Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Va doriți revenirea tramvaielor p...

Modificare publici

Alegere laptop dintre variantele ...
 Constructie bicicleta electrica

Exponometru extern si obiectiv de...

Izomeri

Recomandare TV
 Prostamin forte - bun la ceva?

eroare in Windows Server

Creștere testestoron natural

Camere ip aditionale HGNVK48902
 Canon 1300D probleme de focalizare

limitatoare de viteza

Camera auto DVR interior-exterior

Astrologul Minerva angajata la BNR
 

Cum a fost posibil ca pe 9/11 pilotii sa nimereasca turnurile gemene?

  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#91
LORELYAN

LORELYAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,704
  • Înscris: 15.08.2006
Presupun ca initiatorul se intreaba daca nu cumva, avioanele care au lovit ambele turnuri, au avut parte de vreun privilegiu in a alege un culoar de zbor care sa le permita manevra de lovire a turnurilor !

Nu de altceva, dar oricat s-ar stradui unii sa demonstreze ceva "oficial" raspandit ca si explicatie, nu prea este la indemana oricui alegerea unei traiectorii optime catre un obiectiv vizat a fi lovit cu un avion, iar aceasta actiune sa reuseasca in pofida unei logice si militar imperios necesar presupuse contra-interventii din partea autoritatilor !

Macar teoretic, as vrea sa cunosc pareri despre presupusul antrenament prealabil al sinucigasilor piloti, capabili sa loveasca un bloc occidental antrenandu-se in desert !

#92
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,261
  • Înscris: 02.09.2006

View Postdan1980_25, on 21 mai 2019 - 11:09, said:

Pai cica au declarat oficial ca viteza de impact a fost in jur de 950 kmph.
Interesant..
Sunt multe conspiratii referitoare la WTC. Unii spuneau ca de fapt nici nu a existat vreun avion kamikaze ci au fost doar explozii controlate.
mai a circulat si varianta ca turnurile nu au existat niciodata!

View PostKokoshmare, on 21 mai 2019 - 11:49, said:

Daca imi erai elev si-mi veneai cu raspunsul asta la ce am spus eu anterior o chemam pe maica-ta la scoala sa discutam niste optiuni pentru tine care sa includa meserii gen cioban sau gropar.
nu e atit vina lui ci a celor care se lasa provocati si ii raspund la postari! asa ca din moment ce se discuta inseamna ca tema prezinta interes!

#93
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 113,778
  • Înscris: 07.02.2003

View PostLORELYAN, on 22 mai 2019 - 19:16, said:

Nu de altceva, dar oricat s-ar stradui unii sa demonstreze ceva "oficial" raspandit ca si explicatie, nu prea este la indemana oricui alegerea unei traiectorii optime catre un obiectiv vizat a fi lovit cu un avion,
Bati campii... e rutina si spatiu gramada.

[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1c/UA175_path.svg/640px-UA175_path.svg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Postcaiuscorneliu, on 22 mai 2019 - 10:01, said:

Deci viteza este de aproximativ 270 m/s, adică vreo 970 km/h.
Mai exact 264 m/s. E ceva cunoscut demult :)

Edited by andreic, 22 May 2019 - 22:08.


#94
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,725
  • Înscris: 06.02.2008
Făcusem demonstrația pentru cineva care aprecia că e imposibil să meargă cu viteza aia la altitudini joase.

#95
LORELYAN

LORELYAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,704
  • Înscris: 15.08.2006
Chiar ma intreb ...cum de exista unii care sustin cum ca autoritatile americane, cele care au beneficiat si beneficiaza de ceea ce numim "high level" in materie de tehnologie,
predictie avansata referitoare la posibilitatile de aparare, sistem circuit inchis cu functie predestinata NORAD pentru ORICARE eventuali meteoriti/asteroizi
care vin spatiul cosmic si care ameninta viata pe pamant, inclusiv SUA,
au dovedit atat de multa INCOMPETENTA  incat n-au putut depista, analiza si calcula, plus interventie, cu suficient timp inainte,
ruta unui avion.....doua avioane......traiectorii care n-a fost la locul lor, traiectorii care nu s-au conformat cu standardele teoretice ?

#96
Bursul

Bursul

    alias Petrov

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 44,938
  • Înscris: 30.10.2003
Care 4 avioane?

#97
lupini

lupini

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,202
  • Înscris: 29.12.2006

View Postdan1980_25, on 21 mai 2019 - 15:43, said:

Nici intr-un an de scoala de pilotaj nu inveti asemenea fineturi.

Să ne gândim că grupul care a comis atentatele era format din 19 oameni, care aveau un singur ţel: să planifice în detaliu cum să ducă la bun sfârşit planul. Unii se ocupau de pilotat, alţii de calculat, iar alţii de ameninţat oamenii din avioane.

De pilotat se ocupau cei care ştiau, şi care au pus în aplicate calculele făcute înainte de către cei care se pricepeau la asta.

Să ne gândim că Mohamed Atta şi Marwan al-Shehhi au absolvit Universitatea Tehnică din Hamburg, iar Ziad Jarrah a absolvit Universitatea de Ştiinţe Aplicate din Hamburg, adică se presupune că erau ingineri pricepuţi la calcularea vitezei unui obiect, a ratei de coborâre a lui, a duratei de întoarcere a avionului, a fixării coordonatelor, şi aşa mai departe. E posibil ca piloţii să nu fi avut de făcut altceva decât să pună în aplicare acele calcule.

Edited by lupini, 24 May 2019 - 15:03.


#98
LORELYAN

LORELYAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,704
  • Înscris: 15.08.2006

View Postlupini, on 24 mai 2019 - 15:00, said:

Să ne gândim că grupul care a comis atentatele era format din 19 oameni, care aveau un singur ţel: ... să pună în aplicare acele calcule.

Este foarte greu, daca nu chiar imposibil de demonstrat, ca exista in randul oricarei entitati, o cultura/incultura...un impuls de o asemenea vigoare/penetrare social-ideologica,
astfel incat de-a lungul unor ani petrecuti intr-o directie menita "cunoasterii", sa fie irosita cunoasterea in scopul unei distrugeri programate !

Poate constitui, mai degraba, un dramatic subiect de roman SF, ca doar nu mai traim pe vremea contelui de Monte Cristo !

In schimb, aspectele sociale moderne, care imbraca haine tot mai greu de recunoscut, nu vor ingradi nicicum inclinatia catre coruptie si musamalizare
in scopuri financiare, deturnari/denaturari gen ..."pentru siguranta dvs. va informam ca..." !

#99
Vlad_22

Vlad_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,004
  • Înscris: 16.07.2015
Teroristii aveau ore de zbor la bord si absolvisera cursuri de aviatie . Au oprit GPS-ul avionului imediat dupa ce i-au injunghiat pe pilot si pe co-pilot si au preluat controlul aeronavei .

Edited by Vlad_22, 03 June 2019 - 18:04.


#100
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,842
  • Înscris: 28.06.2005
Deci voi vă certați pe motiv că Turnurile Gemene din Ney York nu pot fi lovite de niște JumboJet-uri, la viteză de croazieră? :lol:

#101
Rookie_2

Rookie_2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 294
  • Înscris: 12.02.2017

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina

Dar nu e aparenta intrebarea deloc. Chiar e cretina. O latura a turnurilor avea vreo 65 de metri. O pista de aterizare pe un aeroport mare international are cam maxim 80 de metri latime (cu spatiu suficient pentru cele mai mari avioane comerciale)

Edited by Rookie_2, 06 June 2019 - 00:11.


#102
casuta__papusilor

casuta__papusilor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 14.11.2018

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina, dar daca stam un pic sa analizam nu e chiar asa. Oficial, viteza cu care avioanele au lovit turnurile a fost de aproape 500mile pe ora, foarte aproape de viteza de croaziera. Ma.intreb si eu, cum este posibil ca la o asemenea viteza, sa poti incadra avionul la o precizie mai mica de 20m pentru a lovi exact in turn.
Nu vreau sa se dezbata teorii ale conspiratiei, ci sa se axeze discutia pe chestiuni demonstrabile.

nu se stie cum au lovit turnurile.
la pentagon, cea mai bine pazita si supravegheata cladire din lume, nu exista nicio filmare.
ha!
binenteles, cartitorii conspirationisti sunt niste nemernici. Posted Image

ps. un nemernic (cu puteri si butoane) tocmai mi-a sters topicul cu copila, procuroarea si mascatii.
respectiva maimuta, care a atins aleator butoanele, sa-si ceara scuze! Posted Image
poate il iert si nu ii urez nicio placuta suedeza.
poate.
ca vad ca poiana e plina de m...e psd, deci se poarta la greu muia pe SP.

Edited by casuta__papusilor, 21 June 2019 - 21:13.


#103
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,971
  • Înscris: 15.06.2007

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 10:57, said:

Asta eo alta problema. Sunt informatii oficiale. Viteza de impact a fost depeste 900 kmph.
si cine a masurat? Se aude pe filmari, sunetul motoarelor, si nu erau turate la maxim.  Aveau viteza, dar nu viteza de croaziera.
Avioanele au pe cadran un indicator de viteza maxima , care variaza cu altitudinea. La altitudine mica, aerul este mult mai dens , astfel ca viteza maxima admisa este sub 500km/h, altfel se rup aripile.  La sub 1000 de metri, viteza este sub 400km/h.

https://www.quora.co...ph-at-sea-level

View PostLORELYAN, on 22 mai 2019 - 19:16, said:

Presupun ca initiatorul se intreaba daca nu cumva, avioanele care au lovit ambele turnuri, au avut parte de vreun privilegiu in a alege un culoar de zbor care sa le permita manevra de lovire a turnurilor !

Nu de altceva, dar oricat s-ar stradui unii sa demonstreze ceva "oficial" raspandit ca si explicatie, nu prea este la indemana oricui alegerea unei traiectorii optime catre un obiectiv vizat a fi lovit cu un avion, iar aceasta actiune sa reuseasca in pofida unei logice si militar imperios necesar presupuse contra-interventii din partea autoritatilor !

Macar teoretic, as vrea sa cunosc pareri despre presupusul antrenament prealabil al sinucigasilor piloti, capabili sa loveasca un bloc occidental antrenandu-se in desert !
dar daca studiai catusi de putin subiectul, sau zecile de documentare, ai fi aflat ca teroristii chiar aveau ceva licenta de zbor, si se antrenasera in simulatoare profesionale, exact ca si cele folosite de pilotii de pe cursele comerciale.

Edited by tfmercedez, 23 July 2019 - 20:44.


#104
kmarx

kmarx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 29.07.2008
Adica trei blocuri cu zeci de etaje se prabusesc, doua lovite de avioane si unu prin simpatie, fix pe amprenta, mai ceva ca la o demolare controlata si voi va puneti problema dificultatii de a lovi blocurile... carcotasilor... Posted Image ... va tineti de teoria conspiratiei...

Edited by kmarx, 06 September 2019 - 12:51.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate