Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Intrebare dual-boot 2x Windows 10 + Bitlocker pe amandoua

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Kain_12

Kain_12

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,009
  • Înscris: 25.11.2009
Salut, se da urmatoarea situatie:

Un laptop Dell Latitude E5550 - modul TPM, card reader, etc (restul sunt irelevante)

Laptopul va avea pe el Windows 10 Enterprise -> policy de securitate, aplicatiile firmei, bitlocker obligatoriu

Ma intereseaza sa fac dualboot pe el - pe o partitie sa am acest Windows 10 Enterprise - cu toate chestiile lui, iar pe alta partitie sa am Windows 10 Pro, "personal", fara restul chestiilor.

Cum pot sa fac treaba asta? Am zis sa intreb inainte sa ma pun sa reinstalez sistemele de operare si sa pierd o zi.

#2
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Personal cunosc doua moduri:
1. imparti HDD-ul (ori SSD-ul) laptopului in doua si pe o partie instalezi Windows 10 Enterprise (cu toate chestiile lui) iar pe cealalta partitie Windows 10 Pro ("personal", fara restul chestiilor);
2. montezi un al doilea HDD / SSD si instalezi pe doua medii de stocare fizice fiecare sistem de operare.

Daca o exista si alte moduri ii rog pe ceilalti useri sa mentioneze  Posted Image

#3
tavitu

tavitu

    Minune: HE a început să emită facturile!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,598
  • Înscris: 16.02.2009