Schimbare sens motor
Last Updated: May 11 2019 08:33, Started by
clyton_b_boy
, May 10 2019 21:20
·
0
#19
Posted 10 May 2019 - 23:28
Alimentarea (cablul din priza) trebuie sa ajunga pe punțile alea doua, fiecare pe cate o punte, nu ambele pe aceiasi punte pentru ca faci scurt.
Eu vad albastru (V1) si maron(U1). Asta e cablul de alimentare? Daca da, atunci muta unul dintre fire, oricare, pe cealalta punte (U2 sau Z2) In mod normal alimentarea trebuia facuta pe U1 si U2, conform schemei, dar n-a fost sa fie. In prima configuratie, nu conta, dar acum conteaza. |
#20
Posted 10 May 2019 - 23:30
Aha, am inteles acum, revin dimineata cu o poza mai buna si cu modificarea alimentarii. Multumesc frumos de raspuns.
|
#21
Posted 10 May 2019 - 23:40
#22
Posted 11 May 2019 - 01:48
Pentru invers acelor de ceas alimentarea se face pe U1 sau Z2 cu punte intre U1 si Z2 si pe U2 sau V1 cu punte intre U2 si V1.
Explicat altfel : trebuie sa ai o punte intre U1 si Z2 si o alta punte intre U2 si V1. Alimentarea se face cu un fir la o punte (U1 sau Z2) si cu celalalt fir la cealalta punte (U2 sauV1). Impamantarea se leaga la conectorul de pe carcasa. |
#24
Posted 11 May 2019 - 07:46
clyton_b_boy, on 10 mai 2019 - 22:54, said:
Si care trebuie mutat? Albastru sau maro, care unde? Ca sa-ti fie mai usor si sa nu faci cumva un scurt, ai putea lega un fir la U1 si celalalt fir la Z2 |
#25
Posted 11 May 2019 - 08:33
florin71_skoda, on 11 mai 2019 - 07:46, said: Nu conteaza pe care-l muti. Trebuie ca un fir ce vine de la priza, indiferent de culoare, sa ajunga la una din bornele U1 sau V1 si nu conteaza la care borna. Celalalt fir ce vine de la priza, indiferent de culoare, trebuie sa ajunga la una din bornele U2 sau Z2 si nu conteaza la care borna. Ca sa-ti fie mai usor si sa nu faci cumva un scurt, ai putea lega un fir la U1 si celalalt fir la Z2 |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users