Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Probleme Ford Focus 2 1.6 tdci
Last Updated: Dec 29 2023 06:22, Started by
fan81
, May 20 2019 14:10
·
1
#1
Posted 20 May 2019 - 14:10
Ford Focus 2 1.6 tdci (109cp) 2008. Buna ziua.Am scurgeri de ulei de sub turbo. Nu curge tot timpul, am impresia ca si ventilatoarele de la racire se invart cand curge si apar scurgerile doar in mers, cand e in sarcina.Am fost la reprezentanta si mi-au zis ca un furtun e uzat si trebuie schimbat iar in rest totul e ok. Au schimbat furtunul dar eu de scurgeri nu am scapat.Daca il tin mai turat in mers (2500-3000 rot/min)se scurge uleiul pe motor, se incinge si scoate si fum uleiul incins. Poate a intampinat cineva problema si a gasit si rezolvarea.
Attached Files |
#2
Posted 20 May 2019 - 14:30
Arunca un ochi pe la baia de ulei (si pe la conductele/furtunele care trec pe langa). Poate ai vreo garnitura ciupita/veche si nu mai e etans.
|
#3
Posted 20 May 2019 - 14:31
Pai turbina are 2 circuite: unul de tur - uleiul de la racitorul de ulei care duce spre turbina. Acolo din ce stiu este un furtun.
Unul de retur - uleiul care pleaca din turbina si ajunge in baia de ulei. Acolo in general se pune conducta metalica deoarece uleiul are temperatura mai ridicata. Banuiesc ca ti-e iti curge pe retur, nu pe tur. Pe tur este presiune de vre-o 2 bari si daca era uzat furtunul tasnea, nu picura.... Acolo, pe retur, singura solutie este sa desfaci si sa schimbi garnitura - este una metalica. Verifica daca nu cumva si suruburile s-au slabit... Cam greu sa imi dau seama daca nu spui ce cod de motor ai ./.. Edited by tehnics, 20 May 2019 - 14:41. |
#4
Posted 20 May 2019 - 15:32
fan81, on 20 mai 2019 - 14:10, said:
Ford Focus 2 1.6 tdci (109cp) 2008. Buna ziua.Am scurgeri de ulei de sub turbo. Nu curge tot timpul, am impresia ca si ventilatoarele de la racire se invart cand curge si apar scurgerile doar in mers, cand e in sarcina.Am fost la reprezentanta si mi-au zis ca un furtun e uzat si trebuie schimbat iar in rest totul e ok. Au schimbat furtunul dar eu de scurgeri nu am scapat.Daca il tin mai turat in mers (2500-3000 rot/min)se scurge uleiul pe motor, se incinge si scoate si fum uleiul incins. Poate a intampinat cineva problema si a gasit si rezolvarea. Am acelasi model .....e plin de ulei si la mine .....problema identica . E asa ...de cel putin 2 ani . Nu am observat fum . Nu prea am de gand sa o repar . |
#5
Posted 20 May 2019 - 16:28
Am dat jos capacul de plastic de la motor si se pare ca ar curge din zona incercuita. Nu sunt mecanic asa ca nu ma am termenii. Totusi acolo e normal sa fie ulei, nu trece aer pe colo? Si cum se numeste piesa pe care am notat-o cu 1?
Attached FilesEdited by fan81, 20 May 2019 - 16:28. |
#7
Posted 20 May 2019 - 17:01
fan81, on 20 mai 2019 - 16:28, said:
Am dat jos capacul de plastic de la motor si se pare ca ar curge din zona incercuita. Nu sunt mecanic asa ca nu ma am termenii. Totusi acolo e normal sa fie ulei, nu trece aer pe colo? Si cum se numeste piesa pe care am notat-o cu 1? Edited by alexa32, 20 May 2019 - 17:02. |
#8
Posted 20 May 2019 - 22:29
fan81, on 20 mai 2019 - 16:28, said:
Am dat jos capacul de plastic de la motor si se pare ca ar curge din zona incercuita. Nu sunt mecanic asa ca nu ma am termenii. Totusi acolo e normal sa fie ulei, nu trece aer pe colo? Si cum se numeste piesa pe care am notat-o cu 1? Daca e ulei inseamna ca epuratorul numai face treaba sau lagarele de ungere ale turbinei sunt uzate. |
#9
Posted 21 May 2019 - 10:08
#10
Posted 29 December 2023 - 06:22
Salutare tuturor 🙋
Deci acu trei zile am vazut pată de ulei mare sub compresorul de ac. Am dat scutul jos ,era plin de ulei ..masina dedesupt plina de ulei pe partea dreapta... Ieri am schimbat semering palier ,credeam ca el este vinovatul...pornesc sa fac probă..nu mai curge nimic pe la semering Dar curge prin alta parte ...se prelinge pe compresorul de ac si picura picătură după picătură... Aici am nevoie de ajutorul vostru pentru ca nu vad,nu mi dau seama de unde vine de sus !!!!??? Poate ati mai patit poate aveti vreo ideie... Ford focus 1.6 tdci 2006 Cam prin zona aia se scurge uleiul.. Attached FilesEdited by stefians, 29 December 2023 - 06:21. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users