Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Consum carburant in decelerare

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Am asa;
La mers in gol ~ 2 litri / 100Km
In frana motor ~ 5 litri / 100Km

M-am uitat pe la motor si am vazut ca am avut niste vizitatori (pisici) care au dormit pe motor, m-am uitat pe la fire nu pare sa fie ceva rupt.

Apropo, am o prastie ELM 237 cu care m-am logat pe telefon si nu imi arata nici un eveniment, in schimb am vazut alta problema, puterea motorului nu sare de 49,8% si parca asta o simt si in mers, am dat vina pe AC dar pare ca nu e asta buba.

Cred ca ma duc la o diagnoza profesionala ca altfel nu vad cum sa o rezolv.

#20
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postkiario, on 20 mai 2019 - 07:51, said:

inainte cand deceleram consumul instant era zero.
daca acum nu mai este 0, e clar ca e o problema. nu ai o interfata de diagnoza vagcom sa verifici? e ieftina si macar stii ce erori apar inainte sa platesti un mecanic sa faca fix acelasi lucru

#21
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Am fost la diagnoza, problema a fost de la o electro-valva din circuitul vaporizator, nu închidea.

6QE906517A

#22
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006

View PostPololica, on 20 mai 2019 - 10:40, said:

Nu inteleg: motor pornit in frana de motor si nu exista consum? N-am auzit de masini pe combustibil lichid care sa opreasca motorul in franare (orice franare). N-am facut eu Politehnica, dar as vrea sa mi se explice si mie chestia asta (consum 0 [zero]).

Este simplu. Un motor lasat pe liber consuma combustibil cat sa mentina turatia de ralanti. Un motor in functionare, in momentul in care iei piciorul de pe acceleratie, nu mai primeste combustibil, deci are consum 0.
Exemplu, o masina lasata la vale la relanti va avea consum de combustibil. O masina lasata sa franeze cu motorul va avea consum 0, deoarece motorul va fi angrenat de masina care merge la vale si nu invers.
Chestia asta nu e de data recenta, vine de la prima injectie monopunct (TBI) montata pe motoarele cu norma de poluare Euro 2.
Pe vremurile penuriei de benzina multi soferi romani "emulau" procesul la Dacia 1300, cand coborau de la munte opreau motorul. O parte dintre ei se mulau si in jurul vreunui copac, deoarece roteau cheia de contact pana la capat iar antifurtul bloca volanul :D .

View Postkiario, on 20 mai 2019 - 12:13, said:

Am asa;
La mers in gol ~ 2 litri / 100Km
In frana motor ~ 5 litri / 100Km

M-am uitat pe la motor si am vazut ca am avut niste vizitatori (pisici) care au dormit pe motor, m-am uitat pe la fire nu pare sa fie ceva rupt.

Apropo, am o prastie ELM 237 cu care m-am logat pe telefon si nu imi arata nici un eveniment, in schimb am vazut alta problema, puterea motorului nu sare de 49,8% si parca asta o simt si in mers, am dat vina pe AC dar pare ca nu e asta buba.

Cred ca ma duc la o diagnoza profesionala ca altfel nu vad cum sa o rezolv.
Nu te stresa prea tare daca nu e o problema reala. Eu m-am jucat cu Torque si un device OBD2 ieftin pe toate masinile, imi arata consumuri rezonabile, mai putin la masina actuala unde imi arata in general consumuri intre 15 si 40 l/100 km, insa dupa rezervor caonsuma cam 5.5 l/100 km Posted Image .

Edited by spooky51, 21 May 2019 - 07:42.


#23
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,614
  • Înscris: 07.02.2003

View PostPololica, on 20 mai 2019 - 10:40, said:

Nu inteleg: motor pornit in frana de motor si nu exista consum? N-am auzit de masini pe combustibil lichid care sa opreasca motorul in franare (orice franare).
Cam toate de la Euro3 in sus fac asa... pentru ca motorul sa mearga pe compresie (aspirat) se intrerupe alimentarea in mers pana la o turatie, si o sa vezi asta prin scaderea brusca de temperatura pe care o are cand faci o frana de motor mai lunga de ex pe Transfagarasean.

View Postspooky51, on 21 mai 2019 - 07:39, said:

Este simplu. Un motor lasat pe liber consuma combustibil cat sa mentina turatia de ralanti. Un motor in functionare, in momentul in care iei piciorul de pe acceleratie, nu mai primeste combustibil, deci are consum 0.
Corect, de amintit ca acest lucru se intampla cand motorul e in regim termic normal, daca e rece nu face asa, mai lasa alimentare si se simte cateodata prin frana de motor mai slaba cu motorul rece.

Edited by andreic, 21 May 2019 - 10:21.


#24
Sirius Ticalo

Sirius Ticalo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 418
  • Înscris: 03.11.2005
Sunt si masini non-euro care taie alimentarea in frana de motor. Pana si vechiul K-Jetronic face asta; si e sistem de injectie mecanica.
Cand e rece sau foarte incins n-ar mai trebui sa taie alimentarea pana nu se ajunge/ revine la temperatura normala de lucru.
Depinde de implementarea producatorului.

#25
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006

View PostSirius Ticalo, on 21 mai 2019 - 09:47, said:

Sunt si masini non-euro care taie alimentarea in frana de motor. Pana si vechiul K-Jetronic face asta; si e sistem de injectie mecanica.
Cand e rece sau foarte incins n-ar mai trebui sa taie alimentarea pana nu se ajunge/ revine la temperatura normala de lucru.
Depinde de implementarea producatorului.
Este posibil ca si la unele modele pe carburator circuitul de ralanti sa fie controlat de o electrovalva iar in frana de motor, cu clapeta de aer complet inchisa si electrovalva inchizand circuitul de ralanti, consumul sa fie tot 0. Vorbim de regim normal de lucru, evident.

#26
Sirius Ticalo

Sirius Ticalo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 418
  • Înscris: 03.11.2005
Nu, nu, ma refeream la cele cu injectie mecanica sau electronica, multi-punct sau monopunct. Nici nu mi-au trecut prin gand cele cu carburatie.
In anii 80 deja se implementau destul de bine injectiile electronice.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate