Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Al 3-lea BMW F30 LCI B47 - 2016

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
407 replies to this topic

#37
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,738
  • Înscris: 23.11.2005
Ca tot m-ati intrebat ce urasc si n-am stiut sa va zic: NU are comfort access si pe usile din spate. E un mare-mare cacat.
Pe seria 5/7 au ? Adica, am vazut un Peugeot 508 modelu vechi din 2017-2018 care avea si pe usile din spate. E putin enervant ca tre sa ma aplec la usile din fata ca sa le deschid pe cele din spate.

#38
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Ce face comfort accessu' asta la BMW? Ca nu mi-e clara deficienta :)

Edited by closchkutza, 14 October 2019 - 11:08.


#39
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,738
  • Înscris: 23.11.2005
Se deschid usile ( toate 4 ) sau portbagajul chiar daca soferul are cheia in buzunar, doar prin simpla atingere a manerului usilor din fata.
Pentru inchiderea masinii, la fel, e un loc special cu striatii pe manerul usilor din fata unde daca: cel care are cheia asupra lui tine apasat 1 secunda se inchid usile, iar la vreo 3-4 secunde se rabateaza si oglinzile.

E de ani de zile chestia asta pe masini, o aveam si pe E90-ul din 2005 doar ca erau stricate antenele modulului de Comfort Access.

#40
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
Keyless entry ii mai spune ;)

#41
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Aha. Am inteles, first world problem :). Nu pot zice ca m-a deranjat asa tare ca tre sa ating manerul usii din fata ca sa am access in spate.

#42
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
Ideal era și în spate. De când cu Octavia, am intrat și eu în lumea bună. Doar ating și trag subtil de mânerul de la sofer/pasager față și s-a descuiat mașina. Deși mai am nevoie de acces și în spate prima dată, e ok și așa. O funcție utilă, oricum. The key in my pocket😎

#43
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
La tine trebuie sa si tragi de maner sa se descuie? Daca e asa e un pic enervant daca tu vrei in spate. La mine e suficient sa pui mana pe el juma de secunda.

#44
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
Eu am tras mereu cât să misc mânerul. E o tragere foarte fină, de 1-2 mm, iar ușa nu se deschide, doar se descuie toate. Nu am încercat doar cu atingerea mânerului pe interior, o să încerc și așa. Dar, când o încui, doar ating acea decupătură în mâner.

Edited by corcodel10, 14 October 2019 - 15:29.


#45
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011

View Postcloschkutza, on 14 octombrie 2019 - 14:50, said:

La tine trebuie sa si tragi de maner sa se descuie? Daca e asa e un pic enervant daca tu vrei in spate. La mine e suficient sa pui mana pe el juma de secunda.

Update. E suficient doar să ating mânerul pe interior și mașina se descuie. Ce secundă, e instantă deschiderea. Tehnologia asta🙂😀

Edited by corcodel10, 14 October 2019 - 17:45.


#46
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,738
  • Înscris: 23.11.2005
Echipat cu cauciucuri de iarna: https://www.anvelope...r16-96-h-xl.htm
Am ales 96H cu ranforsare, ca din ce am citit, ar reduce putin din balansul lateral ( avand peretii putin mai duri ).
Total 1850 RON cu tot cu montaj si echilibrat; luate din GL.

Am facut o tura scurta sa imi apara presiunea in bord, si parca parca sunt cu mai zgomotoase dar se tin mai bine de asfalt.

#47
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,738
  • Înscris: 23.11.2005
8 luni si 12.000 km

Ador ca am indicator de temperatura uleiului ca sa stiu cand pot sa merg mai agresiv cu ea.

I-am dezactivat cu Carly: Start/Stop-ul si am setat-o sa porneasca in Comfort Mode si nu in ECO PRO.
Ma saturasem ca de fiecare daca cand ma porneam motorul sa apas pe rand pe Start/Stop si sa schimb modul de condus.
Ramane zilele astea sa-mi activez pozitiile de pe Stop-uri sa fie aprinse si ziua ( DRL Rear Lights ON ), ca e pacat sa nu se vada LED-urile frumos noaptea.

Attached File  drl.JPG   560.26K   164 downloads

Am facut update gratis la Harti pe 2019 direct de pe bmw-connecteddrive.de ; nu stiu cum ca pana acu imi cereau 49 Euro.
(baietii de pe olx imi cereau 450 RON  pe motiv ca am EntryNav, deci am iesit bine ).

Mi-am comandat acu de pe AliExpress cu 260 RON cu livrare din Germania un: Kess Master V2 v5.017
Aceeasi treaba se vinde pe cel mai mare site de ecommerce din Romania, de catre baietii destepti la un pret mult mai mare.
Practic e copie a cutiei facuta de italienii de la AlienTech care ar trebui sa stie sa flash-uiesca direct prin OBD ECU-ul masinii, si anume EDC17C50.
Vreau sa ma uit si eu in valorile pe care le are un B47 non-ED de 190 comparat cu ce am eu la ED  de 163 CP. N-am sa-mi flash-uiesc eu ECU-ul ( deocamdata ).

Am folosit corect expresia "sa vad valorile hartilor" si nu "sa vad softul", pentru ca nu suport cand aud expresia "modific softul masinii".
Un soft de Engine Management se face in cativa ani, respecta niste standarde de safety, nivele ASIL si in mare parte probabil ca e cod C generat AUTOSAR; nu se face si nu se modifica de un nene ( considerand ca ar avea codul sursa si nu hexdump-ul de pe un chip ). Ma refer la logica implementarii, si nu la valorile ce sunt modificate cand se "tuneaza" masinile.

Attached File  istoric.jpg   148.57K   197 downloads

Vad ca-mi apare in istoricul de pe auto-records vizita de la reprezentanta de la Braila.

Attached File  parcare.jpg   291.43K   177 downloads

Edited by InTech, 08 December 2019 - 15:54.


#48
Bobitoi

Bobitoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,228
  • Înscris: 25.10.2018
De ce ai trecut 2016 ca băieții, când masina e 2015?

Edited by Bobitoi, 09 December 2019 - 22:34.


#49
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,738
  • Înscris: 23.11.2005
Dar n-am ascuns asta, am scris chiar si in primul post. E tipic samsaresc, gospodaresc, cocalaresc etc.
E90-ul era fabricat in Aprilie 2005 si nu am zis niciodata ca e 2006 nimanui, chiar daca samsarul care mi l-a vindut a scris in anunt ca e 2006.

Ce mi-ar placea sa am ar fi ca atunci cand sunt in Drive sa imi indice treapta in care sunt.
Singura metoda ca sa-mi arate treapta curenta e sa dau cutia in Sport, si atunci imi arata S1/S2/S3 sau M1/M2 daca incep si sa o misc sus/jos.

Pasul 1 ar fi codarea instrumentului de bord ( KOMBI ) sa afiseze asta, e simplu, doar ca cutia de viteze nu trimite mai departe info.
Pasul 2 ar fi sa dau o gramada de bani unora ca: xhpflashtool.com sau unor romani care fac resale la asta/altele sa altereze softul cutiei incat sa trimita info.

E cineva de pe aici care si-a facut asa ceva in Romania ?

#50
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,067
  • Înscris: 04.08.2007
Cred ca te complici. Dacă ceva nu va merge bine în viitor la cutie vei sta sa te gândești dacă are legătură cu "alteratul" softului acesteia. Nu știu câți exista prin românia care să garanteze ca chiar știu ce fac,ca "specialiști" care să-și bage mâinile pana la cot în ceva care nu cunosc probabil găsești.

Edited by remvirg, 10 December 2019 - 08:56.


#51
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,738
  • Înscris: 23.11.2005
9 luni si 13.000 km

Am facut primul drum la munte cu ea, lejer, frumos. Ca si E90-ul, e geniala; se conduce perfect, bla-bla.
Pe drumul meu preferat: Galati - Tecuci - Adjud - Onesti - Oituz - Brasov nu a fost nicio bucata de zapada; DSC-ul mi-a intrat doar la o serpentina la care am fortat-o eu intentionat.
Softul de pe TCU si de pe motor sunt gandite bine, m-au tinut in plaja de cuplu pe serpentine, nu am simtit ca ies din serpentina fara vlaga si nici nu m-au zdruncinat.
Consumul dus-intors a fost de 5.6 L / 100 km fara sa conduc economic cu 4 adulti si vreo 150 kg de bagaje.
Mi-am dat seama ca am portbagajul mic, si ca am nevoie de bare transversale si cutie dinaia deasupra.

Am activat din coding inainte de plecare temperatura din pneuri. A si functionat pentru ca am senzori in jante si nu citeste dupa inelul de la ABS.
Am plecat cu presiune de 2.1 bari pe spate dar a crescut pana la 2.5 bari dupa ce s-au incalzit ( sunt in grafic conform valorilor de pe stalpul masinii, vara parca e recomandat chiar 2.9 pe spate ). Am sa mai scot putin din ea zilele astea ca nu mai am masina incarcata.

De asemenea mi-am activat boot screen-ul cu Logo-ul M. M-am gandit ca e cel mai frumos lucru pe care-l pot face pentru un diesel de 2 litri. ( navi-ul are vine la pachet chiar si cu logo-ul de la BMW-i pe memoria EMMC; pe i8 a fost pusa din rationament de greutate; NBT-ul cantareste de 2 ori mai mult ).

Head-ul display-ul ajuta mult la partea de navigatie, dar cateodata ma induce in eroare pentru ca sare peste anumite jonctiuni chiar cand iti e lumea mai draga.

Zapada putina nu am avut decat in parcarile cu plata din Poiana, dar masina a mers, s-a miscat.

Attached File  IMG_2405.JPG   339.7K   125 downloads
Attached File  IMG_2323 copy.jpg   1.24MB   130 downloads
Attached File  IMG_2309 copy.jpg   534.14K   136 downloads
Attached File  IMG_2437.JPG   199.97K   112 downloads
Attached File  IMG_2359.JPG   228.56K   119 downloads
Attached File  IMG_2407.JPG   240.48K   107 downloads

#52
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Sincer eu nu as mai scoate. 2.1 și așa e puțin
În plus presiunea se citește după ce mașina sta

Eu țin 2.5 când stă

#53
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,738
  • Înscris: 23.11.2005
5000 km de la schimbul de ulei

Vreau sa ma folosesc de torpedoul micut din stanga volanului, e perfect pentru tinut ochelarii de soare, dar are rupta incuietoarea, imposibil de reparat, dar il inchid cum pot.
Am prins o zi cu 16 grade la inceput de Februarie. Am ascultat melodia oficiala BMW in Ro.
Tre sa ii curat scaunu de la sofer, e cam jegos.

Nu am reusit sa citesc ECU cu rahatu de chinezarie, tot felu de erori, n-am avut timp, chef, fuckit.
Cateodata mai merg cu ea pe manual, schimba destul de bine, regret ca nu am padele.

Attached File  1.jpg   73.63K   91 downloads
Attached File  2.jpg   77.31K   83 downloads
Attached File  3.jpg   61.87K   104 downloads
Attached File  4.jpg   134.97K   98 downloads

#54
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,738
  • Înscris: 23.11.2005
Dupa o discutie legata de consumul in oras m-am hotarat sa trec la misto putin pe ECO Pro sa vad cum merge.
Merge foarte subturat, iar cand nu mai accelerez in timp ce ma indrept spre un semafor "iese pe liber"; mai exact Coasting.
Se decupleaza motorul de trenul de rulare, astfel ca motorul se duce la 800 RPM iar masina curge ca si cum ar fi manuala si as scoate-o pe liber.
Banuiesc ca toata treaba asta ajuta la consum, probabil ca as scoate un 6 in oras daca m-as chinui, insa as plati grav pe EGR/admisie/DPF pe termen lung.


Ma tenteaza sa dau 12 milioane pe treaba asta.
https://www.aliexpre....4c995456aydJzV

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

5 user(s) are reading this topic

1 members, 4 guests, 0 anonymous users

Melfy

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate