Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Alternativa facultate vara

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Nickforum123

Nickforum123

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 13.05.2019
Salut , sper ca postez unde trebuie..daca nu rog pe cineva in masura sa mute topicul , ms ..Deci , sunt student in Cluj  , acum cu venirea vacantei as vrea sa imi iau un loc de munca pe vara in special si in functie de mai multe poate pe o perioada mai lunga , ma gandeam la Cinema City pt inceput sa vad cum e .. Daca este cineva care lucreaza / a lucrat in cadrul lor va rog niste pareri despre salar , conditii de munca , colectiv , etc..nu trebuie sa fiti din Cluj neaparat , banuiesc ca e similar si cu alte cinema din tara  .

#2
Iulius-Foyas

Iulius-Foyas

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,361
  • Înscris: 21.04.2019
N-aveti si voi pe acolo un McDonalds sau KFC ?

#3
exydos

exydos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,992
  • Înscris: 28.07.2014
Daca esti student nu poti gasi un internship ? Ar fi bine sa lucrezi dupa parerea mea ceva ce are tangente cat de cat cu ceea ce studiezi.

Edited by exydos, 13 May 2019 - 20:30.


#4
Nickforum123

Nickforum123

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 13.05.2019
nope , nu am gasit nici un intership sa ma intereseze..cat despre cel de mai sus cu trolleala , acolo lucreaza doar cei cu iq tau .