![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Telekom - Prelungire perioada contractuala
Last Updated: May 12 2019 00:39, Started by
vdivs92
, May 10 2019 12:28
·
0

#1
Posted 10 May 2019 - 12:28

Buna ziua! N-am patit in viata mea asa ceva. In iunie 2016 am apelat Telekom pentru furnizarea serviciului de internet fix cu o latime de banda de 6Mbps. Dupa 2 ani(2018) contractul a expirat si am fost contactat de operatori pentru o noua prelungire, dar nu am vrut. Le-am spus ca vreau sa beneficiez in continuare se serviciul de internet fix dar fara reinnoire contract. Mai cu bune mai cu rele, am decis ca anul asta, adica pe 8 mai 2019, am contactat iar serviciul clienti pentru o prelungire contractuala cu conditia sa mi se mareasca latimea de banda de la 6Mbps la 8Mbps (atat duce reteaua) si inlocuirea routerului wireless cu o versiune mai buna. Am discutat cu un operator, toate bune si frumoase. O spus ca a doua zi vine un tehnician sa imi inlocuiasca deviceul. Asa s-a si intamplat dar, in ziua respectiva cand am sunat pentru prelungire, dupa incheierea apelului, am avut o deconectare apoi o reconectare la serviciul de internet fix. Hopaaa, ce gandesc eu, am trecut de la 6 la 8 Mbps (cu toate ca operatorul mi-a comunicat ca schimbarea se face a doua zi). Ma apuc sa fac un test de viteza; ce sa vad?! Nu mai aveam nici acei 6Mbps nici 8Mbps ci 2Mbps. Am contactat serviciul clienti pentru problema si m-au tot purtat de la un departament la altul(Comercial-Tehnic). In cele din urma problema este de la dep. comercial dar mi s-a spus ca o sa fiu sunat de persoana/ele care s-au ocupat de mine. 10 mai - a treia zi in care astept. Ieri am fost contactat de 3 operatori dar niciunul nu au remediat problema. Am sunat dimineata si mi s-a comunicat la fel; o sa fiu contactat in cursul zilei de azi. In concluzie, pot spune ca este o greseala umana dar nimeni nu vrea sau nu poate sa ma ajute. Voi cei care sunteti pe forumul asta, ce ma sfatuiti sa fac daca nici azi nu se remediaza sau nu sunt contactat? Nu am de gand sa accept contractual la aceasta viteza; din cate stiu am 14 zile in care ma pot razgandi. Repet: am fost si sunt abonat si la alti operatori dar asa ceva nu am intalnit in viata mea.
|
#2
Posted 10 May 2019 - 12:33

Vai de mine, nu credeam ca o sa citesc asa ceva.
Orice om care traieste in 2019 nu are cum sa accepte un internet fix de 6-8 Mbps, nici daca se afla in creierii muntilor. Edited by danutz97, 10 May 2019 - 12:33. |
#4
Posted 10 May 2019 - 12:39

Voi cei care sunteti pe forumul asta, ce ma sfatuiti sa fac daca nici azi nu se remediaza sau nu sunt contactat? Nu am de gand sa accept contractual la aceasta viteza; din cate stiu am 14 zile in care ma pot razgandi. Repet: am fost si sunt abonat si la alti operatori dar asa ceva nu am intalnit in viata mea. Ai facut o greseala, prelungind contractul dan'polea desi stiai ca esti pe sarma de cupru si ca nu iti pot furniza alta viteza acolo... Acu suna-i, reclama-le ca ai probleme tehnice cu netul.... sa vina un nene, care sa-ti asigure macar 6Mbs, daca mai mult nu se poate. Nu trebuia sa prelungesti contractul cu acesti escroci, fara sa primesti nimic. Cu TELEKOM nu se prelungeste contractul decat daca chiar obtii ceva.. altfel nu iti dai acordul pentru nimic, ii trimiti la plimbare. Daca esti inca in cele 14 zile, desi nu cred, adresa scrisa AZI, ca renunti unilateral la prelungirea de contract. Pusa azi la posta cu recomandata pe adresa de sediu din contract. In alta ordine de idei.. daca stii ca nu ai fibra in zona.. nu mai insista cu schimbarea de router, ca nu prinzi mai mult de 6Mbs pe sarma nici mort, atata poate sarma. Mai bine faci cum au spus colegii.. iei un router 4Gb si bagi o cartela mobila... N-o sa ai internet nelimitat dar o sa te descurci.. Apoi reziliezi cu Telekom si faci contract nou doar pe TV si telefon fix (daca chiar iti trebuie) Edited by Kres, 10 May 2019 - 12:44. |
#5
Posted 10 May 2019 - 12:40

nu ai semnal 3g/4g in zona , un abonament mobil conectat la pc ar avea o viteza mult mai mare , ?
8mb e teapa curata in 2019 era si in 2016 teapa curata de preferat sa porti dicutii in scris cu ei reclamatie la protectia consumatorului ca sa se miste mai repede Edited by botelucian, 10 May 2019 - 12:41. |
#6
Posted 10 May 2019 - 12:44

Danut97: alt operator nu este, iar netul mobil nu ma ajuta.
Contractul am vrut sa il prelungesc pentru o latime de banda mai mare. Stiu ca 8mbps e putin dar nu am ce sa fac. O sa mai astept azi. Apoi o sa fac sesizare in scris spunandu-le ca o sa ma adresez ANPC si ANCOM |
#7
Posted 10 May 2019 - 12:47

Eu nu inteleg ce treaba are prelungire contract (titlul topicurlui) cu viteza net-ului (intelkeg ca asta e problema principala, nu contractul) ?!
Mai departe, nu inteleg de ce nu suni, la fiecare 2-3 zile (rezonabil, nu chiar in fiecare zi) la departamentul clienti ? Adica, NU astepti sa te caute ei, suni tu frumos si linistit. Eventual le spui din prima: vedeti ca mai am o sesizare, da rproblema persista... ANPC.... bla bla bla.... Ah, si apropo, vezi ca ai o problema si cu tastatura, nu merge ENTER ![]() Sau o fi tot d ela net, e prea mult de transmis si mai sare din caractere ? |
#9
Posted 10 May 2019 - 12:48

#10
Posted 10 May 2019 - 13:00

#11
Posted 10 May 2019 - 13:01

Eu nu inteleg ce treaba are prelungire contract (titlul topicurlui) cu viteza net-ului (intelkeg ca asta e problema principala, nu contractul) ?! Omul a vrut sa prelungeasca contractul cu Telekom in speranta ca nu-s o firma de terminati si ca vor schimba routerul si va avea o viteza mai mare la net, adica 8Mbs in loc de 6Mbs cat are de mai multi ani. Prin urmare, a prelungit contractul si are 2Mbs adica viteza luminii stinse la net.
sa fugi ca de draq de Telekom si sa faci abonament la alt operator, eventual pachet pe satelit daca nu ai semnal 3g/4G Nu e chiar asa.. Acolo unde au reusit sa instaleze fibra optica furnizeaza servicii rezonabile.. chiar si la tzara... dar numai unde au fibra.. Altfel, nu merita prelungit contractul de niciun fel. |
|
#12
Posted 10 May 2019 - 13:05

Nimcid25: L
Omul a vrut sa prelungeasca contractul cu Telekom in speranta ca nu-s o firma de terminati si ca vor schimba routerul si va avea o viteza mai mare la net, adica 8Mbs in loc de 6Mbs cat are de mai multi ani. Prin urmare, a prelungit contractul si are 2Mbs adica viteza luminii stinse la net. Dar titlul topicului e gresit. Si cam 90% din povestirea aia = inutila. Putea sa zica bine-mersi "am prelungit contractul si merge mai prost ca ianinte". Nu ca "pe data de am facut si am dres... si pe data de au facut ei su ai dres... si...... bla bla bla...." = INUTIL, pierdere de timp. Acum si mai multa pierdere de timp, ca dezbatem asta in loc de problema principala - merge netul prost, nu ?! ![]() |
#13
Posted 10 May 2019 - 13:06

Orice operator care are macar semnal 3G inseamna cel putin viteza dubla fata de sarmele de cupru. Si tarife mai bune. Tarife da, dar nu si viteza. In Bucuresti am zone unde viteza 3G este mai mare cu 5-6 Mbps fata de 4G. Ontopic: fa reclamatie sa rezolve si spune ca nu mai esti de acord cu noul abonament si vrei sa renunti la modificare. Cum a mers pe abonamentul vechi, trebuie sa mearga si acum. PS: chiar nu ai operator mobil cu semnal acolo? Sau ai abonament tv+net la pret decent fata de abonament tv si net separate? |
#14
Posted 10 May 2019 - 13:27

Intra pe 192.168.1.1 (cu admin/admin - daca routerul e mai nou ai pe spate lui credentialele ) si vezi ( Status--> WAN --> xDSL) cat scrie ca are linia Adsl.
Edited by pasilla, 10 May 2019 - 13:29. |
#15
Posted 10 May 2019 - 14:14

Logic: dacă pe conexiunea respectivă merge până la 6Mbps n-are cum să ofere 8Mbps; în plus nu cred că talezgom are tarife diferite pentru 6Mbps/8Mbps, ar fi culmea la nivelul ăsta de rată transfer.
|
#16
Posted 10 May 2019 - 14:17

@initiator, denunta nene, prelungirea de contract ca nu castigi niocio viteza si te si legi la cap cu ei. Cand o sa fie fibra iptica acolo prelungesti contractul.
Internetul ala de 6Mbs nu face mai mult de 10 lei pe luna. Edited by Kres, 10 May 2019 - 14:19. |
#17
Posted 10 May 2019 - 17:40

Logic: dacă pe conexiunea respectivă merge până la 6Mbps n-are cum să ofere 8Mbps; în plus nu cred că talezgom are tarife diferite pentru 6Mbps/8Mbps, ar fi culmea la nivelul ăsta de rată transfer. 6 Mbps este Internet M, 8 Mbps este internet L. Prețuri diferite. Internetul M (același ADSL de 6 Mbps) eu îl am pe factură cu 5€, acum văd că nu mai apare în ofertă pe site. La negociere se poate obține o reducere de 2€ la el. Internet L pe site acum este 8€. Același preț pentru ADSL de 8 Mbps ca pentru FTTH de 1 Gbps. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users