Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea
 Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?
 Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 

Mercedes clk accelerație întârziată și fumul negru

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
AngellaCiriello

AngellaCiriello

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 16.08.2018
Salut!
Am un Mercedes clk 270 anul 2003 și am o problemă la care tot caut un răspuns dacă este normal sau nu.
Scoate fum negru atunci când o accelerez mai tare când plec de pe loc, iar dacă merg cu 60, 70 la ora și o accelerez o dată brusc parcă are o întârziere de o secundă, două la accelerație până pleacă dar tot așa se vede fum in urma mea.
Masina trage destul de bine dar cum am spus mă îngrijorează aceste două probleme.. fumul negru și acea întârziere la pedala nu știu dacă este normală.
Este prima mașină pe care o conduc, are adaptări pentru persoane cu dizabilități și nu pot conduce alte mașini pentru a îmi dă seama dacă este normal treaba cu accelerația, cu fumul sigur nu este.
Pentru a elimina din variante… filtrul de aer este nou și debitmetrul funcționează pentru că am tras mufa și sa văzut diferența că nu se mai accelera.

Mai este și o variantă la care m-am gândit eu. De la cel care am cumpărat masina in ultimi doi ani nu prea a mai circulat cu ea, sunt 7 luni de când este la mine, eu merg doar in oraș, rar când ies înafara și atunci nu depășesc 100 km la oră.
Am citit că dizelurile trebuiesc turate si mers cu ele la drum lung.. acum mă gândesc această treabă cu fumul negru poate fi din cauza că merg cu ea mult prea liniștit? Adică accelerația un pic mai tare înseamnă la mine atunci când urc un deal sau depășesc ceva:))) Poate fi înfundată turbina sau ceva pe acolo? Ar fi indicat să o curăț?
Dacă mai sunt și alte motive din care o mașină scoate fum negru vă rog să mă ajutați, chiar dacă în cele din urmă ajung tot la mecanic doresc să am o idee despre treaba asta.
Vă mulțumesc și aștept părerile voastre.


#2
4di

4di

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 981
  • Înscris: 05.04.2006
Erori sunt ? Apare check engine ?

#3
AngellaCiriello

AngellaCiriello

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 16.08.2018
Salut! Nu apare nici-o eroare.

#4
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,348
  • Înscris: 22.10.2007
Eu cred ca merge ok masina, motoarele turbo cand sunt calcate brusc au nevoie de timp pana turbina ajunge la presiune optima, se numeste turbo lag.
Doar aspiratele raspund instant la acceleratie in orice conditii.
Fum negru e normal sa scoata cat timp o accelerezi puternic in special daca masina nu are dpf (si nu cred ca o masina din 2003 are), e problema daca e foarte mult dar si atunci poate fi de pe esapament, unde se aduna de la mers subturat prin oras.
Pe de alta parte acceleratia aia cand turbina nu e pregatita nu e prea sanatoasa.

Edited by _-livio-_, 20 May 2019 - 11:14.


#5
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
O accelerezi brusc de la turații mici?

#6
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015
Nu-i normal sa scoata fum negru orice ar spune altii. Eu am e320 cdi din 2000 si dupa ce i-am facut un reglaj bun la turbina nu scoate gram de fum negru si pedala raspunde instant. Poti s-o accelerezi brusc de la ce turatie vrei, nu trebuie sa scoata fum negru.

La tine turbina are lag, cand ii dai brusc pedala, timp de o secunda doua turbina nu creaza presiunea necesara si in timpul acesta amestecul aer motorina e dezechilibrat in defavoarea aerului, de aici lipsa de putere (se gandeste) si fum negru. Dupa ce turbina incepe sa creeze presiunea ceruta masina izbeste inainte si fumul dispare.

Cel mai des nu-i din cauza turbinei ci din cauza electrovanei ( electrovalvei) care piloteaza turbina cu ajutorul circuitului de vacum. Exact o electrovana de acest tip este si la egr. Poti sa le schimbi cu locul intre ele si sa vezi daca se manifesta la fel. Operatiunea este extrem de simpla. Totodata poti apasa pe tija care actioneaza geometria variabila de la turbina sa vezi daca merge bine si nu agata cumva. Repet, multe diesel-uri scot fum negru la accelerare si lumea spune ca-i normal dar de fapt acel motor nu functioneaza in parametri. Un motor in stare buna si reglat bine nu scoate fum deloc si nu se simte nicio intarziere la accelerare, nu-i ca la alea cu geometrie fixa.

Daca nu-i de la electrovana de la turbo si tija se actioneaza fara probleme, nu da semne ca agata cumva, trebuie de verifucat egr-ul, electrovana de la egr apoi injectoarele.

Edited by vinciun, 20 May 2019 - 15:28.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate