Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Contract abonament Telesat preluat de RCS-RDS

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#1
The Stressmaker

The Stressmaker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,275
  • Înscris: 25.10.2005
Asa cum spune titlul, de la inceputul lunii, firma Telesat (Canal S) a fost absorbita de RCS-RDS. Situatia este ca m-am lovit de obtuzitatea reprezentatului RCS-RDS de la casieria unde am platit factura Telesat (care chitanta are acum cu insemnele RCS-RDS). Mi-a servit placa cu "rezilierea" contractului existent de cateva ori incercand asa sa ma convinga sa accept oferta RCS-RDS si sa renunt la contractul existent fara a oferi alte alternative inafara mentiunii ca sa-mi aleg o varianta din oferta existenta pastrand o stare de confuzie prin refuzul de a oferi explicatii mai clare referitor la situatia contractului existent. Contractul meu este activ, lucru recunoscut indirect de reprezentantul RCS-RDS din casieria Telesat prin insasi mentionarea cuvantului "reziliere"  si, din ce cunosc, preluarea clientillor unei companii se realizeaza pastrand parametrii contractului pana la expirarea acestuia.

Acum, contractul meu include IP fix (il am de 10 ani si am setate multe pe acest IP) si, conform spuselor reprezentatului RCS-RDS, la sfarsitul lunii inceteaza accesul la internet pentru mine de la acest IP ceea ce imi creeaza destule neplaceri plus ca astfel se incalca conditiile contractului. Acest aspect m-a deranjat, graba cu care se face transferul, fara a anunta clientii, si, ca o remarca personala, situatia se aseamana cu tratamentul celor dintr-o cetate cucerita dintr-o perioada demult apusa.

Ce optiuni sau alternative am acum pentru a beneficia de aceleasi conditii? pot pastra IP-ul daca cer un abonament de business care sa inlocuiasca abonamentul existent?

Partea interesanta este ca am primit un singur SMS destul de criptic de pe numarul RCS-RDS care este utilizat cand primesc informarea pentru Digi cu informatia ca serviciul de telecomunicatii a fost preluat de ei, fara alte indicatii sau altceva, mesaj primit cu o zi inainte de a ajunge la casierie. Singura legatura era suma de plata care era conectata cu abonamentul Telesat. Aici consider ca cineva nu si-a facut treaba la alcatuirea mesajului pentru ca normal era sa trimita mesajul de pe numarul Telesat cu informatiile necesare, eventual sa indice un alt numar de telefon special pentru clientii Telesat pentru asistenta tehnica sau macar sa indice in clar ca firma Telesat a fost preluata de RCS-RDS. Consider ca este datoria RCS-RDS sa abordeze clientii firmei preluate cu oferte in compensare altfel vor exista destui reticenti (ca mine, fiecare cu motivele lui) care vor duce contractele existente pana la final.

Oferta RCS-RDS nu are exact ce am nevoie dar probabil ca la o discutie cu un reprezentat al RCS-RDS care sa nu reproduca mecanic un text invatat pot ajunge la o solutie convenabila pentru mine.

PS: la o discutie cu cei de la OPC, pe langa faptul ca la o prima vedere contractul meu este inca valabil, mi-au recomandat sa-l caut pe juristul reprezentatei RCS-RDS pentru a avea o discutie amiabila referitor la calitatea mea de client ca un prim pas. Tehnic, sunt deja client RCS-RDS cu un contract preluat de la alta firma prin absorbtie dar sunt totusi un client al RCS-RDS si sunt obligati sa-mi respecte drepturile din contractul preluat sau macar sa indice de ce nu il pot respecta in continuare.

#2
jobist

jobist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,746
  • Înscris: 23.04.2010
Vezi ce zice Digi-helper care deține un topic, e chiar documentat și amabil dar în weekend nu e on-line. Fii tare! Succes!

#3
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
@The Stressmaker, scurt pe doi ! spunele alora de la RDS ca daca nu se respecta contractul existent sau remediaza situatia noului contract cu aceleasi servicii, reziliezi contractul.
Desigur, ar avea un impact mai mare daca o spui unui manager sau chiar juristul reprezentatei RCS-RDS la discutia amiabila  Posted Image

#4
The Stressmaker

The Stressmaker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,275
  • Înscris: 25.10.2005
@jobist: apare el si aici, am mai avut in trecut discutii pe alte topice si chiar as aprecia o parere avizata. Am considerat ca, fiind o problema punctuala si personala, nu vroiam sa o "ingrop" intr-un topic kilometric.

@super8: interesul meu acum nu este sa reziliez contractul pentru ca in acel moment raman fara acest IP si fara tot ce este legat de acesta. Am nevoie de timp sa fac transferul la altceva sau sa ma gandesc la eventualele optiuni. Pana in momentul de fata, ca alternative, ar fi optiunea de business care-mi asigura un IP fix si necesita doar configurare sau optiunea clasica, cu IP dinamic, la care voi folosi DDNS care nu stiu daca se comporta cum trebuie sau poate fi adaptata la ce am eu.

PS:chestia este ca reactia oamenilor in prima secunda este de panica in fata unei asemenea situatii si dureaza putin pana incep sa "gandeasca la rece". Asa ca prima reactie dupa cea de panica este cea de nervozitate, amplificata si de lipsa (sau perceperea lipsei acesteia) unei reactii din partea celuilalt. Asa am plecat de acolo, destul de nervos ca apoi acasa sa incep sa ma gandesc la optiuni si variante de rezolvare. Cu o fraza simpla de genul "va intelegem situatia si pentru detalii va rugam sa sunati la numarul X" se putea aplana usor situatia chiar daca la acel numar raspundea un robot cu un text predefinit (elaborat special pentru aceasta situatie) si in care se puteau indica si posibile variante asemanatoare cu optiunea existenta. Se arata ca le pasa si dovedeau respect fata de client prin faptul ca se facea primul pas in ajutorul clientului.
Asta e, vreau nu vreau, trebuie sa ma adaptez.

#5
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009
Cred ca e recomandabil sa citesti cu atentie contractul cu vechiul provider, ma indoiesc ca apare ceva referitor la situatia ta dar nu se stie. Daca gasesti ceva privind garantarea conditiilor contractuale, cum se aplica, etc, ai de unde pleca. Altfel.....

#6
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
A mai fost pe aici un topic cu un abonat Telekom, care s-a trezit ca-i vor modifica linia fixa in voip sau ceva de genul asta.
Si el s-a zbatut cu relatii clienti si alte alea.
Finalul, din ce am inteles eu, este:
1. nu se modifica nimic la el / in zona aia / la abonati in general, a fost o dezinformare sau ceva de genul asta.
2. si daca se modifica, oricum se modifica.
Fazele ca client vechi, ca plata mereu al timp, ca ia uite ce de bani v-am dat pina acum, ca contract vechi.... nu au nici un efect.
Daca vrie neaparat sa ai posibilitatea de a rezolva ceva, trebuie sa angajezi un avocat priceput in contracte.
Si poate nici macar atunci nu vei reusi (chestii tehnice impiedica desfasurarea fostului tau contract in conditii rezonabile pentru ambele parti).
Deci, bafta si succesuri.

#7
The Stressmaker

The Stressmaker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,275
  • Înscris: 25.10.2005
Am un contract cu Telesat (si cred ca este singurul, nu tin minte sa fi semnat altceva care modifica acest punct din contract) si punctul care indica situatia s-ar scrie cam asa, citez: "Prestatorul are dreptul sa transfere integral sau partial drepturile si obligatiile sale unei terte parti, cu notificarea beneficiarului, dar fara a solicita consimtamantul acestuia si fara ca acesta sa aiba dreptul la compensatii de orice natura. Prestatorul se va asigura ca aceasta cesionare sa nu afecteze negativ drepturile si obligatiile beneficiarului prevazute in acest contract.". Din asta inteleg ca firma care a preluat clientii altei firme este obligata sa duca contractul la final daca nu exista alte situatii pentru denuntarea unilaterala. Asta inseamna ca si contractul meu poate ajunge la final daca nu folosesc faimosul cuvant "reziliere".

@buyonevideo: situatia mea este diferita. Eu, ca si client Telesat am fost preluat de catre RCS-RDS, fapt confirmat si de factura (mai exact s-a schimbat numele firmei de pe factura) si de faptul ca acest contract a fost adaugat la cel existent pe care il am pentru DigiMobil avand ambele acelasi cod de client. Asta inseamna ca la momentul preluarii, RCS-RDS s-a angajat sa respecte contractul preluat de la Telesat. Remarca verbala a reprezentatului RCS-RDS precum ca de la sfarsitul lunii voi ramane fara acces la internet pe acest contract a sunat a amenintare, indiferent ca se motiveaza aspecte tehnice (infrastructura exista si functioneaza ca doar nu se apuca sa dea cu barda in cabluri si servere in prima zi a lunii urmatoare) sau de alta natura. Contractul este contract si trebuie respectat conform legii indiferent ca a fost preluat de alta firma. Senzatia mea a fost o abordare agresiva de genul "ia ce-ti dam si nu comenta sau pa si pusi".
Eu nu vreau sa ma zbat eu vreau sa gasesc o solutie de adaptare la noua situatie, solutie care sa-mi convina. Dar pentru asta este nevoie de o asezare in context a noii mele situatii la care este necesar un dialog cu un reprezentant RCS-RDS care sa ma trateze ca si client nu ca altceva. Pana atunci adun informatii cum pot ca sa am suport in discutie pentru ca nu ma incanta mersul la judecata.

PS: deja se face transferul IP-ului meu prin serverele RCS-RDS (vad vre-o 5 in linie) asa ca tehnic se poate mentine contractul activ. Pot sa remarc viteza marita de transfer a datelor.

#8
robbie0071

robbie0071

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 08.04.2013
nu semna nimic. si daca cumva fac ei vreo modificare, fa o plangere la opc

#9
ogo

ogo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,537
  • Înscris: 07.03.2006
Pe scurt:
vrei in continuare internet: semnezi in conditiile noului isp
vrei sa faci caz de ip-ul ala static, o sa ti se zica ca nu se poate, si nu te obliga sa semnezi cu ei contractul, deci ramai fara internet.
La tine e...puterea.

#10
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

View PostThe Stressmaker, on 19 mai 2019 - 09:44, said:

Am un contract cu Telesat (si cred ca este singurul, nu tin minte sa fi semnat altceva care modifica acest punct din contract) si punctul care indica situatia s-ar scrie cam asa, citez: "Prestatorul are dreptul sa transfere integral sau partial drepturile si obligatiile sale unei terte parti, cu notificarea beneficiarului, dar fara a solicita consimtamantul acestuia si fara ca acesta sa aiba dreptul la compensatii de orice natura. Prestatorul se va asigura ca aceasta cesionare sa nu afecteze negativ drepturile si obligatiile beneficiarului prevazute in acest contract.". Din asta inteleg ca firma care a preluat clientii altei firme este obligata sa duca contractul la final daca nu exista alte situatii pentru denuntarea unilaterala. Asta inseamna ca si contractul meu poate ajunge la final daca nu folosesc faimosul cuvant "reziliere".

@buyonevideo: situatia mea este diferita.
Nu, u prea este diferita :) :(
Cel putin nu din punctul de vedere al companiei RDS, probabil.
Ai citit si ce scrie in noul contract semnat cu RDS ?! ;)

#11
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
da ce? credeati ca daca vine rds si va ofera fibra (care intre noi fie vorba si aia merge prost) o sa va dea si ip fix? dream on baby!

#12
The Stressmaker

The Stressmaker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,275
  • Înscris: 25.10.2005
Cateva lamuriri:
Primesc net prin aceleasi fire ca si pana acum si cu acelasi IP si nu prin infrastructura RCS-RDS, cel putin gateway si dns.
Am un contract valabil cu Telesat si, din ce cunosc, firma nu a dat faliment ci a fost cumparata de RCS-RDS asta insemnand ca acest contract a fost inclus in baza de date cu clienti a RCS-RDS, dovada este chitanta de plata care indica faptul ca le sunt deja client. Nu am semnat nici un contract pentru internet fix cu RCS-RDS asa ca nu pot beneficia (inca) de serviciile lor in acest segment de produse oferite. Tehnic, eu am internet pe vechiul contract ca si pana acum.

Acum sunt doua aspecte. Primul aspect este respectarea de catre RCS-RDS a contractului preluat de la o firma achizitionata pana la expirarea acestuia iar al doilea aspect este dupa expirarea acestuia ce optiune sa aleg. Momentan ma intereseaza prima optiune pentru ca al doilea aspect va fi luat in calcul peste cateva luni.

Puteti asemana situatia cu un imprumut la banca. Ati luat un credit pe x ani si cu rata y incheiind un contract cu acea banca. Banca aceasta este cumparata de o banca mai mare care anunta ca de luna viitoare noile conditii sunt x/3 si 3y. Ce faceti in acest caz? fortati respectarea contractului existent sau incheiati un alt contract reziliindu-l pe acesta existent?

#13
The Stressmaker

The Stressmaker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,275
  • Înscris: 25.10.2005
Am avut o prima discutie cu un agent de vanzari. Initial, calea urma sa fie cu acelasi text cunoscut dar la acesta am gasit mai multa intelegere si deschidere la discutii. Pana la urma a ramas sa discut cu un reprezentant de la tehnic pentru solutia tehnica si la juridic pentru partea legala. Mi-a raspuns, de principiu, cu "da" la cele doua intrebari care ma intereseaza, daca pot sa am acces la abonamentul "business" ca persoana fizica si daca pot pastra ip-ul existent. Ramane sa vad si daca se intampla asa.

PS: RDS-RCS cred ca s-a ales din aceasta afacere cu cateva sute/mii de clienti plus un pool de IP-uri IPv4 destul de consistent care asigura inca vre-o cateva mii de ip-uri CNAT. Eu zic ca un IP si un contract "business" pe adresa mea este win-win si pentru RDS-RCS si pentru mine. Ramane de vazut...

#14
silcar

silcar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,114
  • Înscris: 21.05.2019

View Postmaiorukaki, on 20 mai 2019 - 11:19, said:

da ce? credeati ca daca vine rds si va ofera fibra (care intre noi fie vorba si aia merge prost) o sa va dea si ip fix? dream on baby!

Fibra Rds nu merge NICI PE DEPARTE prost, dovada numarul mare de abonati. EU de cand am RCS si fibra sunt cat se poate de multumit. Deci nu esti in masura sa comentezi. TIe poate iti merge prost dar la restul de 99 la suta zboara! ;)

#15
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
Sigur eu sunt singurul căruia îi merge prost
E ca in reclama aia zboară puiule zboară
Si a zburat până a dat cu capul de pământ

#16
silcar

silcar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,114
  • Înscris: 21.05.2019
Evident, ca esti printre putinii. Din moment ce au ditamai nr de abonati pe internet fix! ;) Nu ai nevoie de 2 doctorate sa iti dai seama ca RDS are cea mai buna si extinsa infrastructura de fibra optica din tara.

#17
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Parca isi mai revenise intr-un timp maiorukaki, dar acum nu stiu de ce ii place sa faca iar trolling ieftin

#18
dani3I

dani3I

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 30.05.2019
The Stressmaker, sunt in aceesi oala cu tine. Sunt abonat la canal S si am ip-ul acela fix de care nu ma pot lipsi.

M-a contactat o duduie de la rds acum cateva zi sa-mi spuna ca trebuie sa fac contract cu rds, atlfel imi inchide abonamentul. Am intrebat-o ce se intampla cu contractul existent de internet, cel pe care l-am incheiat cu canal s, si mi-a spus ca nu se ia in considerare, rds nu il respecta si voi ramane fara internet daca nu inchei noul contract.

Ai ajuns la o intelegere cu rds?

Multumesc.

Edited by dani3I, 30 May 2019 - 13:30.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate