici un secret ... Stiu ca sunt cazuri in care se considera ca e reclama(si esti sanctionat) si de asta am zis sa-mi dai in privat. Multumesc! Am observat ca pierde uleiul din grup. La inspectia de la cumparare nu avea pata. Vanzatorul mi-a zis ca a schimbat si el uleiul in grup - cel mai probabil mecanicul nu a fost atent cu masticul... Attached FilesEdited by rdk, 23 May 2019 - 22:50. |
#14
Posted 24 May 2019 - 22:36
Sfat, evita mersul cu 130 150 pe autostrazi si in general turele mari la motorul ala pt ca e o puscarie care se incinge foarte repede si crapa. Schimba-i toate zemurile si filtre si curata-i radiator si stai cu ochii pe apa ca pe butelie. Motoarele alea Vm au fost o pacoste. Eventual monteaza-i ventilator la buton.
|
#15
Posted 26 May 2019 - 23:04
cavaliere, on 24 mai 2019 - 22:36, said:
Sfat, evita mersul cu 130 150 pe autostrazi si in general turele mari la motorul ala pt ca e o puscarie care se incinge foarte repede si crapa. Schimba-i toate zemurile si filtre si curata-i radiator si stai cu ochii pe apa ca pe butelie. Motoarele alea Vm au fost o pacoste. Eventual monteaza-i ventilator la buton. Salut, Multumesc de sfat. O sa primeasca si un ventilator la buton si nu cred ca va mai vedea vreodata autostrada. Azi l-am avut pe dealul negru si am mers cat a putut el - s-a dus aproape de 100 de grade apa. L-am lasat la atelier si o sa primesca revizie la ulei, frane, sistem racire, mecanica si tot ce mai e nevoie. Nu stiu ce kit de inaltare sa-i iau dar ma documentez incet incet. Sper ca sambata sa am prima iesire cu el. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users