Suruburi auto M6 vs suruburi normale M6
Last Updated: May 15 2019 15:47, Started by
paso87
, May 15 2019 13:42
·
0
#1
Posted 15 May 2019 - 13:42
Salutare!
Am nevoie de cateva suruburi M6 sa prind ceva pe masina. Am incercat si incerc sa gasesc suruburi auto (care au capul cu tot cu saiba sau asa mi se pare mie) M6. Problema e ca nu stiu exact unde sa caut. Am gasit la magazinele de bricolaj (Brico, Dedeman, etc) ce-mi trebuie ca dimensiuni dar nu sunt sigur ca sunt ok. Nu stiu cum sa cauta sa vad daca sunt diferente de calitate a materialului din care sunt facute. Imi puteti spune unde sau cum gasesc suruburi M6 auto ? Multumesc! |
#2
Posted 15 May 2019 - 13:51
La dezmembrari
Aproape sigur sunt diferente de calitate.. in magazine gasesti cele mai ieftine produse, industria auto are standarde de calitate foarte ridicate. |
#3
Posted 15 May 2019 - 13:53
Pe capul surubului sunt niste cifre. Alea iti indica caracteristicile mecanice ale surubului.
Edited by pasilla, 15 May 2019 - 13:54. |
#4
Posted 15 May 2019 - 13:55
TinCup, on 15 mai 2019 - 13:51, said:
La dezmembrari Aproape sigur sunt diferente de calitate.. in magazine gasesti cele mai ieftine produse, industria auto are standarde de calitate foarte ridicate. pasilla, on 15 mai 2019 - 13:53, said:
Pe capul surubului sunt niste cifre. Alea iti indica caracteristicile mecanice ale surubului. Multumesc pentru info ! Credeam ca marcajele respective se refera doar la dimensiunile surubului. |
#5
Posted 15 May 2019 - 13:57
M6 inseamna suruburi cu filet metric 6, la Hornbach cred ca aveau unele de inox sau tratate impotriva ruginei. Acum vezi si ce lungime trebuie sa aiba filetul functie de pozitie si nevoia ta
M6 este M6 in orice industrie Edited by atupi, 15 May 2019 - 13:58. |
#6
Posted 15 May 2019 - 14:04
Stiu dimensiunile dar nu stiam daca M6 difera la auto fata de cele de uz normal. Ma gandeam ca-s tratate termic sau ceva, mai ales daca se pun in zona motorului (evacuari, bloc motor, etc).
|
#7
Posted 15 May 2019 - 14:07
Ce vrei sa prinzi cu ele? Ca sa ne facem o idee daca conteaza sau nu rezistenta.
Suruburile din magazinele de bricolaj sau similare sunt de obicei grupa 5 sau 6, am vazut si 4. Cele mai comune pe masini sunt 8 sau 10, dar exista si 12 sau (rar) 14. |
#8
Posted 15 May 2019 - 14:21
Am de prins, pe blocul motor, un suport in cateva suruburi M6 scurte. E intr-o zona in care se se incalzeste destul. Nu e partea de evacuare dar totusi nu vreau sa am surprize. Ideea e sa tina bine si sa nu rugineasca.
Suportul respectiv tine furtunele sistemului de racire si o mufa pe o alta parte. |
#10
Posted 15 May 2019 - 14:56
Vezi ca nu stiu precis daca nu-s diferite pasuri de filet (1, 1.25, .75.). asta desigur daca ai deja gaura filetata si cauti surubul care sa se potriveasca daca nu - nici o problema, pt ce ai nevoie nu-ti trebuie nici o clasa specifica - orice surub o sa faca treaba.
Daca cumva ai gaura filetata si nu ii dai de cap de fel, mareste la M8 si baga un tarod pt surubul M8 pe care-l ai si aia e... Nu vrei sa rugineasca, dar eu personal nu m-as baga la inox sa n-ai surprize cu coroziune electrochimica - pune un surub normal, o s a rugineasca si asta e.. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users