Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Înlocuire cartelă prepay
Last Updated: May 11 2019 19:27, Started by
rv
, May 07 2019 14:26
·
0
#37
Posted 07 May 2019 - 20:28
#38
Posted 07 May 2019 - 20:33
dezactiveaza pe naiba,din contra,am vazut destule simuri la care le sunt prelungita in mod artificial perioada de gratie sa nu dezactiveze acel sim
nu am pomenit nimic de ”demagnetizare”,pe toti clientii i-am sfatuit sa spuna ca au simul defect,astfel scazand sansele de a iesi cu acele ab.pt 3 luni imp.ca sunt apreciat de maj clientilor pe care-i am,o parere insistenta a unei n clone, nesemnificativa |
#39
Posted 07 May 2019 - 20:39
TaTa_RzV, on 07 mai 2019 - 17:47, said:
de unde iti vin asemenea idei? ������ forumul asta continua sa ma uimeasca. Dezactiveaza compania simurile ca sa identifice utilizatorii������ mari traznai va trec prin cap. Ideea e ca e posibil ca aplicatia in care se inregistreaza seria sim sa sufere update-uri de firmware si sa nu mai recunoasca corect toate seriile si sa le asocieze cu numerele aferente si atunci singura solutie sa fie schimbarile de sim. Sau, asta poate fi valabil si pentru alte aplicatii din sistemul operatorului, avand in vedere ca la un asemenea nivel, sunt multe aplicatii inlantuite care pot afecta la randul lor aplicatia de corelare nr cu serie sim. Ideea e ca sunt f multe aplicatii interconectate care prin functionarea necorespunzatoare pot afecta alte aplicatii la randul lor. Tocmai ce zicea cineva mai sus, e vorba de niste cipuri, care se pot "brick-ui", nu neaparat voluntar. Dpdv soft, ceva se intampla in spate, dar, nu cred ca un operator vrea sa isi umple magazinele de clienti care vor schimbare de sim + nemultumirile de rigoare. Ca sa nu mai zicem ca un mare procent de schimbari de sim sunt gratuite, nu contra cost. Deci, ce castiga operatorul ? Isi tine oamenii ocupati cu identificari ale clientilor si schimbari de sim in loc sa vanda ? Nu e profitabil deloc. Dar, ma rog...fiecare cu teoriile lui... Edited by Magicwisewolf, 07 May 2019 - 20:49. |
#40
Posted 08 May 2019 - 03:24
Dacă ar fi așa băgam digi în faliment , eu am schimbat 2 sim-uri de-ale lor, iar fratele 1. Aparent astea noi pică mai des decât cele vechi (alea care nu aveau multiple suporturi de adaptare). Nu văd de ce ar vrea datele mele din moment ce digi e odios pe pre-pay și majoritatea clienților lor sunt pe abonament (al căror date le au deja).
|
#41
Posted 08 May 2019 - 11:29
#42
Posted 08 May 2019 - 11:48
ceanu1980, on 07 mai 2019 - 20:33, said:
dezactiveaza pe naiba,din contra,am vazut destule simuri la care le sunt prelungita in mod artificial perioada de gratie sa nu dezactiveze acel sim Nu vorbim aici de expirare a cartelelor ca urmare a expirarii perioadei de gratie. Vorbim de cartele active, care au fost dezactivate din centrala... pentru ce scop, numai Vodafone stie, eu nu pot decat presupune. Cartelele dezactivate sunt in perioada activa, ca exemplu cea a initiatorului era in perioada activa pana in 2020. ceanu1980, on 07 mai 2019 - 20:33, said:
pe toti clientii i-am sfatuit sa spuna ca au simul defect, isunt apreciat de maj clientilor pe care-i am, Edited by projectfp, 08 May 2019 - 11:48. |
#44
Posted 11 May 2019 - 19:27
Uite ca m-a lovit si pe mine blestemul... si chiar in weekend, cand magazinele au program scurt.
Tot microsim ca si a cea initiatorului. Tot inscris in MyVodafone Mystery Tot 0. Tot cu bonus 1TB pe ea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users