Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Al 3-lea BMW F30 LCI B47 - 2016
Last Updated: Mar 29 2024 14:39, Started by
InTech
, May 17 2019 13:45
·
8
#37
Posted 14 October 2019 - 10:03
Ca tot m-ati intrebat ce urasc si n-am stiut sa va zic: NU are comfort access si pe usile din spate. E un mare-mare cacat.
Pe seria 5/7 au ? Adica, am vazut un Peugeot 508 modelu vechi din 2017-2018 care avea si pe usile din spate. E putin enervant ca tre sa ma aplec la usile din fata ca sa le deschid pe cele din spate. |
#38
Posted 14 October 2019 - 11:08
Ce face comfort accessu' asta la BMW? Ca nu mi-e clara deficienta
Edited by closchkutza, 14 October 2019 - 11:08. |
#39
Posted 14 October 2019 - 13:46
Se deschid usile ( toate 4 ) sau portbagajul chiar daca soferul are cheia in buzunar, doar prin simpla atingere a manerului usilor din fata.
Pentru inchiderea masinii, la fel, e un loc special cu striatii pe manerul usilor din fata unde daca: cel care are cheia asupra lui tine apasat 1 secunda se inchid usile, iar la vreo 3-4 secunde se rabateaza si oglinzile. E de ani de zile chestia asta pe masini, o aveam si pe E90-ul din 2005 doar ca erau stricate antenele modulului de Comfort Access. |
#41
Posted 14 October 2019 - 14:03
Aha. Am inteles, first world problem . Nu pot zice ca m-a deranjat asa tare ca tre sa ating manerul usii din fata ca sa am access in spate.
|
#42
Posted 14 October 2019 - 14:33
Ideal era și în spate. De când cu Octavia, am intrat și eu în lumea bună. Doar ating și trag subtil de mânerul de la sofer/pasager față și s-a descuiat mașina. Deși mai am nevoie de acces și în spate prima dată, e ok și așa. O funcție utilă, oricum. The key in my pocket😎
|
#43
Posted 14 October 2019 - 14:50
La tine trebuie sa si tragi de maner sa se descuie? Daca e asa e un pic enervant daca tu vrei in spate. La mine e suficient sa pui mana pe el juma de secunda.
|
#44
Posted 14 October 2019 - 15:28
Eu am tras mereu cât să misc mânerul. E o tragere foarte fină, de 1-2 mm, iar ușa nu se deschide, doar se descuie toate. Nu am încercat doar cu atingerea mânerului pe interior, o să încerc și așa. Dar, când o încui, doar ating acea decupătură în mâner.
Edited by corcodel10, 14 October 2019 - 15:29. |
#45
Posted 14 October 2019 - 17:44
closchkutza, on 14 octombrie 2019 - 14:50, said:
La tine trebuie sa si tragi de maner sa se descuie? Daca e asa e un pic enervant daca tu vrei in spate. La mine e suficient sa pui mana pe el juma de secunda. Update. E suficient doar să ating mânerul pe interior și mașina se descuie. Ce secundă, e instantă deschiderea. Tehnologia asta🙂😀 Edited by corcodel10, 14 October 2019 - 17:45. |
#46
Posted 21 October 2019 - 13:56
Echipat cu cauciucuri de iarna: https://www.anvelope...r16-96-h-xl.htm
Am ales 96H cu ranforsare, ca din ce am citit, ar reduce putin din balansul lateral ( avand peretii putin mai duri ). Total 1850 RON cu tot cu montaj si echilibrat; luate din GL. Am facut o tura scurta sa imi apara presiunea in bord, si parca parca sunt cu mai zgomotoase dar se tin mai bine de asfalt. |
|
#47
Posted 08 December 2019 - 15:53
8 luni si 12.000 km
Ador ca am indicator de temperatura uleiului ca sa stiu cand pot sa merg mai agresiv cu ea. I-am dezactivat cu Carly: Start/Stop-ul si am setat-o sa porneasca in Comfort Mode si nu in ECO PRO. Ma saturasem ca de fiecare daca cand ma porneam motorul sa apas pe rand pe Start/Stop si sa schimb modul de condus. Ramane zilele astea sa-mi activez pozitiile de pe Stop-uri sa fie aprinse si ziua ( DRL Rear Lights ON ), ca e pacat sa nu se vada LED-urile frumos noaptea. drl.JPG 560.26K 164 downloads Am facut update gratis la Harti pe 2019 direct de pe bmw-connecteddrive.de ; nu stiu cum ca pana acu imi cereau 49 Euro. (baietii de pe olx imi cereau 450 RON pe motiv ca am EntryNav, deci am iesit bine ). Mi-am comandat acu de pe AliExpress cu 260 RON cu livrare din Germania un: Kess Master V2 v5.017 Aceeasi treaba se vinde pe cel mai mare site de ecommerce din Romania, de catre baietii destepti la un pret mult mai mare. Practic e copie a cutiei facuta de italienii de la AlienTech care ar trebui sa stie sa flash-uiesca direct prin OBD ECU-ul masinii, si anume EDC17C50. Vreau sa ma uit si eu in valorile pe care le are un B47 non-ED de 190 comparat cu ce am eu la ED de 163 CP. N-am sa-mi flash-uiesc eu ECU-ul ( deocamdata ). Am folosit corect expresia "sa vad valorile hartilor" si nu "sa vad softul", pentru ca nu suport cand aud expresia "modific softul masinii". Un soft de Engine Management se face in cativa ani, respecta niste standarde de safety, nivele ASIL si in mare parte probabil ca e cod C generat AUTOSAR; nu se face si nu se modifica de un nene ( considerand ca ar avea codul sursa si nu hexdump-ul de pe un chip ). Ma refer la logica implementarii, si nu la valorile ce sunt modificate cand se "tuneaza" masinile. istoric.jpg 148.57K 197 downloads Vad ca-mi apare in istoricul de pe auto-records vizita de la reprezentanta de la Braila. parcare.jpg 291.43K 177 downloads Edited by InTech, 08 December 2019 - 15:54. |
#48
Posted 09 December 2019 - 22:32
De ce ai trecut 2016 ca băieții, când masina e 2015?
Edited by Bobitoi, 09 December 2019 - 22:34. |
#49
Posted 09 December 2019 - 23:37
Dar n-am ascuns asta, am scris chiar si in primul post. E tipic samsaresc, gospodaresc, cocalaresc etc.
E90-ul era fabricat in Aprilie 2005 si nu am zis niciodata ca e 2006 nimanui, chiar daca samsarul care mi l-a vindut a scris in anunt ca e 2006. Ce mi-ar placea sa am ar fi ca atunci cand sunt in Drive sa imi indice treapta in care sunt. Singura metoda ca sa-mi arate treapta curenta e sa dau cutia in Sport, si atunci imi arata S1/S2/S3 sau M1/M2 daca incep si sa o misc sus/jos. Pasul 1 ar fi codarea instrumentului de bord ( KOMBI ) sa afiseze asta, e simplu, doar ca cutia de viteze nu trimite mai departe info. Pasul 2 ar fi sa dau o gramada de bani unora ca: xhpflashtool.com sau unor romani care fac resale la asta/altele sa altereze softul cutiei incat sa trimita info. E cineva de pe aici care si-a facut asa ceva in Romania ? |
#50
Posted 10 December 2019 - 08:56
Cred ca te complici. Dacă ceva nu va merge bine în viitor la cutie vei sta sa te gândești dacă are legătură cu "alteratul" softului acesteia. Nu știu câți exista prin românia care să garanteze ca chiar știu ce fac,ca "specialiști" care să-și bage mâinile pana la cot în ceva care nu cunosc probabil găsești.
Edited by remvirg, 10 December 2019 - 08:56. |
#51
Posted 03 January 2020 - 17:49
9 luni si 13.000 km
Am facut primul drum la munte cu ea, lejer, frumos. Ca si E90-ul, e geniala; se conduce perfect, bla-bla. Pe drumul meu preferat: Galati - Tecuci - Adjud - Onesti - Oituz - Brasov nu a fost nicio bucata de zapada; DSC-ul mi-a intrat doar la o serpentina la care am fortat-o eu intentionat. Softul de pe TCU si de pe motor sunt gandite bine, m-au tinut in plaja de cuplu pe serpentine, nu am simtit ca ies din serpentina fara vlaga si nici nu m-au zdruncinat. Consumul dus-intors a fost de 5.6 L / 100 km fara sa conduc economic cu 4 adulti si vreo 150 kg de bagaje. Mi-am dat seama ca am portbagajul mic, si ca am nevoie de bare transversale si cutie dinaia deasupra. Am activat din coding inainte de plecare temperatura din pneuri. A si functionat pentru ca am senzori in jante si nu citeste dupa inelul de la ABS. Am plecat cu presiune de 2.1 bari pe spate dar a crescut pana la 2.5 bari dupa ce s-au incalzit ( sunt in grafic conform valorilor de pe stalpul masinii, vara parca e recomandat chiar 2.9 pe spate ). Am sa mai scot putin din ea zilele astea ca nu mai am masina incarcata. De asemenea mi-am activat boot screen-ul cu Logo-ul M. M-am gandit ca e cel mai frumos lucru pe care-l pot face pentru un diesel de 2 litri. ( navi-ul are vine la pachet chiar si cu logo-ul de la BMW-i pe memoria EMMC; pe i8 a fost pusa din rationament de greutate; NBT-ul cantareste de 2 ori mai mult ). Head-ul display-ul ajuta mult la partea de navigatie, dar cateodata ma induce in eroare pentru ca sare peste anumite jonctiuni chiar cand iti e lumea mai draga. Zapada putina nu am avut decat in parcarile cu plata din Poiana, dar masina a mers, s-a miscat. IMG_2405.JPG 339.7K 125 downloads IMG_2323 copy.jpg 1.24MB 130 downloads IMG_2309 copy.jpg 534.14K 136 downloads IMG_2437.JPG 199.97K 112 downloads IMG_2359.JPG 228.56K 119 downloads IMG_2407.JPG 240.48K 107 downloads |
|
#52
Posted 04 January 2020 - 09:42
Sincer eu nu as mai scoate. 2.1 și așa e puțin
În plus presiunea se citește după ce mașina sta Eu țin 2.5 când stă |
#53
Posted 04 February 2020 - 15:23
5000 km de la schimbul de ulei
Vreau sa ma folosesc de torpedoul micut din stanga volanului, e perfect pentru tinut ochelarii de soare, dar are rupta incuietoarea, imposibil de reparat, dar il inchid cum pot. Am prins o zi cu 16 grade la inceput de Februarie. Am ascultat melodia oficiala BMW in Ro. Tre sa ii curat scaunu de la sofer, e cam jegos. Nu am reusit sa citesc ECU cu rahatu de chinezarie, tot felu de erori, n-am avut timp, chef, fuckit. Cateodata mai merg cu ea pe manual, schimba destul de bine, regret ca nu am padele. 1.jpg 73.63K 91 downloads 2.jpg 77.31K 83 downloads 3.jpg 61.87K 104 downloads 4.jpg 134.97K 98 downloads |
#54
Posted 26 February 2020 - 16:24
Dupa o discutie legata de consumul in oras m-am hotarat sa trec la misto putin pe ECO Pro sa vad cum merge.
Merge foarte subturat, iar cand nu mai accelerez in timp ce ma indrept spre un semafor "iese pe liber"; mai exact Coasting. Se decupleaza motorul de trenul de rulare, astfel ca motorul se duce la 800 RPM iar masina curge ca si cum ar fi manuala si as scoate-o pe liber. Banuiesc ca toata treaba asta ajuta la consum, probabil ca as scoate un 6 in oras daca m-as chinui, insa as plati grav pe EGR/admisie/DPF pe termen lung. Ma tenteaza sa dau 12 milioane pe treaba asta. https://www.aliexpre....4c995456aydJzV |
Anunturi
▶ 5 user(s) are reading this topic
1 members, 4 guests, 0 anonymous users
Melfy