Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...
 Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping
 

Descărcare date tahograf

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
didurdumi

didurdumi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 22.10.2018
Buna ziua. Am nevoie de ajutor. Sunt începător în domeniu, si as avea câteva întrebări:
1. Cand incep descărcarea datelor de pe tahograf? Ideea e ca am masina din octombrie, copia conformă la fel, cardul din martie, dar activitatea încă nu am început. Unica mișcare a fost pana la service si atat.
2. Recomandati-mi un program pentru descărcarea datelor de pe tahograf. Idea e ca am tot de la celalalt proprietar, însă am nevoie de un software.
3. Cu cardul întreprinderii pot descărca aceleași date si cu cardul șoferului?

Am nevoie de mult ajutor.
Multumesc

#2
Adi blondu

Adi blondu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,724
  • Înscris: 05.01.2007
http://tachomanager.ro/

http://www.artri.net...hograf_112.html

Ai si PM

Edited by Adi blondu, 19 May 2019 - 10:02.


#3
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
1. Descarcarea se face maxim la 90 zile indiferent daca masina a stationat sau nu.

2. Orice dispozitiv de descarcare a cardurilor/tahografului vine cu un soft. Sar putea ca dispozitivele sa nu functioneze sau sa functioneze defectuos cu alte softuri desi ele descarca si comprima datele sub acelasi format.