Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Digi fiberlink 500
Last Updated: May 12 2019 19:36, Started by
FREESH
, May 10 2019 11:06
·
0
#19
Posted 11 May 2019 - 11:09
Am sunat,tanti de acolo zice ca daca e peste 200mbps nu e problema de sesizat pentru ca viteza nu este garantata de 500mbps..
Pc-ul este bun fratilor,a mers normal pana acu ceva timp 450-480mbps i5,ssd,8gb ram |
#20
Posted 11 May 2019 - 11:12
FREESH, on 10 mai 2019 - 11:06, said:
De ceva luni dupa ce-am facut upgrade la 500 mbps netul nu mai atinge nici 300-350 mbps.. FREESH, on 11 mai 2019 - 11:09, said:
a mers normal pana acu ceva timp 450-480mbps Da' putem si noi sa vorbim corect in limba romana ?! Treburile astea doua sint diferite, inseamna cam altceva. Suna din nou si spune-i cum sta treaba si aia e. Si eu am avut situatii similare, a venit echipa de fiecare data sa verifice, UNA SINGURA (din 5-7 situatii) a fost vina mea (bagasem alt cablu). Deci, suna si fa sesizare din nou. La fiecare teste iti apar aceleasi valori (300/150 +- 10%) ??? Am mai spus, alea sint excat valori de 300, probabil au modificat limitele. Edited by buyonevideo, 11 May 2019 - 11:14. |
#21
Posted 11 May 2019 - 14:16
@FREESH
Si totusi esti sigur ca te-au trecut pe 500? Te-am intrebat pe pagina anterioara ce abonament iti apare in contul digi? Eu cred ca faci confuzie. A fost promotie la fiberlink 300 si 500 si acum a revenit la viteza din contract. Edited by diZy, 11 May 2019 - 14:19. |
#22
Posted 11 May 2019 - 16:42
S-a rezolvat.. au modificat ei ,cica nu era modificat la 500..
Am avut si promotia aceea,dar pe urma am fost la ei sa schimb . Dar s-a rezolvat prin sesizare online.. m-au sunat de 3 ori sa verifice,tanti la call service a fost praf Edited by FREESH, 11 May 2019 - 16:42. |
#23
Posted 11 May 2019 - 19:13
Bue esti nebun, i-auzi cum s-a rezolvat, cu sesizare la reclamatii clienti, bah nu as fi banuit niciodata una ca asta, ce prosti si noi cind am recomandat asa ceva.....
|
#25
Posted 12 May 2019 - 10:07
Ah, da, ok, hai sa discutam semantica / gramatica acum.
Oricum, am gresit si eu: logic ca trebuia sa fie "sesizare la relatii clienti", nu "sesizare la reclamatii clienti" Dar ideea si exenta ramin exact aceleasi: suni la firma de unde ai net si ei 99% vor rezolva problema. Voila, acum ai inteles ?! Si ai observat ca exact aceasta solutie a fost propusa, chiar foarte rapid.... si tu ai aplicat-o chiar foarte tirziu ?! |
#26
Posted 12 May 2019 - 19:31
Pai ti-am ascultat sfatu " Am mai spus, alea sint excat valori de 300, probabil au modificat limitele."
E logic ca asta era la mine Thnks Si din cele 2 variante (sunat,email) email-ul a avut succes. Attached FilesEdited by FREESH, 12 May 2019 - 19:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users