Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Fiat 850 - pret real
#19
Posted 22 May 2019 - 13:01
#20
Posted 22 May 2019 - 13:02
Stentor_ro, on 22 mai 2019 - 12:58, said:
Dar da, 2000 pare mult mai realist decat cei 4-5000 . Totuși, cu 2000 dacă nu ești berbece rău, iei un Golf 4 bun decent. Are rost să compar un Golf 4 cu Fiățelu tău ? Stentor_ro, on 22 mai 2019 - 13:01, said:
Intrebarea era cat valoreaza puse la punct. Atat. Dublu punct.. |
#21
Posted 22 May 2019 - 13:06
Daca te ajuta cu ceva,am gasit una superba la 60000km primul proprietar,cerea omul 700 euri discutabil,omul italian,masina fara rugina,totul functional.Pretul pietii la orice e dat de raportul intre cerere si oferta,altfel spus este acela pe care il primesti cind scoti la vinzare obiectul,cu mici variatii,in functie de cit astepti pina se clarifica ofertele.
|
#22
Posted 22 May 2019 - 13:12
waterman, on 22 mai 2019 - 13:01, said:
Tu că o ai în curte și nu știi cât face, de unde să știe colegii. Dacă a ta e bucăți, o mai adună la loc Tatalor. Și cu Zmeu' Zmeilor. Vezi dacă o mai aduni la loc și pui o poză aici și ne dăm cu părerea atunci. A ta zici că iese mai mișto decât aia cu 500 ? In clipa de fata arata in exterior aproximativ ca cea de 2000 si ceva , interiorul ca cele pe care se cer 4-5000. Dar nu are relevanta, si am obosit sa tot repet intrebarea : cat valoreaza pusa la punct. Nu cred ca voi folosi de curand Softpedia, in loc de pareri avizate si raspunsuri la subiect se scrie la plictiseala. Este frustrant. De ce vreti sa evaluati sansa de a fi restaurata si nu sa va rezumati la a raspunde la ce s-a intrebat ? DMIHNEA, on 22 mai 2019 - 13:06, said:
Daca te ajuta cu ceva,am gasit una superba la 60000km primul proprietar,cerea omul 700 euri discutabil,omul italian,masina fara rugina,totul functional.Pretul pietii la orice e dat de raportul intre cerere si oferta,altfel spus este acela pe care il primesti cind scoti la vinzare obiectul,cu mici variatii,in functie de cit astepti pina se clarifica ofertele. Just. Ca sa extragem esenta, consideri ca se poate da cu un maxim 1000 Euro daca arata bine, da ? waterman, on 22 mai 2019 - 13:02, said: Are rost să compar un Golf 4 cu Fiățelu tău ? Nu , daca nu vrei sa te faci de ras . Realizezi ca una e o masina contemporana, cealalta una retro, sper. |
#23
Posted 22 May 2019 - 13:12
Stentor_ro, on 22 mai 2019 - 13:09, said: In clipa de fata arata in exterior aproximativ ca cea de 2000 si ceva , interiorul ca cele pe care se cer 4-5000. Interiorul celor de 4000 este renovat nu este pânza aia de acum 38 de ani. Baftă cu recondiționarea. Ultimul sfat dat, prietenesc zic eu, e să nu te aștepți la mai mult de 1000. Cu noroc. Deci vezi cum faci cu ea. |
#24
Posted 22 May 2019 - 13:15
Stentor_ro, on 22 mai 2019 - 13:01, said:
Intrebarea era cat valoreaza puse la punct. Atat. Eu consider că pusă la punct înseamnă starea originală. Și valorează fix cât e dispus un cumpărător să plătească pe ea. Și vânzătorul să accepte. waterman, on 22 mai 2019 - 13:12, said:
Interiorul celor de 4000 să nu te aștepți la mai mult de 1000. |
#25
Posted 22 May 2019 - 13:15
Incerc sa iti raspund.Teoretic da,dar doar un pasionat fanatic vrea asa ceva,zic eu.E posibil sa faca lumea din ziua de azi misto de pretul de o mie al tau,din pacate lumea azi apreciaza altceva....
|
#26
Posted 22 May 2019 - 13:23
sfantu.dracu, on 22 mai 2019 - 13:15, said:
Îmi place să cred că sumele sunt în lei. Deși nu contează. Nu în cazul Fiat 850. Ideea e că aceste mașini sunt destul de triste - asta e părerea mea - n-au fost foarte iubite nici când erau noi. Și le găsește câte cineva printr-un hambar, grajd, etc, vede vârsta, gen 30 de ani, și începe să-i sune în urechi vintage vintage vintage. Și o spală dacă mai are ce, și o pune pe olx cu 4000 de euro. Zici că a fost mașina lu Elvis sau a lu James Dean. Gen https://www.olx.ro/o...html#b8b17e3049 https://www.olx.ro/o...html#b8b17e3049 Sau ca Ovy care cere 6000. E greu să vinzi o Honda 2010 bună cu 6000 și el cere 6000 pe o chestie tristă. https://www.olx.ro/o...html#772d1d42e9 Edited by waterman, 22 May 2019 - 13:24. |
#27
Posted 22 May 2019 - 14:48
Daca e Fiat 850 Sedan si este bucati (pentru restaurare), pretul ei este cel al fierului vechi + apox. (maxim) 25% (in functie de cat de intreaga este)
Restaurata ca la carte face undeva intre 2500-3500 EUR Daca este Fiat 850 Special si este bucati (pentru restaurare), pretul ei este x2 al fierului vechi + apox. (maxim) 25% (in functie de cat de intreaga este) Restaurata ca la carte face undeva intre 3500-4500 EUR Cel mai greu este sa gasesti persoana potrivita (colectionarul) care vrea asa ceva. In Italia se gasesc restaurate corespunzator la aprox. 3000 EUR - si tot nu prea se dau. https://www.kijiji.i...ecial/136022818 |
#28
Posted 22 May 2019 - 15:29
Dacă vrei să o faci ca de Retromobil, o să bagi 10 000€ în ea.
Apoi, un pasionat, care nu știe ce înseamnă munca, o să îți ofere maxim 5 000€. Este frustrant, că nu înțelegi niște aspecte, și mai ești și frustrat în mod gratuit, este frustrant, că nu vrei să postezi poze |
|
#29
Posted 22 May 2019 - 17:05
waterman, on 22 mai 2019 - 12:42, said: Hai nu ma omori.Chiar asa de deprimant sa fie: https://www.classic-...ale/1970/166730 Ia si deschide putin pozele alea sa vezi cum arata o masina pusa la punct. De asta am zis sa uite de Romania.Masina aia trebuie respectata si iubita,or romanii ordocsi nu iubesc decat masinile catolice teutone. Masina din poze are 49 de ani.Sa tineti cont de asta. |
#30
Posted 23 May 2019 - 01:03
Naijax, on 22 mai 2019 - 14:48, said:
Daca e Fiat 850 Sedan si este bucati (pentru restaurare), pretul ei este cel al fierului vechi + apox. (maxim) 25% (in functie de cat de intreaga este) Restaurata ca la carte face undeva intre 2500-3500 EUR Daca este Fiat 850 Special si este bucati (pentru restaurare), pretul ei este x2 al fierului vechi + apox. (maxim) 25% (in functie de cat de intreaga este) Restaurata ca la carte face undeva intre 3500-4500 EUR Cel mai greu este sa gasesti persoana potrivita (colectionarul) care vrea asa ceva. In Italia se gasesc restaurate corespunzator la aprox. 3000 EUR - si tot nu prea se dau. https://www.kijiji.i...ecial/136022818 Ms pt raspuns. crisstonne, on 22 mai 2019 - 15:29, said:
Dacă vrei să o faci ca de Retromobil, o să bagi 10 000€ în ea. Apoi, un pasionat, care nu știe ce înseamnă munca, o să îți ofere maxim 5 000€. Este frustrant, că nu înțelegi niște aspecte, și mai ești și frustrat în mod gratuit, este frustrant, că nu vrei să postezi poze Nu te lasi, asa-i ? ) Restaurat arata ca oricare altul restaurat. Ce vrei sa vezi ? Edited by Stentor_ro, 23 May 2019 - 01:05. |
#32
Posted 23 May 2019 - 01:23
O restaurare presupune piese originale, care le poti gasi exact la cei de teapa TA , care au ajuns la concluzia ca nu merita restaurata masinuta lor.
Si o vand pe bucati (ca e mai rentabil) Intrebarea vine daca TU te incumeti sa faci o restaurare pe multi bani si apoi sa vinzi pe mai putin din investitie ? Daca esti plin de bani si o faci ca hobby, e ok, se poate , orice se poate. Edited by keta, 23 May 2019 - 01:25. |
#33
Posted 23 May 2019 - 13:35
Hopa inca unul care vorbeste sa nu taca. Uite, explic apoi migrati pe alte topicuri sa bateti campii acolo, astia care le stiti voi pe toate si afisati aer de superioritate venind sa dati lectii . Tinichigii/ vopsitori am destui printre prieteni, ba chiar si eu ma descurc , am ceva experienta daca e pana acolo . Tinichigeria tinand cont ca vorbim de 3-4 pete de rugina cu siguranta nu e complicat de facut. Averea ce trebuie sa cheltuiesc pentru a fi revopsita masina se rezuma la pretul materialelor si o bauta zdravana in oras.
Motorul care este scos din masina este complet, cum de altfel toata masina, nu imi dau seama genialii de unde mama saraciei au scos ca as avea nevoie de macar vreo piesa. Nu e doar complet, dar si in mare parte montat, asa ca nenea mecanic pensionar care mai repara masini (vechi , fara multa electronica) mai mult pentru hobby si sa isi mai rotunjeasca pensia o sa poata sa il faca destul de usor. Si cu siguranta nu ma va taxa asa cum reiese din ce spuneti majoritatea. Interiorul probabil trebuie aspirat si mai mult ca sigur si sters cu o carpa cu ceva solutie, mai mult nu necesita fiind in stre extrem de buna . In conditiile astea consider ca majoritatea ati aberat. Acelor 2-3 care au raspuns dupa cum au stiut mai bine si care nu s-au dovedit hateri fara vreun motiv le multumesc. Restul doar rapiti timpul si energia celora pe care nu ar trebui sa ii abordati. Aveti si voi familii si prieteni, tineti lectii alora , nu strainilor care nu au si nu vor sa aiba de-a face cu voi, bagatori de seama. Multumiri inca odata celor cativa oameni binevoitori. Se poate inchide topicul. Edited by Stentor_ro, 23 May 2019 - 13:37. |
|
#34
Posted 23 May 2019 - 16:37
Am înțeles acum, vrei să faci o rasoleală, mă scuzi că nu am înțeles de la început
Mașina ,,reparată", nu se va adresa colecționarilor pretențioși, care ar veni cu camera miniaturală, să vadă ce ai făcut la capotă, în golul dintre table. Nu se adresează nici celor care preferă mașini moderne, actuale. Mai rămîne... un student entuziast, ăla lucreaza cu juma" de normă, o să stea pe litoral, toată vara, să strîngă bani, pentru o mașină veche, dar haioasă. Bun, deci avem suma, acum, ce se poate oferii, între 500 și 800 €. Mulțumit ? A10, on 23 mai 2019 - 15:12, said:
Mutulica, ti am raspunsla subiect fie ca iti place sau nu. Plus că, o dată a spus RESTAURAT, apoi, că îl repară rapid, în curte, cu cîțiva bețivi. Nu pricepe diferența, apoi dacă vrem lămuriri, tot noi sîntem dușmănoși |
#35
Posted 24 May 2019 - 23:17
In Italia ai vinde-o sigur. Pretul il afli usor facand o cautare. Problema e ca trebuie s-o ai acolo ca sa poata fi "vizionata" de cei interesati.
|
#36
Posted 25 May 2019 - 17:58
jiovrica-ciobanoiu, on 21 mai 2019 - 20:59, said:
Una reconditionata de la stinga la dreapta, de sus in jos, interior/exterior si motor bate spre 25k euro cu conditia ca seriile sasiu si motor sa fie documentate cu acte-n regula. Altfel nu o va cumpara nimeni, chair daca arata de Neckermann, ca sa zic asa.... Nu e Ferrari. Și nouă și veche e o mașină urâtă părerea mea. Altceva dacă era un Fiat Spider, o Alfa mai deosebită, o Alfasud Sprint Veloce, o Alfetta, un Citroen DS vechi, dar 850 ul ăla e urât. E posibil să placă la 2-3 % din populație, dar nu va da nimeni sănătos la cap 25 de mii de euro pe așa ceva. Uite comparație 28206315847_7b72c98e20_b.jpg 350.03K 6 downloads 31598334153_dd7b1cc696_b.jpg 186.97K 5 downloads alfa_romeo__alfetta_gt_2000___good_condition_2_0l_1980_1_lgw.jpg 47.13K 4 downloads Citroen_DS21_Cabriolet_ca_1967.jpg 622.64K 4 downloads hqdefault.jpg 19.4K 4 downloads M2W-Citroen-DS-gear-patrol-lead-full.jpg 365.76K 5 downloads maxresdefault.jpg 114.1K 5 downloads maxresdefault-1495626316.jpg 28.45K 6 downloads versus index.jpg 10.59K 5 downloads Dacă vrei îți fac eu rost de 10 Fiat 850 originale cu acte cu tot. Îți fac și reducere îmi dai 23 de mii de euro pe bucată. Și cadou îmi spui ce culoare vrei la fiecare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users