Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Consum carburant in decelerare
Last Updated: May 21 2019 10:59, Started by
kiario
, May 20 2019 07:51
·
0
#19
Posted 20 May 2019 - 12:13
Am asa;
La mers in gol ~ 2 litri / 100Km In frana motor ~ 5 litri / 100Km M-am uitat pe la motor si am vazut ca am avut niste vizitatori (pisici) care au dormit pe motor, m-am uitat pe la fire nu pare sa fie ceva rupt. Apropo, am o prastie ELM 237 cu care m-am logat pe telefon si nu imi arata nici un eveniment, in schimb am vazut alta problema, puterea motorului nu sare de 49,8% si parca asta o simt si in mers, am dat vina pe AC dar pare ca nu e asta buba. Cred ca ma duc la o diagnoza profesionala ca altfel nu vad cum sa o rezolv. |
#20
Posted 20 May 2019 - 12:45
#21
Posted 20 May 2019 - 15:59
Am fost la diagnoza, problema a fost de la o electro-valva din circuitul vaporizator, nu închidea.
6QE906517A |
#22
Posted 21 May 2019 - 07:39
Pololica, on 20 mai 2019 - 10:40, said:
Nu inteleg: motor pornit in frana de motor si nu exista consum? N-am auzit de masini pe combustibil lichid care sa opreasca motorul in franare (orice franare). N-am facut eu Politehnica, dar as vrea sa mi se explice si mie chestia asta (consum 0 [zero]). Este simplu. Un motor lasat pe liber consuma combustibil cat sa mentina turatia de ralanti. Un motor in functionare, in momentul in care iei piciorul de pe acceleratie, nu mai primeste combustibil, deci are consum 0. Exemplu, o masina lasata la vale la relanti va avea consum de combustibil. O masina lasata sa franeze cu motorul va avea consum 0, deoarece motorul va fi angrenat de masina care merge la vale si nu invers. Chestia asta nu e de data recenta, vine de la prima injectie monopunct (TBI) montata pe motoarele cu norma de poluare Euro 2. Pe vremurile penuriei de benzina multi soferi romani "emulau" procesul la Dacia 1300, cand coborau de la munte opreau motorul. O parte dintre ei se mulau si in jurul vreunui copac, deoarece roteau cheia de contact pana la capat iar antifurtul bloca volanul . kiario, on 20 mai 2019 - 12:13, said:
Am asa; La mers in gol ~ 2 litri / 100Km In frana motor ~ 5 litri / 100Km M-am uitat pe la motor si am vazut ca am avut niste vizitatori (pisici) care au dormit pe motor, m-am uitat pe la fire nu pare sa fie ceva rupt. Apropo, am o prastie ELM 237 cu care m-am logat pe telefon si nu imi arata nici un eveniment, in schimb am vazut alta problema, puterea motorului nu sare de 49,8% si parca asta o simt si in mers, am dat vina pe AC dar pare ca nu e asta buba. Cred ca ma duc la o diagnoza profesionala ca altfel nu vad cum sa o rezolv. Edited by spooky51, 21 May 2019 - 07:42. |
#23
Posted 21 May 2019 - 09:02
Pololica, on 20 mai 2019 - 10:40, said:
Nu inteleg: motor pornit in frana de motor si nu exista consum? N-am auzit de masini pe combustibil lichid care sa opreasca motorul in franare (orice franare). spooky51, on 21 mai 2019 - 07:39, said:
Este simplu. Un motor lasat pe liber consuma combustibil cat sa mentina turatia de ralanti. Un motor in functionare, in momentul in care iei piciorul de pe acceleratie, nu mai primeste combustibil, deci are consum 0. Edited by andreic, 21 May 2019 - 10:21. |
#24
Posted 21 May 2019 - 09:47
Sunt si masini non-euro care taie alimentarea in frana de motor. Pana si vechiul K-Jetronic face asta; si e sistem de injectie mecanica.
Cand e rece sau foarte incins n-ar mai trebui sa taie alimentarea pana nu se ajunge/ revine la temperatura normala de lucru. Depinde de implementarea producatorului. |
#25
Posted 21 May 2019 - 10:47
Sirius Ticalo, on 21 mai 2019 - 09:47, said:
Sunt si masini non-euro care taie alimentarea in frana de motor. Pana si vechiul K-Jetronic face asta; si e sistem de injectie mecanica. Cand e rece sau foarte incins n-ar mai trebui sa taie alimentarea pana nu se ajunge/ revine la temperatura normala de lucru. Depinde de implementarea producatorului. |
#26
Posted 21 May 2019 - 10:59
Nu, nu, ma refeream la cele cu injectie mecanica sau electronica, multi-punct sau monopunct. Nici nu mi-au trecut prin gand cele cu carburatie.
In anii 80 deja se implementau destul de bine injectiile electronice. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users