Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Achizitie Masina Buget 35.000 Euro
#1
Posted 18 May 2019 - 21:06
Salutare la toata lumea
Am strans ceva banuti in ultima perioada si am decis sa schimb masina. As vrea sa trec la ceva mai LUX de data asta sau cel putin ceva fiabil, cat de cat nou si in care sa nu am de bagat bani imediat dupa ce o aduc acasa. Bugetul maxim e undeva pe la 35.000 euro, desigur se poate mai putin dar si cateva mii in plus nu ar fi probleme Ca si marci, as sta pe BMW, Mercedes si AUDI, mai exact: AUDI A7-A8-Q7 BMW SERIA 5-SERIA 7-X5 MERCEDES E-CLASS PORSCHE CAYENNE Motoare 2.0 sau 3.0 DIESEL in functie de model Automat Parcurg cam 20-25.000 km pe an, locuiesc in DE, la tara, nu prea am aglomeratie de oras, trasee scurte Sunt masini diferite stiu dar as vrea o parere de la cunoscatori, ideal ar fi de la cineva care detine aceste masini, in legatura cu: -Fiabilitate si costuri intretinere -Consum (nu ma astept la un consum mic de la un 3.0 clar dar asa ca idea sa stiu ce ma asteapta) Multi imi spun, nu lua A8-Q7-X5-SERIA 7-CAYENNE ca sunt full de tehnologie si bagi bani permanent in el, as vrea sa stiu de la cineva daca trebuie sa ma orientez pe ceva mai ieftin si mai comun sau ma pot baga la ceva premium fara sa pregatesc cate 5-6000 euro pe an de reparatii Situatia economica imi permite achizitia, taxele si asigurarea, la fel si motorina dar as vrea sa stiu ca nu dau gres cu un model sau o motorizare care se stie ca e proasta. Astept pareri, doar daca detineti aceste masini sau stiti despre ce vorbiti! Multumesc Edited by Flo1994, 18 May 2019 - 21:09. |
#4
Posted 18 May 2019 - 21:18
a_mada21, on 18 mai 2019 - 21:12, said:
la 35 mii vrei Audi a8 sau seria 7? un cazan banuiesc, din ce an vrei sa fie? ia ti un seria 4 ca pt aia ai bani nu pt altceva, sau esti vreun cocalar Am zis o masina cat de cat noua, adica nu din 90 dar nici 2019 A8 si Seria 7 din 2012-2015 se gasesc aici in DE la bani astia fara probleme si pana in 150mii km |
#5
Posted 18 May 2019 - 21:18
Flo1994, on 18 mai 2019 - 21:06, said:
Parerea mea e sa nu cumperi masina la mana a doua. Cu 35 de mii sau putin peste poti cumpara un BMW ori Audi nou "ceva mai LUX de data asta sau cel putin ceva fiabil": https://www.bmw.ro/ro/all-models.html https://stoc.audi.ro...&budgetTo=40000 |
#6
Posted 18 May 2019 - 21:21
Flo1994, on 18 mai 2019 - 21:06, said:
Multi imi spun, nu lua A8-Q7-X5-SERIA 7-CAYENNE ca sunt full de tehnologie si bagi bani permanent in el super8, on 18 mai 2019 - 21:18, said:
Parerea mea e sa nu cumperi masina la mana a doua. Cu 35 de mii sau putin peste poti cumpara un BMW ori Audi nou "ceva mai LUX de data asta sau cel putin ceva fiabil": https://www.bmw.ro/ro/all-models.html https://stoc.audi.ro...&budgetTo=40000 ar putea lua ceva nou in leasing rate etc poate |
#7
Posted 18 May 2019 - 21:28
born2lose, on 18 mai 2019 - 21:18, said:
eu unul la banii aia as lua un Volvo, s90 sau xc60/xc90. dar eu nu stiu cum e sa ai atatia bani de masina. Volvo XC60 are un prieten, frumoase masini, un XC90 nu ar fi rau dar am vazut ca au motoare 2.0 si ma tem ca sunt prea mici pentru o masina de genul... super8, on 18 mai 2019 - 21:18, said:
Parerea mea e sa nu cumperi masina la mana a doua. Cu 35 de mii sau putin peste poti cumpara un BMW ori Audi nou "ceva mai LUX de data asta sau cel putin ceva fiabil": https://www.bmw.ro/ro/all-models.html https://stoc.audi.ro...&budgetTo=40000 Inteleg foarte bine si asta ar fi si ideea mea dar nu stiu X5-Q7 clar ca nu se pun, as putea lua ceva 2014-2015 FULL max 150k SERIA 7 si A8 la fel, 2013-2015 FULL max 150k Dar daca as merge pe ceva nou, pe ce model? Ca toate sar, doar E CLASS cu vreo 10-15k km 2018 ar fi undeva la 35-37mii aici unbrutus, on 18 mai 2019 - 21:21, said:
fiind in De, vei beneficia de garantie macar un an, nu? si probabil se poate extinde. Cumperi de la o reprezentanta a marcii respective ca sa fii mai sigur omul e in germania, preturile e posibil sa difere la noi, la fel si ofertele. ar putea lua ceva nou in leasing rate etc poate Clar, daca iau ceva 2018 as intra in garantia de 2 ani de la producator si in plus as putea sa fac o extindere pe inca 2-3 ani Idea este ca NOU 0km nu are rost, azi de exemplu am vazut un Seria 5 nou 67mii, iar dupa aia baiatul de acolo mi-a aratat unul cu 15.000km cu 39k euro. Avand in vedere deprecierea imensa de la km0 la 1 an vechime, nu cred ca are rost noua, eventual cu max 20k km sau? |
#8
Posted 18 May 2019 - 21:29
Flo1994, on 18 mai 2019 - 21:18, said: Am zis o masina cat de cat noua, adica nu din 90 dar nici 2019 A8 si Seria 7 din 2012-2015 se gasesc aici in DE la bani astia fara probleme si pana in 150mii km Asadar cu noua informatie sfatul meu e sa cumperi de la o reprezentanta a automobilului la mana a doua cu garantie. Acuma formulez eu intrebarea pt. tine sa primesti sfaturi de la colegi: ce brand gaseste @Flo1994 la mana a doua in reprezentantele din Germania cu pretul intre 35 de mii si maxim 40 de mii de euro ? Doreste ca masina sa fie fiabila, sa nu coste mult reparatia, sa n u consume mult si neaparat foarte confortabila. |
#9
Posted 18 May 2019 - 21:30
Am studiat si eu piata din Germania si situatia este sumbra, preturile fiind mai mari decat in Romania, dar si finantarea este mai competitiva.
De banii aia poti sa-ti iei o masina asiatica echipata mediu spre top sau una germana cu dotari minime. Prin asiatica inteleg CX-5, iar nemteasca prin Tiguan. Preturile le poti negocia in showroom si daca gasesti ceva convenabil aranjezi si un drive-test. La banii aia ma uit la Tesla Model cu bateria cea mai mare, mai ales ca "la tara" ai curte. Personal nu m-as uita la ceva rulat si atat de premium. Service-ul te va rupe daca vrei sa faci treaba si nu rumänische arbeit. Edited by connectorxp, 18 May 2019 - 21:31. |
#10
Posted 18 May 2019 - 21:34
super8, on 18 mai 2019 - 21:29, said:
De ce nu ai mentionat din primul mesaj ca esti in Germania si doresti sa cumperi de acolo ? ca acolo sunt mai scumpe masinile decat in Romania. Asadar cu noua informatie sfatul meu e sa cumperi de la o reprezentanta a automobilului la mana a doua cu garantie. Acuma formulez eu intrebarea pt. tine sa primesti sfaturi de la colegi: ce brand gaseste @Flo1994 la mana a doua in reprezentantele din Germania cu pretul intre 35 de mii si maxim 40 de mii de euro ? Doreste ca masina sa fie fiabila, sa nu coste mult reparatia, sa n u consume mult si neaparat foarte confortabila. Am specificat acolo printre toate ca locuiesc in DE Oricum mersi pentru ajutor, sunt nou pe forum asa ca nu stiu prea bine cum merge treaba pe aici connectorxp, on 18 mai 2019 - 21:30, said:
Am studiat si eu piata din Germania si situatia este sumbra, preturile fiind mai mari decat in Romania, dar si finantarea este mai competitiva. De banii aia poti sa-ti iei o masina asiatica echipata mediu spre top sau una germana cu dotari minime. Prin asiatica inteleg CX-5, iar nemteasca prin Tiguan. Preturile le poti negocia in showroom si daca gasesti ceva convenabil aranjezi si un drive-test. La banii aia ma uit la Tesla Model cu bateria cea mai mare, mai ales ca "la tara" ai curte. Personal nu m-as uita la ceva rulat si atat de premium. Service-ul te va rupe daca vrei sa faci treaba si nu rumänische arbeit. Mersi de raspuns Intradevar, variante sunt, si probabil ca daca as schimba variantele de mai sus si as merge pe alte marci as putea sa iau multe modele interesante Dar momentan sunt pe variantele de mai sus, totusi as vrea ceva pana in 150km max si din 2013 nu mai veche Clar ca mai sus am enumerat variante de clasa diferita, cum ar fi E-Class vs Audi A8 sau X5 vs Seria 5 Cat despre service, piesele sunt problema principala, pentru manopera, am pe cineva care are grija de masina mea deja si nu ma rupe la bani, si la el o sa apelez in continuare pentru reparatiile principale, in afara de tot cea ce necesita reprezentanta, acolo intradevar incepe durerea ;( Edited by Flo1994, 18 May 2019 - 21:36. |
|
#11
Posted 18 May 2019 - 21:36
Daca esti calat pe modelele alea mai bine arunca o intrebare la dealer privind costurile de intretinere si eventual o garantie extinsa. Un amic care sta in Germania si are salariu bun a spus ca nu i-a convenit E Klasse din cauza marimii si costurilor mai mari de intretinere fata de C Klasse-ul sau, luat de nou de la dealer.
|
#12
Posted 18 May 2019 - 21:39
Dar așa din curiozitate ce învârti prin Germania?
Că eu mă uit la o emisiune cu mașini din Germania au filmat și la noi. Și aia de acolo își cumpăra mașini ieftine I-am văzut pe unii germani 100% își luau mașini de 3-4000 euro |
#13
Posted 18 May 2019 - 21:45
connectorxp, on 18 mai 2019 - 21:36, said:
Daca esti calat pe modelele alea mai bine arunca o intrebare la dealer privind costurile de intretinere si eventual o garantie extinsa. Un amic care sta in Germania si are salariu bun a spus ca nu i-a convenit E Klasse din cauza marimii si costurilor mai mari de intretinere fata de C Klasse-ul sau, luat de nou de la dealer. Am 1.95 si vreau ceva comod, mai de ales ca dau atatia bani, nu sunt unul care arunca bani pe astea, am strans greu suma si acuma as dori sa nu dau gres pe ceva care in timp ar putea sa ma usuce de bani... zzhunt, on 18 mai 2019 - 21:39, said:
Dar așa din curiozitate ce învârti prin Germania? Că eu mă uit la o emisiune cu mașini din Germania au filmat și la noi. Și aia de acolo își cumpăra mașini ieftine I-am văzut pe unii germani 100% își luau mașini de 3-4000 euro Muncesc in logistica Intradevar, sunt nemti care baga bani multi in masini, masini sport in special, dar majoritatea nu sunt ca noi romani sa spunem, nu dau asa multa importanta masinei intradevar, am incercat si eu dar nu mi-a mers, de asta am ajuns aici acuma Anyway bugetul asta e ok, sunt pregatit de cheltuieli, taxe si motorina sa spunem, nu imi iau masina de genul asta ca sa pun de 10 euro la pompa clar dar bani se fac greu si nu vreau sa fie o investitie gresita, cred ca intelegi Edited by Flo1994, 18 May 2019 - 21:46. |
#14
Posted 18 May 2019 - 21:45
Daca ai strâns greu suma asta de ce nu vrei i mașină mai ieftina?
|
#15
Posted 18 May 2019 - 21:48
zzhunt, on 18 mai 2019 - 21:45, said:
Daca ai strâns greu suma asta de ce nu vrei i mașină mai ieftina? Aici e vorba de vis, modelele de sus sunt modelele pe care as vrea sa mi le permit macar odata in viata... Nu sunt din ala cu figurii, pur si simplu astea sunt modelele care imi plac si de asta am si asteptat pana cand am strans o suma care sa imi permita asa ceva |
|
#16
Posted 18 May 2019 - 21:51
Flo1994, on 18 mai 2019 - 21:28, said:
iar dupa aia baiatul de acolo mi-a aratat unul cu 15.000km cu 39k euro. Avand in vedere deprecierea imensa de la km0 la 1 an vechime, nu cred ca are rost noua, eventual cu max 20k km sau? VW Phoeton motor 3.0, transmie integrala quottro si suspensii pe aer reglabile. poti lua model 2014 (modelul cu facelift adica) si cu 15-20.000 euro, de multe ori cu km putini. Neaparat cu Dynaudio, softclose, webasto, trapa, si scaunele cu reglaje pe 10000 de directii, ventilate, evident Nu zic ca e ce mai buna idee, dar lasa jumate din buget pt orice altceva. Phoeton vine cu garantie in general Edited by unbrutus, 18 May 2019 - 21:54. |
#17
Posted 18 May 2019 - 21:51
Cu banii aia m-as uita la un Lexus sau cum a zis cineva mai sus un Volvo
|
#18
Posted 18 May 2019 - 21:58
auzi la el masina noua dina 2012 cu 150 mii km
ala e un cazan despre ce vorbim.. ia ti un seria 5 si zi merci, sa nu fie mai vechi de 4 ani |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users