Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Kia ceed 3 2018 vs Mazda 3 2019
Last Updated: Oct 15 2019 08:52, Started by
Alastair007
, May 19 2019 14:56
·
0
#37
Posted 21 May 2019 - 07:01
Unbrutus, alea sunt probleme minore (pentru mine cel putin) pentru modelul anterior. Discurile sunt ok dupa ce au fost schimbate in garantie. Parbrizul, cauta sa vezi ca sunt probleme si la alte mărci mai cu "pretentii", cu faptul ca se zgârie usor. Vopseaua, idem. E trendul de reducere a "poluarii".
Modelul nou e prea nou pentru a vedea ce probleme are. |
#38
Posted 21 May 2019 - 07:14
#39
Posted 21 May 2019 - 07:32
#40
Posted 22 May 2019 - 08:50
Salut!
Dupa ce am facut test drive cu ambele masini la interval de cateva minute, am tras următoarele concluzii: - Kia e putin mai confortabila insa nu ai siguranta pe care o simti atunci cand conduci Mazda. - feedback-ul in volan e mult mai bun la mazda si directia e foarte precisa, practic simti drumul mai bine. - kia are un plus pe partea de garantie ( 7 ani cu elemente ca bucsi, capete de bara, incluse in garantie). - suspensia kia e mai soft fata de mazda. - motorul de kia, 1.4 T-GDi, se comporta frumos, se simte intradevar cuplul de 240Nm si masina nu pare deloc obosita. La mazda se simte o mica letargie insa sincer sa fiu nu m-a deranjat, simteam ca trebuie sa stii cum sa il conduci ca sa iti dea randamentul potrivit (ceea ce e cam evident avand cuplul de 213 Nm dupa 3k rpm). - interiorul Mazda, iti poate da o mica senzatie de claustrofobie, pana incepi sa conduci, atunci pare ca ai totul la indemana si totul e asezat la locul sau. La kia nu am simtit asta, era o mica 'dezordine' pentru gusturile mele insa fara senzatia de claustrofobie de dinainte de a pleca de pe loc. Per total, ambele masini sunt fantastice pentru gusturile mele. Chiar daca o sa fie un efort financiar mai mare si cu achizitia, dar si cu intretinerea, voi opta pentru Mazda 3, SkyactivG 2.0 122 Cp, pachetul de echipare Plus. Va multumesc pentru pareri si sugestii! |
#41
Posted 22 May 2019 - 08:56
Bravo! S.o stapanesti sanatos!
Stau si ma intreb, cam cat de dura e suspensia Mazdei, daca spui ca dra Kia e soft fata de Mazdica... si Kia nu e moale deloc la suspensie, cel putin, cat am facut eu drivetest cu ea mi s.a parut destul de dura pentru șalele mele! Una peste alta, daca ii accepti cu atata blandete micile minusuri, te astept cu interes in Jurnalul de Bord al simpaticii tale noi masini! |
#42
Posted 22 May 2019 - 10:16
Multumesc!
Imediat ce pun de un numar frumusel de km o sa fac un jurnal . |
#43
Posted 22 May 2019 - 10:20
Concluzia clara conturata e ca o coeeana este sub o japoneza .
Excelenta alegere ! Asteptam jurnalul de bord |
#44
Posted 22 May 2019 - 10:33
Concluzia clara e ca o masina cu 15-20% mai scumpa este in general peste o masina mai ieftina(la echipari/motorizari cat de cat asemanatoare). Ca daca comparam Ceed/I30 cu Mitsubishi sau Nissan din aceeasi clasa nu stiu daca mai vezi lucrurile la fel(eu m-am uitat la ele - masini noi - ca erau semnificativ mai ieftine decat Kia/Astra si se apropiau mult de bugetul pentru alte masini de 2-3 ani si 50.000km). Ca fapt divers Astra K e peste Pulsar sau Lancer cam la orice si mie Kia mi-a placut mult mai mult decat Astra K(ca de aia am si luat-o).
Pentru cumparator - multi km fara probleme si sper ca esti incantat de ea. Pana la urma asta conteaza, sa-ti puna zambetul pe fata de fiecare data cand o conduci - nu ca pierzi 1000E la revanzare peste 7-8 ani sau ca alti oameni nu sunt de acord cu alegerea ta. |
#45
Posted 22 May 2019 - 23:50
Baxon, on 22 mai 2019 - 10:20, said:
Concluzia clara conturata e ca o coeeana este sub o japoneza . Excelenta alegere ! Asteptam jurnalul de bord |
#46
Posted 23 May 2019 - 00:39
unbrutus, on 22 mai 2019 - 23:50, said:
ce postari... ce postari... tocmai ce-a ales omu ala Sportage in fata Mazdei... ce rost au postarile astea... esti incorigibil Alastair007, on 22 mai 2019 - 08:50, said: Chiar daca o sa fie un efort financiar mai mare si cu achizitia, dar si cu intretinerea, voi opta pentru Mazda 3, SkyactivG 2.0 122 Cp, pachetul de echipare Plus. |
|
#47
Posted 23 May 2019 - 08:03
Felicitari pentru achizitie! Eu am fost posesor de Mazda si acum astept sa vina din nou Mazda. Iar intre Sportage si Cx-5, imi pare rau, dar pentru mine e o diferenta mare intre senzatia la condus, interiorul, sistemele de siguranta (plasticele din coreeana erau nasoale rau) de la Cx-5 contra Sportage si Hyundai. Iar motorul de 2.5 e un dinozaur care arata ca downsizingul nu e neaparat cea mai buna idee.
|
#49
Posted 23 May 2019 - 11:54
cand cumperi masini mai scumpe de 30k euro mai pui problema de 500-600 euro impozit pe an?
nu mai bine cumperi un SH de 1500 euro si platesti 65 lei impozit? |
#51
Posted 23 May 2019 - 13:46
900 nu e chiar putin. E costul unei revizii. Ma rog, fiecare cu banii lui.
|
|
#52
Posted 23 May 2019 - 14:04
e 850 pentru 2.5 benzina si 700 pentru 2.2 diesel cu reducerea pana la 31 martie
e destul mult zic eu pentru categoria asta de masina nu merita motor care depaseste 2.0 L |
#53
Posted 23 May 2019 - 17:13
tatimeu, on 23 mai 2019 - 11:54, said:
cand cumperi masini mai scumpe de 30k euro mai pui problema de 500-600 euro impozit pe an? nu mai bine cumperi un SH de 1500 euro si platesti 65 lei impozit? Sigur ca as pune problema impozitului si in zona asta de pret. Adica daca imi permit masina noua de 17000 Euro si platesc impozit 50 Euro, nu ar fi nicio problema la una de 31000 Euro sa platesc impozit de 10 ori mai mult... Normal ca nu e procentual, dar diferenta e semnificativa si as lua-o in calcul chiar si la buget de 30000 Euro PS: dar posibil sa gandesc la scara mica raportat la cei care chiar au/isi permit masini de 30000+ Euro. Edited by Octavian___, 23 May 2019 - 17:14. |
#54
Posted 24 May 2019 - 09:35
Octavian
din banutii din salariu e destul de greu sa aduni doar pentru masina, in Romania, peste 30.000 de euro intr-un interval rezonabil de timp. 900 de lei reprezinta 200 euro, deci in zece ani inseamna 2.000 de euro. deci d.p.m.d.v cine are posibilitatea sa adune intr-un an 30.000 de euro doar pentru masina nu isi pune problema impozitului, iar daca iti faci /pui problema ca 900 lei e costul unei revizii mai bine circuli cu autobuzul sau bicicleta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users